Dat is sowieso wel verstandigquote:
Verregend is met 2 r'enquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Om even terug te komen op je vraag hoe het gaat, nou weer veregendof hoe je het ook zegt
Oh bedanktquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verregend is met 2 r'en![]()
Ik ben net de laatste 2 minuten op weg naar huis verregent
Inderdaad, al was het hier maar het miezerend beginnetje van een bui toen ik terug kwam van de supermarkt. Maar het blijft altijd kut!quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh bedankt![]()
Verschrikkelijk toch!
Nou ik ben er 2 keer door heen gelopenquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, al was het hier maar het miezerend beginnetje van een bui toen ik terug kwam van de supermarkt. Maar het blijft altijd kut!
Het is dan wel lekker om thuis lekker warm te douchen en in je huispak op de bank te gaan zittenquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou ik ben er 2 keer door heen gelopen
Wel een cute roze/wit onesiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
Spoiler openen op eigen risico, er is een 100% kans op cuteness overload aanwezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het recht om te bepalen!
oelalaquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee gtsten in mn gewone kleren verwacht nog visite
Als dat geen neuken wordtquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee gtsten in mn gewone kleren verwacht nog visite
Daar kan je ook mee neukenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
Spoiler openen op eigen risico, er is een 100% kans op cuteness overload aanwezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
altijd leuk! heb je nu speciaal gtst niet vooruit gekeken zodat je saampies kan kijken?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaaa is alweer een tijdje geleden
Nice!quote:
Whehe!quote:
Nee, die heb ik gemistquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja die filmpjes vind ik echt super leuk gedaan!
Had je die react-video trouwens gezien die ik gepost had?
quote:
Ik vind het wel leuk bedacht en moest lachenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb deze misheard lyrics naar hem toe gestuurd omdat hij dankzij allerlei requests een enorme Nightwish-fan geworden is, en nu haat hij mij!(Nou ja, eigenlijk de maker van dit filmpje.
)
Ik heb hem ook een misheard lyrics van "O fortuna" toegestuurd!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk bedacht en moest lachen
Ben er half, beetje last van mijn ogen door nieuwe lenzenquote:
Ga ik die ook even kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een misheard lyrics van "O fortuna" toegestuurd!
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben er half, beetje last van mijn ogen door nieuwe lenzen
Moet andere lenzen uit proberen, omdat de lenzen die ik nu heb straks niet meer gemaakt wordenquote:
oeh das niet fijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet andere lenzen uit proberen, omdat de lenzen die ik nu heb straks niet meer gemaakt worden
Dat effect schijn ik te hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
mannen
hebben jullie wederom alle vrouwen weggejaagd
Yep, doe ze zo wel uit en mijn andere weer in, probeer het morgen nog wel weerquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
oeh das niet fijn
heb je zachte lenzen?
heb je zulke speciale dan dat je van deze zo'n last hebt?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, doe ze zo wel uit en mijn andere weer in, probeer het morgen nog wel weer
Nee dat niet, maar net of deze lenzen sneller droog zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je zulke speciale dan dat je van deze zo'n last hebt?
oeh das niet fijn neequote:Op woensdag 16 februari 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar net of deze lenzen sneller droog zijn
Maar moest ook bellen, als ze niet goed bevielen, dan worden er andere besteld..quote:
doen want dat hoort nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar moest ook bellen, als ze niet goed bevielen, dan worden er andere besteld..
Die versie met die lyrics is de eerste versie die ik er ooit van gezien/gehoord heb dik 15 jaar geledenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb deze misheard lyrics naar hem toe gestuurd omdat hij dankzij allerlei requests een enorme Nightwish-fan geworden is, en nu haat hij mij!(Nou ja, eigenlijk de maker van dit filmpje.
)
Heb misschien gewoon rare ogenquote:
Super oudje idd, maar ik vond het echt leuk om het naar deze knakker toe te sturen, en zijn reactie is echt GOUD!!!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die versie met die lyrics is de eerste versie die ik er ooit van gezien/gehoord heb dik 15 jaar geleden
gewoon van die standaard dingen van het huisquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb misschien gewoon rare ogen
Wat voor lenzen heb jij?
Okquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon van die standaard dingen van het huis
Mooie reactie welquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Super oudje idd, maar ik vond het echt leuk om het naar deze knakker toe te sturen, en zijn reactie is echt GOUD!!!![]()
![]()
Maar je kende deze dus eerder dan het origineel?
Zou het dan toch geen hoax zijn en zijn er steeds meer mensen besmet met de zeer besmettelijk virus die ' een leven' heetquote:
wat is dat een leven???quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou het dan toch geen hoax zijn en zijn er steeds meer mensen besmet met de zeer besmettelijk virus die ' een leven' heet![]()
Dat is een nieuw virus met symptomen zoals sociaal doen in het echt, neuken, naar de kroeg gaan en zulks.quote:
aaahquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een nieuw virus met symptomen zoals sociaal doen in het echt, neuken, naar de kroeg gaan en zulks.
Ahah, daar gaat het fout door niet naar de kroeg te gaan!quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah
sociaal ben ik altijd al
noiken in de koiken
naar de kroeg mwahhhhh
ik ben niet zo'n kroegtijger (meer)quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, daar gaat het fout door niet naar de kroeg te gaan!
Tsja, als je eenmaal besluit niet meer jong e zijn dan gaat het hard achteruit allemaalquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n kroegtijger (meer)
hahahaquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, als je eenmaal besluit niet meer jong e zijn dan gaat het hard achteruit allemaal
ga je gamen schakel?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:48 schreef Schakeltopia het volgende:
gaat goed hier man. heb die spel kompjoeter nog niet werkend
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
nee, ik was eerst aan het pielen met een app, maar kan ook zonder app. nu gaat hij meteen als een speer!!11
wat ga je spelen dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
hij is nu de controller aan het updaten!!1
Niet perse maar wel een goede plek om mensen te versierenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
hahaha
dus naar een kroeg gaan is jong![]()
![]()
ik zie wel vaak van die hopeloze types die graag jong willen blijven naar de kroeg gaan
m
Gewoon op fok versieren in dmquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet perse maar wel een goede plek om mensen te versieren
je hebt muisquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet perse maar wel een goede plek om mensen te versieren
scrollt die ookquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb ook een muis, dat komt heel dichtbij zo
Smooth in DM's sliden met dickpicsquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon op fok versieren in dm
Dat is mijn hoofd vrouwmensch, maar daarnaast moet ik mijn harem wel regelmatig verversenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is mijn hoofd vrouwmensch, maar daarnaast moet ik mijn harem wel regelmatig verversen
Soms wish ik dat mijn harem iets kleiner is, best vermoeiend als dat noikenquote:
je wordt oud kaninchenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms wish ik dat mijn harem iets kleiner is, best vermoeiend als dat noiken
Wat voor spellen heb je er allemaal voor?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ben morgen wel aan het gamen denk ik
ik heb viesveel keuze met m'n gamepass ultimate shitquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor spellen heb je er allemaal voor?
Oef nice!quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb viesveel keuze met m'n gamepass ultimate shit
das wel meteen heel oud hequote:Op woensdag 16 februari 2022 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig maar anders lig je tussen 6 planken
Ik neem de volgende keer wel 1% van mijn harem mee naar de kelder van haags, dan kun je met eigen ogen zien hoe klein die ruimte van 450.000m3 ineens is gewordenquote:
wat moet het leven toch mooi zijn met zo'n levendige fantasiequote:Op woensdag 16 februari 2022 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik neem de volgende keer wel 1% van mijn harem mee naar de kelder van haags, dan kun je met eigen ogen zien hoe klein die ruimte van 450.000m3 ineens is geworden
I know, ik heb de game pass voor de Playstationquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-pass/games
deze kan ik allemaal gratis spelen nu
stuur naar @Geerdquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik neem de volgende keer wel 1% van mijn harem mee naar de kelder van haags, dan kun je met eigen ogen zien hoe klein die ruimte van 450.000m3 ineens is geworden
naisquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I know, ik heb de game pass voor de Playstation
Je schrijft 'realiteit' weer eens verkeerdquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat moet het leven toch mooi zijn met zo'n levendige fantasie
fquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je schrijft 'realiteit' weer eens verkeerd![]()
is dit het hema woordje van 2022?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
Zonder storm was het prima acclimatiseerweer
Lekker!quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
Man wat een temperaturen en het is midden februari
[ afbeelding ]
Nee van Iwanius, ken je hem niet?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dit het hema woordje van 2022?
nee schatquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee van Iwanius, ken je hem niet?
Iwanikneus niet kennenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee van Iwanius, ken je hem niet?
dan doen we het dit jaar zonder LDquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
In februari 2020 was het ook zo'n hele maand stormachtig. En toen het mooi weer was, lockdown
Zo noemt hij het als hij met een sigaar wat gaat drinken en eten op het terras en daar post hij altijd foto's van op klb en cul. En regelmatig post hij dan ook foto's van mensen op straat stiekem gefotografeerd op klb voor een klacht.quote:
ga ik doenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo noemt hij het als hij met een sigaar wat gaat drinken en eten op het terras en daar post hij altijd foto's van op klb en cul. En regelmatig post hij dan ook foto's van mensen op straat stiekem gefotografeerd op klb voor een klacht.
Google hem eens Iwanius fok
En vergeet niet geniepig foto's maken van zijn Ajax shirt bij landmarkers in Rotterdamquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo noemt hij het als hij met een sigaar wat gaat drinken en eten op het terras en daar post hij altijd foto's van op klb en cul. En regelmatig post hij dan ook foto's van mensen op straat stiekem gefotografeerd op klb voor een klacht.
Leeft die nog?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oja dat ookquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En vergeet niet geniepig foto's maken van zijn Ajax shirt bij landmarkers in Rotterdam
Geen idee, heb nog geen ploontje van hem kunnen ontdekken.quote:
Heb je zijn iSpy account nog meegemaakt?quote:
Nee dat niet. Ik begon eigenlijk pakweg 5-6 jaar geleden pas met veel te postenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je zijn iSpy account nog meegemaakt?
Zaterdag weer eftelingdagje met dochterliefquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft nog iemand leuke plannen in de planning staan?
Een beetje stelen, een beetje zuipenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
de storm ontlopenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
ja zou morgen best naar het strand willenquote:
vamos a la playaquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zou morgen best naar het strand willen
lekker uitwaaien
Dat is leukquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zaterdag weer eftelingdagje met dochterlief
De goeden leeftquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een beetje stelen, een beetje zuipen
Zullen we auto's en bomen voorbij zien vliegen?quote:
als dat zo is danquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we auto's en bomen voorbij zien vliegen?
Kijk maar uit dat je stream dan niet weg waait!quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
als dat zo is dan
maak ik een live stream
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je stream dan niet weg waait!
Nou, daar zijn genoeg filmpjes van te vinden op joetoebe denk ikquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dan kun je wel mooi zien waar die heen waait
nein mannquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
En toen was iedereen aan het slippen
Frantic kerel, hoe is het ermee?quote:
wakker en aanwezig.. en daar?quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Frantic kerel, hoe is het ermee?
Van hetzelfde, en tussendaar nog even lekker beetje aan het racen.quote:
Lekker, Mario kart?quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van hetzelfde, en tussendaar nog even lekker beetje aan het racen.
Brak en geestelijk afwezig hier.quote:
Lekker n00bs helemaal de moeder voorbij rijdenquote:
geef mij maar Mario kartquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker n00bs helemaal de moeder voorbij rijden
`Bassie genotjesquote:
Wat een liefdequote:
Wat houd jou op dit tijdstip nog wakker?quote:
Ik doseer, af en toe mag ik lang opblijven.quote:Op donderdag 17 februari 2022 01:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat houd jou op dit tijdstip nog wakker?
Vooral de wind en storm eigenlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 01:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik doseer, af en toe mag ik lang opblijven.
En jij?
Ik had net n vriend op bezoek, was n leuke avond, dus ik blijf nog ff hangen met n biertje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 01:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral de wind en storm eigenlijk.
Proost kerel, geniet ervanquote:Op donderdag 17 februari 2022 02:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik had net n vriend op bezoek, was n leuke avond, dus ik blijf nog ff hangen met n biertje.
Morguhquote:Op donderdag 17 februari 2022 07:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh![]()
Onrustig nachtje ook zo met die wind.....
Ja moest nu wel inderdaad anders ben je het zomaar ineens kwijt....quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Ja het gaat goed los hier, mijn tuinmeubels waren een eindje opgeschoven, maar goed dat ze met een ketting vastliggen.
Staan altijd aan de ketting heb een leuk stelletje voor het huis staan. Leg je dat niet vast dan is het zo meegenomen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja moest nu wel inderdaad anders ben je het zomaar ineens kwijt....
Oh dan is het zeker verstandig om het vast te leggen inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staan altijd aan de ketting heb een leuk stelletje voor het huis staan. Leg je dat niet vast dan is het zo meegenomen.
Het ging ook wel goed los, en ik lees op buienradar dat het maar windkracht 4 is dat is toch niet zo heel hard lijkt mij.
O gaan we nog meer krijgen, heb het nieuws de laatste dagen niet zo gevolgd eerlijk gezegdquote:Op donderdag 17 februari 2022 07:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dan is het zeker verstandig om het vast te leggen inderdaad.
Benieuwd hoeveel harder het nog gaat waaien, we hebben hier in elk geval het ergste nog niet gehad...
Bedoelde dat het vandaag nog deze kant op moet komen en morgen krijgen we nog een andere storm.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gaan we nog meer krijgen, heb het nieuws de laatste dagen niet zo gevolgd eerlijk gezegd
O Lekker dan, nou afwachten dan maarquote:Op donderdag 17 februari 2022 07:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bedoelde dat het vandaag nog deze kant op moet komen en morgen krijgen we nog een andere storm.
Mogguh @:Dud0r waren je valentijnsverrassingen goed ontvangen?
Goedemorgen leave.quote:
Mwahhhh..quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhhh..
Maar komt allemaal wel weer..
Waait het daar ook zo?
En het wordt nog heftiger he .. althans zeggen zequote:Op donderdag 17 februari 2022 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]Ai, klinkt niet best.
Ja hier waait het ook flink. Mini-ToT vindt het wel aardig spannend, maar hij zit in ieder geval niet meer te roepen dat er een spook of een taart is.
Hij zit nu lekker een boterhammetje naast me te knabbelen.
Gaat wel. Ik was aardig oververmoeid en heb gelukkig een redelijk goede nacht gehad.quote:
Storm buiten is storm in huis hèquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat wel. Ik was aardig oververmoeid en heb gelukkig een redelijk goede nacht gehad.
Veel spierpijn en slapte in de spieren; de oververmoeidheid ging gepaard met prikkelgevoeligheid, en Mini-ToT was gisteren echt EXTREEM druk!
quote:
Hebben jullie een beetje lekker kunnen slapen tijdens het gestorm?quote:
Wonderbaarlijk goedquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie een beetje lekker kunnen slapen tijdens het gestorm?
Ja een amateursite had het al over de storm des doods morgen, de zwaarste in 25 jaar enz.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het wordt nog heftiger he .. althans zeggen ze
Was mini zo bang voor de wind dan??
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Storm buiten is storm in huis hè
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een amateursite had het al over de storm des doods morgen, de zwaarste in 25 jaar enz.
Hij is niet specifiek bang voor de wind, maar de laatste tijd kijkt hij veel naar tekenfilmpjes waarin levende auto's bang zijn voor een spook (en in een andere tekenfilm hoorde ik ook iets over een spook), dus meneertje hier rent bij het minste of geringste door het huis heen: "Oh NEE!!!! Een spooooook!!! Een spooooooook!!!! Hellpen papa! Een spoooooooook!!!!"
En omdat hij ook filmpjes over brandweerlieden kijkt zag hij ook een filmpje waarin een taart in een oven aanbrandde. In het filmpje wordt geroepen: "Oh nee, de taart!"
En ja hoor: hij ziet overal enge taarten rondlopen en -vliegen. "Oh NEE!!!! Een TAAAAAAART!!!!"
Dus als de wind ineens een erg raar geluid maakt of aan de brievenbus kleppert, denkt meneertje dat er een eng spook of een enge taart in aantocht is.
Ja is er wat meer bekend over de scoorsteen, of moet de verzekering er eerst nog wat langer over nadenken?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
Maar goed we gaan zien of we ook nog stormschade kunnen oplopen
Vandaag komt de schade expertquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is er wat meer bekend over de scoorsteen, of moet de verzekering er eerst nog wat langer over nadenken?
Hoe laat komt je postbode altijd?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:45 schreef ToT het volgende:
Maar die klepperende brievenbus is wel wat irritant. Misschien dat ik er een plastic zak in ga proppen die makkelijk weg te drukken is door een postbode, maar wat het geklepper wat tegenhoudt.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaag komt de schade expert
Is heel willekeurig, en er komen meerdere per dag langs. Ook specifiek voor zakelijke post.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe laat komt je postbode altijd?
Plak je hem daarna tijdelijk dicht
Kun je niet van die rubber strip randjes halen om aan de klep te bevestigen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:45 schreef ToT het volgende:
Maar die klepperende brievenbus is wel wat irritant. Misschien dat ik er een plastic zak in ga proppen die makkelijk weg te drukken is door een postbode, maar wat het geklepper wat tegenhoudt.
Tipquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij gaan misschien ook weer een houtkachel plaatsen, in de aanbouw of misschien toch in het huis zelf. Dat moeten we nog even bekijken.
Dat helpt volgens mij wel ietsjes, maar niet bijzonder veel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je niet van die rubber strip randjes halen om aan de klep te bevestigen?
Ja wel een goed idee, naast dat het ook goedkoper monteren zal zijn. Het staat alleen zo lelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tip
Plaats hem zo dat je een pijp Buitenhuis kunt plaatsen .. dan als er ooit iets mee is .. heb je minder gevaar in huis
Jaren geleden had ik er ook eentje. Was echt heerlijk!quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:58 schreef DerRabbit het volgende:
Met dit grijze weer mis ik wel een open haard zoals mijn ouders hebben
Lelijker goedkoper en veiligerquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wel een goed idee, naast dat het ook goedkoper monteren zal zijn. Het staat alleen zo lelijk.
Hele andere warmtequote:Op donderdag 17 februari 2022 08:58 schreef DerRabbit het volgende:
Met dit grijze weer mis ik wel een open haard zoals mijn ouders hebben
Mijn ouders hebben er eentje in hun huis, maar die is in de jaren 60 gebouwd toen het hele huis gebouwd werd en daarna nooit meer een update gekregen, dus die trekt ook een paar kub gas per jaar weg. Zeker als het een beetje strenge winter isquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaren geleden had ik er ook eentje. Was echt heerlijk!
quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er eentje in hun huis, maar die is in de jaren 60 gebouwd toen het hele huis gebouwd werd en daarna nooit meer een update gekregen, dus die trekt ook een paar kub gas per jaar weg. Zeker als het een beetje strenge winter is
Hopelijk heeft ze de hoofdprijsquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is er wat meer bekend over de scoorsteen, of moet de verzekering er eerst nog wat langer over nadenken?
we wachten het afquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:21 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze de hoofdprijs![]()
GM viefkes![]()
Ze hebben er paar maanden terug wel over gepraat om van de zomer misschien te gaan verbouwen omdat ze waarschijnlijk in april geld gaan terug krijgen van de belasting dienst en ze, afhankelijk van hoeveel dat is, de hypotheek willen openbreken en die weer te herfinancieren omdat daar al bijna 75% van is afbetaald.quote:
verstandigquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben er paar maanden terug wel over gepraat om van de zomer misschien te gaan verbouwen omdat ze waarschijnlijk in april geld gaan terug krijgen van de belasting dienst en ze, afhankelijk van hoeveel dat is, de hypotheek willen openbreken en die weer te herfinancieren omdat daar al bijna 75% van is afbetaald.
Ja precies, als je die afbetaald ben je dief van je eigen geldquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
verstandig
nooit volledig afbetalen
dan wordt het onderdeel van je vermogen.. of wonen ze in Belgie?
aah daar werkt het sowieso allemaal anders dan hierquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja precies, als je die afbetaald ben je dief van je eigen geld![]()
Het scheelt niet veel, maar ze wonen nog niet in Nederland
Geen flauw idee waar je beter af bent, daar heb ik me nooit echt heel erg in verdiept om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah daar werkt het sowieso allemaal anders dan hier
dat scheelt
geen idee waar je uiteindelijk beter af bent?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je beter af bent, daar heb ik me nooit echt heel erg in verdiept om eerlijk te zijn.
kun je daar weer achteraanquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:55 schreef ToT het volgende:
Vorig jaar in de zomer zei de eigenaresse van de peuterspeelzaal van Mini-ToT dat ze met de vakantie gesloten waren, maar dat het kinderdagverblijf open zou blijven.
Voor de ontwikkeling van Mini-ToT zou het het beste zijn als hij de hele zomer daar zou blijven komen.
We zouden proberen die uren bij de gemeente te declareren, maar als dat niet zou lukken, zouden ze die uren voor zichzelf nemen. Wij hoefden dan ook niets te betalen.
Na afloop de rekening doorgestuurd naar de gemeente, maar in de tussentijd werd het van onze bankrekening af geboekt.
Gezegd dat we het niet op deze manier wilden doen en alles zou goed komen volgens hen.
Toch de bank de opdracht gegeven het bedrag terug te boeken tot de gemeente meer duidelijkheid kon geven.
Na een tijdje kregen we bericht van de gemeente van dat ze het zouden vergoeden en het bedrag werd naar ons overgemaakt, wat ik vervolgens direct naar de opvang heb doorgestuurd.
En nu ineens krijgen we een naheffing van dik ¤300 omdat we hem volgens de papieren exact 100 uren naar de opvang hadden gebracht. Dit is echt een grote onzin! Het bedrag wat al betaald is klopt gewoon, waarom hebben ze het aantal uren die hij daar geweest zou zijn, ineens zo verhoogd achteraf? Dit is oplichting!!!
Dat het om precies 100 uren zou gaan valt ook echt niet op of zo!Ze werken daar per kwartier.
Ik denk dat het voor mijn ouders makkelijker en beter is om in NL te wonen. Ikzelf woon niet zo dicht bij de grens, ik woon nog boven Rotterdamquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
is toch wel handig om daar naar te kijken toch
als je zo dicht aan de grens woont?
rotterdam is ook bijna buitenlandquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mijn ouders makkelijker en beter is om in NL te wonen. Ikzelf woon niet zo dicht bij de grens, ik woon nog boven Rotterdam
Bijna?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
rotterdam is ook bijna buitenland
Is er niet een instantie waar je met deze rekening heen kunt om advies te vragen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:30 schreef ToT het volgende:
Het probleem is dat ik de rekening moet doorsturen naar de gemeente omdat ik anders een naheffing van hen kan krijgen voor wat zij al betaald hebben.
Maar deze rekening is duidelijk fake, en ik ben bang dat als ik hem door zou sturen, dat ik mezelf er op vast pin dat ik het restant alsnog uit eigen portemonnee moet gaan betalen.
Ik zou het niet weten; in hun administratie staat blijkbaar dat we exact 100 uren hebben afgenomen in die vakantie, terwijl in de echte rekening die we toentertijd gekregen hadden, heel wat anders stond. Ze gaven toen zelfs aan dat ik die rekening goed moest bewaren!quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:43 schreef maily het volgende:
[..]
Is er niet een instantie waar je met deze rekening heen kunt om advies te vragen?
Kun je deze vraag niet ergens in OUD stellen misschien?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten; in hun administratie staat blijkbaar dat we exact 100 uren hebben afgenomen in die vakantie, terwijl in de echte rekening die we toentertijd gekregen hadden, heel wat anders stond. Ze gaven toen zelfs aan dat ik die rekening goed moest bewaren!
Ik ga eerst bij de speelzaal zelf overleggen en zie dan wat ik doe.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:45 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je deze vraag niet ergens in OUD stellen misschien?
Succes!quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga eerst bij de speelzaal zelf overleggen en zie dan wat ik doe.
Ik heb de oude rekening er bij gehaald, die is blijkbaar toch iets hoger dan ik dacht, maar het gaat om 80 uur i.p.v. 100 maar dan nog hoefde ik het niet zelf te betalen. Die afspraak is toen gemaakt, maar ik moest het geheim houden.
Er was wel een extern persoon bij toen die als getuige voor de afspraak zou kunnen dienen. Ik ga zo met die speelzaal/opvang praten en kom ik er niet met hen uit, dan ga ik met die getuige praten.
Thanks!quote:
Vreemd verhaal wel als ik het zo terug lees, maar in ieder geval goed dat er een extern persoon bij zat als getuige en goed van je dat je het eerst zelf met de opvang wil uitwerken!quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Mocht ik er niet met hen uit komen, dan haal ik Mini-ToT acuut van de speelzaal af en breng ik hem ergens anders naar toe. Ik laat me niet door hen oplichten!
Ik zal ook beide rekeningen naar de gemeente doorsturen: de kloppende en deze vreemde naheffing met 20 extra uren er op.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bedoelde dat het vandaag nog deze kant op moet komen en morgen krijgen we nog een andere storm.
Mogguh @:Dud0r waren je valentijnsverrassingen goed ontvangen?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:14 schreef ToT het volgende:
Nou, de boekhouder is er mee bezig, zeggen ze.
snap ik volkomen met zo'n antwoordquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb er legendarisch weinig vertrouwen meer in allemaal.
Thanks!quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Succes ToT hopen dat ze het toch snel gaan oplossen
Morgen kan ik een knuppel voor je printen.quote:
Wel een grootte danquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen kan ik een knuppel voor je printen.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen kan ik een knuppel voor je printen.
Nu was er al best wat schade, dus morgen nog meerquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu was er al best wat schade, dus morgen nog meer
Wie gaat daar dan ook mee de weg op koekoekquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
kwam ook al omgewaaide aanhangers tegen onderweg
ja een dichtequote:Op donderdag 17 februari 2022 14:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie gaat daar dan ook mee de weg op koekoek
openvalt wel mee nuquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja open of een dichte, het zijn windvangers
Als die onbeladen is dan is het een dubbel probleem.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja open of een dichte, het zijn windvangers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |