Oke!quote:
Dat zijn wel heel veel mensen die terugblikken op de OSquote:Op maandag 21 februari 2022 17:25 schreef dvdfreak het volgende:
Kelly de Vries en Faroek zgnes over de vermissing van Tanja Groen
Cornald Maas maakt drie specials van Volle Zalen
Suzanne Schulting, Selma Poutsma, Xandra Velzeboer, Yara van Kerkhof, Rianne de Vries en Jeroen Otter blikken terug op de Olympische Spelen
Thomas Krol, Lindsay van Zundert, Kimberly Bos, Hlne Hendriks en Conny Helder blikken terug op de Olympische Spelen
Schouten en Nuis bij Jinek.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veel mensen die terugblikken op de OS
Het altijd vervelende kleintje pils is er ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veel mensen die terugblikken op de OS
Dat lijkt me nu net een lichtpuntje.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:48 schreef Nober het volgende:
Het altijd vervelende kleintje pils is er ook.
[ twitter ]
Eigenlijk had ze nee moeten zeggen.quote:
Ik krijg de indruk dat het onderwerp Oekrane echt serieus overgeslagen wordtquote:Op maandag 21 februari 2022 22:56 schreef TLC het volgende:
Echt, er gebeuren ook geen belangrijker dingen op deze wereld he dan deze onzin
Zit daar niemand die daar deskundig in is.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:00 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat het onderwerp Oekrane echt serieus overgeslagen wordt
Komt nog wel. Dit is eerder opgenomen itemquote:Op maandag 21 februari 2022 23:00 schreef Ronald het volgende:
[..]
Komt nog, met Han ten Broeke.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:00 schreef Ronald het volgende:
[..]
Oh okequote:Op maandag 21 februari 2022 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Komt nog wel. Dit is eerder opgenomen item
Wat is wel een sport volgens jou? Schaken? Heb je vier lopers.quote:
Wat zeg je ?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:05 schreef Pino112 het volgende:
Denk dat die twee presentatoren nog nooit van Lara gehoord hebben.
Wielrennen is de enige sport.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is wel een sport volgens jou? Schaken? Heb je vier lopers.
Die kent half den haagquote:Op maandag 21 februari 2022 23:06 schreef superniger het volgende:
[..]
@:ikweethetookniet kent een leuke anekdote over Han.
Bij een potje schaak verbrandt een grootmeester meer calorien dan 10km schaatsenquote:Op maandag 21 februari 2022 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is wel een sport volgens jou? Schaken? Heb je vier lopers.
De beste schaker ooit was fascist.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bij een potje schaak verbrand een grootmeester meer calorien dan 10km schaatsen
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:06 schreef superniger het volgende:
@:ikweethetookniet kent een leuke anekdote over Han.
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
De beste schaker ooit was fascist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |