Die moet toch wel wat kunnen ja. Ik vind het ook niet geweldig hoor maar ze doen het wel erg goed in de topwedstrijden. Uit mijn hoofd van de laatste 15 hebben ze er 11 gewonnen, waar PSV een hele trieste reeks heeft staan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Pascal Jansen heeft het daar heel aardig staan hè. Vind alleen die selectie niet zo geweldig meer.
Zou die Huiberts niet wat voor Ajax zijn?quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Max Huiberts en Robert Eenhoorn zijn nu woedend.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou die Huiberts niet wat voor Ajax zijn?
(lol)
Ik krijg wel het idee dat Pascal Jansen gelooft in de kwaliteiten van Pascal Jansen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik weiger te geloven in de kwaliteiten van Pascal Jansen
Toch doet hij het uitstekend vind ik. Op die Midtsjø, Wijndal en Karlsson na staat daar toch niet zo’n denderend elftal.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:56 schreef Caland het volgende:
Beetje profiteren van wat SlotGOD achterliet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:56 schreef Caland het volgende:
Hij doet het beter dan Slot, met mindere spelers.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje profiteren van wat SlotGOD achterliet.
Zoals Slot dat doet met wat Stam achterliet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje profiteren van wat SlotGOD achterliet.
Nee precies maar ik vind het zo’n saaie nietszeggende lul dat ik nog niet op de bandwagon spring.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch doet hij het uitstekend vind ik. Op die Midtsjø, Wijndal en Karlsson na staat daar toch niet zo’n denderend elftal.
dat is toch ook wel terecht, hij doet het beter dan Slot daar deed met een mindere selectiequote:Op donderdag 17 februari 2022 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg wel het idee dat Pascal Jansen gelooft in de kwaliteiten van Pascal Jansen.
Dus eigenlijk is Slot een matige trainerquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch ook wel terecht, hij doet het beter dan Slot daar deed met een mindere selectie
Hockeyhoofd doet het ook geweldig bij Atalanta.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:59 schreef Caland het volgende:
Dat weigeren op de bandwagon te springen gaat me met Dumbfries niet goed af trouwens
ik vind het gewoon een kutclubquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee precies maar ik vind het zo’n saaie nietszeggende lul dat ik nog niet op de bandwagon spring.
Ik walg hiervanquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hockeyhoofd doet het ook geweldig bij Atalanta.
Broodje schnitzel met soep.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Eet smakelijk makkerquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Van schroevendraaiers naar voetbal in de SC. Tijd om een hapje te gaan eten (bij mijn ouders).
Ik denk dat ik iets bestel voordat ik zo de kroeg ingaquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet bij m'n moeder (en ga daarna snel weer naar huis @maxi-mus) dus ik weet niet wat ik eet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tjeumig.quote:
even afwachten hoe z'n 2e seizoen gaat zijn, van niets iets maken is nog altijd makkelijker dan van iets nog meerquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Slot een matige trainer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |