Toiletrollen gisteren al gehaald ik zit goedquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef Hathor het volgende:
Snel nog effe boodschappen doen voordat de pleuris uitbreekt.
Laatste voorspelling die ik (2 dagen terug) heb gehoord was dat er windkracht 12 was voorspeld op zee. Da's orkaan, da's waar die stormjagers op geilen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:16 schreef Tengano het volgende:
Er zijn morgen zelfs stormchasers actief.
Geen extreme wind maar een keer op de duitse snelweg een gigantische wolkbreuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik ben weleens met windkracht 5 gaan rijden met de motor.
Ik moest er ergens mee zijn.
Gaandeweg de dag nam de wind toe, tot windkracht 10 tegen de tijd dat ik weer naar huis moest.
Pal west, tegen de wind in, op de snelweg.
Daar kreeg ik behoorlijk klappen van de wind.
Het laatste stuk dacht ik beter binnendoor te doen.
Lagere snelheid en wat meer dingen die de wind wat konden breken.
Totdat ik dwars op de wind kwam te rijden, met alleen maar vlakke weilanden links van me.
Ik had me al expres pal langs de middenlijn gepositioneerd, toen er een windvlaag kwam.
Daar hing ik op een gegeven moment op 45 graden tegenin, terwijl ik nog naar de zijlijn werd gedrukt.
Ik denk dat ik die minstens heb aangeraakt.
Net op het moment dat ik dacht in de berm te belanden, hield de wind op en kwam ik weer recht, op het midden van mijn baan.
Dat was wel even peentjes zweten.
10 minuten later was ik thuis en heb ik een peuk opgestoken en een stevige borrel ingeschonken.
Even ontstressen, want ik stond er stijf van.
Onderschat nooit de kracht van een goeie scheet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:33 schreef Halcon het volgende:
Dit wordt een scheet in een fles water.
Nee, dan zit je broek vol.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Onderschat nooit de kracht van een goeie scheet.
Dat kan ook niet meerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:45 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]
...en ook niet die ene vergeten zak chips, via Flits/Gorillas/enzovoort.
Maar daar kan je sowieso beter zo ver mogelijk vandaan blijven; zeker als je op kruipafstand van een supermarkt woont, en dat is júist op heel veel van de plekken waar dit soort meuk zit zo.
Flits en die andere ken ik niet. In mijn kleine kutdorp hebben ze alleen thuisbezorgd en dat is al heel watquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:49 schreef Eightyone het volgende:
Ik las het ook zojuist, in een ander topic.
Maar van Flits e.d. is het nog niet duidelijk.
Is echt heel naar. --> https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-weer-door-a4084658quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Flits en die andere ken ik niet. In mijn kleine kutdorp hebben ze alleen thuisbezorgd en dat is al heel wat
Ik heb een puppy die net zindelijk is. Ben bang dat ze het niet zo lang volhoudt en als ze eenmaal binnen iets doet dat ze dan dat vaker doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Hont blijft lekker binnen vanaf 13.00 uur tot 20.00uur ongeveer
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit is een zware storm die ongeveer eens per vijf jaar voorkomt. Heftiger dan stormen die we 'normaal' gewend zijn dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:01 schreef fubaaar22 het volgende:
Maar is dit nu echt een extreem zware storm of komt dit elk jaar wel voor?
oke, wanneer was de laatste van deze catagorie dan? kan ik ff terug in mijn herinneringen wat voor schade we toen eventueel haddenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is een zware storm die ongeveer eens per vijf jaar voorkomt. Heftiger dan stormen die we 'normaal' gewens zijn dus.
* Tengano geeft advies.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef fubaaar22 het volgende:
oke, wanneer was de laatste van deze catagorie dan? kan ik ff terug in mijn herinneringen wat voor schade we toen eventueel hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2018 was volgens mij een flinke.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
oke, wanneer was de laatste van deze catagorie dan? kan ik ff terug in mijn herinneringen wat voor schade we toen eventueel hadden
Weggedaan toen de avondklok eraf ging natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Hoe doen jullie dat met hond uitlaten broeders?
https://www.knmi.nl/neder(...)lijsten/zwarestormenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Ahhhquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
[..]
Ik heb een puppy die net zindelijk is. Ben bang dat ze het niet zo lang volhoudt en als ze eenmaal binnen iets doet dat ze dan dat vaker doet.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:12 schreef byah het volgende:
[..]
Weggedaan toen de avondklok eraf ging natuurlijk
Op de weerberichten vanmorgen lieten ze heel duidelijk zien wat de risicozones zijn. Iig aan de kust en ook Noord Holland, Friesland, Groningen en de Waddeneilanden zal het flink los gaan. Maar in Valkenburg heben ze vandaag dan weer geluk; heel Limburg valt trouwens een beetje buiten de risicozone en daar was alles geel gekleurd ijn dat plaatje. Maar als je in Den Helder woont kun je maar beter zorgen dat je binnen zit en alles in huis hebt. Even op de fiets een rondje maken is er dan niet bij vanmiddag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:10 schreef PluggieOD het volgende:
Voorlopig had ik gewoon naar Brussel moeten gaan. Valt er daar 3.1mm max, en pas zondag 14mm.
Ondertussen gisteren een hoop bangmakerij. En nu is er niets te doen.
Heb ook altijd het gevoel dat dit soort "weeralarmen" veel te globaal zijn. Dadelijk in schubbekuttenveen breken bomen af, en in Eindhoven merken ze er niks van.
We gaan het zien.
Wat dacht je van thuisbezorgbedrijven met fatsoen bezorgen niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:45 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]
...en ook niet die ene vergeten zak chips, via Flits/Gorillas/enzovoort.
Maar daar kan je sowieso beter zo ver mogelijk vandaan blijven; zeker als je op kruipafstand van een supermarkt woont, en dat is júist op heel veel van de plekken waar dit soort meuk zit zo.
This...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:40 schreef crystal_meth het volgende:
https://www.windfinder.com/#5/50.8333/4.0000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |