SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
1 toonquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat jij die zo snel herkent.
[ afbeelding ]
We hadden pas een ergerequote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef Melting het volgende:
TT geeft wel een verkeerd beeld van onze radio, denk ik.
Daarover gesproken:quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarover gesproken:
Nog even en dan is de Corona golf voorbij.
En heb ik het nog niet gehad.
Ik vol me buitengesloten…
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Never Let Her Slip Away - Andrew Gold
Welkom livelink.quote:
Bij de eerste toon inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat jij die zo snel herkent.
[ afbeelding ]
Na 4 weken geleden de buurvrouw en twee weken geleden de buurman, is nu het buurmeisje de pineut.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Snel even jezelf laten besmetten dan.
Er is handel in heb ik begrepen.
Morgen weer een kans.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom livelink.
Toch niet weggewaaid dus.
Na 14.00 uur op het spoor gaan staan.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Weer een Slippy, Born nu -Underworld
En niet uitglijden over de bladerenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Na 14.00 uur op het spoor gaan staan.
Ik heb begrepen dat het daar hard gaat waaien.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
MUZ / Radio 49 #3644 - Partnerruil in de muziekwereld
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na 4 weken geleden de buurvrouw en twee weken geleden de buurman, is nu het buurmeisje de pineut.
Ik zal straks wel even op bezoek gaan bij haar. Is goedkoper…
Nog 3,5 minuut. Dus ik denk dat het een andere versie is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Ha, de NUXX versie, 8 minuten lang rammen…
Post 'ie het verkeerde hoesje…quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog 3,5 minuut. Dus ik denk dat het een andere versie is.
Mijn zoon verheugt zich al op de fietstocht terug naar huis morgen. Hij hoopt op code roodquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Na 14.00 uur op het spoor gaan staan.
Ik heb begrepen dat het daar hard gaat waaien.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon verheugt zich al op de fietstocht terug naar huis morgen. Hij hoopt op code rood
Speciaal voor jou dan hierna weer een verkeerd hoesje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Post 'ie het verkeerde hoesje…
Geef me zijn nummer even en ik zal hem morgen verwennen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon verheugt zich al op de fietstocht terug naar huis morgen. Hij hoopt op code rood
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef Co_de_Roodt het volgende:
[..]
Geef me zijn nummer even en ik zal hem morgen verwennen.
Mag ook wind tegen zijn. Hij vindt storm gewoon leuk.quote:
[..]
Ow, spannend…quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan hierna weer een verkeerd hoesje.
storm is ook lekker als je er zelf voor kiest om dan naar buiten te gaanquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag ook wind tegen zijn. Hij vindt storm gewoon leuk.
[..]
Op mijn oude werkplek heb ik fietsers letterlijk achterover over de kop zien gaan door de storm.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag ook wind tegen zijn. Hij vindt storm gewoon leuk.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:41 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er vandoor, buurvrouwtaxi staat klaar
Thanks Melting
De februari storm van 1988 of 1989 was ook leuk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op mijn oude werkplek heb ik fietsers letterlijk achterover over de kop zien gaan door de storm.
Dat was echt bizar om te zien.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken dit niet en heb dus ook geen idee wat wel het goede hoesje is…
Skolquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:41 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er vandoor, buurvrouwtaxi staat klaar
Thanks Melting
Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De februari storm van 1988 of 1989 was ook leuk.
Toen heb ik mijn collega bij het naar buiten gaan van het kantoor over de parkeerplaats zien rollen, nadat ze omver gewaaid werd door een windvlaag. Voor het raam staan en kijken was toen volksvermaak…
Yep, mits niet meer dan maximaal een paar schaafwonden…quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak
Leedvermaak kan erg leuk zijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De februari storm van 1988 of 1989 was ook leuk.
Toen heb ik mijn collega bij het naar buiten gaan van het kantoor over de parkeerplaats zien rollen, nadat ze omver gewaaid werd door een windvlaag. Voor het raam staan en kijken was toen volksvermaak…
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben als kaboutersymoh ook een keer letterlijk weggewaaid. Deur van de falt uit, en woesjjjjj verderop in de straat was een pleintje met garageboxen, ik ben tegen zo’n kanteldeur tot stilstand gebkomen. Daar heeft mijn moeder me weer opgehaald.
Zo hard kwam ik terechtquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:47 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik hoop dat het ik goed vertaald heb wat je geschreven had
ik zal het even aan niemand vragenquote:
De Kabouterdans is zo ontstaan…quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben als kaboutersymph ook een keer letterlijk weggewaaid. Deur van de flat uit, en woesjjjjj verderop in de straat was een pleintje met garageboxen, ik ben tegen zo’n kanteldeur tot stilstand gebkomen. Daar heeft mijn moeder me weer opgehaald.
en moest mama Symph lachen of was ze ongerust ?quote:
Die was spierwit. Het was best een klap ook, en zeker voor kabouterbegrippen redelijk ver ook.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
en moest mama Symph lachen of was ze ongerust ?
jakkie, dat klinkt ook eng !quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zusje waaide ooit zo de zee in, die konden ze nog net redden, doodeng was dat
Bedankt voor al deze angstaanjagende storm verhalenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die was spierwit. Het was best een klap ook, en zeker voor kabouterbegrippen redelijk ver ook.
Ja, die komt soms onbedoeld mee en dan heb ik al op 'Versturen' gedrukt…quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh gelukkig, de w is nog weggewaaid
Ik zou maar lekker binnen spelen met de kabouters morgen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
Bedankt voor al deze angstaanjagende storm verhalen
Draai een keer in het rondquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Kabouterdans is zo ontstaan…
Anker meenemen morgen…quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
Bedankt voor al deze angstaanjagende storm verhalen
Was een strandwandeling in de herfst met familie en woesj daar ging ze. Ik heb later in die buurt een kind uit een buggy zien waaien. Ik weet ook zeker dat er morgen mensen daar de storm gaan opzoeken, idiotenquote:
Ik moet morgen de kabouter uit school halen om 12.00 uur en mag dan voordat we naar huis gaan, zijn klas bewonderen, vind ik wel erg leukquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou maar lekker binnen spelen met de kabouters morgen.
Dat is zeker leukquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet morgen de kabouter uit school halen om 12.00 uur en mag dan voordat we naar huis gaan, zijn klas bewonderen, vind ik wel erg leuk
Nopequote:Op donderdag 17 februari 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb volgens mij nooit iets anders van deze man gehoord.
Iemand anders wel?
Ik meen toch echt een vrouw te horenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Iemand anders wel?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Iemand anders wel?
Ja, DJ11 heeft na zijn dood een ander nummer van hem gedraaid. Klonk niet onaardig.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Iemand anders wel?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, DJ11 heeft na zijn dood een ander nummer van hem gedraaid. Klonk niet onaardig.
Ik wilde eerst ook 'man' schrijven, maar ik ben wat voorzichtig geworden…quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik meen toch echt een vrouw te horen
Hij heeft wel het nodige gemaakt, maar er gaan geen bellen rinkelenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Iemand anders wel?
Zeker leuk!quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet morgen de kabouter uit school halen om 12.00 uur en mag dan voordat we naar huis gaan, zijn klas bewonderen, vind ik wel erg leuk
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker leuk!
Mijn zoon wil ooit met het NK Tegenwindfietsen meedoen
https://www.wielerflits.n(...)ssen-mens-en-natuur/
Maar ze waren toch wel iets te vroeg dit jaar.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook 'man' schrijven, maar ik ben wat voorzichtig geworden…
[ afbeelding ]
Dan ben ik in de war. Want ik dacht dat Valensia dood was.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of Valensia?
Beide klopt volgens mij niet en dan heb ik het niet over hun beider harten…
Bij nader inzien: the Sun ken ik wel van hemquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of Valensia?
Beide klopt volgens mij niet en dan heb ik het niet over hun beider harten…
Never mind, Henk Krol dacht vaak het omgekeerde…quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war. Want ik dacht dat Valensia dood was.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, Henk Krol dacht vaak het omgekeerde…
Kusje op je wang.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:04 schreef just me het volgende:
@:Rafeiro, deze is speciaal voor jou!
[ afbeelding ]
zoals al eerder gezegd, laat af en toe iets van je horen
dikke knuffel
We gaan gewoon weer terug naar de 3 zoenen natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kusje op je wang.
Je mag kiezen welke
Hand schudden prima maar 3 kussen mag weg blijven 1 of 2 is zat en dan alleen bij naastenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
We gaan gewoon weer terug naar de 3 zoenen natuurlijk
Oh dear, daar ga ik zuinig op zijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kusje op je wang.
Je mag kiezen welke
Mee eens hoor. Dat hoeft voor mij ook zeker niet terug te komen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hand schudden prima maar 3 kussen mag weg blijven 1 of 2 is zat en dan alleen bij naasten
Sterkte, ga ervoor!quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hand schudden prima maar 3 kussen mag weg blijven 1 of 2 is zat en dan alleen bij naasten
Goedemorgen Melting.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 06:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Mijn moederkloek-neiging speelt op. Ik hoorde net op de radio verhalen over de storm en heb nu al de neiging om mijn dochter te bellen om naar huis te komen, mijn zoon te verbieden om de deur uit te gaan en mijn naar mijn ouders te gaan om daar alles goed vast te zetten
Goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 06:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Mijn moederkloek-neiging speelt op. Ik hoorde net op de radio verhalen over de storm en heb nu al de neiging om mijn dochter te bellen om naar huis te komen, mijn zoon te verbieden om de deur uit te gaan en mijn naar mijn ouders te gaan om daar alles goed vast te zetten
Goedemorgen just me.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:14 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Ik las dat scholen en onderwijsinstellingen ook eerder dichtgaan.
Nee joh er wordt aan de veiligheid van de leerlingen gedacht en zeker ook omdat er vanaf 14.00 uur geen treinen meer rijden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:21 schreef Melting het volgende:
[
[..]
Goedemorgen just me.
Die leerkrachten van tegenwoordig verzinnen ook allerlei redenen om geen les meer te hoeven geven.
Ik hoop het, maar ik voel me er niet prettig bij. Ik wou dat ik vandaag niet hoefde te werken, maar mijn collega was deze week weer eens vrij, dus ik heb niet echt een keus. Aan de andere kant kan ik natuurlijk ook sowieso niks veranderen aan de situatie. En ik weet dat ik er toch geen invloed op heb wat iedereen doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Ik denk zelf eigenlijk dat het allemaal niet zo erg wordt als voorspeld.
[..]
Hoeveel vrije dagen heeft die collega van je wel niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik voel me er niet prettig bij. Ik wou dat ik vandaag niet hoefde te werken, maar mijn collega was deze week weer eens vrij, dus ik heb niet echt een keus. Aan de andere kant kan ik natuurlijk ook sowieso niks veranderen aan de situatie. En ik weet dat ik er toch geen invloed op heb wat iedereen doet.
Net zoveel als ik. Wij hebben echt veel vrije dagen. Hij neemt ze ook echt op. Dat is ook een principekwestie voor hem. Hij vindt dat hij elk jaar al zijn vrije dagen moet opmaken. Dat kan ik hem natuurlijk niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoeveel vrije dagen heeft die collega van je wel niet?
Lijkt alsof hij er meer niet is, dan wel.
Dat is zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Net zoveel als ik. Wij hebben echt veel vrije dagen. Hij neemt ze ook echt op. Dat is ook een principekwestie voor hem. Hij vindt dat hij elk jaar al zijn vrije dagen moet opmaken. Dat kan ik hem natuurlijk niet kwalijk nemen.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:50 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond naar de kroeg waaien, zonder mondkapje en afstand.
Woesj!
Goedemorgen…
Snel de examens in je aanhanger plaatsen en voor 14.00 uur verplaatsen…quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:02 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Even volop examens aan het verzetten. Gelukkig zijn het er niet zo heel veel.
Het kost een kwartier per 10 examens ongeveer (kutsysteem), dus ik hoop dat ik voor de storm klaar ben
Precies, maar dan kunnen ze neit meer met de trein. Bij ons stopt alles om 12:00, vooral omdat meer dan de helft van de leerlingen met het ov moetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snel de examens in je aanhanger plaatsen en voor 14.00 uur verplaatsen…
Snap wel dat hij teleurgesteld is, als hij zo'n storm liefhebber is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:37 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon is bitter teleurgesteld. Zijn lessen zijn vandaag online. Ik had hem overgehaald het toch echt even te controleren voordat hij op de fiets stapte.
Storm is wel gaaf, vind ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit in een storm meegemaakt dat er ergens onderweg een halve boom afbrak en echt precies voor onze auto vielIk vind storm maar niks.
Dan kies ik toch voor de sunshower van Melting.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:46 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/291470/(...)orm-bij-hamburg.html
gratis zoutwaterdouche, nu ook binnen.
Dat lijkt me wel een betere keuzequote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor de sunshower van Melting.
Stilte tijdens de storm!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is nog rustig hier.
Ik hou het op stilte voor de storm...
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is hier net wel een tafeltennistafel van de buren voorbij gevlogen...
Hier mag de schutting van mij wel omwaaien; we willen hier een aanbouw plaatsen, maar de buurman weet nog niet zeker of hij het wel op de erfgrens wil hebben; hij vindt de schutting met de klimop zo mooi. Ja, daar gaat dan 3 meter van af.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat jij nu nog aan de veilige kant zit.
Hopelijk flikkert eindelijk een boom, die al tijden scheef staat, hier nu eens om.
Dat scheve ding irriteert me al jaren...
Zaag de schutting alvast wat in dan, de wind doet de rest straks wel...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier mag de schutting van mij wel omwaaien; we willen hier een aanbouw plaatsen, maar de buurman weet nog niet zeker of hij het wel op de erfgrens wil hebben; hij vindt de schutting met de klimop zo mooi. Ja, daar gaat dan 3 meter van af.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaag de schutting alvast wat in dan, de wind doet de rest straks wel...
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]Is met zo'n stevige metalen matwerk versterkt.
Ciao!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:07 schreef ToT het volgende:
We gaan er vandoor!Prettige voortzetting he!
Lijkt me een beetje overdreven om heel NL een alert te sturen. Maar vooruit, ik blijf wel binnen. De konijnen zijn juist wel naar buiten gegaan. Stormliefhebbers zonder mobieltje zijn dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Blijf lekker binnen en luister me naar de VrijMiBo tracks...
[ afbeelding ]
Ach, het is een goede test.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje overdreven om heel NL een alert te sturen. Maar vooruit, ik blijf wel binnen. De konijnen zijn juist wel naar buiten gegaan. Stormliefhebbers zonder mobieltje zijn dat.
Ze hadden er wel oren naarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje overdreven om heel NL een alert te sturen. Maar vooruit, ik blijf wel binnen. De konijnen zijn juist wel naar buiten gegaan. Stormliefhebbers zonder mobieltje zijn dat.
Heb het nu pas doorquote:
Doe ik. Dank je.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Pak wat te drinken...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb het nu pas door![]()
Ben niet zo scherp na een werkweek.
Af en toe kraakt het dak wat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is het in je draaihok? Giert de wind er lekker omheen?
Z'n naam komt me bekender voor dan z'n song, om eerlijk te zijn...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:39 schreef Symphonic het volgende:
Twee keer live gezien. Echt een fijne artiest dit
Eensquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:47 schreef MadMaster het volgende:
De zomer mag wel komen...
[ afbeelding ]
Ach, iedereen heeft zo z'n grenzen...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik ooit in een strandtent werkte kwamen daar fanatieke surfers die met dit soort weer vrij namen van hun werk om te gaan surfen. Idioten
Dat laatste is het belangrijkste...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef livelink het volgende:
Sorry, even mijn ouders gebeld om te vragen of alles daar nog vast zat. Dus een heel stuk van de show gemist. Alles was wel goed, gelukkig.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef livelink het volgende:
Sorry, even mijn ouders gebeld om te vragen of alles daar nog vast zat. Dus een heel stuk van de show gemist. Alles was wel goed, gelukkig.
Indrukwekkend...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:12 schreef livelink het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)urstede-blijft-varen
Ik stop er hierna mee, dan ga ik aan tafel...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:24 schreef livelink het volgende:
Ik ga even eten. Moet jij niet eten, MadMaster?
Dank je wel voor de vrijmibo![]()
Misschien tot straks.
Hi, ik stop er zo mee, mijn eten staat zo op tafel...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond,
Avondeten net op, luister nu mee.
Smakelijk eten toegewenstquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi, ik stop er zo mee, mijn eten staat zo op tafel...
Neequote:
Over welke artiest ging dit?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, DJ11 heeft na zijn dood een ander nummer van hem gedraaid. Klonk niet onaardig.
Valensiaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Over welke artiest ging dit?
Ik zat fout.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Over welke artiest ging dit?
Over wie dan wel? Ben benieuwd van welke artiest ik een nummer heb gedraaid (dood of niet)quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:25 schreef livelink het volgende:
Valensia is niet dood, dus ik had het over iemand anders.
Ik doe mijn best om daar op te komen. Tot nog toe zonder succes.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Over wie dan wel? Ben benieuwd van welke artiest ik een nummer heb gedraaid (dood of niet)
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb gedraaid toen Wes net was overleden. En ik heb toen "Awa Awa" gedraaid, de single die na "Alane" kwam.quote:
Ja, dat was het. Hoe ik hem heb kunnen verwarren met Valensia weet ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb gedraaid toen Wes net was overleden. En ik heb toen "Awa Awa" gedraaid, de single die na "Alane" kwam.
Ze hebben inderdaad niet veel gemeenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was het. Hoe ik hem heb kunnen verwarren met Valensia weet ik niet.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:11 schreef brother52 het volgende:
Iemand nog behoefte aan tuinmeubels? Heb ineens 3 sets in mijn tuin staan.
Doe je goedquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:29 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
De tafeltennistafel van de buren ligt nog steeds voor de deur hier.
Vanavond luister ik niet mee, we gaan restauranten…
Vrienden zouden met andere vrienden uit eten gaan, maar de zoon van die andere vrienden heeft corona en dus hebben zij zich afgemeld. Wij offeren ons wel op…quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe je goed
Heb je geen plek voor de tafeltennistafel?
Ja gelukkkig wel, ik vond het toch wel best spannend of alles heel was gebleven terwijl ik weg was.quote:
Ja, dat het daar bar en boos was kreeg ik al mee. Nog wel een beetje geslapen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ja gelukkkig wel, ik vond het toch wel best spannend of alles heel was gebleven terwijl ik weg was.
Bij Junior in de buurt is het heftig geweest, we konden dakpannen zien vallen en schutting omwaaien.
Nee niet echt, het is toch een "vreemd" huis, andere geluiden en zo, vanavond maar op tijd gaan slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat het daar bar en boos was kreeg ik al mee. Nog wel een beetje geslapen?
quote:
Welkom heren (en Ddm?)quote:
Je hebt een nieuwe handtas gekocht?quote:
Maar geen groenequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe handtas gekocht?
[ afbeelding ]
Goede avond just me, en welkom.quote:
Toontje lager?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:12 schreef Melting het volgende:
Hierna zoeken we het een verdieping lager.
Nee, die zingen een toontje lager.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:15 schreef DJ11 het volgende:
.... Johnson, dacht ik - Down, Down Down
de FOK! kelder ?quote:
Dan laat ik dat ook maar aan mij voorbij gaanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar kom je zelfs met de sleutel niet in
Waarom werd hij pislink dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer waar Thierry Baudet pislink van werd:
Ava Max - Kings & Queens
(Die single van haar met DJ Tiësto vind ik echt verschrikkelijk, trouwens)
Er moest persé klassieke muziek worden gedraaid. Maar dit nummer stond aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom werd hij pislink dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:27 schreef Melting het volgende:
Hierna een artiest die in de woonplaats van Symph en Ddm is gestorven.
Voor idioten draai je idiote muziekquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er moest persé klassieke muziek worden gedraaid. Maar dit nummer stond aan.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor idioten draai je idiote muziek
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een varkensstal in sommige opzichten ook.
Hier ook steeds minder.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Daar is hier geen ruimte voor, alles wordt volgeplempt met appartementencomplexen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |