quote:NOS OS Studio Peking-presentatrice Dione de Graaff ontvangt in Amsterdam dagelijks gasten om de laatste ontwikkelingen in Peking mee door te nemen. Als eerste schuift Sjoukje Dijkstra aan. Zij won in 1964 olympisch goud bij het kunstrijden.
Dione de Graaff praat in NOS OS Studio Peking de kijkers dagelijks bij over de laatste ontwikkelingen in Peking. Dat doet ze niet in China, maar vanuit een tent naast de Amsterdamse Jaap Edenbaan. Terwijl op de achtergrond de schaatsers hun rondjes rijden, ontvangt de presentatrice gasten om de actuele stand van zaken op de Olympische Spelen mee te bespreken.
Sjoukje Dijkstra
De eerste is Sjoukje Dijkstra. Zij won 1964 olympisch goud bij het kunstrijden. De Graaff heeft er zin in: “Ik ga extra genieten van het skeleton, kunstrijden en skiën, omdat daar nu ook Nederlanders aan meedoen.” Verder kijkt ze uit naar de laatste rondes van schaatslegendes Ireen Wüst en Sven Kramer. “Ze deden al in 2006 mee aan de Spelen. Het zou fantastisch zijn als ze nu weer olympisch goud kunnen halen.”
Die is echt dik geworden de laatste tijd. Ook een lelijk vorm.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Stekelenburg met zn dikke pens.
Veel Chinees gegeten de laatste tijd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is echt dik geworden de laatste tijd. Ook een lelijk vorm.
Een soort bekakt Twentsquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:56 schreef Zwansen het volgende:
Oh God dat accent van Jorien Voorhuid.
Het is ook zo'n theekransjequote:Op donderdag 17 februari 2022 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Het is weer zo ontzettend saai. Studio Peking met Thijs vind ik echt 100 keer interessanter (ook al is dat een podcast)
Die heb ik een keer aangezet en zat vol fouten in de eerste vier minuten dat ik maar niet verder heb geluisterd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Het is weer zo ontzettend saai. Studio Peking met Thijs vind ik echt 100 keer interessanter (ook al is dat een podcast)
Goh. Als je ooit met vrouwen hebt samengewerkt dan zou je weten dat elke vergadering er ongeveer zo uitziet als deze uitzending.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik begrijp wel waarom er niet zo veel vrouwen in de top van het bedrijfsleven zitten
Oh niet zoveel van gemerkt eerlijk gezegd. Ik vind de inside verhalen echt een toevoeging daarquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heb ik een keer aangezet en zat vol fouten in de eerste vier minuten dat ik maar niet verder heb geluisterd.
Misschien net de verkeerde aflevering geluisterd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh niet zoveel van gemerkt eerlijk gezegd. Ik vind de inside verhalen echt een toevoeging daar
Iemand die een hele middag kan praten over een duur koffiezetapparaatquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:21 schreef SilverEyes het volgende:
Deze man is wel leuk, je ziet dat hij er echt plezier aan beleeft.
Nou dat zou dan ook voor het eerst zijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:23 schreef Jason22 het volgende:
De Tuit wordt vanavond overgeslagen?
Ik denk dat Wüst actief blijft in de schaatssport, maar ik hoop het welquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gaat Wust Annette op termijn vervangen bij NOS?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoop wel dat Tuitert blijft. Heb persoonlijk minder met Wennemars.
Welke cliches zou hij nu hebben?quote:
Bart moet niet als een mongool op kop gaan rijden.?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke cliches zou hij nu hebben?
Hij moet de sprint afwachten, dan heeft hij een kans. Maar er zijn ook andere sterke sprinters die je niet moet onderschatten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bart moet niet als een mongool op kop gaan rijden.?
Die doet het met Anniquote:
Mooi man.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Idsie Postma.Is ook nooit op tv die man.
Geschreven door Iggy Popquote:
Sven Nijs is een toffe gastquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:04 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan we het nu echt over veldrijden op de OWS hebben
Op de zomerspelen kan het ook niet echt, maar het is een vrij kleine sport (al kan je dat ook bijvoorbeeld over rodelen zeggen).quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:04 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan we het nu echt over veldrijden op de OWS hebben
Z'n zoon is ook een groot talentquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Verhuizen naar een bergdorp in Oostenrijk en dan verbaasd zijn dat je opvalt
Lekker de racisme-kaart trekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Verhuizen naar een bergdorp in Oostenrijk en dan verbaasd zijn dat je opvalt
Het gaat gewoon niet gebeuren en daar doet een wereldbekertje in de sneeuw in Italië niets aan afquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de zomerspelen kan het ook niet echt, maar het is een vrij kleine sport (al kan je dat ook bijvoorbeeld over rodelen zeggen).
Bobsleeën? Je moet wat als Nederlander.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat doet een Nederlander in een Oostenrijkse bob trouwens? Maakt het allemaal ook nogal betekenisloos.
Wat een bullshitsporten eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bobsleeën? Je moet wat als Nederlander.
Die ene meid had dat zakje chips ondersteboven opengemaakt. DAAR KAN IK DUS NIET TEGEN!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leuk zo'n Fok-commune. Zou lid worden.
Ik doe dat bewust om met mensen hun gesteldheid te fucken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:12 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die ene meid had dat zakje chips ondersteboven opengemaakt. DAAR KAN IK DUS NIET TEGEN!!!
Ze kunnen beter voetballen dan wij!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Uiteraard hoop ik dat België morgen niet wint. Goud op de Spelen, die gaan net als bij het voetbal weer 10 jaar doen alsof ze echt meetellen.
Beetje respect voor de vice-wereldkampioen korfbal graag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Uiteraard hoop ik dat België morgen niet wint. Goud op de Spelen, die gaan net als bij het voetbal weer 10 jaar doen alsof ze echt meetellen.
Een paar jaartjes maar ook daar dondert het al weer flink in elkaar. (Bij ons is het ook niet veel trouwens.)quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen beter voetballen dan wij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |