Gewoon zijwaarts aan komen vliegen en landen alsof er niets aan de hand isquote:
Hoe moet ik het dan doen?quote:
Je gebruikt wel erg veel alinea’s.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan doen?
Ga jij zo'n lap tekst fijn lezen, als het één doorlopende zin is?
Door het zo te doen, blijft het leesbaar.
Zouden meer mensen moeten doen.
Daarvoor heeft men interpunctiequote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Er is ook iets tussen één doorlopende zin en om de zin een alinea.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
WTF dit is echt heel tofquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef Dutch_view het volgende:
Live vliegtuiglanden genot op Heathrow![]()
Dan heb je bij de volgende verjaardag van ome Paul ook wel een goed verhaalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:37 schreef Dutch_view het volgende:
Lekker driften met een 777 op de landingsbaan
Zijn er momenten geweest dat je toch een klein beetje zenuwachtig werd omdat zo'n kist wel erg heen en weer ging?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:40 schreef raptorix het volgende:
Ik zit zelf onder de aanvliegroute van Schiphol bij storm, in het echt kijken is nog leuker, ook prachtig dat bulderende motorgeluid als ze gas bij geven
Niet echtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:48 schreef K21 het volgende:
[..]
Zijn er momenten geweest dat je toch een klein beetje zenuwachtig werd omdat zo'n kist wel erg heen en weer ging?
quote:
tering, die vliegtuigen hangen haast stil in de lucht voor de landing.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
WTF dit is echt heel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |