Ja, deze is al in COR langs gekomen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Prima stuk van de VK, met daarin de referentie naar een even prima stuk in het NRC. Tot zo ver het geneuzel over de MSM waarin geen afwijkingen van het "overheidsnarratief" te vinden zouden zijn...
Nou, inderdaad, één zwaluw maakt bij jou schijnbaar al de zomer. Trouwens, ben je ondertussen ook al braaf bijgeboosterd?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Prima stuk van de VK, met daarin de referentie naar een even prima stuk in het NRC. Tot zo ver het geneuzel over de MSM waarin geen afwijkingen van het "overheidsnarratief" te vinden zouden zijn...
Wat ook onzin is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, met als toevoeging: na 2 jaar lang alles voor zoete koek geslikt te hebben. Nu er overduidelijk bewijs naar boven is gekomen krabbelen ze allemaal terug.
Na de oorlog zat iedereen in het verzet.....
Waarom braaf?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, één zwaluw maakt bij jou schijnbaar al de zomer. Trouwens, ben je ondertussen ook al braaf bijgeboosterd?
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nope, je zal het hier op FOK! en verder overal in de maatschappij gaan zien, opeens was iedereen ook "wappie" hoor, echt waar!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat ook onzin is.
Dat werd bijvoorbeeld ook gezegd over Bruls, die nu opeens voor versoepeling zou zijn.
Maar dat was hij vorig jaar ook.
En zo zijn er nog vele voorbeelden van kritisch geluid uit hoeken waarvan nu beweert wordt dat ze pas kritisch zijn aan het einde van de oorlog...
Dit zijn twee recente voorbeelden, maar een kritische beschouwing in "de msm" van het beleid is niks van de laatste maanden hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, met als toevoeging: na 2 jaar lang alles voor zoete koek geslikt te hebben. Nu er overduidelijk bewijs naar boven is gekomen krabbelen ze allemaal terug.
Waarom vraag je dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, één zwaluw maakt bij jou schijnbaar al de zomer. Trouwens, ben je ondertussen ook al braaf bijgeboosterd?
Jawel, en elk voorbeeld van het tegendeel bevestigd het alleen maar...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit zijn twee recente voorbeelden, maar een kritische beschouwing in "de msm" van het beleid is niks van de laatste maanden hoor
Nou, bij sommigen hier zit de schrik er nog flink in dat bijvoorbeeld KoosVogels of ik zaken uit het verleden naar boven wisten te halen...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, je zal het hier op FOK! en verder overal in de maatschappij gaan zien, opeens was iedereen ook "wappie" hoor, echt waar!!
Alleen jammer dat het op FOK! terug te vinden is.
Volgens mij had je een tijdje terug gepost geen booster te hebben genomen.quote:
Ik ken er een hoop die anti-vaxx zijn en dat zijn allemaal 'antroposofen'.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je vertikt het gewoon om onderscheid te maken tussen anti-vax en anti-vax-verplichting.
Ik ken maar weinig mensen die echt anti-vax zijn, en ja, die bestaan echt wel, maar de meeste mensen zijn voornamelijk tegen de verplichting geweest.
De klacht is eigenlijk dat hun visie niet in de media terug te vinden is, maar dat wordt gebracht als 'er is helemaal geen plek voor alternatieve visies in de mediaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jawel, en elk voorbeeld van het tegendeel bevestigd het alleen maar...
Dat heb je goed onthouden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens mij had je een tijdje terug gepost geen booster te hebben genomen.
Ja, en daardoor wordt de MSM afgeschilderd als staatspropaganda waar alleen leugens worden verspreid, maar zodra er iets in de media verschijnt dat wel op hun visie is te passen wordt dat meteen met chocoladeletters geplaatst als het ultieme bewijs dat ze toch gelijk hadden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De klacht is eigenlijk dat hun visie niet in de media terug te vinden is, maar dat wordt gebracht als 'er is helemaal geen plek voor alternatieve visies in de media'.
Pas maar op danquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ik heb het geliked, zo kom ik ook in zijn boekje
Vwb corona zie je voornamelijk staatspropaganda inderdaad. Ik post voornamelijk MSM-bronnen als ik op MSM-adepten reageer omdat doorgaans andere bronnen niet geaccepteerd worden als bron. Maar blijf vooral in je fantasie hangen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, en daardoor wordt de MSM afgeschilderd als staatspropaganda waar alleen leugens worden verspreid, maar zodra er iets in de media verschijnt dat wel op hun visie is te passen wordt dat meteen met chocoladeletters geplaatst als het ultieme bewijs dat ze toch gelijk hadden.
Jep ze draaien als kerkhaan met de windquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze retoriek die je hier hanteert is zo schijtirritant he.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Da's msm he, dus propaganda van de overheid...
En het enige wat je doet is dit al 14 reeksen achter elkaar roeptoeteren. Bedankt voor de bijdrage.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, en daardoor wordt de MSM afgeschilderd als staatspropaganda waar alleen leugens worden verspreid, maar zodra er iets in de media verschijnt dat wel op hun visie is te passen wordt dat meteen met chocoladeletters geplaatst als het ultieme bewijs dat ze toch gelijk hadden.
Dan opeens is MSM een uitstekende bron als onderbouwing...
Ja maar een factor 5 minder vaak na dubbele vac.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
iddels allemaal dat degene die in het ziekenhuis kwamen meerdere problemen hadden
gevaxxed en ongevaxxed
Dat is natuurlijk een correcte constatering. De mainstream media heeft tijdens de coronacrisis voornamelijk één specifiek narratief omarmd. Het narratief dat jij ook zo graag hier kwam verspreiden en met hand en tand wil(de) verdedigen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De klacht is eigenlijk dat hun visie niet in de media terug te vinden is, maar dat wordt gebracht als 'er is helemaal geen plek voor alternatieve visies in de media'.
Daarvoor is het BNWquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:08 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Vwb corona zie je voornamelijk staatspropaganda inderdaad. Ik post voornamelijk MSM-bronnen als ik op MSM-adepten reageer omdat doorgaans andere bronnen niet geaccepteerd worden als bron. Maar blijf vooral in je fantasie hangen.
Althans, dat beeld heb je ervan...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een correcte constatering. De mainstream media heeft tijdens de coronacrisis voornamelijk één specifiek narratief omarmd. Het narratief dat jij ook zo graag hier kwam verspreiden en met hand en tand wil(de) verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |