Het laatste adres, dus dat klinkt logisch als je op de andere 2 niks aangetroffen hebt…quote:Op maandag 21 februari 2022 21:40 schreef Selmar het volgende:
[..]
11 hebben we wel als enige met 2 teams gedaan.
Een Beemster patatje bij de lokale snackbar/het eetcafe is niet af te slaan, als je er in de buurt bent.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:33 schreef Telates het volgende:
Jammer... maar waarom moesten ze nou zo nodig pinnen in midden-beemster?
Zit die website nou 's avonds op slot?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een Beemster patatje bij de lokale snackbar/het eetcafe is niet af te slaan, als je er in de buurt bent.
Ik rij met liefde 30 kilometer voor een patatje daar…
Uren de tijd gehad en de beste verstopplek die de dames konden bedenken was onder de tafel? Dat had mijn neefje van 4 nog beter gedaan.quote:
Ik zag ook iets met een rood vlak met een klokje of zo er op.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit die website nou 's avonds op slot?
Hele straat stond ‘dicht’, dus nee ze konden niet ontsnappen. En achterom was alleen open weiland. Als ze daar waren gaan rennen hadden ze ons heel wat uren zoeken bespaard.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:45 schreef Attitude het volgende:
Als die twee meiden die hunter hadden zien aankomen en als klopt wat selmar zegt, namelijk uren bezig met 10 en 12, dan hadden ze weg moeten kunnen komen, of zij verborgen in auto of via achterom
Tassen laten staan was dom, en je zelf in kamer opsluiten met 1 ingang...
Wat mij ook opviel is dat 10 en 12 zo toestemming geven, zo de erg op en de boel doorzoeken. net als bij 11.. zullen wel overdonderd zijn maar toch...
hmm o zo..quote:Op maandag 21 februari 2022 22:03 schreef Selmar het volgende:
[..]
Hele straat stond ‘dicht’, dus nee ze konden niet ontsnappen. En achterom was alleen open weiland. Als ze daar waren gaan rennen hadden ze ons heel wat uren zoeken bespaard.
Ik had de aflevering al gezien 😃quote:Op maandag 21 februari 2022 22:06 schreef Attitude het volgende:
[..]
hmm o zo..
dan hadden ze met tas en camerman in een hooiberg moeten duiken
ze zijn al vaak net op nippertje ontsnapt dus dat had ook nog gekund
Maar @:Selmar, nu je deze aflevering gezien hebt, wat vond je van de actie bij het middelpunt. Met Kevin.
Ben benieuwd hoe daar op gereageerd is..
Ik vrees alleen wel dat door die verspreking van Maartje de overige teams daar weer met open armen ontvangen zullen worden...quote:Op maandag 21 februari 2022 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Zonde van de dames, net een foutje teveel gemaakt.
Kelvin met die fietsactie, team Mocro blijft ook goed onder de radar en ook respect hoe Tatum en Mingus zich herpakken. Ik gok dat ze alle 3 nog wel richting extractiepunt kunnen komen...
Niet zozeer door de verspreking, maar doordat de lijst met coördinaten in hun rugzak gevonden zal worden. En daarop staat ook wie weet waar het is.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees alleen wel dat door die verspreking van Maartje de overige teams daar weer met open armen ontvangen zullen worden...
Alleen zit die niet in hun rugzak 😃quote:Op maandag 21 februari 2022 22:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet zozeer door de verspreking, maar doordat de lijst met coördinaten in hun rugzak gevonden zal worden. En daarop staat ook wie weet waar het is.
Als ze zien welke kant de teams op bewegen, kunnen ze zelf wel achterhalen welk vliegveld het is. Ook als de hunters geen info krijgen van een helper. Maar ja, das elk jaar zo. Als het maar niet zo'n grote flop wordt als het seizoen van vorig jaar.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet zozeer door de verspreking, maar doordat de lijst met coördinaten in hun rugzak gevonden zal worden. En daarop staat ook wie weet waar het is.
Ik twijfelde al, maar bedankt voor de bevestiging...quote:Op maandag 21 februari 2022 22:51 schreef Selmar het volgende:
[..]
Alleen zit die niet in hun rugzak 😃
Als ze weer in het zicht komen van de hunters, dan is dat zeker mogelijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als ze zien welke kant de teams op bewegen, kunnen ze zelf wel achterhalen welk vliegveld het is. Ook als de hunters geen info krijgen van een helper. Maar ja, das elk jaar zo. Als het maar niet zo'n grote flop wordt als het seizoen van vorig jaar.
Oh ja, verrek. Dat hadden ze toch nog slim gedaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:51 schreef Selmar het volgende:
[..]
Alleen zit die niet in hun rugzak 😃
Die zit in een BH. Die om een lijf zit..quote:Op maandag 21 februari 2022 22:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dank! Montage doet echt hun best om naar het commentaar te luisterenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 03:36 schreef Moira het volgende:
Gaan die hockeydames nou verlullen dat ze naar vliegvelden moeten zoeken?Man man man
Wel dikke shout-out naar Hugo Kennis en Tom Coronel als helpers/contactpersonen. Beiden fixen overdrachten zonder elkaar fysiek te zien, bij Hugo via videobellen (en snapt ook gelijk wat ze willen als ze bang zijn dat de inhoud ook gelekt wordt) en Tom is gewoon zo'n fucking baas dat 'ie eerst z'n kinderen naar z'n oude buurt stuurt en vervolgens iemand iets in z'n postvak op werk laat leggenDie snappen het gewoon en spelen helemaal mee.
En @:Selmar, hoe is dat voor jullie om dan die momentjes op beeld terug te zien dat de voortvluchtigen echt net voor jullie neus langs glipten?Kelvin op die fiets (bazenactie trouwens), of die dames die hun auto inpakten en later ook nog langsreden. Mooi om veel momenten dit seizoen te zien waar dat gebeurt, maar ook waar een hunter-hunch juist perfect uitpakt. En zoals we hier eerder wel eens besproken hebben juist ook momenten dat jullie in gaan op een lead die helemaal geen lead is
Dat zijn dan ook het soort BN'ers die ik graag als deelnemer zou terugzien, ieder in een eigen team svp.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 03:36 schreef Moira het volgende:
Wel dikke shout-out naar Hugo Kennis en Tom Coronel als helpers/contactpersonen. Beiden fixen overdrachten zonder elkaar fysiek te zien, bij Hugo via videobellen (en snapt ook gelijk wat ze willen als ze bang zijn dat de inhoud ook gelekt wordt) en Tom is gewoon zo'n fucking baas dat 'ie eerst z'n kinderen naar z'n oude buurt stuurt en vervolgens iemand iets in z'n postvak op werk laat leggenDie snappen het gewoon en spelen helemaal mee.
Die groene platen waren wel heel slim.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:25 schreef Irritatie100 het volgende:
KelvinTop gedaan hoor.
De dames zijn wel echt dom geweest ook trouwens. Waarom moesten per se zij die auto wegbrengen? Had die Paul dat niet kunnen doen?
Het ging hier wel om Tim Coronel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook het soort BN'ers die ik graag als deelnemer zou terugzien, ieder in een eigen team svp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |