Dat is sowieso wel verstandigquote:
Verregend is met 2 r'enquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Om even terug te komen op je vraag hoe het gaat, nou weer veregendof hoe je het ook zegt
Oh bedanktquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verregend is met 2 r'en![]()
Ik ben net de laatste 2 minuten op weg naar huis verregent
Inderdaad, al was het hier maar het miezerend beginnetje van een bui toen ik terug kwam van de supermarkt. Maar het blijft altijd kut!quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh bedankt![]()
Verschrikkelijk toch!
Nou ik ben er 2 keer door heen gelopenquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, al was het hier maar het miezerend beginnetje van een bui toen ik terug kwam van de supermarkt. Maar het blijft altijd kut!
Het is dan wel lekker om thuis lekker warm te douchen en in je huispak op de bank te gaan zittenquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou ik ben er 2 keer door heen gelopen
Wel een cute roze/wit onesiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
Spoiler openen op eigen risico, er is een 100% kans op cuteness overload aanwezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het recht om te bepalen!
oelalaquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee gtsten in mn gewone kleren verwacht nog visite
Als dat geen neuken wordtquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee gtsten in mn gewone kleren verwacht nog visite
Daar kan je ook mee neukenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
Spoiler openen op eigen risico, er is een 100% kans op cuteness overload aanwezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
altijd leuk! heb je nu speciaal gtst niet vooruit gekeken zodat je saampies kan kijken?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaaa is alweer een tijdje geleden
Nice!quote:
Whehe!quote:
Nee, die heb ik gemistquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja die filmpjes vind ik echt super leuk gedaan!
Had je die react-video trouwens gezien die ik gepost had?
quote:
Ik vind het wel leuk bedacht en moest lachenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb deze misheard lyrics naar hem toe gestuurd omdat hij dankzij allerlei requests een enorme Nightwish-fan geworden is, en nu haat hij mij!(Nou ja, eigenlijk de maker van dit filmpje.
)
Ik heb hem ook een misheard lyrics van "O fortuna" toegestuurd!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk bedacht en moest lachen
Ben er half, beetje last van mijn ogen door nieuwe lenzenquote:
Ga ik die ook even kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een misheard lyrics van "O fortuna" toegestuurd!
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben er half, beetje last van mijn ogen door nieuwe lenzen
Moet andere lenzen uit proberen, omdat de lenzen die ik nu heb straks niet meer gemaakt wordenquote:
oeh das niet fijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet andere lenzen uit proberen, omdat de lenzen die ik nu heb straks niet meer gemaakt worden
Dat effect schijn ik te hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
mannen
hebben jullie wederom alle vrouwen weggejaagd
Yep, doe ze zo wel uit en mijn andere weer in, probeer het morgen nog wel weerquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
oeh das niet fijn
heb je zachte lenzen?
heb je zulke speciale dan dat je van deze zo'n last hebt?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, doe ze zo wel uit en mijn andere weer in, probeer het morgen nog wel weer
Nee dat niet, maar net of deze lenzen sneller droog zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je zulke speciale dan dat je van deze zo'n last hebt?
oeh das niet fijn neequote:Op woensdag 16 februari 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar net of deze lenzen sneller droog zijn
Maar moest ook bellen, als ze niet goed bevielen, dan worden er andere besteld..quote:
doen want dat hoort nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar moest ook bellen, als ze niet goed bevielen, dan worden er andere besteld..
Die versie met die lyrics is de eerste versie die ik er ooit van gezien/gehoord heb dik 15 jaar geledenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb deze misheard lyrics naar hem toe gestuurd omdat hij dankzij allerlei requests een enorme Nightwish-fan geworden is, en nu haat hij mij!(Nou ja, eigenlijk de maker van dit filmpje.
)
Heb misschien gewoon rare ogenquote:
Super oudje idd, maar ik vond het echt leuk om het naar deze knakker toe te sturen, en zijn reactie is echt GOUD!!!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die versie met die lyrics is de eerste versie die ik er ooit van gezien/gehoord heb dik 15 jaar geleden
gewoon van die standaard dingen van het huisquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb misschien gewoon rare ogen
Wat voor lenzen heb jij?
Okquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon van die standaard dingen van het huis
Mooie reactie welquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Super oudje idd, maar ik vond het echt leuk om het naar deze knakker toe te sturen, en zijn reactie is echt GOUD!!!![]()
![]()
Maar je kende deze dus eerder dan het origineel?
Zou het dan toch geen hoax zijn en zijn er steeds meer mensen besmet met de zeer besmettelijk virus die ' een leven' heetquote:
wat is dat een leven???quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou het dan toch geen hoax zijn en zijn er steeds meer mensen besmet met de zeer besmettelijk virus die ' een leven' heet![]()
Dat is een nieuw virus met symptomen zoals sociaal doen in het echt, neuken, naar de kroeg gaan en zulks.quote:
aaahquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een nieuw virus met symptomen zoals sociaal doen in het echt, neuken, naar de kroeg gaan en zulks.
Ahah, daar gaat het fout door niet naar de kroeg te gaan!quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah
sociaal ben ik altijd al
noiken in de koiken
naar de kroeg mwahhhhh
ik ben niet zo'n kroegtijger (meer)quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, daar gaat het fout door niet naar de kroeg te gaan!
Tsja, als je eenmaal besluit niet meer jong e zijn dan gaat het hard achteruit allemaalquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n kroegtijger (meer)
hahahaquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, als je eenmaal besluit niet meer jong e zijn dan gaat het hard achteruit allemaal
ga je gamen schakel?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:48 schreef Schakeltopia het volgende:
gaat goed hier man. heb die spel kompjoeter nog niet werkend
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
nee, ik was eerst aan het pielen met een app, maar kan ook zonder app. nu gaat hij meteen als een speer!!11
wat ga je spelen dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
hij is nu de controller aan het updaten!!1
Niet perse maar wel een goede plek om mensen te versierenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
hahaha
dus naar een kroeg gaan is jong![]()
![]()
ik zie wel vaak van die hopeloze types die graag jong willen blijven naar de kroeg gaan
m
Gewoon op fok versieren in dmquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet perse maar wel een goede plek om mensen te versieren
je hebt muisquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet perse maar wel een goede plek om mensen te versieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |