quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Onderstaand bericht van een advocaat op LinkedIn, plus de reacties daarop.
[..]
Bedankt, dit scheelt mij weer zoekwerk. Ook ik heb helaas ervaring met hoe minimaal de bescherming is voor je als vrouw als je ex niet toevallig op beeld staat en een bekende "muzikant" is. Blijvend letsel hier.quote:
Russen tussen de autodeurquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Stuur hem naar Oekraine voor zijn taakstraf
Hij past prima in een envelop.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Stuur hem naar Oekraine voor zijn taakstraf
Beeldje betalen, beeldje breken is het hier op fok.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Potje breken, potje betalen, if you can't stand the heat stay out of the kitchen, etc...
Dat klopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels wel advocaten die zich hierover beklagen. Prima dat LK achter een deur gestopt wordt, maar waarom gebeurt dat zelden bij andere huiselijk geweld zaken? Zaken die minstens zo ernstig zijn, maar waarbij de verdachte geen BN'er is. De indruk wordt gewekt dat men nu extra streng optreedt omdat het een mediagenieke zaak is.
Ligt er een beetje aan wie je als zijn haters ziet, maar denk dat dat wel los looptquote:Op dinsdag 1 maart 2022 23:37 schreef riazop het volgende:
[..]
Deze man leidt het leven waar zijn haters van dromen.
~quote:Op dinsdag 1 maart 2022 23:37 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat klopt.
Justitie stond onder politieke druk en druk van de media. Vandaar.
Aan de andere kant gaat LK straks gewoon weer die dure champagneflessen poppen hoor. En staan de sletjes wilig voor hem klaar.
Dat gaat nog veel haat en woede trekken.
? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 2 maart 2022 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooi, doe je nog ff reageren..
Trustequote:Op woensdag 2 maart 2022 02:14 schreef mascara-klodder het volgende:
DM het maar trouwens, ik ga weer verder slapen
Ik ben bang dat je gelijk gaat krijgenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 23:37 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat klopt.
Justitie stond onder politieke druk en druk van de media. Vandaar.
Aan de andere kant gaat LK straks gewoon weer die dure champagneflessen poppen hoor. En staan de sletjes wilig voor hem klaar.
Dat gaat nog veel haat en woede trekken.
Nou ok. En nu?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:18 schreef riazop het volgende:
Madoc - Roddelpraat 21 (Lil Kleine Diss)
Zondequote:Op woensdag 16 maart 2022 17:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is ze niet
[ link | afbeelding ]
quote:Jaimie Vaes heeft aangifte gedaan tegen van mishandeling verdachte Lil Kleine
Jaimie Vaes heeft aangifte gedaan tegen haar ex Lil Kleine. Dat liet haar advocaat Kim Beumer donderdag weten in het programma Khalid & Sophie. Vaes deed hier voor het eerst haar verhaal over de vermeende mishandelingen door de rapper.
Beumer zei niet wat voor aangifte er precies is gedaan tegen Lil Kleine, de artiestennaam van Jorik Scholten. "Het strafrechtelijk onderzoek neemt nu zijn koers", aldus de advocaat. Daarnaast moeten veel "civiele zaken" worden afgehandeld, zoals het verbreken van de relatie tussen Vaes en Lil Kleine. "Ze hadden geen huwelijk of partnerschap, maar ze hebben wel een minderjarige zoon."
Vaes vertelde dat het relatief goed met haar ging. "De ene dag gaat het beter dan de andere, maar het gaat stukken beter dankzij vrienden en familie. Het was een rotte periode." Zij stelde dat de relatie tussen haar en Scholten in het begin heel leuk was. "Jorik is niet altijd niet leuk. We hadden veel mooie momenten samen. Je houdt van iemand en je bent verliefd. Die dynamiek verschuift vervolgens langzaam."
https://www.nu.nl/achterk(...)chte-lil-kleine.html
Eindelijk wordt ze verstandiger.quote:
Neuh, prima zet. Voor je het weet gaat zo'n figuur net doen alsof die goed is voor zijn kinderen en heel graag betrokken wil blijven als vader. Dan kan een veroordeling je positie behoorlijk versterken.quote:Op zondag 10 april 2022 15:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Idd
Proberen je man die miljonair is leeg te schudden
Beste advocaat,quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Onderstaand bericht van een advocaat op LinkedIn, plus de reacties daarop.
[..]
Lijkt me alleen maar een goede ontwikkeling als die lul Kleine een tijd de bak in moet. Misschien leert hij er van vrouwen voortaan iets beter te behandelen.quote:Op zondag 10 april 2022 15:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Idd
Deze 2 zinnen doen gewoon pijn:quote:Op zondag 10 april 2022 19:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Beste advocaat,
Ik heb het gelezen maar het hebben van een visie hierop werkt alleen maar belemmerend. Uw cliënte woont wel in een gaaf landje.
Gr Mark
Allemachtig...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:56 schreef Sodemieters het volgende:
U vindt doorgaans dat dit soort problemen in het civiele recht moeten worden opgelost. Hulpverlening is een beter instrument volgens u en de agenten.
Compleet wereldvreemd.quote:Op zondag 10 april 2022 19:27 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Deze 2 zinnen doen gewoon pijn:
[..]
Allemachtig...![]()
Waar ik 'man' zei, bedoelde ik 'dader'. Stop de tijd.quote:Op zondag 10 april 2022 15:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Idd
Die vincent is al gecanceld op instagram, schijnt graag buiten de pot te pissen en vrouwen vieze spraakmemos sturen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:21 schreef riazop het volgende:
Voor veel geld meefeesten op de 3daagse bruiloft van Vlaamse miljonair Vincent Van Trier
Feest van drie dagen, steak van Salt Bae en zelfs Lil' Kleine: huwelijk van Carré-eigenaar Vincent Van Trier is society-event van het jaar
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/bv/in-(...)n-het-jaar~aa03ea76/
Het is een heel ander land he, Vlaanderen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die vincent is al gecanceld op instagram, schijnt graag buiten de pot te pissen en vrouwen vieze spraakmemos sturen.
quote:Lil Kleine ziet Jaimie Vaes en hun kind niet meer
Jaimie Vaes en haar ex Lil Kleine zien elkaar nog steeds niet. Ook heeft Jorik Scholten, zoals Lil Kleine echt heet, geen contact met hun kind Lío. Dat meldde Vaes maandag in een kort interview met RTL Boulevard.
Vaes deed drie maanden geleden aangifte tegen Lil Kleine nadat een incident was gefilmd waarbij hij haar met haar hoofd tussen een autodeur klemde en ramde. Vaes woont nu met haar kind in Spanje.
https://www.nu.nl/achterk(...)-kind-niet-meer.html
Diep gezakt deze gast, zelfs voor 1000 euro willen ze nog niet met hem mee en dan is ze nog minderjarig ookquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:20 schreef riazop het volgende:
LK zou 1000 euro betalen aan mooie meiden die mee willen feesten met hem
https://www.ditjesendatje(...)-te-gaan-naar-hotel/
Echt totaal kansloosquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Diep gezakt deze gast, zelfs voor 1000 euro willen ze nog niet met hem mee en dan is ze nog minderjarig ook
Ze had ook die scoop van Johny de Molquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:30 schreef Sodemieters het volgende:
Proberen een minderjarige over te halen zich te prostitueren? Sjiek hoor.
En Yvonne Coldeweijer meldt het, dus dan weet je sowieso dat het waar is.
Geen idee waar je op doelt.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:17 schreef riazop het volgende:
[..]
Ze had ook die scoop van Johny de Mol
Eh niet echt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:30 schreef Sodemieters het volgende:
Proberen een minderjarige over te halen zich te prostitueren? Sjiek hoor.
En Yvonne Coldeweijer meldt het, dus dan weet je sowieso dat het waar is.
quote:Jaimie Vaes: Lil Kleine eist dure horloges terug
Lil Kleine zou de dure horloges terug willen die hij tijdens zijn relatie met Jaimie Vaes aan haar cadeau heeft gedaan. De rapper eist ook de horloges terug die hij aan zijn zoontje Lío gaf, zegt Jaimie in de nieuwste aflevering van haar realityserie Jaimie in The Vaes Lane van discovery+.
https://www.telegraaf.nl/(...)-dure-horloges-terug
2 jaar corona zal ie zeker hebben gemerkt.quote:
Nooit begrepen waarom mensen naar "muziek" van Lul Kleine luisteren..quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:31 schreef roos94 het volgende:
Ik zal echt nooit begrijpen hoe een mens 1 ton kan uitgeven aan een horloge
Bij een cadeau lijkt het eigenaarschap me te verwisselen naar diegene die hem ontvangt dus dat lijkt me kansloos.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:05 schreef Hathor het volgende:
Hoe zit dat met iets cadeau geven....eens gegeven blijft gegeven? Of kun je dat ook daadwerkelijk terug eisen voor een rechter?
ja en dat gedoe met zijn vriendin en de gevangenis enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:55 schreef riazop het volgende:
[..]
2 jaar corona zal ie zeker hebben gemerkt.
4 miljoen aan gederfde inkomsten. En die klokkies zullen toch snel een paar ton zijn
Hopelijk geeft ze ze gewoon terug.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:47 schreef riazop het volgende:
Lil wil zijn klokkies terug
https://www.ad.nl/show/ja(...)lil-kleine~a7a7c43a/
Nope, ze stapt naar de rechter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:07 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Hopelijk geeft ze ze gewoon terug.
Dan kan hij zelf zien dat het hoog tijd is voor hem om te emigreren.
Daarnaast kan je het amper openlijk dragen, want het werkt als een rode lap op een stier. Voor een simpele Rolex schieten ze je al overhoop.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:31 schreef roos94 het volgende:
Jij zal ook nooit een ton vrij besteedbaar hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:31 schreef roos94 het volgende:
Ipv cd van mij Cd van jou, horloge van mij horloge van jou.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:31 schreef roos94 het volgende:
Een vuist in het gezicht voor ons allebeeeeiiiiiquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ipv cd van mij Cd van jou, horloge van mij horloge van jou.
Ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:05 schreef Hathor het volgende:
Hoe zit dat met iets cadeau geven....eens gegeven blijft gegeven? Of kun je dat ook daadwerkelijk terug eisen voor een rechter?
Fijn voor hem, blij dat ik niet z’n kneus ben zoals hijquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Jij zal ook nooit een ton vrij besteedbaar hebben.
Voetballers , rappers, hebben dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |