quote:NOS OS Studio Peking-presentatrice Dione de Graaff ontvangt in Amsterdam dagelijks gasten om de laatste ontwikkelingen in Peking mee door te nemen. Als eerste schuift Sjoukje Dijkstra aan. Zij won in 1964 olympisch goud bij het kunstrijden.
Dione de Graaff praat in NOS OS Studio Peking de kijkers dagelijks bij over de laatste ontwikkelingen in Peking. Dat doet ze niet in China, maar vanuit een tent naast de Amsterdamse Jaap Edenbaan. Terwijl op de achtergrond de schaatsers hun rondjes rijden, ontvangt de presentatrice gasten om de actuele stand van zaken op de Olympische Spelen mee te bespreken.
Sjoukje Dijkstra
De eerste is Sjoukje Dijkstra. Zij won 1964 olympisch goud bij het kunstrijden. De Graaff heeft er zin in: “Ik ga extra genieten van het skeleton, kunstrijden en skiën, omdat daar nu ook Nederlanders aan meedoen.” Verder kijkt ze uit naar de laatste rondes van schaatslegendes Ireen Wüst en Sven Kramer. “Ze deden al in 2006 mee aan de Spelen. Het zou fantastisch zijn als ze nu weer olympisch goud kunnen halen.”
Die is echt dik geworden de laatste tijd. Ook een lelijk vorm.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Stekelenburg met zn dikke pens.
Veel Chinees gegeten de laatste tijd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is echt dik geworden de laatste tijd. Ook een lelijk vorm.
Een soort bekakt Twentsquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:56 schreef Zwansen het volgende:
Oh God dat accent van Jorien Voorhuid.
Het is ook zo'n theekransjequote:Op donderdag 17 februari 2022 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Het is weer zo ontzettend saai. Studio Peking met Thijs vind ik echt 100 keer interessanter (ook al is dat een podcast)
Die heb ik een keer aangezet en zat vol fouten in de eerste vier minuten dat ik maar niet verder heb geluisterd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Het is weer zo ontzettend saai. Studio Peking met Thijs vind ik echt 100 keer interessanter (ook al is dat een podcast)
Goh. Als je ooit met vrouwen hebt samengewerkt dan zou je weten dat elke vergadering er ongeveer zo uitziet als deze uitzending.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik begrijp wel waarom er niet zo veel vrouwen in de top van het bedrijfsleven zitten
Oh niet zoveel van gemerkt eerlijk gezegd. Ik vind de inside verhalen echt een toevoeging daarquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heb ik een keer aangezet en zat vol fouten in de eerste vier minuten dat ik maar niet verder heb geluisterd.
Misschien net de verkeerde aflevering geluisterd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh niet zoveel van gemerkt eerlijk gezegd. Ik vind de inside verhalen echt een toevoeging daar
Iemand die een hele middag kan praten over een duur koffiezetapparaatquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:21 schreef SilverEyes het volgende:
Deze man is wel leuk, je ziet dat hij er echt plezier aan beleeft.
Nou dat zou dan ook voor het eerst zijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:23 schreef Jason22 het volgende:
De Tuit wordt vanavond overgeslagen?
Ik denk dat Wüst actief blijft in de schaatssport, maar ik hoop het welquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gaat Wust Annette op termijn vervangen bij NOS?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoop wel dat Tuitert blijft. Heb persoonlijk minder met Wennemars.
Welke cliches zou hij nu hebben?quote:
Bart moet niet als een mongool op kop gaan rijden.?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke cliches zou hij nu hebben?
Hij moet de sprint afwachten, dan heeft hij een kans. Maar er zijn ook andere sterke sprinters die je niet moet onderschatten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bart moet niet als een mongool op kop gaan rijden.?
Die doet het met Anniquote:
Mooi man.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Idsie Postma.Is ook nooit op tv die man.
Geschreven door Iggy Popquote:
Sven Nijs is een toffe gastquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:04 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan we het nu echt over veldrijden op de OWS hebben
Op de zomerspelen kan het ook niet echt, maar het is een vrij kleine sport (al kan je dat ook bijvoorbeeld over rodelen zeggen).quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:04 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan we het nu echt over veldrijden op de OWS hebben
Z'n zoon is ook een groot talentquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Verhuizen naar een bergdorp in Oostenrijk en dan verbaasd zijn dat je opvalt
Lekker de racisme-kaart trekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Verhuizen naar een bergdorp in Oostenrijk en dan verbaasd zijn dat je opvalt
Het gaat gewoon niet gebeuren en daar doet een wereldbekertje in de sneeuw in Italië niets aan afquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de zomerspelen kan het ook niet echt, maar het is een vrij kleine sport (al kan je dat ook bijvoorbeeld over rodelen zeggen).
Bobsleeën? Je moet wat als Nederlander.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat doet een Nederlander in een Oostenrijkse bob trouwens? Maakt het allemaal ook nogal betekenisloos.
Wat een bullshitsporten eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bobsleeën? Je moet wat als Nederlander.
Die ene meid had dat zakje chips ondersteboven opengemaakt. DAAR KAN IK DUS NIET TEGEN!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leuk zo'n Fok-commune. Zou lid worden.
Ik doe dat bewust om met mensen hun gesteldheid te fucken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:12 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die ene meid had dat zakje chips ondersteboven opengemaakt. DAAR KAN IK DUS NIET TEGEN!!!
Ze kunnen beter voetballen dan wij!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Uiteraard hoop ik dat België morgen niet wint. Goud op de Spelen, die gaan net als bij het voetbal weer 10 jaar doen alsof ze echt meetellen.
Beetje respect voor de vice-wereldkampioen korfbal graag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Uiteraard hoop ik dat België morgen niet wint. Goud op de Spelen, die gaan net als bij het voetbal weer 10 jaar doen alsof ze echt meetellen.
Een paar jaartjes maar ook daar dondert het al weer flink in elkaar. (Bij ons is het ook niet veel trouwens.)quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen beter voetballen dan wij!
Eigenlijk wel ja, dit is gewoon een halfbakken keuze.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ze zouden het toernooi gewoon af moeten sluiten met een marathon. Bij voorkeur buiten.
200 km, bruggetjes, klûnen, eindigen in de hoofdstad. Ik zie hier wel een goed concept in.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ze zouden het toernooi gewoon af moeten sluiten met een marathon. Bij voorkeur buiten.
Massa start.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Misschien leuk idee om ze onderweg op meerdere plekken te laten stempelen? Ook goed voor het creëren van drama, als je dan een stempelpost mist heb je pech.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:15 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
200 km, bruggetjes, klûnen, eindigen in de hoofdstad. Ik zie hier wel een goed concept in.
Je deelt je smileys heel raar uitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Massa start.
Sven Nijs
Bob de Jong.
Noem eens een Belgische EC1 winnaar. Of een Belgisch elftal dat geschiedenis heeft geschreven. De beste Belgen zijn doelmannen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen beter voetballen dan wij!
En Erben mag lekker niet meedoen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien leuk idee om ze onderweg op meerdere plekken te laten stempelen? Ook goed voor het creëren van drama, als je dan een stempelpost mist heb je pech.
Ik word oudquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je deelt je smileys heel raar uit
Ja, leuk dat een Tadic en Anthony goed kunnen voetballen maar dat zijn geen Nederlanders.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens een Belgische EC1 winnaar. Of een Belgisch elftal dat geschiedenis heeft geschreven. De beste Belgen zijn doelmannen.
Te triest. Wat een lul de behanger.quote:
Wijze teksten Tong. De enige Belgische ploegen die wel Europacups wonnen zaten vol met Nederlandse b-sterren. Piet fucking den Boer is een held in België, niemand die hem hier kent.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens een Belgische EC1 winnaar. Of een Belgisch elftal dat geschiedenis heeft geschreven. De beste Belgen zijn doelmannen.
Topscorer eerste divisie. Nooit in de eredivisie gespeeld.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wijze teksten Tong. De enige Belgische ploegen die wel Europacups wonnen zaten vol met Nederlandse b-sterren. Piet fucking den Boer is een held in België, niemand die hem hier kent.
Bal kwijt?quote:
Toon Hermans was een Limburgerquote:
Word je ook ziedend als mensen bananen aan de onderkant openmaken?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:12 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die ene meid had dat zakje chips ondersteboven opengemaakt. DAAR KAN IK DUS NIET TEGEN!!!
Ik heb m wel eens verticaal opengeknipt. Dan gaan mensen helemaal stuiteren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik doe dat bewust om met mensen hun gesteldheid te fucken.
Kan dat überhaupt? Ik denk niet dat ik daar wakker van zou liggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:19 schreef eentwee het volgende:
[..]
Word je ook ziedend als mensen bananen aan de onderkant openmaken?
Mensen die dit niet doen zijn achterlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:19 schreef eentwee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:42 schreef superniger het volgende:
Welkom bij de wake van Sven Kramer.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:30 schreef AllesKaputt het volgende:
Godsalderjekus wat heeft Jan Roelfs een gigantisch grote mond
Zoals apen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:19 schreef eentwee het volgende:
[..]
Daar past een banaan over dwars in.quote:
En de lippenbalsem?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:22 schreef Felagund het volgende:
Zouden ze de wax-geheimen ook delen?
Het hoeft niet altijd een vrolijke boel te zijn. Al was de overgang wat vreemd idd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:33 schreef SilverEyes het volgende:
Nou, stukje film over een ijshockeyspeler die uiteindelijk zelfmoord pleegt. En dan heel vrolijk tot morgen![]()
Wtf
Dan wordt die de hele tijd wakker getikt door Hersman, dus niet zo handig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:28 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop dat Jan Roelfs een veldbed in zijn commentaarhokje heeft staan.
Mart moet weer terugkerenquote:Op zondag 20 februari 2022 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dione kan geen host zijn. Graag een andere
Vandaag een mooie goal gescoord waardoor Barcelona heeft gewonnen!quote:Op zondag 20 februari 2022 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit Frenkie de Jong aan tafel?
Vermoeden van kutnijd tussen Wüst en Schouten.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jammer Irene en Jillert niet even voorbij kwamen.
Die was weer iemand aan het hosselen?quote:Op zondag 20 februari 2022 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kjeld Vuilnisbjelt had geen tijd zeker?
Nee, tot deze post helemaal niet aan gedacht.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:47 schreef Pino112 het volgende:
Hebben jullie het HHH-aids nog gemist dit jaar?
Legendary lane aidsquote:Op zondag 20 februari 2022 21:47 schreef Pino112 het volgende:
Hebben jullie het HHH-aids nog gemist dit jaar?
Dit jaquote:Op zondag 20 februari 2022 21:50 schreef borisz het volgende:
Ik wil een marathoninterview met Ireen en Mart Smeets.
Sven en Bert is ook een optie.
Haha ja, die werd echt door niemand serieus genomen. Fascinerend dat hij steeds Bobo plekken weet te bemachtigen. Zelf keer meegemaakt op een congres als inspirerende afsluiter.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Bij Maurits en zijn psychologische analyses moet ik altijd weer denken aan de Spelen van 2000 waar hij compleet belachelijk werd gemaakt door een paar eigenwijze hockeyers.
quote:Op zondag 20 februari 2022 21:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Haha ja, die werd echt door niemand serieus genomen. Fascinerend dat hij steeds Bobo plekken weet te bemachtigen. Zelf keer meegemaakt op een congres als inspirerende afsluiter.was het gemiddelde gezicht van de aanwezigen
Dione is de collega die een promotie heeft gekregen en nu een rol heeft waarbij die continu op tenen van kunnen moet lopen.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:54 schreef Pino112 het volgende:
'Ja. Oké.'
En door naar de volgende vraag.
Dione godin.
Een Herman zou dit gewoon moeten doen.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wust stelt betere vragen dan Dione
Het is genant
Bij de borrel steeds interessant doen met de top van de organisatie. Die aan het einde alleen maar zeiden: dit sloeg nergens op, en wat een kwal van een vent eigenlijkquote:Op zondag 20 februari 2022 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Kan ik me goed voorstellen ja. Maurits lijkt me nogal een lul. Het type dat denkt dat hij elk mens begrijpt maar er eigenlijk constant naast zit.
quote:Op zondag 20 februari 2022 21:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dione is de collega die een promotie heeft gekregen en nu een rol heeft waarbij die continu op tenen van kunnen moet lopen.
Tenenkrommend inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2022 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dione kan geen host zijn. Graag een andere
Veel van de financiële steun bij het schaatsen komt nu door commerciële ploegen, dus ik denk niet dat het veel uit maakt. Bij het shorttrack ligt het wel anders.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Uiteindelijk gaat het om medailles…een euro investeren in schaatsen levert meer op dan een euro investeren in skiën.
Dat klinkt als de altijd pedante, maar ergens wel sympathieke Zjak Brinkman.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Bij Maurits en zijn psychologische analyses moet ik altijd weer denken aan de Spelen van 2000 waar hij compleet belachelijk werd gemaakt door een paar eigenwijze hockeyers.
En Marten Eikelenboom. Ook een lul van een vent maar wel goede tekstenquote:Op zondag 20 februari 2022 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat klinkt als de altijd pedante, maar ergens wel sympathieke Zjak Brinkman.
Bach had ook een goed gesprek met Peng Shuai.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:10 schreef Jason22 het volgende:
Willem-Alexander had het meest nuttige gesprek met Putin in Sotsji
We mogen hopen dat Bert M nooit met pensioen gaat, anders wordt het wel heel saai.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dione stelt liever geen kritische vragen. Het moet allemaal gezellig blijven
Wat moet Bert M zonder Sven en Ireen?quote:Op zondag 20 februari 2022 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We mogen hopen dat Bert M nooit met pensioen gaat, anders wordt het wel heel saai.
Schouten, Frenkie, Kjeld.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat moet Bert M zonder Sven en Ireen?
Paralympische spelen dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |