Maakt verder niet uit, maar deze game zou eerst eind 2021 uitkomen, toen 2022 en nu met minimaal een extra jaar uitgesteld.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als F-Zero liefhebber moet ik het doen met een slechte port van 64, maar de zelda fans mogen zeuren dat BoTW2 een jaartje uitgesteld word.
Is dat zo'n groot probeem dan? en Nintendo kennende doen ze als er al een Switch2 uitkomt een superieure versie op de Switch1 alaTwilight Princess.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit, maar deze game zou eerst eind 2021 uitkomen, toen 2022 en nu met minimaal een extra jaar uitgesteld.
Voor mij niet, en past in de traditie dat Zelda een aantal keer wordt uitgesteld.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dat zo'n groot probeem dan? en Nintendo kennende doen ze als er al een Switch2 uitkomt een superieure versie op de Switch1 alaTwilight Princess.
Ach,ik ben ook alleen maar een beetje pissig dat men F-Zero aleen jaartje of 20 in de stront laat zakken,terwijl GX meesterlijk was.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Voor mij niet, en past in de traditie dat Zelda een aantal keer wordt uitgesteld.
Zelda, Metroid Prime 4, Bayonetta 3... Ik zie een trend!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:22 schreef Qunix het volgende:
Zelda toch niet de nieuwe Metroid (met zo veel vertraging) aan het worden, hoop ik?
quote:
Ik wacht liever nog een jaar en dat de game nog beter wordt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelda, Metroid Prime 4, Bayonetta 3... Ik zie een trend!
Nintendo exclusives lang in ontwikkeling. Waarschijnlijk problemen met de hardware. Komt omdat het handheld en console in één is. Dat gaat nooit werken.
Of zodat je kunt stellen dat BotW2 niet op de Switch2 thuishoort.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:41 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ik wacht liever nog een jaar en dat de game nog beter wordt.
Ik denk niet dat er volgend jaar een Switch 2 uitkomt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of zodat je kunt stellen dat BotW2 niet op de Switch2 thuishoort.
tussen Q1 dit jaar en Q3-4 volgend jaar zit anderhalf jaar he?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:52 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er volgend jaar een Switch 2 uitkomt.
Dan hadden we er al lang iets van gezien.
De OLED is net uit, ik verwacht niet dat er zo snel een nieuwe uitkomt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tussen Q1 dit jaar en Q3-4 volgend jaar zit anderhalf jaar he?
Ik had je graag advies gegevenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:40 schreef CoExist het volgende:
Volgende week komt LEGO Star Wars: The Skywalker Saga uit.
Ik twijfel of ik de Nintendo Switch of de PlayStation 5 versie zal kopen.
Kan helaas nog geen vergelijking video’s vinden.
De portabiliteit van de Switch spreekt mij erg aan. Maar de graphics en laadtijden op de PS5 zullen mooier en sneller zijn.
Graphics kan ik nog mee leven, maar vooral de laadtijden van Lego games op de Switch vond ik ergerlijk.
Ook zal eventuele DLC sneller in de PSN Store in de aanbieding zijn dan in de eShop.
Welke versie gaan jullie kopen?
Ohja, ik vraag dit voor een vriend en mensen met een Xbox hoeven niet te reageren.
Nou kom maar op dan. Als 40+ers onder elkaar dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had je graag advies gegeven
PS5 ivm laadtijden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:30 schreef CoExist het volgende:
[..]
Nou kom maar op dan. Als 40+ers onder elkaar dan.
Vergeet ik ff dat je een Xbox hebt.
Graphics van een lego game lijken mij niet heel erg boeiend.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:40 schreef CoExist het volgende:
De portabiliteit van de Switch spreekt mij erg aan. Maar de graphics en laadtijden op de PS5 zullen mooier en sneller zijn.
Graphics kan ik nog mee leven, maar vooral de laadtijden van Lego games op de Switch vond ik ergerlijk.
Ook zal eventuele DLC sneller in de PSN Store in de aanbieding zijn dan in de eShop.
Ohja, ik vraag dit voor een vriend en mensen met een Xbox hoeven niet te reageren.
Het ziet er altijd blokkerig uit idd.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Graphics van een lego game lijken mij niet heel erg boeiend.
Toch enigszins onverwacht, want ik vond de game er toch redelijk compleet uitzien in de trailers. Jammer, maar liever iets langer wachten als we daarmee een mooiere game krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:05 schreef Spyrodedraak het volgende:
[ twitter ]
BOTW2 uitgesteld naar ‘lente 2023’
Klinkt wel als een epische launch lineup voor de Switch 2.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda, Metroid Prime 4, Bayonetta 3... Ik zie een trend!
Nintendo exclusives lang in ontwikkeling. Waarschijnlijk problemen met de hardware. Komt omdat het handheld en console in één is. Dat gaat nooit werken.
Als ik losse episodes zou kunnen kopen, zou ik wel toehappen. Maar ik ga echt niet nog een keer die nieuwe trilogie doorlopen, zelfs in Lego.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:40 schreef CoExist het volgende:
Ik heb een usbc kabel die van achter m'n tv meubel tevoorschijn komt. Daarmee laad ik telefoon, controllers, tablet, etc op. Net wat nodig is.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:22 schreef mschol het volgende:
ik wil eigenlijk een laaddock voor mn pro controller hebben,
een mooie lijkt helemaal niet meer leverbaar:
Nyko Charge Block Pro Charger for Nintendo Switch Pro Controllers (87218)
[ afbeelding ]
hoe doen jullie dat? gewoon kabeltje in de switch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door CoExist op 05-04-2022 22:55:36 ]You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Dat kan je mening zijn ja.quote:
Er zit echt geen enkele vorm van spanning inquote:Op donderdag 7 april 2022 13:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dat kan je mening zijn ja.
Ik heb er inmiddels 145 uur in zitten. Alle quests en side quests afgerond en mijn hele pokedex is completed. Nu nog kijken of ik voor een perfecte pokedex ga. Wel veel werk, maar gaat wel een groot deel vanzelf tijdens het shiny hunten
Wat zou jij zien als vorm van spanning dan in een Pokemon game? Heeft dat ooit wel in een Pokemon game gezeten? Ik speel pokemon games niet voor de spanning, maar voor de ontspanningquote:Op donderdag 7 april 2022 14:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er zit echt geen enkele vorm van spanning in
Nouja, de oprecht moeilijke gymbattles, battles tegen Gary, het team rocket hoofdkantoor infiltreren, de league etcquote:Op donderdag 7 april 2022 15:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wat zou jij zien als vorm van spanning dan in een Pokemon game? Heeft dat ooit wel in een Pokemon game gezeten? Ik speel pokemon games niet voor de spanning, maar voor de ontspanningEn dat heb ik genoeg met Arceus.
Een game die heerlijk achteroverliggend op de bank kan spelen.
Ja okay, dat zit er niet in nee. Het is meer een rustige relaxte game. Als je maar hoog genoeg level pokemon hebt, versla je alles welquote:Op donderdag 7 april 2022 15:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nouja, de oprecht moeilijke gymbattles, battles tegen Gary, het team rocket hoofdkantoor infiltreren, de league etc
Ben ik toch benieuwd welke je in gedachte hebt, er schiet er bij niet één zo snel in mijn hoofdquote:Op donderdag 7 april 2022 15:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nouja, de oprecht moeilijke gymbattles
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd welke je in gedachte hebt, er schiet er bij niet één zo snel in mijn hoofd
De laatste sidesquests zijn wel erg moeilijk hoor. Dat zijn battles met 1 pokemon. Met een Magikarp een andere pokemon verslaan. Dan moet je echt wel de juiste nature hebben, de juiste stats boosten, hoog level hebben en de juiste aanvallen kiezen.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nouja, de oprecht moeilijke gymbattles, battles tegen Gary, het team rocket hoofdkantoor infiltreren, de league etc
Fysieke koper hier, dus over drie weken pas...quote:
Iets van 40 euro?quote:Op donderdag 7 april 2022 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fysieke koper hier, dus over drie weken pas...
Nedgame, dus 60. PlayAsia heb ik gedoe mee maar was met import enzo ook bijna 60.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Iets van 40 euro?
Ik wacht eerst de reviews even af. Zou hem vooral voor Radical Dreamers kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |