Na de Omikrons zal morgen Eunice ons land onveilig maken. Ik kreeg al een noodberichtje dat er morgen geen treinen meer rijden, maar hoor ook dat er nog meer dingen plat gaan. Dat betekent voor mij dat ik ook maar niet de weg op ga en ook geen wandeling in het bos ga maken. Denk wel dat ik nog even wat boodschappen ga doen zodat ik morgen wat kan gaan koken oid en ondertussen wat live vids van Eunice en zijn ellende ga bekijken.quote:Zo bereidt Nederland zich voor op storm Eunice
Nederland zet zich schrap voor opnieuw een stormachtige dag morgen. Na storm Dudley is het de beurt aan Eunice die over ons land zal trekken. Een overzicht van de maatregelen die genomen gaan worden.
Nu storm Dudley wegtrekt, maakt Nederland zich op voor tweelingstorm Eunice. De precieze koers is nog onzeker, maar in het meest waarschijnlijke scenario trekt Eunice vanuit Engeland over de Noordzee richting Denemarken. De verwachte snelheden liggen tussen de 75 en mogelijk ruim 140 km/uur. Aan zee zal het een stuk harder waaien dan boven land, maar ook daar zijn windstoten boven de 100 km/uur mogelijk. Het hele land kleurt oranje, behalve Limburg dat er met een code geel vanaf komt.
Verkeer: geen treinen, drukte op wegen
De NS zet morgen tot 14.00 uur minder treinen in (‘de stormdienstregeling’) en vanaf 14.00 uur komt het treinverkeer zelfs helemaal tot stilstand. Rijkswaterstaat waarschuwt dat de storm daarom kan leiden tot drukte op de wegen, vooral tijdens de spits. ,,Omdat een deel van de reizigers in de auto zal stappen", verklaart een woordvoerder van het Verkeerscentrum. ,,Houd er daarbij rekening mee dat de rijomstandigheden op de terugweg zeer gevaarlijk kunnen zijn. Als Rijkswaterstaat kunnen wij niet zeggen: werk thuis. Maar als je de mogelijkheid hebt, kies daar dan voor.’’
Ook de treinen van Arriva in Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel en Limburg zullen morgen vanaf 14.00 uur niet meer rijden. ,,We kunnen pas weer rijden als alle trajecten weer veilig zijn en als ProRail dit toestaat. We verwachten niet dat dat voor vrijdagavond is’’, meldt het vervoersbedrijf. De lijnbussen van Arriva rijden ‘vooralsnog’ wel. ,,Zolang de situatie veilig is. Houd de berichtgeving in de media, op de website van Arriva en de social media in de gaten voor de actuele informatie’’, stelt het bedrijf.
Openbaar vervoer in de grote steden
In Rotterdam rijdt het Rotterdamse openbaarvervoersbedrijf RET morgen de laatste ritten om 10.00 uur. Om 12.00 uur staan alle voertuigen binnen. De veiligheid voor reizigers en personeel staat voorop, laat het bedrijf weten.
Het GVB, het openbaarvervoerbedrijf in Amsterdam, neemt morgenochtend een besluit of al dan niet rijden morgen. ,,Om 11.00 uur hebben wij crisisberaad, daarin wordt overwogen of we het verkeer stil moeten leggen.’’ Wel waarschuwt GVB reizigers in de regio Amsterdam nu al dat zij morgen sowieso moeten rekenen op vertragingen en uitval. Tot hoe laat de pontjes in Amsterdam en op het Noordzeekanaal doorvaren, is ook nog niet bekend. ,,Dat hangt af van de windkracht, daarbij volgen we de protocollen’’, aldus de woordvoerder, die reizigers oproept de website en app in de gaten te houden.
Schiphol: KLM annuleert vluchten
KLM annuleert 167 vluchten in verband met storm Eunice vrijdag. De luchtvaartmaatschappij meldt dat de weersvoorspellingen voor vrijdag een beeld schetsen van zware windstoten. ,,Dit zorgt er voor dat er morgen voor ons een zeer beperkte operatie mogelijk is op Schiphol.” Daarnaast kan het weer van vrijdag ook tot vertragingen leiden, zo stelt KLM.
Volgens Schiphol zijn er donderdagavond nog geen berichten van andere luchtvaartmaatschappijen die vluchten annuleren vanwege de storm. ,,We vragen reizigers wel van tevoren rekening te houden met vertraging en mogelijke annuleringen”, aldus een zegsman van Schiphol. Ook een woordvoerster van Transavia laat weten dat nog niet bekend is of vluchten geannuleerd worden, maar verwacht vrijdagochtend daar meer duidelijkheid over.
TUI laat ook weten dat er nog geen vluchten geannuleerd zijn. ,,Voor onze reizigers zijn het niet gewoon vluchten, maar hun hele vakantie hangt er aan vast. Die gaan we niet zomaar annuleren”, laat een woordvoerster weten. Reizigers die vrijdag vertrekken hebben wel een sms gekregen van de reisorganisatie om tijdig naar de luchthaven te vertrekken en rekening te houden met vertraging vanwege de storm. ,,Vanzelfsprekend wordt de vlucht alleen uitgevoerd als dat veilig kan”, aldus de woordvoerster.
Skivakantie en dakkoffers
Mensen die van plan zijn om morgen - in het Noorden start de schoolvakantie - op wintersport te gaan, worden gewaarschuwd goed op het weerbericht en de verkeersinformatie te letten. ,,Zeker met een dakkoffer loop je bij zeer harde wind risico om te kantelen. Zie je dat er windstoten van 120 kilometer per uur zijn, stel je reis dan nog even uit.’’
Zeecontainers en zonnepanelen
Ondertussen worden op het strand van Scheveningen met tractors en shovels zandbarrières opgeworpen, zodat de strandtenten beter beschut liggen. Ook bij de tenten zelf zijn verstevigingen aangebracht. Iets zuidelijker - in Dordrecht - zet de GGD zeecontainers in bij een coronatestlocatie. Andere testlocaties als die van Gorinchem en Mijnsheerenland zijn morgen vanwege de storm gesloten. De hogescholen InHolland en Avans sluiten morgen hun deuren en in Amsterdam, Tilburg en Rotterdam is er op de Hogeschool alleen fysiek onderwijs tot 12.00 uur.
Ook in Flevoland is men volop bezig met de storm. ,,Eunice kan morgen boven het IJsselmeer zorgen voor windstoten van 130 kilometer per uur. Dan mag je wel concluderen dat het gaat spoken,” aldus meteoroloog Wilfred Janssen van Weerplaza. Zijn collega Raymond Klaassen waarschuwt onder meer voor vuilcontainers, trampolines en zonnepanelen die voor de nodige schade kunnen zorgen. ,,Stapels isolatiemateriaal bij bouwplaatsen: als je die laat staan morgen, liggen ze maandag toch echt heel ergens anders.’’
https://www.ad.nl/binnenl(...)orm-eunice~ab1f475f/
Dit is wel weer dat je goed moet opletten en de juiste keuzes moet maken inderdaad. Ik ben wel eens met een gruwelijke storm in Hoek van Holland geweest om het 'even een keer mee te maken'. Daar kon je helemaal niet lopen op het strand want je werd levend gezandstraald. Die westenwind komt daar pal het land op. Teruggelopen naar het station; alle treinverkeer gecancelled en allerlei aanwijsborden vlogen gewoon van hun bevestiging af door de lucht heen. Doodeng, je moest constant om je heen kijken.quote:
quote:Deze surfcam is gekocht met de opbrengst van de "Sterker door strand" strandlaken verkoop . Ben je blij met deze cam en wil je ook bijdragen? Bestel je nieuwe favoriete strandlaken op sterkerdoorstrand.nl.
Maar waarom specifiek Hoek van Holland.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is wel weer dat je goed moet opletten en de juiste keuzes moet maken inderdaad. Ik ben wel eens met een gruwelijke storm in Hoek van Holland geweest om het 'even een keer mee te maken'. Daar kon je helemaal niet lopen op het strand want je werd levend gezandstraald. Die westenwind komt daar pal het land op. Teruggelopen naar het station; alle treinverkeer gecancelled en allerlei aanwijsborden vlogen gewoon van hun bevestiging af door de lucht heen. Doodeng, je moest constant om je heen kijken.
Gelukkig nog teruggekomen met een auto waar ik een lift van kon krijgen. Met zulk weer kun je beter thuis blijven en dat is ook het advies wat morgen wordt gegeven. Dit schijnt niet zomaar een windje te zijn wat even komt opzetten.
quote:Vuurtoren 'Lange Jaap' nabij Den Helder staat op omvallen, omgeving afgesloten
In de vuurtoren Kijkduin, ook wel bekend onder de naam 'Lange Jaap', zitten grote scheuren. Omdat de ruim 63 meter hoge vuurtoren kan omvallen, heeft de gemeente Den Helder een gebied van 70 meter rondom de toren afgesloten,
https://www.nu.nl/binnenl(...)ving-afgesloten.html
Omdat voor mij dat toen het dichtste bij was en het leek mij wel avontuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:38 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar waarom specifiek Hoek van Holland.Niet dat het überhaupt een strak plan is om met heftige storm naar het strand te gaan, maar Katwijk of Noordwijk was een logischer keuze geweest.
Dorpen zoals Noordwijk, Katwijk en bijvoorbeeld ook Scheveningen hebben een centrum tegen het strand aan. Dus daar kun je nog schuilen in winkels, cafes en desnoods hotels. Hoek van Holland, tenminste de plek waar ik geweest ben(helemaal in het zuiden bij de pier) is behoorlijk verlaten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Omdat voor mij dat toen het dichtste bij was en het leek mij wel avontuurlijkEn ik kon daar zo met de trein naar toe zodat ik ook mijn auto kon laten staan en zo relatief weinig risico liep dacht ik
Gelukkig kon ik nog thuiskomen, want er reed niks meer; het was tegen de avond toen en bloedlink buiten. Ik had me er gewoon op verkeken achteraf.
En wat vind je zo anders aan Noordwijk en Katwijk dan HvH dan als het stormt?
Op de pont naar Texel lijkt me pas heavy.
Ik ben weleens met windkracht 5 gaan rijden met de motor.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is wel weer dat je goed moet opletten en de juiste keuzes moet maken inderdaad. Ik ben wel eens met een gruwelijke storm in Hoek van Holland geweest om het 'even een keer mee te maken'. Daar kon je helemaal niet lopen op het strand want je werd levend gezandstraald. Die westenwind komt daar pal het land op. Teruggelopen naar het station; alle treinverkeer gecancelled en allerlei aanwijsborden vlogen gewoon van hun bevestiging af door de lucht heen. Doodeng, je moest constant om je heen kijken.
Gelukkig nog teruggekomen met een auto waar ik een lift van kon krijgen. Met zulk weer kun je beter thuis blijven en dat is ook het advies wat morgen wordt gegeven. Dit schijnt niet zomaar een windje te zijn wat even komt opzetten.
Paar jaar geleden ook gedaan, maar dan in Zandvoort. Met als groot nadeel dat ik eerder op de dag al in Amsterdam was geweest, en me daar in de winkels net iets teveel had uitgeleefd. Dus die tas moest ook nog mee, waardoor ik er bij pakweg windkracht 9 bij liep als een waggelende gans.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is wel weer dat je goed moet opletten en de juiste keuzes moet maken inderdaad. Ik ben wel eens met een gruwelijke storm in Hoek van Holland geweest om het 'even een keer mee te maken'.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Hoe doen jullie dat met hond uitlaten broeders?
Naamgeving stormenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Toiletrollen gisteren al gehaald ik zit goedquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef Hathor het volgende:
Snel nog effe boodschappen doen voordat de pleuris uitbreekt.
Laatste voorspelling die ik (2 dagen terug) heb gehoord was dat er windkracht 12 was voorspeld op zee. Da's orkaan, da's waar die stormjagers op geilen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:16 schreef Tengano het volgende:
Er zijn morgen zelfs stormchasers actief.
Geen extreme wind maar een keer op de duitse snelweg een gigantische wolkbreuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik ben weleens met windkracht 5 gaan rijden met de motor.
Ik moest er ergens mee zijn.
Gaandeweg de dag nam de wind toe, tot windkracht 10 tegen de tijd dat ik weer naar huis moest.
Pal west, tegen de wind in, op de snelweg.
Daar kreeg ik behoorlijk klappen van de wind.
Het laatste stuk dacht ik beter binnendoor te doen.
Lagere snelheid en wat meer dingen die de wind wat konden breken.
Totdat ik dwars op de wind kwam te rijden, met alleen maar vlakke weilanden links van me.
Ik had me al expres pal langs de middenlijn gepositioneerd, toen er een windvlaag kwam.
Daar hing ik op een gegeven moment op 45 graden tegenin, terwijl ik nog naar de zijlijn werd gedrukt.
Ik denk dat ik die minstens heb aangeraakt.
Net op het moment dat ik dacht in de berm te belanden, hield de wind op en kwam ik weer recht, op het midden van mijn baan.
Dat was wel even peentjes zweten.
10 minuten later was ik thuis en heb ik een peuk opgestoken en een stevige borrel ingeschonken.
Even ontstressen, want ik stond er stijf van.
Onderschat nooit de kracht van een goeie scheet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:33 schreef Halcon het volgende:
Dit wordt een scheet in een fles water.
Nee, dan zit je broek vol.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Onderschat nooit de kracht van een goeie scheet.
Dat kan ook niet meerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:45 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]
...en ook niet die ene vergeten zak chips, via Flits/Gorillas/enzovoort.
Maar daar kan je sowieso beter zo ver mogelijk vandaan blijven; zeker als je op kruipafstand van een supermarkt woont, en dat is júist op heel veel van de plekken waar dit soort meuk zit zo.
Flits en die andere ken ik niet. In mijn kleine kutdorp hebben ze alleen thuisbezorgd en dat is al heel watquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:49 schreef Eightyone het volgende:
Ik las het ook zojuist, in een ander topic.
Maar van Flits e.d. is het nog niet duidelijk.
Is echt heel naar. --> https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-weer-door-a4084658quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Flits en die andere ken ik niet. In mijn kleine kutdorp hebben ze alleen thuisbezorgd en dat is al heel wat
Ik heb een puppy die net zindelijk is. Ben bang dat ze het niet zo lang volhoudt en als ze eenmaal binnen iets doet dat ze dan dat vaker doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Hont blijft lekker binnen vanaf 13.00 uur tot 20.00uur ongeveer
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit is een zware storm die ongeveer eens per vijf jaar voorkomt. Heftiger dan stormen die we 'normaal' gewend zijn dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:01 schreef fubaaar22 het volgende:
Maar is dit nu echt een extreem zware storm of komt dit elk jaar wel voor?
oke, wanneer was de laatste van deze catagorie dan? kan ik ff terug in mijn herinneringen wat voor schade we toen eventueel haddenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is een zware storm die ongeveer eens per vijf jaar voorkomt. Heftiger dan stormen die we 'normaal' gewens zijn dus.
* Tengano geeft advies.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef fubaaar22 het volgende:
oke, wanneer was de laatste van deze catagorie dan? kan ik ff terug in mijn herinneringen wat voor schade we toen eventueel hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
2018 was volgens mij een flinke.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
oke, wanneer was de laatste van deze catagorie dan? kan ik ff terug in mijn herinneringen wat voor schade we toen eventueel hadden
Weggedaan toen de avondklok eraf ging natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
https://www.knmi.nl/neder(...)lijsten/zwarestormenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Ahhhquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
[..]
Ik heb een puppy die net zindelijk is. Ben bang dat ze het niet zo lang volhoudt en als ze eenmaal binnen iets doet dat ze dan dat vaker doet.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:12 schreef byah het volgende:
[..]
Weggedaan toen de avondklok eraf ging natuurlijk
Op de weerberichten vanmorgen lieten ze heel duidelijk zien wat de risicozones zijn. Iig aan de kust en ook Noord Holland, Friesland, Groningen en de Waddeneilanden zal het flink los gaan. Maar in Valkenburg heben ze vandaag dan weer geluk; heel Limburg valt trouwens een beetje buiten de risicozone en daar was alles geel gekleurd ijn dat plaatje. Maar als je in Den Helder woont kun je maar beter zorgen dat je binnen zit en alles in huis hebt. Even op de fiets een rondje maken is er dan niet bij vanmiddag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:10 schreef PluggieOD het volgende:
Voorlopig had ik gewoon naar Brussel moeten gaan. Valt er daar 3.1mm max, en pas zondag 14mm.
Ondertussen gisteren een hoop bangmakerij. En nu is er niets te doen.
Heb ook altijd het gevoel dat dit soort "weeralarmen" veel te globaal zijn. Dadelijk in schubbekuttenveen breken bomen af, en in Eindhoven merken ze er niks van.
We gaan het zien.
Wat dacht je van thuisbezorgbedrijven met fatsoen bezorgen niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:45 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]
...en ook niet die ene vergeten zak chips, via Flits/Gorillas/enzovoort.
Maar daar kan je sowieso beter zo ver mogelijk vandaan blijven; zeker als je op kruipafstand van een supermarkt woont, en dat is júist op heel veel van de plekken waar dit soort meuk zit zo.
This...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:40 schreef crystal_meth het volgende:
https://www.windfinder.com/#5/50.8333/4.0000
mooie streamquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef Dutch_view het volgende:
Live vliegtuiglanden genot op Heathrow![]()
Om 15:00 komt Rtv NH vanaf Schiphol met live beeldenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef Dutch_view het volgende:
Duidelijk bewijs dat Limburg nog altijd superieur isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat kan ook niet meer
[ twitter ]
100k kijkers ook gewoonquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef Dutch_view het volgende:
Je moet iig zorgen dat je niet down wind staat als ze piesenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:00 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Ik was gelukkig op tijd weer binnen met die haarbalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je moet iig zorgen dat je niet down wind staat als ze piesen
Lijkt net alsof Eunice land wilt vermijden als je kijkt naar die pagina.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:40 schreef crystal_meth het volgende:
https://www.windfinder.com/#5/50.8333/4.0000
Boven land is er meer "wrijving", wordt de wind afgeremd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef Ufopiloot51 het volgende:
[..]
Lijkt net alsof Eunice land wilt vermijden als je kijkt naar die pagina.
Die piloten hebben serieus skills, die landen ongeveer zijwaartsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef Dutch_view het volgende:
Mja, ook leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:32 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Geen extreme wind maar een keer op de duitse snelweg een gigantische wolkbreuk.
we reden niet hard en zagen regen aankomen maar een keer erin was het extreem. we hebben toen uit nood maar een stop gemaakt op de vluchtstrook. was niet meer te doen (en toen waren we nog jong en gek).
Is dit een gedicht of zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:12 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, ook leuk.
Zo'n hoosbui waar het lijkt of er loodrecht een oneindige emmer water over je uitgestort wordt.
Mist dan.
Een keer toen ik nog brommer reed.
Eind van de middag, van het werk, richting huis.
Het was al mistig, maar nog redelijk te doen.
Ik ging een brug over en richting de polder.
Ik reed zo een zak watten in.
Mijn vizier besloeg, dus die deed ik open.
Meteen twee glazen vol, want nijn bril besloeg ook meteen, met grote waterdruppels.
Gestopt om mijn bril dan maar af te zetten.
Weer verder rijden.
Op een gegeven moment zag ik amper de kantstreep naast mijn voorwiel nog maar.
Echt stapvoets rijden.
Toen moest het k nog 8 kilometer naar huis.
Langs de boerderijen en het spoor van het boemeltje over.
Fietspad langs de snelweg op.
Daar viel het wel weer mee.
Het verkeer op de snelweg veroorzaakte wat werveling, zodat ik wat beter zicht had.
Dat schoot al beter op.
Toen ik thuis was, waren er iig twee heel blij.
Mijn moeder had peuken gescheten.
Met de auto ook nog eens zoiets gehad.
Ik kwam terug van oud en nieuw bij mijn ouders.
De weg over de dijk was afgesloten, omdat er op het kruispunt in mijn dorp festiviteiten waren.
Dus weg omgeleid naar een lagergelegen weg in de polder.
Op de dijk leek alles nog mee te vallen.
In de polder zag ik dus geen hand voor ogen.
Groot licht maakte het nog erger, dus weer terug naar dimlicht.
Eigenlijk nog te veel, maar je moet wat, om zichtbaar te zijn.
Tegemoetkomende fietsers zag ik pas net aan de fietslampen, als ze al precies voor mijn motorkap waren.
'Shit. Kijk uit mensen, een auto.'
Die hadden mij ook niet eerder gezien.
Weer thuisgekomen zonder brokken.
Paar seconde terug een A380quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef Dutch_view het volgende:
Gewoon zijwaarts aan komen vliegen en landen alsof er niets aan de hand isquote:
Hoe moet ik het dan doen?quote:
Je gebruikt wel erg veel alinea’s.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan doen?
Ga jij zo'n lap tekst fijn lezen, als het één doorlopende zin is?
Door het zo te doen, blijft het leesbaar.
Zouden meer mensen moeten doen.
Daarvoor heeft men interpunctiequote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Er is ook iets tussen één doorlopende zin en om de zin een alinea.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
WTF dit is echt heel tofquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef Dutch_view het volgende:
Dan heb je bij de volgende verjaardag van ome Paul ook wel een goed verhaalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:37 schreef Dutch_view het volgende:
Lekker driften met een 777 op de landingsbaan
Zijn er momenten geweest dat je toch een klein beetje zenuwachtig werd omdat zo'n kist wel erg heen en weer ging?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:40 schreef raptorix het volgende:
Ik zit zelf onder de aanvliegroute van Schiphol bij storm, in het echt kijken is nog leuker, ook prachtig dat bulderende motorgeluid als ze gas bij geven
Niet echtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:48 schreef K21 het volgende:
[..]
Zijn er momenten geweest dat je toch een klein beetje zenuwachtig werd omdat zo'n kist wel erg heen en weer ging?
quote:
tering, die vliegtuigen hangen haast stil in de lucht voor de landing.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
WTF dit is echt heel tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |