En wie gaat dat dan opruimen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jammer @:AgnesGru, ik wilde net een koffie verkeerd voor je posten, maar ineens gooide @:GeorgeM het topic dicht en toen ging alles over de vloer.
Jammerquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jammer @:AgnesGru, ik wilde net een koffie verkeerd voor je posten, maar ineens gooide @:GeorgeM het topic dicht en toen ging alles over de vloer.
Ik zou het best willen doen, maar ik kan het vorige topic niet meer in.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wie gaat dat dan opruimen?
Ik ben gewoon bang dat het echt fout gaat voor de dames door de TTquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Laten we hopen dat het goed gaat dan. Ik heb nog steeds het idee dat de vorige TT wel eens een anti-jinx kon zijn geweest.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat het echt fout gaat voor de dames door de TT![]()
Bij mij zijn ze nu terug in de studio.quote:
Ze staan nu 1-2-3 maar het lijkt er niet op dat dat zo blijftquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, ik heb Jutta helemaal gemist.
Hoe staat het nu voor de Nederlanders?
1, 2 en 3quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, ik heb Jutta helemaal gemist.
Hoe staat het nu voor de Nederlanders?
Ja, en dan nog zoveel sneller dan de rest die gereden heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |