Let je wel goed op je zelf ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:39 schreef Caland het volgende:
Eet smakelijk maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:ggmm @:onlogisch @:madame_paon
Mijn spareribs zijn bijna klaar![]()
Mensen die met het OV reizen zou je geen volwaardig mens mogen noemen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We zijn weer eens een windje aan het overschatten in Nederland
quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:05 schreef Caland het volgende:
@:coco
(ik weet eigenlijk niet waarom ik @:ggmm tagde, enge ontwikkeling)
Uitgezonderd zijn mensen die onder invloed zijn en daardoor niet meer kunnen rijden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen die met het OV reizen zou je geen volwaardig mens mogen noemen.
Beetje jammer dit kijk er al hele week naar uit en dan nu uitstellen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:44 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx heb date verplaatst naar volgende week
Hou niet zo van 's avonds sporten.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aai over je bol maatquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten voor straks.
Ik ben verdrietig.
Slaap lekker alvast maat. Laat je niet gek maken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten voor straks.
Ik ben verdrietig.
Waarom?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten voor straks.
Ik ben verdrietig.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten voor straks.
Ik ben verdrietig.
hou je taai hermanquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten voor straks.
Ik ben verdrietig.
Slaap lekker makkerquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten voor straks.
Ik ben verdrietig.
Ik zal voor je bidden makkerquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten voor straks.
Ik ben verdrietig.
coxgodquote:
wist niet dat jij zo vaak in de bus zatquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is die kanjer lockdown voor dat boomergriepje na twee jaar eindelijk afgelopen, verzinnen ze weer een windje waardoor we binnen moeten blijven. Ben er goed klaar mee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We zijn weer eens een windje aan het overschatten in Nederland
Je bent een goed mens @KingRoland !quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zal voor je bidden makker
#IKDOENIETMEERMEEquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is die kanjer lockdown voor dat boomergriepje na twee jaar eindelijk afgelopen, verzinnen ze weer een windje waardoor we binnen moeten blijven. Ben er goed klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |