SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
1 toonquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat jij die zo snel herkent.
[ afbeelding ]
We hadden pas een ergerequote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef Melting het volgende:
TT geeft wel een verkeerd beeld van onze radio, denk ik.
Daarover gesproken:quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarover gesproken:
Nog even en dan is de Corona golf voorbij.
En heb ik het nog niet gehad.
Ik vol me buitengesloten…
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Never Let Her Slip Away - Andrew Gold
Welkom livelink.quote:
Bij de eerste toon inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat jij die zo snel herkent.
[ afbeelding ]
Na 4 weken geleden de buurvrouw en twee weken geleden de buurman, is nu het buurmeisje de pineut.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Snel even jezelf laten besmetten dan.
Er is handel in heb ik begrepen.
Morgen weer een kans.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom livelink.
Toch niet weggewaaid dus.
Na 14.00 uur op het spoor gaan staan.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Weer een Slippy, Born nu -Underworld
En niet uitglijden over de bladerenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Na 14.00 uur op het spoor gaan staan.
Ik heb begrepen dat het daar hard gaat waaien.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
MUZ / Radio 49 #3644 - Partnerruil in de muziekwereld
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na 4 weken geleden de buurvrouw en twee weken geleden de buurman, is nu het buurmeisje de pineut.
Ik zal straks wel even op bezoek gaan bij haar. Is goedkoper…
Nog 3,5 minuut. Dus ik denk dat het een andere versie is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Ha, de NUXX versie, 8 minuten lang rammen…
Post 'ie het verkeerde hoesje…quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog 3,5 minuut. Dus ik denk dat het een andere versie is.
Mijn zoon verheugt zich al op de fietstocht terug naar huis morgen. Hij hoopt op code roodquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Na 14.00 uur op het spoor gaan staan.
Ik heb begrepen dat het daar hard gaat waaien.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon verheugt zich al op de fietstocht terug naar huis morgen. Hij hoopt op code rood
Speciaal voor jou dan hierna weer een verkeerd hoesje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Post 'ie het verkeerde hoesje…
Geef me zijn nummer even en ik zal hem morgen verwennen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon verheugt zich al op de fietstocht terug naar huis morgen. Hij hoopt op code rood
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef Co_de_Roodt het volgende:
[..]
Geef me zijn nummer even en ik zal hem morgen verwennen.
Mag ook wind tegen zijn. Hij vindt storm gewoon leuk.quote:
[..]
Ow, spannend…quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan hierna weer een verkeerd hoesje.
storm is ook lekker als je er zelf voor kiest om dan naar buiten te gaanquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag ook wind tegen zijn. Hij vindt storm gewoon leuk.
[..]
Op mijn oude werkplek heb ik fietsers letterlijk achterover over de kop zien gaan door de storm.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag ook wind tegen zijn. Hij vindt storm gewoon leuk.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:41 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er vandoor, buurvrouwtaxi staat klaar
Thanks Melting
De februari storm van 1988 of 1989 was ook leuk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op mijn oude werkplek heb ik fietsers letterlijk achterover over de kop zien gaan door de storm.
Dat was echt bizar om te zien.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken dit niet en heb dus ook geen idee wat wel het goede hoesje is…
Skolquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:41 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er vandoor, buurvrouwtaxi staat klaar
Thanks Melting
Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De februari storm van 1988 of 1989 was ook leuk.
Toen heb ik mijn collega bij het naar buiten gaan van het kantoor over de parkeerplaats zien rollen, nadat ze omver gewaaid werd door een windvlaag. Voor het raam staan en kijken was toen volksvermaak…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |