abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203672622
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Prima stuk van de VK, met daarin de referentie naar een even prima stuk in het NRC. Tot zo ver het geneuzel over de MSM waarin geen afwijkingen van het "overheidsnarratief" te vinden zouden zijn...
Ja, deze is al in COR langs gekomen.
Verder heeft Rutte in 2020 al gezet dat het oude normaal niet meer terug komt.
Dus da's geen voorspelling van BNW die nu opeens uit komt omdat de Volkskrant daar een opinie over heeft...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_203672623
quote:

[..]
Prima stuk van de VK, met daarin de referentie naar een even prima stuk in het NRC. Tot zo ver het geneuzel over de MSM waarin geen afwijkingen van het "overheidsnarratief" te vinden zouden zijn...
Nou, inderdaad, één zwaluw maakt bij jou schijnbaar al de zomer. Trouwens, ben je ondertussen ook al braaf bijgeboosterd?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203672647
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, met als toevoeging: na 2 jaar lang alles voor zoete koek geslikt te hebben. Nu er overduidelijk bewijs naar boven is gekomen krabbelen ze allemaal terug.

Na de oorlog zat iedereen in het verzet.....
Wat ook onzin is.
Dat werd bijvoorbeeld ook gezegd over Bruls, die nu opeens voor versoepeling zou zijn.
Maar dat was hij vorig jaar ook.
En zo zijn er nog vele voorbeelden van kritisch geluid uit hoeken waarvan nu beweert wordt dat ze pas kritisch zijn aan het einde van de oorlog...
pi_203672652
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, inderdaad, één zwaluw maakt bij jou schijnbaar al de zomer. Trouwens, ben je ondertussen ook al braaf bijgeboosterd?
Waarom braaf?
pi_203672657
quote:

[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Afwijken van het overheidsnarratief is nog steeds een uitzondering op de regel maar het is een goede zaak dat er nu wat meer kritiek is dan voorheen. Ook wel begrijpelijk, het overheidsnarratief blijven verdedigen wordt steeds ongeloofwaardiger.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:52:54 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203672677
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat ook onzin is.
Dat werd bijvoorbeeld ook gezegd over Bruls, die nu opeens voor versoepeling zou zijn.
Maar dat was hij vorig jaar ook.
En zo zijn er nog vele voorbeelden van kritisch geluid uit hoeken waarvan nu beweert wordt dat ze pas kritisch zijn aan het einde van de oorlog...
Nope, je zal het hier op FOK! en verder overal in de maatschappij gaan zien, opeens was iedereen ook "wappie" hoor, echt waar!!

Alleen jammer dat het op FOK! terug te vinden is B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:53:17 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203672679
quote:

[..]
Nou ja, met als toevoeging: na 2 jaar lang alles voor zoete koek geslikt te hebben. Nu er overduidelijk bewijs naar boven is gekomen krabbelen ze allemaal terug.

Dit zijn twee recente voorbeelden, maar een kritische beschouwing in "de msm" van het beleid is niks van de laatste maanden hoor
Huilen dan.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:54:52 #108
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203672695
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom vraag je dat?
Huilen dan.
pi_203672696
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dit zijn twee recente voorbeelden, maar een kritische beschouwing in "de msm" van het beleid is niks van de laatste maanden hoor
Jawel, en elk voorbeeld van het tegendeel bevestigd het alleen maar...
pi_203672708
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nope, je zal het hier op FOK! en verder overal in de maatschappij gaan zien, opeens was iedereen ook "wappie" hoor, echt waar!!

Alleen jammer dat het op FOK! terug te vinden is B-).
Nou, bij sommigen hier zit de schrik er nog flink in dat bijvoorbeeld KoosVogels of ik zaken uit het verleden naar boven wisten te halen...
pi_203672728
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom vraag je dat?
Volgens mij had je een tijdje terug gepost geen booster te hebben genomen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:59:34 #112
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203672754
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je vertikt het gewoon om onderscheid te maken tussen anti-vax en anti-vax-verplichting.

Ik ken maar weinig mensen die echt anti-vax zijn, en ja, die bestaan echt wel, maar de meeste mensen zijn voornamelijk tegen de verplichting geweest.
Ik ken er een hoop die anti-vaxx zijn en dat zijn allemaal 'antroposofen'.

Ze hebben er ook een stevige onderbouwing bij. Vaccinatie gaat de mensheid verzwakken. Ja maar vaccinatie hebben zoveel mensen 'gered'? Daar zijn ze vrij hard in. Heb keer met zo iemand gediscussieerd over het feit dat zijn dochter niet was gevaxxineerd, nergens voor, en als ze dood zou gaan aan polio ofzo dat zij dat zo. Ze hebben een heel idee over hoe bacterien en virussen werken icm met mensen evolutionair gezien. Die man was univeritair geschoold btw.

Zelf weet ik nog niet wat ik daar van moet vinden. Ga er wel gewoon mee om uiteraard en heb respect voor hun visie.
Wie weet werkt ons imuunsysteem straks steeds minder goed en worden we meer en meer afhankelijk van meds.

*)
To BG or not to BG!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:59:42 #113
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203672757
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jawel, en elk voorbeeld van het tegendeel bevestigd het alleen maar...
De klacht is eigenlijk dat hun visie niet in de media terug te vinden is, maar dat wordt gebracht als 'er is helemaal geen plek voor alternatieve visies in de media :'( '.
Huilen dan.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:00:11 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203672763
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij had je een tijdje terug gepost geen booster te hebben genomen.
Dat heb je goed onthouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 15-02-2022 13:53:28 ]
Huilen dan.
pi_203672798
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De klacht is eigenlijk dat hun visie niet in de media terug te vinden is, maar dat wordt gebracht als 'er is helemaal geen plek voor alternatieve visies in de media :'( '.
Ja, en daardoor wordt de MSM afgeschilderd als staatspropaganda waar alleen leugens worden verspreid, maar zodra er iets in de media verschijnt dat wel op hun visie is te passen wordt dat meteen met chocoladeletters geplaatst als het ultieme bewijs dat ze toch gelijk hadden.
Dan opeens is MSM een uitstekende bron als onderbouwing...
pi_203672825
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ik heb het geliked, zo kom ik ook in zijn boekje :D
Pas maar op dan
pi_203672844
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, en daardoor wordt de MSM afgeschilderd als staatspropaganda waar alleen leugens worden verspreid, maar zodra er iets in de media verschijnt dat wel op hun visie is te passen wordt dat meteen met chocoladeletters geplaatst als het ultieme bewijs dat ze toch gelijk hadden.
Vwb corona zie je voornamelijk staatspropaganda inderdaad. Ik post voornamelijk MSM-bronnen als ik op MSM-adepten reageer omdat doorgaans andere bronnen niet geaccepteerd worden als bron. Maar blijf vooral in je fantasie hangen.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203673098
quote:

[..]

Jep ze draaien als kerkhaan met de wind
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:48:08 #119
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203673295
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's msm he, dus propaganda van de overheid...
Deze retoriek die je hier hanteert is zo schijtirritant he.

Overigens is het slechts een opiniërend stuk dus geen feit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:49:11 #120
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203673308
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan opeens is MSM een uitstekende bron als onderbouwing...
En het enige wat je doet is dit al 14 reeksen achter elkaar roeptoeteren. Bedankt voor de bijdrage.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203673542
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
iddels allemaal dat degene die in het ziekenhuis kwamen meerdere problemen hadden
gevaxxed en ongevaxxed
Ja maar een factor 5 minder vaak na dubbele vac.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:11:13 #122
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203673580
De corona 💩 show dat was het al vanaf het begin af aan.

je zal je maar door die oplichters de spuitjes hebben laten aanpraten. Spijt komt altijd later.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203673901
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk een correcte constatering. De mainstream media heeft tijdens de coronacrisis voornamelijk één specifiek narratief omarmd. Het narratief dat jij ook zo graag hier kwam verspreiden en met hand en tand wil(de) verdedigen.
pi_203673994
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:08 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Vwb corona zie je voornamelijk staatspropaganda inderdaad. Ik post voornamelijk MSM-bronnen als ik op MSM-adepten reageer omdat doorgaans andere bronnen niet geaccepteerd worden als bron. Maar blijf vooral in je fantasie hangen.
Daarvoor is het BNW ^O^
pi_203674003
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk een correcte constatering. De mainstream media heeft tijdens de coronacrisis voornamelijk één specifiek narratief omarmd. Het narratief dat jij ook zo graag hier kwam verspreiden en met hand en tand wil(de) verdedigen.
Althans, dat beeld heb je ervan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')