als je een hele dure levensstijl hebt en dure huizen koopt dan gaan die miljoenen ook hard.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij is al miljonair. Dus ach...
Bnw is deurtje verderquote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:42 schreef Mondkapje het volgende:
Vanaf het begin heb ik het idee dat het in scene is gezet. Vrouwenmishandeling is een verdienmodel in de rapscene. Ze lachen zich rot om al die media-aandacht, hoe meer hoe beter namelijk. VI zei: geen aandacht aan geven, n.a.v. van die straatmishandeling, en nu hebben ze dit verzonnen. Het is toch veel te toevallig dat dit meteen erna gebeurt?
Uiteraard. Maar ik gok niet dat hij nu ineens weer een baantje bij de AH moet nemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:39 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
als je een hele dure levensstijl hebt en dure huizen koopt dan gaan die miljoenen ook hard.
en als opeens alles opdroogt dan lopen je vaste lasten wel door.
https://www.ad.nl/show/ti(...)ziggo-dome~a4f0be4b/quote:Tino Martin wil niet meer werken met Lil Kleine en schrapt gastoptreden Ziggo Dome
videoTino Martin wil niet meer samenwerken met Lil Kleine nu de artiest ervan wordt verdacht zijn vriendin Jaimie Vaes te hebben mishandeld. De rapper zou in mei te gast zijn bij de concerten van Martin in Ziggo Dome om hun duet Gabber te zingen, maar is niet meer welkom. ,,Van vrouwen blijf je af’’, zegt Tino vandaag op Qmusic.
Leon van Wijk 18 feb. 2022
Tino kwam tot het besluit toen hij de beelden zag die afgelopen week verschenen op het juice-kanaal van Yvonne Coldeweijer. Daarop lijkt Jorik Scholten, zoals de rapper echt heet, zijn vriendin aan haar haren uit de auto te trekken en haar hoofd tussen het portier te klemmen. ,,Ik zat samen met mijn vriendin te kijken en ik zeg: wat een lul zeg. Daar kan je niet omheen’’, aldus Tino.
Lees ook
Lil Kleine vrijgelaten in afwachting van onderzoek naar vermeende mishandeling
Lil Kleine vrijgelaten in afwachting van onderzoek naar vermeende mishandeling
Het is voor de zanger nu ‘over en uit’. ,,Ik ga me er wel duidelijk over uitspreken. Ik heb thuis geleerd: aan vrouwen kom je niet. Ik ben door drie vrouwen opgevoed, twee zussen en mijn moeder. Die hebben dat bij mij er wel ingestampt hoor, dat is echt een no go. Dat kan echt niet.’’
Er zijn volgens Martin ‘alleen maar verliezers’ in deze situatie. ,,[Jorik] kan zichzelf niet in bedwang houden, voor [Jaimie] is het ook niet leuk, voor het kind is het niet leuk’’, verwijst hij naar Lío (3), het zoontje van Lil Kleine en Vaes.
Lees door onder de foto.
De coverfoto van de single Gabber.
De coverfoto van de single Gabber. © PR/Studio One Records
‘Voordeel van de twijfel’
Het duet van Tino en Lil Kleine kwam vorig jaar uit, enkele maanden nadat de rapper was gearresteerd op Ibiza omdat hij Jaimie Vaes zou hebben mishandeld in hun hotel. Die zaak werd uiteindelijk geseponeerd, maar Tino kreeg naar eigen zeggen soms wel de vraag waarom hij nog een nummer met Lil Kleine uitbracht. Hij gaf zijn collega ‘het voordeel van de twijfel’, bekent hij nu.
,,Die plaat lag klaar, ik vond die plaat ontzettend gaaf, ik was trots op die plaat’’, legt Tino uit. ,,Ik heb hem ook grotendeels zelf bedacht, het arrangement en ook een stuk tekst. Toen dat aan de hand was op Ibiza, hebben wij samen met het management het lied nog drie maanden in de vriezer gezet. Omdat ik wilde aankijken wat er ging gebeuren.’’
Een maand later zag ik ze hand in hand over het strand in Dubai lopen, al kussend en heel vrolijk door het leven. Toen dacht ik: die plaat kan gewoon uit
Tino Martin
Lil Kleine werd uiteindelijk dus niet vervolgd. ,,In afwachting bleek dat zowel Jorik als Jaimie zeiden: het is helemaal anders gegaan, het is en blijft een gerucht en er klopt helemaal niks van’’, verwijst Tino naar een gezamenlijke verklaring van het stel. ,,Een maand later zag ik ze hand in hand over het strand in Dubai lopen, al kussend en heel vrolijk door het leven. Toen dacht ik: die plaat kan gewoon uit. Dan is het gewoon klaar. Toen heb ik het eigenlijk een beetje het voordeel van de twijfel gegeven.’’
Vrij, maar OM in beroep
Lil Kleine werd zondagavond aangehouden op verdenking van zware mishandeling en/of mishandeling, twee dagen nadat hij door de rechter was veroordeeld tot een werkstraf van 120 uur voor het schoppen van een man in een nachtclub. Nu zou hij dus zijn vriendin Jaimie Vaes hebben mishandeld. Het onderzoek loopt nog, in afwachting daarvan kwam de rapper woensdag vrij. Het Openbaar Ministerie is tegen die vrijlating in beroep gegaan.
Na het nieuws over de arrestatie liet jongerenzender FunX weten voorlopig geen muziek meer te draaien van de artiest. Streamingplatform Spotify verwijderde zijn nummers uit de samengestelde playlists en drankmerk Fiorito stopte definitief de samenwerking.
Ja. Het gaat er niet om wat er binnen komt, maar wat hij er mee doet. Er zijn natuurlijk voorbeelden zat van mensen die veel geld verdiend hebben, maar daarna alles verbrast hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 08:39 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
als je een hele dure levensstijl hebt en dure huizen koopt dan gaan die miljoenen ook hard.
en als opeens alles opdroogt dan lopen je vaste lasten wel door.
als dar onroerend goed ook volledig eigendom is en niet grotendeels gefinancieerd of het pand gehuurd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Het gaat er niet om wat er binnen komt, maar wat hij er mee doet. Er zijn natuurlijk voorbeelden zat van mensen die veel geld verdiend hebben, maar daarna alles verbrast hebben.
Als hij slim is, heeft 'ie wat geïnvesteerd in andere dingen dan rappen. Bijvoorbeeld die twee zaakjes en vastgoed. Die modelijn is alweer geflopt.
Het huis waar hij in woont heeft hij gekocht, volgens mij zonder hypotheek zelfs. Geen idee of hij nog meer vastgoed heeft en of hij in nog meer dingen heeft geïnvesteerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:46 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
als dar onroerend goed ook volledig eigendom is en niet grotendeels gefinancieerd of het pand gehuurd.
Die pauperkabouter lijkt mij geen slim persoon maar wellicht dat zijn zaakwaarnemer wel verstand heeft.
Maar hij heeft een duur huis, dure auto's/gadgets en dure vakanties en een duur drugsgebruik.
Dus ik ben heel benieuwd wat hij nu daadwerkelijk echt bezit na aftrek schulden.
Volgens de Quote zou hij goed zijn voor tussen de 5 en 10 miljoen. Vooral amsterdams vastgoed dat verdubbeld is in waarde.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:46 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
als dar onroerend goed ook volledig eigendom is en niet grotendeels gefinancieerd of het pand gehuurd.
Die pauperkabouter lijkt mij geen slim persoon maar wellicht dat zijn zaakwaarnemer wel verstand heeft.
Maar hij heeft een duur huis, dure auto's/gadgets en dure vakanties en een duur drugsgebruik.
Dus ik ben heel benieuwd wat hij nu daadwerkelijk echt bezit na aftrek schulden.
Inderdaad maar hij spuit ook gerust een champagne fles van 10k in de kroeg rond. Denk dat hij een bizar uitgavepatroon heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:20 schreef riazop het volgende:
[..]
Volgens de Quote zou hij goed zijn voor tussen de 5 en 10 miljoen. Vooral amsterdams vastgoed dat verdubbeld is in waarde.
Vergeet niet dat hij een tijd rond de 3 miljoen per jaar verdiende met voor optredens (soms 60k voor 5 gigs in en weekend) en zij Voice juryschap (700k per jaar).
Hypotheek van 2 miljoen bij de ABN en 8 ton geleend uit eigen onderneming.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:53 schreef Halcon het volgende:
Het huis waar hij in woont heeft hij gekocht, volgens mij zonder hypotheek zelfs.
Die gast van Jumbo vangt ook tonnen voor debiele reclames, echt bizar als je erover nadenkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:24 schreef Tyranoesauroes het volgende:
700K voor niks kunnen op TV?
Holy shit ik heb echt het verkeerde beroep gekozen
Hopelijk heeft hij de rente niet al te lang vastgezet danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:26 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Hypotheek van 2 miljoen bij de ABN en 8 ton geleend uit eigen onderneming.
Misschien is het maar ook beter om er niet over na te denken, wil nog wel positief het weekend ingaanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die gast van Jumbo vangt ook tonnen voor debiele reclames, echt bizar als je erover nadenkt.
Keken natuurlijk wel veel mensen naar The Voice en genoeg debielen die een kaartje kopen als Lil Kneus ergens komt "rappen".quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:36 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Misschien is het maar ook beter om er niet over na te denken, wil nog wel positief het weekend ingaan![]()
Maar het is wel duidelijk dat er veel te veel geld zit bij mensen die het niet verdienen.
Echt, zoveel mensen zonder smaak.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
en genoeg debielen die een kaartje kopen als Lil Kneus ergens komt "rappen".
tja komt omdat idioten kaartjes kopen of erna kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:36 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Misschien is het maar ook beter om er niet over na te denken, wil nog wel positief het weekend ingaan![]()
Maar het is wel duidelijk dat er veel te veel geld zit bij mensen die het niet verdienen.
Veel lui worden zonder smaak geboren blijkbaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:39 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Echt, zoveel mensen zonder smaak.
Zouden die allemaal nog Corona symptomen hebben?
lekker belangrijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:50 schreef Gunnter het volgende:
Wat voor afkomst heeft zo'n Jamie. Is zij wat ze ook wel noemen een Mutt?
Blijft niets meer over in Madame Tussaudquote:Madame Tussauds haalt na Ali B en Borsato ook beeld Lil Kleine weg
Museum Madame Tussauds op de Dam haalt het wassenbeeld van rapper Lil Kleine uit de collectie. Volgens een woordvoerder heeft het museum hiertoe besloten na feedback van gasten.
https://www.ad.nl/amsterd(...)kleine-weg~a82ad857/
Dit soort lui willen ook nog wel eens een probleempje met de belastingdienst krijgen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Het gaat er niet om wat er binnen komt, maar wat hij er mee doet. Er zijn natuurlijk voorbeelden zat van mensen die veel geld verdiend hebben, maar daarna alles verbrast hebben.
Als hij slim is, heeft 'ie wat geïnvesteerd in andere dingen dan rappen. Bijvoorbeeld die twee zaakjes en vastgoed. Die modelijn is alweer geflopt.
Als hij alles gewoon netjes heeft geregeld / laten regelen, heeft hij weinig te vrezen. Als hij veel in het zwart doet of via vage buitenlandse constructies a la Afrojack, dan wordt het misschien nog wel lachen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit soort lui willen ook nog wel eens een probleempje met de belastingdienst krijgen.
Ooit wel eens gelezen dat de belastingdienst elk jaar 5 BN'ers selecteert om aan te pakken, soort van waarschuwing voor grote publiek, lullig als je dan aan de beurt bent. Het zou me niet verbazen als ze deze keer hem kiezen
en welke held gaat dat dan precies doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:53 schreef Solotovski het volgende:
Sws dat ie een keer snoeihard in elkaar getrapt gaat worden dit jaar
De Fok! knokploegquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:36 schreef riazop het volgende:
[..]
en welke held gaat dat dan precies doen?
Terwijl de beste man miljoenen kliks en streams verzamelt en zn zakken vult krijgt ie van een paar droeftoeters op internet een pak slaag...quote:
Mwah, daar zal weinig voor nodig zijn denk ik persoonlijk. Als ie zich weer eens in het Amsterdamse nachtleven bevindt, hoeft er maar eentje te lopen hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:36 schreef riazop het volgende:
[..]
en welke held gaat dat dan precies doen?
Voorlopig is het LK die de klappen uitdeelt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah, daar zal weinig voor nodig zijn denk ik persoonlijk. Als ie zich weer eens in het Amsterdamse nachtleven bevindt, hoeft er maar eentje te lopen hoor
wat een baas ...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Voorlopig is het LK die de klappen uitdeelt.
Aan een vrouw poe poequote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Ja... fijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Wat voor monsterlijke mislukking moet je zijn als ze jouw beeld weghalen, terwijl dat van Adolf Hitler mag blijven staan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Blijft niets meer over in Madame Tussaud
Aan meisjes ja, hele stoere boi dat idool van jou.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Jezus ben jij zijn holmaatje ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:38 schreef riazop het volgende:
[..]
Terwijl de beste man miljoenen kliks en streams verzamelt en zn zakken vult krijgt ie van een paar droeftoeters op internet een pak slaag...
Ik denk dat hij wakker gaat liggen
Questie van gewoon rustig bij de feiten blijven ipv de dommige Telegraaf-lezer uit te hangenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:16 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Jezus ben jij zijn holmaatje ofzo?
Misschien moet jij maar gewoon ff niks zeggen, met je passief agressieve antwoorden. Soms kan je beter niks zeggen zoals in jou geval.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:27 schreef riazop het volgende:
[..]
Questie van gewoon rustig bij de feiten blijven ipv de dommige Telegraaf-lezer uit te hangen
Jij bent meer gecharmeerd van de actief agressieve reacties richting J. Scholten?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar gewoon ff niks zeggen, met je passief agressieve antwoorden. Soms kan je beter niks zeggen zoals in jou geval.
Wat denk je nou zelf? En wat is dit voor vraag?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jij bent meer gecharmeerd van de actief agressieve reacties richting J. Scholten?
OK. Ik zie hier wel posts waar ik me eerder over op zou winden dan die waarop jij reageerde.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? En wat is dit voor vraag?
Natuurlijk niet.
Klopt, die er zijn er zeker.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
OK. Ik zie hier wel posts waar ik me eerder over op zou winden dan die waarop jij reageerde.
Heb je hier een bron bij?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:00 schreef raptorix het volgende:
Ooit wel eens gelezen dat de belastingdienst elk jaar 5 BN'ers selecteert om aan te pakken, soort van waarschuwing voor grote publiek, lullig als je dan aan de beurt bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |