Die dubbele rozen hadden geen invloed op wie er weg moest. Er werd van tevoren gezegd dat er 2 dames wegmoesten en dat gebeurde ook, ondanks meerdere (een stuk of 6) dubbele rozen. De bachelors hebben dus vooraf bij de productie hun lijstje moeten inleveren en men wist al wie ze zouden kiezen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:04 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik vind van die dubbele rozen, het is ook een beetje verwarrend zo.
En nu was het extra lullig voor de dames die weg moesten, want er waren meer dan genoeg rozen in het spel![]()
Ben benieuwd hoe dit uiteindelijk gaat eindigen.
Ja, zoiets zat ik achteraf ook te bedenken inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:47 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Die dubbele rozen hadden geen invloed op wie er weg moest. Er werd van tevoren gezegd dat er 2 dames wegmoesten en dat gebeurde ook, ondanks meerdere (een stuk of 6) dubbele rozen. De bachelors hebben dus vooraf bij de productie hun lijstje moeten inleveren en men wist al wie ze zouden kiezen.
Mij nie belluh!quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:27 schreef freaky40 het volgende:
Beate maakt wel TV trouwens, maar ik denk dat ze volgende week er ook uit vliegt.
Ik vind ze allebei wel vermakelijk. Beate en haar egoquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:27 schreef freaky40 het volgende:
Beate maakt wel TV trouwens, maar ik denk dat ze volgende week er ook uit vliegt.
Vermakelijk zeker. Maar mijn god, wat een irritant mens. Denk dat ze aan het verkeerde programma meedoet als ze wil dat de mannen voor haar strijden. Stiekem had ze denk ik zelf de bachelorette willen zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:59 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel vermakelijk. Beate en haar ego
Klopt helemaal. Maar ik denk dat de makers dit wisten en sensatie wilden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:16 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Vermakelijk zeker. Maar mijn god, wat een irritant mens. Denk dat ze aan het verkeerde programma meedoet als ze wil dat de mannen voor haar strijden. Stiekem had ze denk ik zelf de bachelorette willen zijn.
Frank is niet gay…quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:22 schreef ThijsTH het volgende:
Die 2 bachelors hebben allebei wel wat gays in zich moet ik zeggen.
Paul praat precies zoals Mark Baanders.....en die Rien heeft wel wat van Frank van de Lende....![]()
Nou dat lijkt wel zoquote:Op dinsdag 26 maart 2024 00:56 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zei Rien heeft wat gays in zich EN hij lijkt op Frank van der Lende.
ik dacht het ook idd, heel verwarrend. Maar prima.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:00 schreef Magica het volgende:
[..]
Nou dat lijkt wel zomaar helemaal prima
Ja die Paul praat alsof die uit Limburg komt maar dat heel erg wil verbergen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:22 schreef ThijsTH het volgende:
Die 2 bachelors hebben allebei wel wat gays in zich moet ik zeggen.
Paul praat precies zoals Mark Baanders.....en die Rien heeft wel wat van Frank van de Lende....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |