Hij moet voor volgende week uitkomen volgens mij. Ze zullen wel na Armeni willen (die zitten op zaterdag).quote:
Ze zeiden eerder 13de, maar natuurlijk konden ze niet hebben dat niet hun maar Armeni als laatste zou zijn op de 19de, dat ze vast op de 20ste gaan zitten nu.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:58 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens de agenda hadden we het de 13e al moeten weten, dus ik voel me voorgelogen.
Is alsnog maar een teaser. Das in ieder geval iets.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:09 schreef molloot200 het volgende:
Hij heeft een klok op z’n Instagram story gezet die om 14:00 uur afloopt.
Dan krijgen we ok de datum eindelijk denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is alsnog maar een teaser. Das in ieder geval iets.
[ twitter ]
Meer het tegendeel eigenlijk, iedereen is wel klaar met het voorselectieseizoen. Tenzij het per ongeluk een potentile winnaar is.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:37 schreef molloot200 het volgende:
Ik blijf dat laat zijn echt irritant vinden. Denk niet dat ze hiermee de extra hype krijgen die ze wilden.
Mening is niets veranderd.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:09 schreef koffieleuk het volgende:
Demoversie (?) gelekt. Op de bodem van de sadboi vijver wat mij betreft.
https://wetransfer.com/do(...)0220314093512/d4c96e
Het is wel een ander liedje dan wat gelekt was toch? Idk ik kan dat lek me niet meer herinneren. Dit nummer inmiddels ook niet meer trouwensquote:
Weet nog wel dat het inderdaad een ander nummer was, maar voor de rest ben ik ze beide ook zowat vergetenquote:Op maandag 21 maart 2022 17:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is wel een ander liedje dan wat gelekt was toch? Idk ik kan dat lek me niet meer herinneren. Dit nummer inmiddels ook niet meer trouwens
Bastiaan Ragasquote:Op maandag 21 maart 2022 17:16 schreef Greys het volgende:
Ik vind het niet lelijk maar het klinkt alsof het zo uit een musical komt. Alsof Bastiaan Ragas het al eens gezongen heeft in het Nederlands in De Drie Musketiers nadat z'n geliefde hem verliet ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |