SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerstvolgende grote(re) release voor Nintendo Switch is Pokmon Legends: Arceus - 28th January
[ afbeelding ]
Lijst met User Id-sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
"Console uit 2017 heeft betere graphics dan console uit 2000"quote:
Als ik de playstation 1 aansluit op mijn tv uit 2014, dan zijn de kleuren ook veel helderder dan op zo'n ouwe bak van een tv uit 1996quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"Console uit 2017 heeft betere graphics dan console uit 2000"
PS1, tv uit 1996. Damn, you oldquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik de playstation 1 aansluit op mijn tv uit 2014, dan zijn de kleuren ook veel helderder dan op zijn ouwe bak van en tv uit 1996
Playstation 1 aansluiten op tv uit 2014quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS1, tv uit 1996. Damn, you old
Maar klopt. Dat vertekent het beeld soms ook hoor. Tv's van tegenwoordig zijn snel te fel gekleurd. Toen ik voor het eerst voetbal ging kijken op mn nieuwe tv leek het wel of het gras appeltjes groen was![]()
Heb toen snel alle instellingen aangepast.
• BOX BOY!quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nog een jaar de tijd om games te kopen.
Op zich wel zonde, ik heb pas vorig jaar een New 2DS XL (pracht apparaat) gekocht, heb nooit een 3DS gehad dus heb nog wel een handjevol games die ik nog wil spelen. Binnenkort maar even kijken op de Store.
Dat zal steeds minder gebeuren omdat je nu (volgens mij) veel meer opkopers (aasgieren) hebt. Mooie vondst wel.quote:
Daar zitten wel wat pareltjes tussen ja. Nintendo Pocket Football Club heb ik veel gespeeld. Erg leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:44 schreef Aether het volgende:
Feature: 23 Best Wii U eShop Games You Should Get Before They're Gone Forever
Yes, Wii U had games that didn't get Switch ports!
https://www.nintendolife.(...)-theyre-gone-forever
Feature: 29 Best 3DS eShop Games You Should Get Before They're Gone Forever
3DS eShop-only titles worth picking up pronto
https://www.nintendolife.(...)-theyre-gone-forever
NES Remix is ook leuk. Op de Wii U 9,99 en 3DS nog steeds 39,99…quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar zitten wel wat pareltjes tussen ja. Nintendo Pocket Football Club heb ik veel gespeeld. Erg leuk.
Mehh… ik had ze op beide consoles. Vond het maar een zwak aftreksel van Wario Ware.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:49 schreef Aether het volgende:
[..]
NES Remix is ook leuk. Op de Wii U 9,99 en 3DS nog steeds 39,99…
Shinespark... Weer wat nieuws geleerd. En wat een combi zeg.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:36 schreef Qunix het volgende:
Kan je voor het verslaan van de eindbaas in Metroid alle items krijgen?
Ben nog niet helemaal achter hoe ik speedblocks in een nauwe omgeving kapot kan maken.
Jaquote:Op zondag 20 februari 2022 21:36 schreef Qunix het volgende:
Kan je voor het verslaan van de eindbaas in Metroid alle items krijgen?
Is er al een releasedate inmiddels? Ik heb wel weer zin in een goeie Street-Brawler. Laatste 2 games Streets of Rage 4 en River City Girls ook alweer klaar.quote:
Nee, alleen "2022".quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is er al een releasedate inmiddels? Ik heb wel weer zin in een goeie Street-Brawler. Laatste 2 games Streets of Rage 4 en River City Girls ook alweer klaar.
https://www.nintendo.nl/S(...)lagmedia-676063.htmlquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:40 schreef Kerftminister het volgende:
Heb een nieuwe Wii U gamepad sinds gisteren binnen. Kan ik nu eens gaan nadenken wat ik allemaal wil halen, ook voor de 3DS. Was wel vergeten hoe poep die hardware voor de Wii U was zeg.
Daarnaast zit er echt weinig geheugen op merk ik. Hoe gaan jullie daarmee om?
quote:
Kan er een 128GB SD-card in een 3DS?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor WiiU had ik een externe HDD. 3DS een SD-kaartje die nu in de Switch zet (128GB).
🤔quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef CoExist het volgende:
[..]
Kan er een 128GB SD-card in een 3DS?
Dacht dat die maar tot 32GB kon hebben.
kan ik niet giften aan iemand he?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hollow Knight voor 7,50 in de eShop
Nee, volgens mij doet de Nintendo eShop er niet aan..quote:
onhandig.. naja dan maar geld overmaken en zeggen dat ze moeten kopenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, volgens mij doet de Nintendo eShop er niet aan..
Misschien Giftcards?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
onhandig.. naja dan maar geld overmaken en zeggen dat ze moeten kopen
Nieuwe game in dezelfde regio met dezelfde pocket monsters?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:03 schreef DKUp het volgende:
Pokmon Scarlet en Pokmon Violet (Gen 9)komen eind dit jaar uit![]()
Nog meer zakmonsters?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuwe game in dezelfde regio met dezelfde pocket monsters?
Blijkbaar Gen 9 in een regio gebaseerd op Spanje. Met nieuwe en dezelfde pocket monsters.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuwe game in dezelfde regio met dezelfde pocket monsters?
Ze moeten rond de 1.000 uitkomen natuurlijkquote:
De updates voor bdsp en arceus zijn er nog niet. Ben benieuwd hoe laat ze er zullen zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Blijkbaar Gen 9 in een regio gebaseerd op Spanje. Met nieuwe en dezelfde pocket monsters.
Eigenlijk de opvolger van Sword/Shield dus
[..]
Ze moeten rond de 1.000 uitkomen natuurlijk![]()
Bij sw/sh hebben ze altijd gezegd dat je ‘open gebieden’ hebt. Bij legends zeiden ze dat het ‘middion based open world’ was zoals mondter hunter stories ( ofzo, ken dat spel niet), want tijdens de eerste aankondiging dacht iedereen dat het BOTW was, dat hebben ze snel gerectificeerd toendertijd.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:40 schreef Bananenpap het volgende:
Voel mij wel oud worden met alweer een 9e generatie.
De starters zien er wel leuk uit, een stuk toffer dan de vorige generatie. Ze noemen deze game 'open world', maar dat zeiden ze bij Sword, Shield en Legends ook, dus dat moet ik nog zien. Voor de rest: toffe setting, goede invloeden van Legends, maar weer z ontzettend lelijk en leeg.
quote:Op maandag 28 februari 2022 11:46 schreef Kerftminister het volgende:
Hebben ze echt gezegd dat het open world is?
https://www.pokemon.com/u(...)-to-nintendo-switch/quote:The end of the Pokmon Presents presentation gave us our first look at Pokmon Scarlet and Pokmon Violet, upcoming open-world adventures for Nintendo Switch
Spoiler free is mij ook gelukt bij Arceus. Dat is echt veel toffer idd. Zeker bij het shiny hunten van onbekende shinies. Tof om m dan voor het eerst te zien.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:46 schreef Kerftminister het volgende:
Hebben ze echt gezegd dat het open world is? Interessant wel dan. De map van de Spaans gebaseerde regio leent zich daar ook goed voor denk ik. Vuur en water starters spreken me zeer aan! Momenteel nog aan het nadenken of ik zoveel mogelijk spoiler free wil gaan blijven, het een beetje ga volgen, of wel gewoon al het nieuws ga volgen. Redelijk spoiler free blijven beviel me goed bij Arceus.
Spoilerfree is altijd de beste optie. Dat doe ik met de volgende Zelda, Xenoblade en zelfs Kirby. Nintendo plaatst altijd een miljoen filmpjes online van alle personages, gebieden en vijanden... Ik wil verrast worden. Dus ik kijk niets.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:46 schreef Kerftminister het volgende:
Hebben ze echt gezegd dat het open world is? Interessant wel dan. De map van de Spaans gebaseerde regio leent zich daar ook goed voor denk ik. Vuur en water starters spreken me zeer aan! Momenteel nog aan het nadenken of ik zoveel mogelijk spoiler free wil gaan blijven, het een beetje ga volgen, of wel gewoon al het nieuws ga volgen. Redelijk spoiler free blijven beviel me goed bij Arceus.
Haha ja precies ik kan me nog het mysterie herinneren aan het unlocken van karakters in oude fighters, zoals Smash Melee of Tekken 5, of natuurlijk voor de eerste keer Ruby/Sapphire spelen en dan Surskit opeens in een van de eerste routes tegenkomen, of opeens Shedinja in mn team krijgen. Dus ik denk dat ik niet extreem veel trailers ga kijken, helemaal ontwijken wordt natuurlijk onmogelijk omdat ik automatisch gewoon veel op het internet zit, maar in elk geval zelf niet op zoek gaan naar dingen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spoilerfree is altijd de beste optie. Dat doe ik met de volgende Zelda, Xenoblade en zelfs Kirby. Nintendo plaatst altijd een miljoen filmpjes online van alle personages, gebieden en vijanden... Ik wil verrast worden. Dus ik kijk niets.
Stel je voor dat je vroeger als klein kind als wist dat de prinses in een ander kast zat. Dan was dat echt geen boeiende opmerking meer geweest.
Ik wou dat ik jouw zelfbeheersing had, maar ik weet nu al dat ik elke video over Botw2 een miljard keer ga bekijkenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spoilerfree is altijd de beste optie. Dat doe ik met de volgende Zelda, Xenoblade en zelfs Kirby. Nintendo plaatst altijd een miljoen filmpjes online van alle personages, gebieden en vijanden... Ik wil verrast worden. Dus ik kijk niets.
Stel je voor dat je vroeger als klein kind als wist dat de prinses in een ander kast zat. Dan was dat echt geen boeiende opmerking meer geweest.
Heb allee headlines gelezen, lijkt veel positieve reacties te krijgen. Ik volg de game al een tijdje en dit stemt me gelukkig.quote:
👌quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:11 schreef GGMM het volgende:
Roy en ik gaan die game op de dag van release kopen.
Ja inderdaad! Dit is echt een beetje Meh! Dit zijn dingen die per ongeluk behaald worden doordat je toch wel gaat gamen, geen dingen waarvoor je echt je best gaat doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:31 schreef Bananenpap het volgende:
Was leuker geweest als het om ingame missions ging.
Komt toch pas deze winter uit?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:11 schreef GGMM het volgende:
Roy en ik gaan die game op de dag van release kopen.
Volgens mij is er nog geen releasedate bekend, behalve dit jaar.quote:
https://seaofstarsgame.co/quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog geen releasedate bekend, behalve dit jaar.
Dus dat zal wel ergens eind dit jaar worden ja
Komt TitS al naar Switch?quote:
Nee, dan moet iemand het aandurven ze naar de Switch te porten.quote:
Gefeliciteerd allemaal 🥳quote:
Absoluut een magische datum....blijkbaar kwam de switch uit op mijn dochters geboortedagquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:39 schreef CoExist het volgende:
03/03/2017 magische datum!![]()
Inmiddels heb ik mijn Switch V1 vervangen voor het oled model.
Nog steeds mijn favoriete console.
Ik heb de demo gedownload, maar ga hem waarschijnlijk niet kopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Triangle day vandaag als ik het goed heb. Wie gaat die game allemaal halen?
Zo dit ziet er inderdaad echt heel leuk uit!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb allee headlines gelezen, lijkt veel positieve reacties te krijgen. Ik volg de game al een tijdje en dit stemt me gelukkig.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zo dit ziet er inderdaad echt heel leuk uit!
Demo gespeeld en ik twijfel nog. Vind dat vechtsysteem eigenlijk niet zo. Heel vibe is wel top natuurlijk en de muziek is ook top.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Triangle day vandaag als ik het goed heb. Wie gaat die game allemaal halen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:34 schreef Aether het volgende:
Ik was bang dat het zo’n zuigspel zou zijn.
Zo zit ik er ook in. Hij gaat op de B lijst.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Demo gespeeld en ik twijfel nog. Vind dat vechtsysteem eigenlijk niet zo. Heel vibe is wel top natuurlijk en de muziek is ook top.
Triangle Strategy toch besteld. Zag dat ik nog een bol.com bon van 100 euro had liggen dus maar meteen besteld. Vond de demo stiekem toch wel heel tof.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:26 schreef Kerftminister het volgende:
Triangle Strategy en Kirby hebben allebei wel elementen dat het wel het proberen waard zou zijn, maar niet dat ik er extreem opgewonden van raak. Dan ga ik eerst maar even een aantal games uit mijn backlog wegwerken voordat ik spellen als deze zou aanschaffen.
De GBA game kwam in NA uit op 10 september 2001 en werd in Europa uitgesteld tot januari 2002.quote:
plaatje kapotquote:Op donderdag 10 maart 2022 07:59 schreef Aether het volgende:
Nu 31 bij bol.com, Mediamarkt en Amazon.nl
[ afbeelding ]
Lego stores hebben een gratis munt als je langskomt met je Lego Mario / Luigi poppetje.quote:
Ik ben er ook mee bezig. Gister tm zakje 7 gekomen. Heel tof ja. Vond Bowser al leuk, maar de manier waarop dingen in elkaar schuiven is geniaal.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:19 schreef CoExist het volgende:
Deze kick-ass Nintendo set besteld bij Intertoys voor 127,49
[ afbeelding ]
Inmiddels mee begonnen en het is echt een toffe build.
quote:Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection verschijnt ergens dit jaar voor de Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Windows-pc's via Steam, Xbox One en Xbox Series X. De collectie kost 40 dollar, omgerekend en met btw is dat 44 euro.
https://tweakers.net/nieu(...)-consoles-en-pc.html
@GGMM besteld?quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:19 schreef CoExist het volgende:
Deze kick-ass Nintendo set besteld bij Intertoys voor 127,49
[ afbeelding ]
Inmiddels mee begonnen en het is echt een toffe build.
quote:Artikel
1x
Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas
Systeem
NINTENDO SWITCH
--------------------
Artikelprijs
24,99
Korting voor gouden punten
- 0,17
Toch 0,0035 per baanquote:
Heeft de 3DS-versie voordelen tov de versie op Steam? Ik heb het origineel ooit gespeeld. Leek me erg leuk, maar misschien kan ik beter de trilogie op Steam kopen?quote:3DS Virtue's Last Reward -80% 4,99
Wat voor code?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:43 schreef GGMM het volgende:
Oh ja die ene code werkte trouwens voor Mario Kart
Dat wordt genieten vrijdag
Bijna sweet spotquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:05 schreef Aether het volgende:
COLLECTION of SaGa FINAL FANTASY LEGEND - 13,99
Ikquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:00 schreef Aether het volgende:
Australische Nintendo noemt een 10 uur 's ochtend tijd op 18 maart dat de Mario Kart Expansion beschikbaar is.
Dat zou betekenen dat het hier om 0:00 uur beschikbaar komt.
Ik kon versie 2.0 al downloaden, maar heb nog niet gecontroleerd of het ook te spelen was.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:30 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Ik
Lees ook galloze berichten dat mensen het al spelen.
Ik wil ook
Ik heb hem opgestart maar zodra je op de nieuwe banen klikt krijg je een melding dat je het moet koprn of downloaden via de uitbreidingspas blabla.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik kon versie 2.0 al downloaden, maar heb nog niet gecontroleerd of het ook te spelen was.
Volgens mij iemand die dit "gehackt" heeft (direct in de code geactiveerd).quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:50 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Ik heb hem opgestart maar zodra je op de nieuwe banen klikt krijg je een melding dat je het moet koprn of downloaden via de uitbreidingspas blabla.
Maar op twitter zie ik mensen die erin racen en/of online het spelen :-(
Of japans account? Het gaat op tijdzone zoals ik las netquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens mij iemand die dit "gehackt" heeft (direct in de code geactiveerd).
[ twitter ]
Ik weet het niet, de Australische site heeft het over 10 uur 's ochtends.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:06 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Of japans account? Het gaat op tijdzone zoals ik las net
Ik vind Coconut Mall er helemaal niet zo mooi uit zien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens mij iemand die dit "gehackt" heeft (direct in de code geactiveerd).
[ twitter ]
Tof om de oudere tracks weer eens te doen. Al ben ik niet onder de indruk van de Mario Kart Tour tracks.quote:
Tracks komen uit een drie jaar oude mobile game, dus niet zo vreemdquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:17 schreef CoExist het volgende:
[..]
Tof om de oudere tracks weer eens te doen. Al ben ik niet onder de indruk van de Mario Kart Tour tracks.
Hmm als ik zo de beelden zag, lijkt het me niet fantastisch te kunnen draaien op een switchquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:07 schreef Spyrodedraak het volgende:
https://www.hogwartslegacy.com/en-us/faq
Hogwarts legacy komt ook naar de switch! RAr sat er geen grote aankondiging ervan is
Nou nou nouquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:07 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Switch vs ps5/Xbox series x
Ik denk dat ze een * en in de footnote 'cloud version' missen op die pagina. Of ze houden stiekem al rekening met een next-gen variantquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hmm als ik zo de beelden zag, lijkt het me niet fantastisch te kunnen draaien op een switch
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:07 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat ze wachten tot het over de hele wereld (in alle tijdzones) gereleased is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:01 schreef Lyzio_NL het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom de nieuwe tracks voor Mario Kart niet voorbij komen in de multiplayer?
Lijkt me ook. Single player staan de 8 tracks er wel tussen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wachten tot het over de hele wereld (in alle tijdzones) gereleased is.
Viel me ook al op vandaag, bijzonder irritant
22 maart beschikbaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:01 schreef Lyzio_NL het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom de nieuwe tracks voor Mario Kart niet voorbij komen in de multiplayer?
Ik wacht even als er meer tracks beschikbaar zijn. Buiten Coconut Mall niet heel boeiend de eerste wave.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:28 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik al die DLC tracks tegenvallen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:07 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Goede prijs. Code werkt niet op mijn account.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:50 schreef Aether het volgende:
Kirby en de Vergeten Wereld Nu 49 bij Amazon NL en MediaMarkt.
Bij Amazon nog vijf euro extra korting met de code AMAZONVIJF.
Heb hem via de app besteld, misschien is dat het verschil?quote:Op maandag 21 maart 2022 12:02 schreef CoExist het volgende:
[..]
Goede prijs. Code werkt niet op mijn account.
Zowel web als app op de iPhone/iPad doet de code het niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb hem via de app besteld, misschien is dat het verschil?
Nice, ik had nog een persoonlijke kortingscode van Amazon ontvangen. Dus is een goeie prijs voor een nieuwe game.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:50 schreef Aether het volgende:
jammer van de nederlandse hoesquote:Op maandag 21 maart 2022 11:50 schreef Aether het volgende:
nicequote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:56 schreef Aether het volgende:
System version 14.0.0
"Groups" feature was added to the All Software menu.
• You can now create groups of software to help organize your software titles.
• Making groups for different game genres, developers, or whatever you’d like to organize by may make it easier to find the application you want. Up to 100 groups can be created with a max of 200 titles per group.
• The button to proceed to the "All Software" screen is displayed only when there are 13 or more software title icons on the system.
• For more information, see How to Create Groups of Software.
Bluetooth Audio volume behavior was changed.
• You can now adjust the volume of Bluetooth audio devices using either the Nintendo Switch™ console or through volume control buttons on the Bluetooth audio device.
• The Bluetooth audio device must support AVRCP profiles for these changes to work.
• The volume displayed on the console will reflect the Bluetooth audio volume when using the device’s control buttons.
• The maximum volume output for some Bluetooth audio devices has been increased.
• When first connecting a device, volume will be reduced to avoid sudden loudness.
• For more information, see How to Pair and Manage Bluetooth Audio Devices.
[ afbeelding ]
Haha ik reken ook nog steeds op naar euro per uurquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:45 schreef Kerftminister het volgende:
1 uur spelen voor elke euro uitgeven per game
SPOILER: postgame DQXIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb DQXI S nog liggen, daar wil ik het een tweede kans geven. Nu goed voorbereid.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik kon ook echt helemaal niks met DQXIS. Prachtige graphics, maar voor de rest extreem uitgekauwd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:45 schreef Kerftminister het volgende:
Zit in de laatste Dragon Quest XI dungeon. Laatste tijd veel gespeeld, omdat ik ermee klaar wilde zijn. Vind het wel een ok spel, maar ik mis elke vorm van een wauwfactor. Ik wilde vooral mijn backlog even wat verkleinen en dan is dit de gigant die ik als eerste even wil slachten. Denk zodra ik klaar ben dat ik op 50 uur zit. Ga ik in het vervolg niet meer doen tenzij ik een game echt vet vind. Post game laat ik lekker zitten, rest van het verhaal kijk ik via YouTube. Heb mijn vereiste waar ik ooit als scholier mee begonnen ben (1 uur spelen voor elke euro uitgeven per game) gehaald, al haal ik dat tegenwoordig nog nauwelijks nu ik meer geld heb dan vroeger natuurlijk.
Postgames vind ik vaker te veel van het goede, ook met Persona 5 Royal. Het einde van Persona 5 was prima, Royal ging te lang door met het derde semester.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:45 schreef Kerftminister het volgende:
Zit in de laatste Dragon Quest XI dungeon. Laatste tijd veel gespeeld, omdat ik ermee klaar wilde zijn. Vind het wel een ok spel, maar ik mis elke vorm van een wauwfactor. Ik wilde vooral mijn backlog even wat verkleinen en dan is dit de gigant die ik als eerste even wil slachten. Denk zodra ik klaar ben dat ik op 50 uur zit. Ga ik in het vervolg niet meer doen tenzij ik een game echt vet vind. Post game laat ik lekker zitten, rest van het verhaal kijk ik via YouTube. Heb mijn vereiste waar ik ooit als scholier mee begonnen ben (1 uur spelen voor elke euro uitgeven per game) gehaald, al haal ik dat tegenwoordig nog nauwelijks nu ik meer geld heb dan vroeger natuurlijk.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha ik reken ook nog steeds op naar euro per uurBij consoles net zo.
Haha ja tegenwoordig doe ik dat niet meer zo, helemaal nu ik retro games aan het verzamelen ben. Maar als ik dan Mario Golf koop en ik steek er tot nu toe pas 3 uur in, dat jeukt welSPOILER: postgame DQXIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb DQXI S nog liggen, daar wil ik het een tweede kans geven. Nu goed voorbereid.Ja graphics zijn fenomenaal, verhaal is wel prima, alleen meandert net iets teveel, personages ook wel prima, bossfights wel leuk, dungeons vind ik maar een beetje kaal, muziek in het begin mooi, maar begon me na een tijdje echt te irriteren. Terwijl ik Pokemon/Xenoblade 1/SMT V soundtracks na uren nog geweldig vind. Al met al vond ik het een prima game, maar miste ik echt de wauwfactor om door te gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik kon ook echt helemaal niks met DQXIS. Prachtige graphics, maar voor de rest extreem uitgekauwd.Ja bij Royal vond ik Semester 3 echt extreem goed, al was dat vooral de Palace en de laatste boss fight die zo extreem goed in elkaar zaten. Al die andere shit was ik toen wel eigenlijk iets teveel aan het rushen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:18 schreef Drankster het volgende:
[..]
Postgames vind ik vaker te veel van het goede, ook met Persona 5 Royal. Het einde van Persona 5 was prima, Royal ging te lang door met het derde semester.
Kan ik nu mn JRPG uren verder gaan steken in Yakuza: Like a Dragon, niet voor de switch overigens, maar wat een heerlijk spel is dat zeg, met de nodige Dragon Quest inspiratie (de protagonist heeft het er constant over)
D lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
En meest creatieve namenquote:
Ik ben uiteindelijk geindigd met twee varianten, Toad 3DS (normaal) en Ambassador's New 3DSquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:55 schreef Aether het volgende:
[..]
En meest creatieve namen
[ afbeelding ]
Ik heb de originele (Zelda) en 3DS XL.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk geindigd met twee varianten, Toad 3DS (normaal) en Ambassador's New 3DS
Hoe ver ben je na 50 uur dan?quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:45 schreef Kerftminister het volgende:
Main story boss net verslagen. Ben er wel relatief snel doorheen gegaan op zich. Sidequests niet gedaan. Volgt nog postgame, maar die laat ik lekker voor wat het is.quote:
Je hebt de fake-out ook al gehad?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Main story boss net verslagen. Ben er wel relatief snel doorheen gegaan op zich. Sidequests niet gedaan. Volgt nog postgame, maar die laat ik lekker voor wat het is.
Dan had je iets beter op moeten lettenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:40 schreef Gutanoth het volgende:
Jullie vonden de demo allemaal leuk?
Ik had er oprecht meer van verwacht, open wereld en alles
Maar in plaats daarvan kregen we mario 3d world met een kirby sausje
Geen demo gespeeld, n trailer gezien. Het was wel duidelijk dat dit Mario met Kirby skin was.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:40 schreef Gutanoth het volgende:
Demo gespeeld en vond het een hele chille game.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:40 schreef Gutanoth het volgende:
Leg uit?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dan had je iets beter op moeten letten
Dit is banwaardig.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb sinds Mario 64 geen Mario game meer gespeeld
Sodetering ja. Sunshine kwam in 2002 of 2003 uit? Dus 20 jaar Mario overgeslagen, met een aantal fenomenale games. Sunshine vond ik geweldig, maar is nog een beetje controversieel, maar Galaxy 1 en 2 en Odyssey zijn echt unaniem uitstekend ontvangen.quote:
Meer dan een kwart eeuw geen Mario spelen is wel heel erg on-Nintendo.quote:
quote:
de Switch is mijn eerste Nintendo console sinds de N64. Wel eens een GameCube geleend voor Wind Waker en Twilight Princess maar daar blijft het wel bij.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Sodetering ja. Sunshine kwam in 2002 of 2003 uit? Dus 20 jaar Mario overgeslagen, met een aantal fenomenale games. Sunshine vond ik geweldig, maar is nog een beetje controversieel, maar Galaxy 1 en 2 en Odyssey zijn echt unaniem uitstekend ontvangen.
Doe er gerust een schepje bovenop. Maar om het positief te bekijken, goed dat je er weer bentquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
de Switch is mijn eerste Nintendo console sinds de N64. Wel eens een GameCube geleend voor Wind Waker en Twilight Princess maar daar blijft het wel bij.
Veel speelplezier gewenstquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kirby opgehaald, kostte me uiteindelijk 17,48 bij GameMania (game inleveren en kortingsbon). Moet zeggen dat ik daar toch steeds meer gecharmeerd van raak.
Bedankt!quote:
NOOITquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik zal jou ook veel speelplezier wensen als je Xenoblade 3 gaat spelen.
Ik heb nog niets gezien voor T99. Kan nog komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:53 schreef CoExist het volgende:
Kirby is leuk!
Er was geen Tetris99 theme voor beschikbaar toch? Of heb ik die gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Had het idee dat vroeger bij GBC of GBA vaker Engelse doosjes werden gebruikt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:23 schreef mschol het volgende:
iemand een tip waar ik de import versie (engels hoesje) van kirby zou kunnen scoren in nederland?
zelfs amazon nederland verkoopt alleen de nederlandse versie
Coolshop misschien? Anders Amazon UK he.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:23 schreef mschol het volgende:
iemand een tip waar ik de import versie (engels hoesje) van kirby zou kunnen scoren in nederland?
zelfs amazon nederland verkoopt alleen de nederlandse versie
Zeker en Super Smash Bros. Ultimate ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:51 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb net zo'n switch gekocht omdat we zin hadden om Mario kart te spelen, maar wat zijn een beetje leuke games voor z'n 2 of meer?
Mario Party Superstars. Mario 3d world. 51 world wide games.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:51 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb net zo'n switch gekocht omdat we zin hadden om Mario kart te spelen, maar wat zijn een beetje leuke games voor z'n 2 of meer?
coolshop had ik gezien idd,die was/is uitverkochtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Coolshop misschien? Anders Amazon UK he.
Heb die mario party nu ook gekocht, veel te verslavendquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:13 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Mario Party Superstars. Mario 3d world. 51 world wide games.
Juni 2023quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:05 schreef Spyrodedraak het volgende:
[ twitter ]
BOTW2 uitgesteld naar ‘lente 2023’
Ik had er ook hoop op toentertijd, hoe fout hadden we hetquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:09 schreef GGMM het volgende:
Jezus
Toen die eerste trailer uitkwam waren de geruchten dat het heel snel uit zou komen want zelfde engine, zelfde land, enz.
Ik ben woedend
Meer Twilight Princess City in the Sky.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijg wel een beetje Zeal vibes van die vliegende continenten.
Maakt verder niet uit, maar deze game zou eerst eind 2021 uitkomen, toen 2022 en nu met minimaal een extra jaar uitgesteld.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als F-Zero liefhebber moet ik het doen met een slechte port van 64, maar de zelda fans mogen zeuren dat BoTW2 een jaartje uitgesteld word.
Is dat zo'n groot probeem dan? en Nintendo kennende doen ze als er al een Switch2 uitkomt een superieure versie op de Switch1 alaTwilight Princess.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit, maar deze game zou eerst eind 2021 uitkomen, toen 2022 en nu met minimaal een extra jaar uitgesteld.
Voor mij niet, en past in de traditie dat Zelda een aantal keer wordt uitgesteld.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dat zo'n groot probeem dan? en Nintendo kennende doen ze als er al een Switch2 uitkomt een superieure versie op de Switch1 alaTwilight Princess.
Ach,ik ben ook alleen maar een beetje pissig dat men F-Zero aleen jaartje of 20 in de stront laat zakken,terwijl GX meesterlijk was.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Voor mij niet, en past in de traditie dat Zelda een aantal keer wordt uitgesteld.
Zelda, Metroid Prime 4, Bayonetta 3... Ik zie een trend!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:22 schreef Qunix het volgende:
Zelda toch niet de nieuwe Metroid (met zo veel vertraging) aan het worden, hoop ik?
quote:
Ik wacht liever nog een jaar en dat de game nog beter wordt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelda, Metroid Prime 4, Bayonetta 3... Ik zie een trend!
Nintendo exclusives lang in ontwikkeling. Waarschijnlijk problemen met de hardware. Komt omdat het handheld en console in n is. Dat gaat nooit werken.
Of zodat je kunt stellen dat BotW2 niet op de Switch2 thuishoort.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:41 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ik wacht liever nog een jaar en dat de game nog beter wordt.
Ik denk niet dat er volgend jaar een Switch 2 uitkomt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of zodat je kunt stellen dat BotW2 niet op de Switch2 thuishoort.
tussen Q1 dit jaar en Q3-4 volgend jaar zit anderhalf jaar he?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:52 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er volgend jaar een Switch 2 uitkomt.
Dan hadden we er al lang iets van gezien.
De OLED is net uit, ik verwacht niet dat er zo snel een nieuwe uitkomt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tussen Q1 dit jaar en Q3-4 volgend jaar zit anderhalf jaar he?
Ik had je graag advies gegevenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:40 schreef CoExist het volgende:
Volgende week komt LEGO Star Wars: The Skywalker Saga uit.
Ik twijfel of ik de Nintendo Switch of de PlayStation 5 versie zal kopen.
Kan helaas nog geen vergelijking video’s vinden.
De portabiliteit van de Switch spreekt mij erg aan. Maar de graphics en laadtijden op de PS5 zullen mooier en sneller zijn.
Graphics kan ik nog mee leven, maar vooral de laadtijden van Lego games op de Switch vond ik ergerlijk.
Ook zal eventuele DLC sneller in de PSN Store in de aanbieding zijn dan in de eShop.
Welke versie gaan jullie kopen?
Ohja, ik vraag dit voor een vriend en mensen met een Xbox hoeven niet te reageren.
Nou kom maar op dan. Als 40+ers onder elkaar dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had je graag advies gegeven
PS5 ivm laadtijden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:30 schreef CoExist het volgende:
[..]
Nou kom maar op dan. Als 40+ers onder elkaar dan.
Vergeet ik ff dat je een Xbox hebt.
Graphics van een lego game lijken mij niet heel erg boeiend.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:40 schreef CoExist het volgende:
De portabiliteit van de Switch spreekt mij erg aan. Maar de graphics en laadtijden op de PS5 zullen mooier en sneller zijn.
Graphics kan ik nog mee leven, maar vooral de laadtijden van Lego games op de Switch vond ik ergerlijk.
Ook zal eventuele DLC sneller in de PSN Store in de aanbieding zijn dan in de eShop.
Ohja, ik vraag dit voor een vriend en mensen met een Xbox hoeven niet te reageren.
Het ziet er altijd blokkerig uit idd.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Graphics van een lego game lijken mij niet heel erg boeiend.
Toch enigszins onverwacht, want ik vond de game er toch redelijk compleet uitzien in de trailers. Jammer, maar liever iets langer wachten als we daarmee een mooiere game krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:05 schreef Spyrodedraak het volgende:
[ twitter ]
BOTW2 uitgesteld naar ‘lente 2023’
Klinkt wel als een epische launch lineup voor de Switch 2.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda, Metroid Prime 4, Bayonetta 3... Ik zie een trend!
Nintendo exclusives lang in ontwikkeling. Waarschijnlijk problemen met de hardware. Komt omdat het handheld en console in n is. Dat gaat nooit werken.
Als ik losse episodes zou kunnen kopen, zou ik wel toehappen. Maar ik ga echt niet nog een keer die nieuwe trilogie doorlopen, zelfs in Lego.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:40 schreef CoExist het volgende:
Ik heb een usbc kabel die van achter m'n tv meubel tevoorschijn komt. Daarmee laad ik telefoon, controllers, tablet, etc op. Net wat nodig is.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef mschol het volgende:
ik wil eigenlijk een laaddock voor mn pro controller hebben,
een mooie lijkt helemaal niet meer leverbaar:
Nyko Charge Block Pro Charger for Nintendo Switch Pro Controllers (87218)
[ afbeelding ]
hoe doen jullie dat? gewoon kabeltje in de switch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door CoExist op 05-04-2022 22:55:36 ]You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Dat kan je mening zijn ja.quote:
Er zit echt geen enkele vorm van spanning inquote:Op donderdag 7 april 2022 13:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dat kan je mening zijn ja.
Ik heb er inmiddels 145 uur in zitten. Alle quests en side quests afgerond en mijn hele pokedex is completed. Nu nog kijken of ik voor een perfecte pokedex ga. Wel veel werk, maar gaat wel een groot deel vanzelf tijdens het shiny hunten
Wat zou jij zien als vorm van spanning dan in een Pokemon game? Heeft dat ooit wel in een Pokemon game gezeten? Ik speel pokemon games niet voor de spanning, maar voor de ontspanningquote:Op donderdag 7 april 2022 14:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er zit echt geen enkele vorm van spanning in
Nouja, de oprecht moeilijke gymbattles, battles tegen Gary, het team rocket hoofdkantoor infiltreren, de league etcquote:Op donderdag 7 april 2022 15:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wat zou jij zien als vorm van spanning dan in een Pokemon game? Heeft dat ooit wel in een Pokemon game gezeten? Ik speel pokemon games niet voor de spanning, maar voor de ontspanningEn dat heb ik genoeg met Arceus.
Een game die heerlijk achteroverliggend op de bank kan spelen.
Ja okay, dat zit er niet in nee. Het is meer een rustige relaxte game. Als je maar hoog genoeg level pokemon hebt, versla je alles welquote:Op donderdag 7 april 2022 15:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nouja, de oprecht moeilijke gymbattles, battles tegen Gary, het team rocket hoofdkantoor infiltreren, de league etc
Ben ik toch benieuwd welke je in gedachte hebt, er schiet er bij niet n zo snel in mijn hoofdquote:Op donderdag 7 april 2022 15:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nouja, de oprecht moeilijke gymbattles
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd welke je in gedachte hebt, er schiet er bij niet n zo snel in mijn hoofd
De laatste sidesquests zijn wel erg moeilijk hoor. Dat zijn battles met 1 pokemon. Met een Magikarp een andere pokemon verslaan. Dan moet je echt wel de juiste nature hebben, de juiste stats boosten, hoog level hebben en de juiste aanvallen kiezen.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nouja, de oprecht moeilijke gymbattles, battles tegen Gary, het team rocket hoofdkantoor infiltreren, de league etc
Fysieke koper hier, dus over drie weken pas...quote:
Iets van 40 euro?quote:Op donderdag 7 april 2022 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fysieke koper hier, dus over drie weken pas...
Nedgame, dus 60. PlayAsia heb ik gedoe mee maar was met import enzo ook bijna 60.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Iets van 40 euro?
Ik wacht eerst de reviews even af. Zou hem vooral voor Radical Dreamers kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |