Hersentumorquote:
Door zijn eigen gedragquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:21 schreef Da hopman het volgende:
Tijdens het invullen van het sociogram werd Robbie even negatief in de spotlight gezet. Helpt wel voor de medekandidaten om een keuze te maken.
Ik mis vast iets, waarom zou je slecht schilderwerk moeten melden bij zijn meerdere?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:16 schreef derLudolf het volgende:
Kennis van me zit bij de NatRes, al jaren en daarin ook een vast clubje.
Een van hun is schilder en zou bij mijn kennis schilderwerk doen. Uiteindelijk heeft hij hem verneukt. Half werk en veel hogere prijs dan afgesproken.
Naarmate ik dit programma kijk snap ik goed dat hij van dit akkefietje een officiële melding heeft gemaakt mij zijn meerdere.
Je afspraak niet nakomen, iemand een poot uitdraaien.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:23 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik mis vast iets, waarom zou je slecht schilderwerk moeten melden bij zijn meerdere?
Ja leuk, maar met een privé kwestie heeft je commandant echt niks te maken. Zelfs niet bij de natres, hoe speciaal ze af en toe ook denken te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je afspraak niet nakomen, iemand een poot uitdraaien.
Dat is niet echt kameraadschap. Vertrouw je iemand dan nog wel in een missie?
In de TV-serie Combat welquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ja leuk, maar met een privé kwestie heeft je commandant echt niks te maken. Zelfs niet bij de natres, hoe speciaal ze af en toe ook denken te zijn.
Dit dus...quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef Bouke-p het volgende:
Ja leuk, maar met een privé kwestie heeft je commandant echt niks te maken. Zelfs niet bij de natres, hoe speciaal ze af en toe ook denken te zijn.
WTF, serieus? Was dat toevallig iemand van de KLu?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit dus...
Doet me denken aan die joker hier op Fok! in #DEF destijds die bij de commandant van een user ging reclameren dat het een nare pax was...![]()
Hup, ban voor betrokkene.
Nope.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:50 schreef JohnWickPic het volgende:
WTF, serieus? Was dat toevallig iemand van de KLu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |