abonnement Unibet Coolblue
pi_203672622
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Prima stuk van de VK, met daarin de referentie naar een even prima stuk in het NRC. Tot zo ver het geneuzel over de MSM waarin geen afwijkingen van het "overheidsnarratief" te vinden zouden zijn...
Ja, deze is al in COR langs gekomen.
Verder heeft Rutte in 2020 al gezet dat het oude normaal niet meer terug komt.
Dus da's geen voorspelling van BNW die nu opeens uit komt omdat de Volkskrant daar een opinie over heeft...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203672623
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Prima stuk van de VK, met daarin de referentie naar een even prima stuk in het NRC. Tot zo ver het geneuzel over de MSM waarin geen afwijkingen van het "overheidsnarratief" te vinden zouden zijn...
Nou, inderdaad, één zwaluw maakt bij jou schijnbaar al de zomer. Trouwens, ben je ondertussen ook al braaf bijgeboosterd?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203672647
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, met als toevoeging: na 2 jaar lang alles voor zoete koek geslikt te hebben. Nu er overduidelijk bewijs naar boven is gekomen krabbelen ze allemaal terug.

Na de oorlog zat iedereen in het verzet.....
Wat ook onzin is.
Dat werd bijvoorbeeld ook gezegd over Bruls, die nu opeens voor versoepeling zou zijn.
Maar dat was hij vorig jaar ook.
En zo zijn er nog vele voorbeelden van kritisch geluid uit hoeken waarvan nu beweert wordt dat ze pas kritisch zijn aan het einde van de oorlog...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203672652
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, inderdaad, één zwaluw maakt bij jou schijnbaar al de zomer. Trouwens, ben je ondertussen ook al braaf bijgeboosterd?
Waarom braaf?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203672657
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Prima stuk van de VK, met daarin de referentie naar een even prima stuk in het NRC. Tot zo ver het geneuzel over de MSM waarin geen afwijkingen van het "overheidsnarratief" te vinden zouden zijn...
Een kinderhand is snel gevuld.
Afwijken van het overheidsnarratief is nog steeds een uitzondering op de regel maar het is een goede zaak dat er nu wat meer kritiek is dan voorheen. Ook wel begrijpelijk, het overheidsnarratief blijven verdedigen wordt steeds ongeloofwaardiger.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:52:54 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203672677
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat ook onzin is.
Dat werd bijvoorbeeld ook gezegd over Bruls, die nu opeens voor versoepeling zou zijn.
Maar dat was hij vorig jaar ook.
En zo zijn er nog vele voorbeelden van kritisch geluid uit hoeken waarvan nu beweert wordt dat ze pas kritisch zijn aan het einde van de oorlog...
Nope, je zal het hier op FOK! en verder overal in de maatschappij gaan zien, opeens was iedereen ook "wappie" hoor, echt waar!!

Alleen jammer dat het op FOK! terug te vinden is B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:53:17 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203672679
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, met als toevoeging: na 2 jaar lang alles voor zoete koek geslikt te hebben. Nu er overduidelijk bewijs naar boven is gekomen krabbelen ze allemaal terug.

Na de oorlog zat iedereen in het verzet.....
Dit zijn twee recente voorbeelden, maar een kritische beschouwing in "de msm" van het beleid is niks van de laatste maanden hoor
Huilen dan.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:54:52 #108
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203672695
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, inderdaad, één zwaluw maakt bij jou schijnbaar al de zomer. Trouwens, ben je ondertussen ook al braaf bijgeboosterd?
Waarom vraag je dat?
Huilen dan.
pi_203672696
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dit zijn twee recente voorbeelden, maar een kritische beschouwing in "de msm" van het beleid is niks van de laatste maanden hoor
Jawel, en elk voorbeeld van het tegendeel bevestigd het alleen maar...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203672708
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nope, je zal het hier op FOK! en verder overal in de maatschappij gaan zien, opeens was iedereen ook "wappie" hoor, echt waar!!

Alleen jammer dat het op FOK! terug te vinden is B-).
Nou, bij sommigen hier zit de schrik er nog flink in dat bijvoorbeeld KoosVogels of ik zaken uit het verleden naar boven wisten te halen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203672728
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom vraag je dat?
Volgens mij had je een tijdje terug gepost geen booster te hebben genomen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:59:34 #112
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203672754
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je vertikt het gewoon om onderscheid te maken tussen anti-vax en anti-vax-verplichting.

Ik ken maar weinig mensen die echt anti-vax zijn, en ja, die bestaan echt wel, maar de meeste mensen zijn voornamelijk tegen de verplichting geweest.
Ik ken er een hoop die anti-vaxx zijn en dat zijn allemaal 'antroposofen'.

Ze hebben er ook een stevige onderbouwing bij. Vaccinatie gaat de mensheid verzwakken. Ja maar vaccinatie hebben zoveel mensen 'gered'? Daar zijn ze vrij hard in. Heb keer met zo iemand gediscussieerd over het feit dat zijn dochter niet was gevaxxineerd, nergens voor, en als ze dood zou gaan aan polio ofzo dat zij dat zo. Ze hebben een heel idee over hoe bacterien en virussen werken icm met mensen evolutionair gezien. Die man was univeritair geschoold btw.

Zelf weet ik nog niet wat ik daar van moet vinden. Ga er wel gewoon mee om uiteraard en heb respect voor hun visie.
Wie weet werkt ons imuunsysteem straks steeds minder goed en worden we meer en meer afhankelijk van meds.

*)
To BG or not to BG!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:59:42 #113
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203672757
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jawel, en elk voorbeeld van het tegendeel bevestigd het alleen maar...
De klacht is eigenlijk dat hun visie niet in de media terug te vinden is, maar dat wordt gebracht als 'er is helemaal geen plek voor alternatieve visies in de media :'( '.
Huilen dan.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:00:11 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203672763
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij had je een tijdje terug gepost geen booster te hebben genomen.
Dat heb je goed onthouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 15-02-2022 13:53:28 ]
Huilen dan.
pi_203672798
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De klacht is eigenlijk dat hun visie niet in de media terug te vinden is, maar dat wordt gebracht als 'er is helemaal geen plek voor alternatieve visies in de media :'( '.
Ja, en daardoor wordt de MSM afgeschilderd als staatspropaganda waar alleen leugens worden verspreid, maar zodra er iets in de media verschijnt dat wel op hun visie is te passen wordt dat meteen met chocoladeletters geplaatst als het ultieme bewijs dat ze toch gelijk hadden.
Dan opeens is MSM een uitstekende bron als onderbouwing...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203672825
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ik heb het geliked, zo kom ik ook in zijn boekje :D
Pas maar op dan
pi_203672844
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, en daardoor wordt de MSM afgeschilderd als staatspropaganda waar alleen leugens worden verspreid, maar zodra er iets in de media verschijnt dat wel op hun visie is te passen wordt dat meteen met chocoladeletters geplaatst als het ultieme bewijs dat ze toch gelijk hadden.
Vwb corona zie je voornamelijk staatspropaganda inderdaad. Ik post voornamelijk MSM-bronnen als ik op MSM-adepten reageer omdat doorgaans andere bronnen niet geaccepteerd worden als bron. Maar blijf vooral in je fantasie hangen.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203673098
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, met als toevoeging: na 2 jaar lang alles voor zoete koek geslikt te hebben. Nu er overduidelijk bewijs naar boven is gekomen krabbelen ze allemaal terug.

Na de oorlog zat iedereen in het verzet.....
Jep ze draaien als kerkhaan met de wind
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:48:08 #119
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203673295
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's msm he, dus propaganda van de overheid...
Deze retoriek die je hier hanteert is zo schijtirritant he.

Overigens is het slechts een opiniërend stuk dus geen feit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:49:11 #120
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203673308
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, en daardoor wordt de MSM afgeschilderd als staatspropaganda waar alleen leugens worden verspreid, maar zodra er iets in de media verschijnt dat wel op hun visie is te passen wordt dat meteen met chocoladeletters geplaatst als het ultieme bewijs dat ze toch gelijk hadden.
Dan opeens is MSM een uitstekende bron als onderbouwing...
En het enige wat je doet is dit al 14 reeksen achter elkaar roeptoeteren. Bedankt voor de bijdrage.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203673542
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
iddels allemaal dat degene die in het ziekenhuis kwamen meerdere problemen hadden
gevaxxed en ongevaxxed
Ja maar een factor 5 minder vaak na dubbele vac.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:11:13 #122
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203673580
De corona 💩 show dat was het al vanaf het begin af aan.



je zal je maar door die oplichters de spuitjes hebben laten aanpraten. Spijt komt altijd later.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203673901
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De klacht is eigenlijk dat hun visie niet in de media terug te vinden is, maar dat wordt gebracht als 'er is helemaal geen plek voor alternatieve visies in de media :'( '.
Dat is natuurlijk een correcte constatering. De mainstream media heeft tijdens de coronacrisis voornamelijk één specifiek narratief omarmd. Het narratief dat jij ook zo graag hier kwam verspreiden en met hand en tand wil(de) verdedigen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203673994
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:08 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Vwb corona zie je voornamelijk staatspropaganda inderdaad. Ik post voornamelijk MSM-bronnen als ik op MSM-adepten reageer omdat doorgaans andere bronnen niet geaccepteerd worden als bron. Maar blijf vooral in je fantasie hangen.
Daarvoor is het BNW ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203674003
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk een correcte constatering. De mainstream media heeft tijdens de coronacrisis voornamelijk één specifiek narratief omarmd. Het narratief dat jij ook zo graag hier kwam verspreiden en met hand en tand wil(de) verdedigen.
Althans, dat beeld heb je ervan...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203674084
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
De corona 💩 show dat was het al vanaf het begin af aan.

[ afbeelding ]

je zal je maar door die oplichters de spuitjes hebben laten aanpraten. Spijt komt altijd later.
Aan het einde wordt gesteld dat omdat alleen testen bij klachten zin heeft impliceert dat mensen zonder klachten geen belangrijke bron zijn.
Dat klopt volgens mij niet. De PCR test had alleen zin bij klachten omdat de test ook aanslaat op een eerder doorlopen besmetting.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203674100
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Deze retoriek die je hier hanteert is zo schijtirritant he.

Overigens is het slechts een opiniërend stuk dus geen feit.
Op BNW is daar geen onderscheid tussen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203674112
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En het enige wat je doet is dit al 14 reeksen achter elkaar roeptoeteren. Bedankt voor de bijdrage.
Aanname.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203674135
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Althans, dat beeld heb je ervan...
Leuke poging tot gaslighting, maar nee. Dit is niet slechts mijn beeld. Het is het beeld van heel veel mensen, en dat is ook logisch want het betrof immers een objectief waarneembare tendens in de media.
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op BNW is daar geen onderscheid tussen...
Wat probeer je hier nu precies mee aan te geven?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:56:45 #130
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203674193
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Leuke poging tot gaslighting, maar nee. Dit is niet slechts mijn beeld. Het is het beeld van heel veel mensen, en dat is ook logisch want het betrof immers een objectief waarneembare tendens in de media.
[..]
Wat probeer je hier nu precies mee aan te geven?
Laat gaan
het blijft een eeuwig cirkeltje waar sommigen zich in bevinden en laat geen ruimte voor een andere visie
ik heb het al lang opgegeven
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203674197
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Leuke poging tot gaslighting, maar nee. Dit is niet slechts mijn beeld. Het is het beeld van heel veel mensen, en dat is ook logisch want het betrof immers een objectief waarneembare tendens in de media.
Argumentum Ad populum...

quote:
[..]
Wat probeer je hier nu precies mee aan te geven?
Dat spreekt voor zich.
Kijk naar hoe het artikel hier is gebracht...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203674282
Haha wat een gespartel, enigszins koddig om te mogen aanschouwen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:02:40 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674296
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Laat gaan
het blijft een eeuwig cirkeltje waar sommigen zich in bevinden en laat geen ruimte voor een andere visie
ik heb het al lang opgegeven
Ach, laten we eerlijk zijn, die mensen heb je aan beide kanten, ook de kant waar ik "voor" ben.

Alleen ga je het echt wel merken hier, allerlei kranten, twitteraars, FOK!kers die 2 jaar lang voor uitsluiten van zorg, wegnemen van alle rechten, tot erger, nu opeens ook niet achter de maatregelen stonden hoor. En die moet je dan op hun blauwe ogen geloven, ook al haal je posts, tweets, artikelen erbij die het tegendeel bewezen. Want dat was dan slechts symbolisch of een andere kutsmoes.

Als een versplintering van de samenleving de conspiracy mbt corona was is die echt uitgekomen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:22:18 #134
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203674578
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Aanname.
Nee want ik zie je het toch constant doen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op BNW is daar geen onderscheid tussen...
Daar weet jij alles van als BNW-expert.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203674944
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Laat gaan
het blijft een eeuwig cirkeltje waar sommigen zich in bevinden en laat geen ruimte voor een andere visie
ik heb het al lang opgegeven
Inderdaad, dat doe ik al een tijd. Heel af en toe hap ik nog maar ik besteed m'n vrije tijd liever aan andere zaken.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203675224
twitter
pi_203675242
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom braaf?
Wordt inmiddels wel tijd hè? Of ben je overgelopen?
pi_203675244
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Laat gaan
het blijft een eeuwig cirkeltje waar sommigen zich in bevinden en laat geen ruimte voor een andere visie
ik heb het al lang opgegeven
Kan je hier soms prijzen winnen als je reageert op ELKE post ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203675263
quote:
Een vrouw die out gaat op TV is een bepaald teken voor je? 8)7
pi_203675277
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
Leuke poging tot gaslighting, maar nee. Dit is niet slechts mijn beeld. Het is het beeld van heel veel mensen, en dat is ook logisch want het betrof immers een objectief waarneembare tendens in de media.

Ooooeee, het beeld van heel veel mensen? Nou, dan moet het wel waar zijn! _O-
pi_203675431
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:02 schreef HeatWave het volgende:
van de samenleving de conspiracy mbt corona was is die echt uitgekomen.
Keb nog niet echt veel van die hypocrieten gezien, jij wel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203675447
quote:
Gebeurt wel echt veel op camera de laatste tijd. Ik zou er wel eens een objectieve studie naar willen zien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203675451
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:09 schreef The_End het volgende:

[..]
Een vrouw die out gaat op TV is een bepaald teken voor je? 8)7
Tis er niet 1 natuurlijk.
Blijft anekdotisch maar tzijn er echt meer dan 100 die opeens neerstorten terwijl er een camera bij staat.
Je kan zeggen: "ja maar vroegah werd dat niet gedeeld"

Kan.. Kan... Zou graag officiële gegevens daaromtrent zien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203675573
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:10 schreef The_End het volgende:

[..]
Ooooeee, het beeld van heel veel mensen? Nou, dan moet het wel waar zijn! _O-

Ik weet niet of je dit allemaal hebt meegekregen maar ook bijvoorbeeld Thijs v/d Brink bij OP1, Paul Jansen van de Telegraaf en Nijenhuis van het AD hebben soortgelijke uitspraken gedaan.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203675663
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:37 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]

Ik weet niet of je dit allemaal hebt meegekregen maar ook bijvoorbeeld Thijs v/d Brink bij OP1, Paul Jansen van de Telegraaf en Nijenhuis van het AD hebben soortgelijke uitspraken gedaan.
Tzijn maar een paar mannetjes met een beetje invloed qua wat je voorgeschoteld krijgt qua media..

Gek hè dat een complot geen raar idee is als de kaarten zo haalbaar zijn als een goed getrainde labrador.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203675716
Even Wierd Duk in BNW plaatsen :D

Ohnee, toch niet *O*

twitter
pi_203675770
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:48 schreef Tjoent het volgende:
Even Wierd Duk in BNW plaatsen :D

Ohnee, toch niet *O*

[ twitter ]
Dat lijkt aardig BNW

Welkom vreemde eend!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203675795
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203675813
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 15 februari 2022 @ 17:16:05 #150
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203676066
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:37 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]

Ik weet niet of je dit allemaal hebt meegekregen maar ook bijvoorbeeld Thijs v/d Brink bij OP1, Paul Jansen van de Telegraaf en Nijenhuis van het AD hebben soortgelijke uitspraken gedaan.
Maar dat kon je al merken zonder dat ze het hier onderbouwen.

Erg jammer dit. Nu kunnen we dus massaal 'de verkeerde weg zijn ingeslagen'. Maar he, we hebben het dan tenminste allemaal gedaan zo van 'als we gaan dan gaan we met z'n allen'.

Dieptriest dit dus :')
To BG or not to BG!
pi_203676088
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:16 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Maar dat kon je al merken zonder dat ze het hier onderbouwen.

Erg jammer dit. Nu kunnen we dus massaal 'de verkeerde weg zijn ingeslagen'. Maar he, we hebben het dan tenminste allemaal gedaan zo van 'als we gaan dan gaan we met z'n allen'.

Dieptriest dit dus :')
Het is niet erg als je fout zit, als je maar met zijn allen fout zit.

Dat herhaalt Kees de Kort ook altijd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203676631
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:56 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Daarom willen ze een Central bank digital currency. dan gaat t nog makkelijker.
pi_203676660
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Daarom willen ze een Central bank digital currency. dan gaat t nog makkelijker.
Fuck no.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 15 februari 2022 @ 18:16:19 #154
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203676987
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:56 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
What the fuck?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 15 februari 2022 @ 18:21:26 #155
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203677063
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is niet erg als je fout zit, als je maar met zijn allen fout zit.

Dat herhaalt Kees de Kort ook altijd.
Het is dieptriest ja.

De journalisten zijn er om de regering te controleren en niet om er juist naast te gaan staan. Zelfs niet in crisistijd.
To BG or not to BG!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 19:21:47 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203678284
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
What the fuck?
Gaat om de zakelijke bankrekeningen, bijvoorbeeld van de eigenaren van de vrachtwagens die daar de daar de stad in gijzeling houden.

De inwoners zijn dat tuig ook meer dan zat ondertussen.
Huilen dan.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 19:24:37 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203678335
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Gaat om de zakelijke bankrekeningen, bijvoorbeeld van de eigenaren van de vrachtwagens die daar de daar de stad in gijzeling houden.

De inwoners zijn dat tuig ook meer dan zat ondertussen.
Het gaat ook om mensen die gedoneerd hebben. En die inwoners vinden het geen tuig.

DIe trudeau is een heel enge machtswellustelling en ik kan echt niet begrijpen dat mensen daar achter willen staan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 19:28:55 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203678472
Nah, laat ook maar
Huilen dan.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 19:31:46 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203678562
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ze hebben in elk geval weinig sympathie voor de demonstranten.
Ja, zo weinig dat die fascist de politie moest inschakelen om de menigte die eten, diesel en dekens kwamen brengen, terwijl hun kinderen in opblaas kastelen aan het spelen waren, proberen tegen te houden. Tevergeefs,te veel mensen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203678577
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Wordt inmiddels wel tijd hè? Of ben je overgelopen?
Wat wordt tijd?
En overlopen naar waar?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203678654
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis er niet 1 natuurlijk.
Blijft anekdotisch maar tzijn er echt meer dan 100 die opeens neerstorten terwijl er een camera bij staat.
Je kan zeggen: "ja maar vroegah werd dat niet gedeeld"

Kan.. Kan... Zou graag officiële gegevens daaromtrent zien.
Ja, Covid blijkt toch op meerdere manieren toe te slaan.
Dat mag inderdaad wel beter worden onderzocht.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203678710
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee want ik zie je het toch constant doen.
Opvallend dat je dat dan weer wel zou onthouden...


quote:
[..]

Daar weet jij alles van als BNW-expert.
Klopt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 15 februari 2022 @ 19:59:40 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203679403
Ik ben op dreef qua wapcomplotten verzinnen de laatste tijd:

Versoepelen, iedereen blij en tevreden, CTB achter de hand.

15 maart percso, 1 dag voor de verkiezingen: PANIEK CIJFERS VARIANT, stemmen alleen als je gevaxxed bent!!

Wappies stemrecht ontnomen, enorme verkiezingsoverwinning, CTB terug en nooit meer weg!

Ik ga hier mijn beroep van maken, het is best leuk B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 20:20:12 #165
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203680050
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben op dreef qua wapcomplotten verzinnen de laatste tijd:

Versoepelen, iedereen blij en tevreden, CTB achter de hand.

15 maart percso, 1 dag voor de verkiezingen: PANIEK CIJFERS VARIANT, stemmen alleen als je gevaxxed bent!!

Wappies stemrecht ontnomen, enorme verkiezingsoverwinning, CTB terug en nooit meer weg!

Ik ga hier mijn beroep van maken, het is best leuk B-).
Ja toch? Veel leuker dan alleen maar het narratief volgen en met elkaar mee knikken hoe eng het allemaal is dat Corona :)

Hier kun je tenminste al je hersenspinsels kwijt zonder commentaar... Oh wacht, zal geen namen noemen.
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 20:26:10 #167
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203680160
quote:
Is heel normaal hoor, gebeurde vroeger net zo vaak alleen toen draaiden ze de camera's weg |:(

Net als met voetballers... Kinderen... Heel normaal allemaal tegenwoordig, volgens mij noemen ze dat langzaamaan climate change :)
Lach met een schone bips
pi_203680163
twitter

Niet iedereen staat achter Justin.
pi_203680184
twitter

Zie ook meerdere mensen oproepen om hun geld bij banken weg te halen. Dat is toch strafbaar (hier in NL)?
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 20:28:51 #170
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203680218
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:27 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Zie ook meerdere mensen oproepen om hun geld bij banken weg te halen. Dat is toch strafbaar (hier in NL)?
Geen idee, misschien sinds 2008 debacle om money runs te voorkomen? Not sure, maar Candace is wel O+
Lach met een schone bips
pi_203680235
twitter

We gaan het er duidelijk niet over hebben.
pi_203680266
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Geen idee, misschien sinds 2008 debacle om money runs te voorkomen? Not sure, maar Candace is wel O+
https://www.recht.nl/4473(...)0komen%20te%20staan.
Zou hier niet mogen idd.
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 20:32:30 #173
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203680312
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:30 schreef _I het volgende:

[..]
https://www.recht.nl/4473(...)0komen%20te%20staan.
Zou hier niet mogen idd.
Doet niks af aan Candace dat ze het daar wel doet O+ Je moet alleen niet met haar in discussie gaan. Die is zo goed in een discussie dat ze binnen 2 minuten zelfs Wantie huilend om zijn moeder laat roepen. :)
Lach met een schone bips
pi_203680376
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Doet niks af aan Candace dat ze het daar wel doet O+ Je moet alleen niet met haar in discussie gaan. Die is zo goed in een discussie dat ze binnen 2 minuten zelfs Wantie huilend om zijn moeder laat roepen. :)
Ben niet zo’n fanboy, maar ze zal gerust goede dingen doen.
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 20:38:11 #175
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203680415
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:35 schreef _I het volgende:

[..]
Ben niet zo’n fanboy, maar ze zal gerust goede dingen doen.
Ook geen fanboy, maar ze is aantrekkelijk en lult meestal iedereen onder tafel. Of het topic me nu aanstaat of niet. Ze doet het maar wel. En daar heb ik wel respect voor.
Lach met een schone bips
pi_203680489
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ook geen fanboy, maar ze is aantrekkelijk en lult meestal iedereen onder tafel. Of het topic me nu aanstaat of niet. Ze doet het maar wel. En daar heb ik wel respect voor.
Zeker een goede debater. En aantrekkelijk laat ik aan jou over. *)
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 20:44:28 #177
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203680550
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:41 schreef _I het volgende:

[..]
Zeker een goede debater. En aantrekkelijk laat ik aan jou over. *)
Haha, heb nogal een brede smaak :)
Lach met een schone bips
  dinsdag 15 februari 2022 @ 20:59:09 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203680882
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Haha, heb nogal een brede smaak :)
Dus ik maak nog kans *; ?
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 21:04:50 #179
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203681028
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dus ik maak nog kans *; ?
Neh sorry, don't do vaxxed :*
Lach met een schone bips
pi_203681359
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203681445
Glow in the dark strikes again

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 21:23:56 #182
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203681502
quote:
_O- _O- _O-
Lach met een schone bips
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:24:34 #183
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203681520
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:22 schreef Ali_boo het volgende:
Glow in the dark strikes again

[ twitter ]
Je zou bijna denken dat er daar in Oekraïne wat aan de hand is ...
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 21:30:56 #184
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203681682
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je zou bijna denken dat er daar in Oekraïne wat aan de hand is ...
Lekkende kernketel?
Lach met een schone bips
pi_203681971
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Doet niks af aan Candace dat ze het daar wel doet O+ Je moet alleen niet met haar in discussie gaan. Die is zo goed in een discussie dat ze binnen 2 minuten zelfs Wantie huilend om zijn moeder laat roepen. :)
Ik ben niet zoals jou :W
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:43:22 #186
451005 Grems
Clown World
pi_203681996
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je zou bijna denken dat er daar in Oekraïne wat aan de hand is ...


Benieuwd naar de false flag deze keer.
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 21:50:06 #187
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203682165
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik ben niet zoals jou :W
:'(
Lach met een schone bips
pi_203684668
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je zou bijna denken dat er daar in Oekraïne wat aan de hand is ...
Plaats hier uw advertentie
pi_203684718
twitter

COVID verlengd je leven
  Moderator woensdag 16 februari 2022 @ 01:25:10 #190
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203684738
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 01:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
COVID verlengd je leven
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het tot een maand of 2 geleden lachwekkend vond allemaal, maar met wat er nu gebeurd en naar buiten komt ik het om te janken begin te vinden.

Eigenlijk ben ik er wel klaar mee hier, waarom plaatsen we dingen als dit nog die wij vaak al weten of gelezen hebben en waarbij het volgende antwoord komt van een user als @Wantie "waarom denk je dat?"

Ooooooohhhh neeeeeee, wacht je geeft er een post bij aan met cijfers :) Die negeren hij en zijn vriendjes wel vaak :)

Incoming "Heb je hele news wel gevolgd?"

:)
Lach met een schone bips
pi_203684750
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het tot een maand of 2 geleden lachwekkend vond allemaal, maar met wat er nu gebeurd en naar buiten komt ik het om te janken begin te vinden.

Eigenlijk ben ik er wel klaar mee hier, waarom plaatsen we dingen als dit nog die wij vaak al weten of gelezen hebben en waarbij het volgende antwoord komt van een user als @:Wantie "waarom denk je dat?"

Ooooooohhhh neeeeeee, wacht je geeft er een post bij aan met cijfers :) Die negeren hij en zijn vriendjes wel vaak :)

Incoming "Heb je hele news wel gevolgd?"

:)
af en toe kan je beter even afkicken idd, het is vaak nutteloze informatie waar je niks aan hebt.
  Moderator woensdag 16 februari 2022 @ 01:46:02 #192
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203684758
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 01:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
af en toe kan je beter even afkicken idd, het is vaak nutteloze informatie waar je niks aan hebt.
Er is er altijd 1 die je dag en nacht volgt hier :) En van geen opgeven weet.. Respect voor hem ook wel.
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 16 februari 2022 @ 01:48:54 #193
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203684761
:Z :Z :Z tot morgen, moet op tijd op.
Lach met een schone bips
pi_203684933
https://www.nu.nl/politie(...)-gaat-weer-open.html

Grappig hoe het ‘officiële’ verhaal ineens 180 graden is gedraaid Maar ik ben er ergens wel blij mee. Blij dat ik niet ben gevaccineerd en blij dat alles weer enigszins ‘normaal’ wordt.

Verkiezingen komen er wel aan maar geef men hun vrijheid terug en dan wordt het nog heel veel lastiger om dat dalijk terug te draaien. Na de zomer zien we wel weer, maar het covid verhaal lijkt nu wel echt klaar. Laten we hier even tevreden bij stilstaan. Los van enkele rotte appels, heeft iedereen gehandeld volgens hem of haar beste weten. De meeste mensen deugen.
pi_203684945
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het tot een maand of 2 geleden lachwekkend vond allemaal, maar met wat er nu gebeurd en naar buiten komt ik het om te janken begin te vinden.

Eigenlijk ben ik er wel klaar mee hier, waarom plaatsen we dingen als dit nog die wij vaak al weten of gelezen hebben en waarbij het volgende antwoord komt van een user als @:Wantie "waarom denk je dat?"

Ooooooohhhh neeeeeee, wacht je geeft er een post bij aan met cijfers :) Die negeren hij en zijn vriendjes wel vaak :)

Incoming "Heb je hele news wel gevolgd?"

:)
Je hebt toch wel door dat er twee totaal verschillende cijfers aan elkaar worden gekoppeld?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203685263
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 01:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Er is er altijd 1 die je dag en nacht volgt hier :) En van geen opgeven weet.. Respect voor hem ook wel.
Je zou op den duur nog geloven dat het een bot is ... soort van A.I. :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 16 februari 2022 @ 09:13:23 #197
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203685929
Het CBS heeft de oversterfte van afgelopen najaar, waar zo veel om te doen was, geanalyseerd: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)rfte-in-2020-en-2021

De belangrijkste uitkomst: de extra sterfte is grotendeels aan corona toe te schrijven. Natuurlijk niet geheel verrassend, maar wel goed dat het uitgezocht is (en wordt).
Huilen dan.
  woensdag 16 februari 2022 @ 09:14:48 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203685945
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:43 schreef Grems het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Benieuwd naar de false flag deze keer.
Die Poetin verzint om joe-kreen binnen te vallen? Ja, ik ook.
Huilen dan.
pi_203686034
twitter
  woensdag 16 februari 2022 @ 09:27:04 #200
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203686066
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 09:13 schreef Isdatzo het volgende:
Het CBS heeft de oversterfte van afgelopen najaar, waar zo veel om te doen was, geanalyseerd: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)rfte-in-2020-en-2021

De belangrijkste uitkomst: de extra sterfte is grotendeels aan corona toe te schrijven. Natuurlijk niet geheel verrassend, maar wel goed dat het uitgezocht is (en wordt).
Heb het hele onderzoek nog niet gelezen maar de titel zegt dat de oorzaak dus covid is maar gelijk in de tweede alinea staat dit:

Vervolgonderzoeken gaan helpen om oorzaken van oversterfte in kaart te brengen.

Maarrrr......dit onderzoek was toch juist om die oorzaak te vinden en de conclusie was toch dat Covid de oorzaak was?

Mis ik weer wat? :@
To BG or not to BG!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')