Bij mij komt Babymetal nog weleens langs in de lijst. Verder dan dat kom niet in de buurt met wat dan ook met Azië te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik luister alleen anime intro muziek en Japanse symfonische rock
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik luister alleen anime intro muziek en Japanse symfonische rock
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Bij mij komt Babymetal nog weleens langs in de lijst. Verder dan dat kom niet in de buurt met wat dan ook met Azië te maken heeft.
Oke!quote:
Dat zijn wel heel veel mensen die terugblikken op de OSquote:Op maandag 21 februari 2022 17:25 schreef dvdfreak het volgende:
Kelly de Vries en Faroek Özgünes over de vermissing van Tanja Groen
Cornald Maas maakt drie specials van Volle Zalen
Suzanne Schulting, Selma Poutsma, Xandra Velzeboer, Yara van Kerkhof, Rianne de Vries en Jeroen Otter blikken terug op de Olympische Spelen
Thomas Krol, Lindsay van Zundert, Kimberly Bos, Hélène Hendriks en Conny Helder blikken terug op de Olympische Spelen
Schouten en Nuis bij Jinek.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veel mensen die terugblikken op de OS
Het altijd vervelende kleintje pils is er ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veel mensen die terugblikken op de OS
Dat lijkt me nu net een lichtpuntje.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:48 schreef Nober het volgende:
Het altijd vervelende kleintje pils is er ook.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |