Schouten heeft al twee keer goud (en 1 x Brons), die schat ik nu al hoger in. Al is Takagi ook knap.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:17 schreef golfer het volgende:
Tagaki vrouw van het toernooi. 3x zilver en 1x goud.
? Geloof dat bijna iedereen een strijd voor het goud had verwacht tussen Jutta en Takagi en die hebben we eigenlijk ook wel gehad als je het gat daarna ziet en de race van Jutta.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Meer dan zilver was niet verwacht en zelfs dat was onzeker. Niet gechoked dus, ook al had ze wellicht iets harder kunnen rijden.
Maar Takagi is nu de succesvolste Winter Olympiër ooit in Azië (4,6 miljard inwoners!).quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schouten heeft al twee keer goud (en 1 x Brons), die schat ik nu al hoger in. Al is Takagi ook knap.
Met 2x goud al ja? Wat een prutsers daar in Aziëquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Takagi is nu de succesvolste Winter Olympiër ooit in Azië (4,6 miljard inwoners!).
Omdat ze Viktor Ahn aan Rusland hebben gegeven? Dat overigens ook in Azië ligt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Takagi is nu de succesvolste Winter Olympiër ooit in Azië (4,6 miljard inwoners!).
Als je Meng Wang even niet meerekent zou je feitje wellicht kloppen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Victor An is geen Aziaat?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelfs als Aziaat zou die hoger zitten met 3 gouden, maar denk dat het ging bij Takagi om meeste medailles oid, dat zijn er maar 4 bij An als je puur kijkt naar zijn Koreaanse carrière.quote:
Op die manier wel ja. Ook al zou je eerst uit moeten gaan van goud i.p.v. totaal aantal.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zelfs als Aziaat zou die hoger zitten met 3 gouden, maar denk dat het ging bij Takagi om meeste medailles oid, dat zijn er maar 4 bij An als je puur kijkt naar zijn Koreaanse carrière.
Takagi was zwaar favoriet en strijd om zilver zou gaan tussen Leerdam en Bowe (en wellicht Kodaira als ze in vorm was)quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
? Geloof dat bijna iedereen een strijd voor het goud had verwacht tussen Jutta en Takagi en die hebben we eigenlijk ook wel gehad als je het gat daarna ziet en de race van Jutta.
Hoef je geen sorry voor te zeggen maat. Je moet je niet inhouden als je iets dwars zit. Het is hier geen Noord-Korea!quote:
Dat is Schouten nu alquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:17 schreef golfer het volgende:
Tagaki vrouw van het toernooi. 3x zilver en 1x goud.
Dan lig ik onderaan de stapel door een inbox vol spammende VoMy.quote:
Misschien dat dat in 2020 de tendens nog was, maar ik heb echt niemand gehoord over een strijd om het zilver tussen Leerdam, Bowe en Kodaira, zeker de afgelopen tijd niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Takagi was zwaar favoriet en strijd om zilver zou gaan tussen Leerdam en Bowe (en wellicht Kodaira als ze in vorm was)
Maar Takagi was wel gewoon favoriet voor deze afstand, net zoals ze dat was voor de 1500. Maar juist omdat ze regelmatig faalt op het moment dat het moet en dan 2e wordt, was dat ook geen zekerheidje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Misschien dat dat in 2020 de tendens nog was, maar ik heb echt niemand gehoord over een strijd om het zilver tussen Leerdam, Bowe en Kodaira, zeker de afgelopen tijd niet.
Het ging wel voor het goud tussen Takagi en Leerdam, met Takagi als favoriet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Takagi was wel gewoon favoriet voor deze afstand, net zoals ze dat was voor de 1500. Maar juist omdat ze regelmatig faalt op het moment dat het moet en dan 2e wordt, was dat ook geen zekerheidje.
Na de goede trainingswedstrijd van Leerdam en de goed maar niet uitzonderlijke 1500 van Miho lag het toch wel erg dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Takagi was wel gewoon favoriet voor deze afstand, net zoals ze dat was voor de 1500. Maar juist omdat ze regelmatig faalt op het moment dat het moet en dan 2e wordt, was dat ook geen zekerheidje.
Oh, zeker, maar choken van Leerdam lijkt me dit toch niet. En mogelijk had ze iets sneller gekund, maar deze tijd van Takagi was sowieso wel heel lastig geworden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het ging wel voor het goud tussen Takagi en Leerdam, met Takagi als favoriet.
En haar zusjequote:Op donderdag 17 februari 2022 11:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Prachtig de emotie van Takagi. Het is haar gegund. Won gewoon bijna 3x goud. Alleen dankzij eendagsvlieg Jackson en veelvraat Wust niet.
Daar ben ik het wel mee eens, zou denk ik maximaal een halve seconde sneller kunnen zijn geweest (zonder misser en met een betere kruising).quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, zeker, maar choken van Leerdam lijkt me dit toch niet. En mogelijk had ze iets sneller gekund, maar deze tijd van Takagi was sowieso wel heel lastig geworden.
Misschien dat het als choken had gevoeld als Takagi eerst had gereden en die super snelle tijd al stond. Dit was gewoon een rit met wat pech qua tegenstander en een missertje in de bocht, maar alsnog een hele goede tijd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, zeker, maar choken van Leerdam lijkt me dit toch niet. En mogelijk had ze iets sneller gekund, maar deze tijd van Takagi was sowieso wel heel lastig geworden.
Maar ja, bij Leerdam zelf was 4 jaar geleden ook niet de verwachting dat ze nu al kandidaat zou zijn voor goud toch? Dat kan natuurlijk wel snel gaan met talentenquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:13 schreef hhh38 het volgende:
Als Takagi, Bowe en Kodaira stoppen wordt dit wel een treurige afstand. Dan heeft Leerdam gewoon geen concurrentie meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |