quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:27 schreef Gehrman het volgende:
Brainpower ziet eruit als een figurant uit Bumfights.
quote:
Lekker ordi boohhhh.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:31 schreef NoCigar het volgende:
Hier zie je Brainpower wel ergens in:
Zo'n uitspraak is ook meerdere manieren te interpreteren, maar dat is wat media doen. Zinnen aanprijzen en uit de context halen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:31 schreef matthijst het volgende:
Kanye over slavernij: "When you hear about slavery for 400 years ... For 400 years? That sounds like a choice."
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:31 schreef NoCigar het volgende:
en daarna enkeltje goelagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:37 schreef Gehrman het volgende:
Ye zou Poetin wel helemaal de moeder dissen.
Omdat het erggrappig is en je het na drie keer goed gaat vinden. Misschienquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kun je hier langer dan 15 seconden naar luisteren
Dit is een typetje toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:31 schreef NoCigar het volgende:
Dit is wel grappig: een 'bekende' Amerikaan bespreekt haar clip, vol verbazing:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:40 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dit is een typetje toch?
Toch?
Nee?
Dat is toch ook een griezel? Een niet te vertrouwen hond is dat.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Wopke aan tafel, waar is zijn grootste fan @:ikweethetookniet
SCHAAKMATquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:45 schreef Oostblokkert het volgende:
Putin heeft de navo schaakmat gezet.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Dit is ook de reden waarom Democratie, kiesrecht voor allen, afgeschaft moet worden. Kiezen is een vaardigheid, die getraind dient te worden.
Kockelbitchquote:
Dat ging over de vakbond van de politie. Niet de politie zelfquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:10 schreef superniger het volgende:
Hadden deze agenten geen #metoo te pakken? Of waren dat andere agenten?
2020, denk niet dat ze die toen al hadden.quote:
Ja weleensquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:14 schreef dvdfreak het volgende:
is er weleens op jou weleens geschoten?
~~~monkyy
Ja, veel eerder crisisinterventie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:12 schreef superniger het volgende:
Hadden ze een sociale werker op hem moeten afsturen ofzo?
Hoe heeft het zover kunnen komen he als je dit zo ziet?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, veel eerder crisisinterventie.
Met een klappertjespistool.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:14 schreef dvdfreak het volgende:
is er weleens op jou weleens geschoten?
~~~monkyy
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Wopke aan tafel, waar is zijn grootste fan @:ikweethetookniet
Lag al even tequote:Op donderdag 17 februari 2022 22:44 schreef superniger het volgende:
@:ikweethetookniet heeft een pittige mening over Hoekstra.
Je vergeet foute investeringen in belastingparadijzenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[..]
Lag al even te![]()
Straks maar ff terug kijken
En idd Hoekstra is een hele grote griezel die tot nu toe alles fout heeft gedaan
Als partijvoozitter
Als min van Fin
Als hoofd van de belastingdienst
Als min van Buza
En hoort al lang in voorarrest te zitten vanwege de kot affaire
Vergeet niet zijn functioneren als partijleider.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[..]
Lag al even te![]()
Straks maar ff terug kijken
En idd Hoekstra is een hele grote griezel die tot nu toe alles fout heeft gedaan
Als partijvoozitter
Als min van Fin
Als hoofd van de belastingdienst
Als min van Buza
En hoort al lang in voorarrest te zitten vanwege de kot affaire
Je kan alles invullen en hij verneukt hetquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:23 schreef Oostblokkert het volgende:
Vergeet niet zijn functioneren als partijleider.
En dan als jurist roepen dat je er meer in had moeten verdiepenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Je vergeet foute investeringen in belastingparadijzen
Nee ik doelde op die kale agent.quote:
Er komt geen spatje vet bij, en dat in lockdown tijden, knap.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:41 schreef PzKpfw het volgende:
Het blijft toch wel een lekkertje die Welmoed.
Verkeerde kant? Daar is zij het niet mee eensquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:42 schreef Gehrman het volgende:
Patricia Paay zit ook weleens aan de verkeerde kant van de straalstroom.
Belt ook met een Nokia voor extra effectquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:47 schreef superniger het volgende:
Deze act deed hij ook bij RTL Boulevard.
Darwinquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die toch in de problemen kom na die tig waarschuwingen moeten maar voor zichzelf zorgen.
Ik zie het zo voor me dat elke als er een storm uitbreekt, ze een soort kostuum aantrekken, zichzelf bloedserieus in de spiegel aankijken en luidkeels zo'n kreet uitspreken haha.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:53 schreef svann het volgende:
".... Je bent als stormchaser in het veld...."
Daar zul je het dan wel naar gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik moet nog 2 ton aan de fiscus betalen
Als ze de uitkeringen nou wat hoger maakte, had monkyyy ook geen fietsen meer hoeven stelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zul je het dan wel naar gemaakt hebben.
Dode rijke papaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zul je het dan wel naar gemaakt hebben.
Moest ik dat maar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik moet nog 2 ton aan de fiscus betalen
Veel bedrijven zijn niet helemaal dicht geweest. Over de gemaakte omzet moet gewoon BTW worden afgedragen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je dicht bent en niks verkoopt dan is er toch geen btw afdracht of winst afdracht?
Maar dat deden ze voor de corona crisis toch ook al, ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Veel bedrijven zijn niet helemaal dicht geweest. Over de gemaakte omzet moet gewoon BTW worden afgedragen.
Dit klinkt als een scheve schaats rijden, vriend.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
Knappe zus, daar wil ik wel een rondje mee schaatsen.
Sow.quote:
Naar mijn weten ben ik vrijgezel dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dit klinkt als een scheve schaats rijden, vriend.
Normaliter zou hij nu seppuku moeten plegen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:17 schreef Oostblokkert het volgende:
Trots wel, maar hij heeft de familie-eer geschaad.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Normaliter zou hij nu seppuku moeten plegen.
Dat klopt; het is niet voor niets dat de afgelopen 2 jaar amper bedrijven failliet zijn gegaan. Veel niet levensvatbare bedrijven hebben dankzij al die ruimhartige regelingen het hoofd boven water gehouden. Het zou goed zijn als deze bedrijven alsnog stoppen. Voor de werknemers van deze bedrijven is er werk zat; het zou de arbeidsmarkt misschien ook wat minder overspannen maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:14 schreef RamboDirk het volgende:
Volgens mij is het zo dat veel knullige ondernemers ruimhartig gebruik hebben gemaakt van gunstige en veel te ruimhartige leningen van uit de overheid. En die moeten nu terugbetaalt gaan worden.
Heeft niks met belasting van doen.
Anti-lianen ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:20 schreef svann het volgende:
[..]
Anti-doping, anti kinderen drillen.
Bij mij komt Babymetal nog weleens langs in de lijst. Verder dan dat kom niet in de buurt met wat dan ook met Azië te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik luister alleen anime intro muziek en Japanse symfonische rock
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik luister alleen anime intro muziek en Japanse symfonische rock
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Bij mij komt Babymetal nog weleens langs in de lijst. Verder dan dat kom niet in de buurt met wat dan ook met Azië te maken heeft.
Oke!quote:
Dat zijn wel heel veel mensen die terugblikken op de OSquote:Op maandag 21 februari 2022 17:25 schreef dvdfreak het volgende:
Kelly de Vries en Faroek Özgünes over de vermissing van Tanja Groen
Cornald Maas maakt drie specials van Volle Zalen
Suzanne Schulting, Selma Poutsma, Xandra Velzeboer, Yara van Kerkhof, Rianne de Vries en Jeroen Otter blikken terug op de Olympische Spelen
Thomas Krol, Lindsay van Zundert, Kimberly Bos, Hélène Hendriks en Conny Helder blikken terug op de Olympische Spelen
Schouten en Nuis bij Jinek.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veel mensen die terugblikken op de OS
Het altijd vervelende kleintje pils is er ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veel mensen die terugblikken op de OS
Dat lijkt me nu net een lichtpuntje.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:48 schreef Nober het volgende:
Het altijd vervelende kleintje pils is er ook.
[ twitter ]
Eigenlijk had ze nee moeten zeggen.quote:
Ik krijg de indruk dat het onderwerp Oekraïne echt serieus overgeslagen wordtquote:Op maandag 21 februari 2022 22:56 schreef TLC het volgende:
Echt, er gebeuren ook geen belangrijker dingen op deze wereld he dan deze onzin
Zit daar niemand die daar deskundig in is.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:00 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat het onderwerp Oekraïne echt serieus overgeslagen wordt
Komt nog wel. Dit is eerder opgenomen itemquote:Op maandag 21 februari 2022 23:00 schreef Ronald het volgende:
[..]
Komt nog, met Han ten Broeke.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:00 schreef Ronald het volgende:
[..]
Oh okequote:Op maandag 21 februari 2022 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Komt nog wel. Dit is eerder opgenomen item
Wat is wel een sport volgens jou? Schaken? Heb je vier lopers.quote:
Wat zeg je ?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:05 schreef Pino112 het volgende:
Denk dat die twee presentatoren nog nooit van Lara gehoord hebben.
Wielrennen is de enige sport.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is wel een sport volgens jou? Schaken? Heb je vier lopers.
Die kent half den haagquote:Op maandag 21 februari 2022 23:06 schreef superniger het volgende:
[..]
@:ikweethetookniet kent een leuke anekdote over Han.
Bij een potje schaak verbrandt een grootmeester meer calorieën dan 10km schaatsenquote:Op maandag 21 februari 2022 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is wel een sport volgens jou? Schaken? Heb je vier lopers.
De beste schaker ooit was fascist.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bij een potje schaak verbrand een grootmeester meer calorieën dan 10km schaatsen
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:06 schreef superniger het volgende:
@:ikweethetookniet kent een leuke anekdote over Han.
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
De beste schaker ooit was fascist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |