https://www.knmi.nl/neder(...)lijsten/zwarestormenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
oke, wanneer was de laatste van deze catagorie dan? kan ik ff terug in mijn herinneringen wat voor schade we toen eventueel hadden
Ahhhquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
[..]
Ik heb een puppy die net zindelijk is. Ben bang dat ze het niet zo lang volhoudt en als ze eenmaal binnen iets doet dat ze dan dat vaker doet.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:12 schreef byah het volgende:
[..]
Weggedaan toen de avondklok eraf ging natuurlijk
Op de weerberichten vanmorgen lieten ze heel duidelijk zien wat de risicozones zijn. Iig aan de kust en ook Noord Holland, Friesland, Groningen en de Waddeneilanden zal het flink los gaan. Maar in Valkenburg heben ze vandaag dan weer geluk; heel Limburg valt trouwens een beetje buiten de risicozone en daar was alles geel gekleurd ijn dat plaatje. Maar als je in Den Helder woont kun je maar beter zorgen dat je binnen zit en alles in huis hebt. Even op de fiets een rondje maken is er dan niet bij vanmiddag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:10 schreef PluggieOD het volgende:
Voorlopig had ik gewoon naar Brussel moeten gaan. Valt er daar 3.1mm max, en pas zondag 14mm.
Ondertussen gisteren een hoop bangmakerij. En nu is er niets te doen.
Heb ook altijd het gevoel dat dit soort "weeralarmen" veel te globaal zijn. Dadelijk in schubbekuttenveen breken bomen af, en in Eindhoven merken ze er niks van.
We gaan het zien.
Wat dacht je van thuisbezorgbedrijven met fatsoen bezorgen niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:45 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]
...en ook niet die ene vergeten zak chips, via Flits/Gorillas/enzovoort.
Maar daar kan je sowieso beter zo ver mogelijk vandaan blijven; zeker als je op kruipafstand van een supermarkt woont, en dat is júist op heel veel van de plekken waar dit soort meuk zit zo.
This...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:40 schreef crystal_meth het volgende:
https://www.windfinder.com/#5/50.8333/4.0000
mooie streamquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef Dutch_view het volgende:
Live vliegtuiglanden genot op Heathrow![]()
Om 15:00 komt Rtv NH vanaf Schiphol met live beeldenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef Dutch_view het volgende:
Duidelijk bewijs dat Limburg nog altijd superieur isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat kan ook niet meer
[ twitter ]
100k kijkers ook gewoonquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef Dutch_view het volgende:
Je moet iig zorgen dat je niet down wind staat als ze piesenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Hoe doen jullie dat met hond uitlaten broeders?
Ik was gelukkig op tijd weer binnen met die haarbalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je moet iig zorgen dat je niet down wind staat als ze piesen
Lijkt net alsof Eunice land wilt vermijden als je kijkt naar die pagina.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:40 schreef crystal_meth het volgende:
https://www.windfinder.com/#5/50.8333/4.0000
Boven land is er meer "wrijving", wordt de wind afgeremd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef Ufopiloot51 het volgende:
[..]
Lijkt net alsof Eunice land wilt vermijden als je kijkt naar die pagina.
Die piloten hebben serieus skills, die landen ongeveer zijwaartsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef Dutch_view het volgende:
Mja, ook leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:32 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Geen extreme wind maar een keer op de duitse snelweg een gigantische wolkbreuk.
we reden niet hard en zagen regen aankomen maar een keer erin was het extreem. we hebben toen uit nood maar een stop gemaakt op de vluchtstrook. was niet meer te doen (en toen waren we nog jong en gek).
Is dit een gedicht of zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:12 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, ook leuk.
Zo'n hoosbui waar het lijkt of er loodrecht een oneindige emmer water over je uitgestort wordt.
Mist dan.
Een keer toen ik nog brommer reed.
Eind van de middag, van het werk, richting huis.
Het was al mistig, maar nog redelijk te doen.
Ik ging een brug over en richting de polder.
Ik reed zo een zak watten in.
Mijn vizier besloeg, dus die deed ik open.
Meteen twee glazen vol, want nijn bril besloeg ook meteen, met grote waterdruppels.
Gestopt om mijn bril dan maar af te zetten.
Weer verder rijden.
Op een gegeven moment zag ik amper de kantstreep naast mijn voorwiel nog maar.
Echt stapvoets rijden.
Toen moest het k nog 8 kilometer naar huis.
Langs de boerderijen en het spoor van het boemeltje over.
Fietspad langs de snelweg op.
Daar viel het wel weer mee.
Het verkeer op de snelweg veroorzaakte wat werveling, zodat ik wat beter zicht had.
Dat schoot al beter op.
Toen ik thuis was, waren er iig twee heel blij.
Mijn moeder had peuken gescheten.
Met de auto ook nog eens zoiets gehad.
Ik kwam terug van oud en nieuw bij mijn ouders.
De weg over de dijk was afgesloten, omdat er op het kruispunt in mijn dorp festiviteiten waren.
Dus weg omgeleid naar een lagergelegen weg in de polder.
Op de dijk leek alles nog mee te vallen.
In de polder zag ik dus geen hand voor ogen.
Groot licht maakte het nog erger, dus weer terug naar dimlicht.
Eigenlijk nog te veel, maar je moet wat, om zichtbaar te zijn.
Tegemoetkomende fietsers zag ik pas net aan de fietslampen, als ze al precies voor mijn motorkap waren.
'Shit. Kijk uit mensen, een auto.'
Die hadden mij ook niet eerder gezien.
Weer thuisgekomen zonder brokken.
Paar seconde terug een A380quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef Dutch_view het volgende:
Gewoon zijwaarts aan komen vliegen en landen alsof er niets aan de hand isquote:
Hoe moet ik het dan doen?quote:
Je gebruikt wel erg veel alinea’s.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan doen?
Ga jij zo'n lap tekst fijn lezen, als het één doorlopende zin is?
Door het zo te doen, blijft het leesbaar.
Zouden meer mensen moeten doen.
Daarvoor heeft men interpunctiequote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Er is ook iets tussen één doorlopende zin en om de zin een alinea.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
WTF dit is echt heel tofquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef Dutch_view het volgende:
Dan heb je bij de volgende verjaardag van ome Paul ook wel een goed verhaalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:37 schreef Dutch_view het volgende:
Lekker driften met een 777 op de landingsbaan
Zijn er momenten geweest dat je toch een klein beetje zenuwachtig werd omdat zo'n kist wel erg heen en weer ging?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:40 schreef raptorix het volgende:
Ik zit zelf onder de aanvliegroute van Schiphol bij storm, in het echt kijken is nog leuker, ook prachtig dat bulderende motorgeluid als ze gas bij geven
Niet echtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:48 schreef K21 het volgende:
[..]
Zijn er momenten geweest dat je toch een klein beetje zenuwachtig werd omdat zo'n kist wel erg heen en weer ging?
quote:
tering, die vliegtuigen hangen haast stil in de lucht voor de landing.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
WTF dit is echt heel tof
Hier in de provincie utrecht ook nog weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:32 schreef Pedroso het volgende:
In Nederland nog weinig aan de hand zeker ? Hier rond Gouda een flauwe wind maar dat maag geen naam hebben, dacht dat het om 15.00 uur al vol zou gaan maar dat gaat later worden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |