Daar heb ik toch geen tena lady voor nodigquote:
speciaal voor jou welquote:Op maandag 14 februari 2022 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen tena lady voor nodig
ik zie een hartjequote:Op maandag 14 februari 2022 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ik mis het hartje van deisyy, gemiste kans
je kan ook iets intern inbrengen als je dat liever hebtquote:Op maandag 14 februari 2022 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen tena lady voor nodig
45cm incommingquote:Op maandag 14 februari 2022 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je kan ook iets intern inbrengen als je dat liever hebt
tampaxquote:Op maandag 14 februari 2022 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet fijn te klinken om fijn te voelenquote:
ik weet zeker dat voelt niet fijnquote:Op maandag 14 februari 2022 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet fijn te klinken om fijn te voelen
goed meneer Konijnquote:
Was ook maar een FOK garpjequote:Op maandag 14 februari 2022 20:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat voelt niet fijn
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed meneer Konijn
doet u maar even de broek naar beneden
dan zullen wij het even inbrengen
Ik heb liever dat u een dikke winterpeen oraal inbrengt bij mijquote:Op maandag 14 februari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed meneer Konijn
doet u maar even de broek naar beneden
dan zullen wij het even inbrengen
i know maar wou het toch WEERLEGGENquote:
Je weet hoe het kan gaan als je het over konijnen hebtquote:Op maandag 14 februari 2022 20:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
i know maar wou het toch WEERLEGGEN
soort van weerleggen (heb niks weerlegt maar toch)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee neequote:Op maandag 14 februari 2022 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb liever dat u een dikke winterpeen oraal inbrengt bij mij
Oké okéquote:Op maandag 14 februari 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee nee
nu niet terug krabbelen
* greysbones doet handschoenen aan
omtrek hequote:Op maandag 14 februari 2022 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké oké
Maar dan wel echt 45cm deze keer
Vorige keer voelde ik van de 40cm bijster weinig
quote:
Ja dat is crap om op mobiel te doenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ik mis het hartje van deisyy, gemiste kans
Misschien wel jaquote:Op maandag 14 februari 2022 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kaninchen moet je goed aanpakkenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o god nu maak je het helemaal fraai
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is crap om op mobiel te doen
[..]
Misschien wel ja
ja niet bestquote:Op maandag 14 februari 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaninchen moet je goed aanpakken
voor het je weet staat hij op je kop te stampen![]()
Rustig aan siswetquote:
Heb je btw je verzekering nog gebeld?quote:
* dud0r strooit zout op greysmilfquote:
de langste katheterbuis die ik had was wel de standaard 'stuurman-ik-ben-ziek-dus-kan-niet-werken' remediequote:
jepquote:Op maandag 14 februari 2022 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je btw je verzekering nog gebeld?
Wel een onafhankelijke?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
moet een schade expert komen
Beter, ik hoop dat alles goed wordt opgelost.quote:
ik ookquote:Op maandag 14 februari 2022 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter, ik hoop dat alles goed wordt opgelost.
Vanwege al die foto's van goed eten in luxe restaurants!quote:Op maandag 14 februari 2022 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moest ik hier komen doen van/voor jou?
nopequote:Op maandag 14 februari 2022 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Je ligt ongesteld op bed chocolaatjes te kanen waardoor je in een melige bui bent?
Dan had ik het juiste vermoeden.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanwege al die foto's van goed eten in luxe restaurants!
Dat heb jij toch ook best wel eens zitten posten?
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan had ik het juiste vermoeden.
Goede foto's, prima gerechten…
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Las iets over Praag of zo, heb niet alles gelezen.
Kon je niks vragen, je moest neuken…
ze doen het goedquote:Op maandag 14 februari 2022 21:17 schreef engine het volgende:
@:greysbones vijf stuks![]()
[ afbeelding ]
Ja ben benieuwd hoeveel eitjes er uit gaan komenquote:
ik ookquote:Op maandag 14 februari 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd hoeveel eitjes er uit gaan komen
Whehe nee we gingen The Sinner kijken!quote:Op maandag 14 februari 2022 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Las iets over Praag of zo, heb niet alles gelezen.
Kon je niks vragen, je moest neuken…
Goeie opmerking icm de TT.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd hoeveel eitjes er uit gaan komen
Het neuken?quote:
We vroegen niet hoe het voorspel was.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Het neuken?
We zaten naar de finale van seizoen 1 van The Sinner te kijken, en aflevering 1 van het volgende seizoen.
Stuk minder interessant so far, maar wel met potentie. Genoeg dingen gezien die wel intrigerend zouden kunnen gaan worden.
in the bedroom?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Het neuken?
We zaten naar de finale van seizoen 1 van The Sinner te kijken, en aflevering 1 van het volgende seizoen.
Stuk minder interessant so far, maar wel met potentie. Genoeg dingen gezien die wel intrigerend zouden kunnen gaan worden.
Slaap lekker, ik hoop dat je een betere nacht hebt.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:23 schreef ToT het volgende:
Maar goed, nu weer neuken!(Pitten. Slechte nacht gehad.)
Lekker toch..quote:Op maandag 14 februari 2022 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee we gingen The Sinner kijken!
Ja we zaten in een executive suite van Don Giovanni. Echt een geweldig hotel!Urenlang live pianomuziek beneden, lekkere verrassingen in de kamer qua wijn en eten.
Gewoon echt een uitstraling van luxe.
ctb?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
Wat lees ik nou? Ctb gaat verdwijnen?voor die booster
en terecht.quote:
Ben je al bij Mall of the Netherlands geweest?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
en terecht.
Het werkt niet, het heeft nooit gewerkt en het gaat ook nooit werken.
Ik heb het vanaf het begin geroepen en ik heb wederom gelijk gekregen.
Weg ermee, in de prullenbak en tot nooit meer ziens! (voor NLD dan, voor reizen zal het nodig zijn maar daar heb je verder weinig invloed op).
Vorig jaar in de zomerquote:Op maandag 14 februari 2022 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je al bij Mall of the Netherlands geweest?
Wel 1g voor grote evenementenquote:Op maandag 14 februari 2022 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
en terecht.
Het werkt niet, het heeft nooit gewerkt en het gaat ook nooit werken.
Ik heb het vanaf het begin geroepen en ik heb wederom gelijk gekregen.
Weg ermee, in de prullenbak en tot nooit meer ziens! (voor NLD dan, voor reizen zal het nodig zijn maar daar heb je verder weinig invloed op).
Jawel, alleen er zitten een hoop onzin zaken tussen (auto dingen enzulks).quote:
Ja dat wordt ook geen succes, maar dat zal een paar weken duren voor ze dat door krijgen.quote:
Achja zolang ze betalen hequote:Op maandag 14 februari 2022 21:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Jawel, alleen er zitten een hoop onzin zaken tussen (auto dingen enzulks).
J
[..]
Ja dat wordt ook geen succes, maar dat zal een paar weken duren voor ze dat door krijgen.
Het is mooi neergezet hoor, zal echt wel lekker lopen daar die zaken. Alleen ze hebben niet zo goed nagedacht over de wegen er naartoe. Dat is een regelrechte ramp.quote:
Was vanmiddag voor het eerst gegaan, nog redelijk druk ookquote:Op maandag 14 februari 2022 21:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is mooi neergezet hoor, zal echt wel lekker lopen daar die zaken. Alleen ze hebben niet zo goed nagedacht over de wegen er naartoe. Dat is een regelrechte ramp.
Een regelrecht drama.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is mooi neergezet hoor, zal echt wel lekker lopen daar die zaken. Alleen ze hebben niet zo goed nagedacht over de wegen er naartoe. Dat is een regelrechte ramp.
Het probleem zit hem als je met de auto gaat. 1 grote verkeersinfarct daar rondom die mall.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was vanmiddag voor het eerst gegaan, nog redelijk druk ookBen zelf niet met auto er naar toe gegaan, dus geen idee wat je bedoelt met de wegen
Nou ja, dat dus.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een regelrecht drama.
Ik was er op dinsdagochtend, ergens vorig jaar.
Sta je vanaf de A4 al helemaal vast, tig tunnels en stoplichten en is er geen parkeerplek te vinden…
Vanmiddag viel wel mee, op de wegen stroomt het best wel door. Ik heb gewoon de tram gepakt, prima verbindingquote:Op maandag 14 februari 2022 21:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Het probleem zit hem als je met de auto gaat. 1 grote verkeersinfarct daar rondom die mall.
Niet op alle dagen hoor. En in de ochtend is het meestal wel te doen daar.
Hebben ze die daar tegenwoordig ookquote:Op maandag 14 februari 2022 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
Heb Fish&Chips gehaald bij Manneke Pis daar, poah wat zat ik viesvol man
Ja die omgeving is echt 10x niks.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
Wel grappig contrast, zo'n moderne mall en dan allemaal van die wederopbouwflatjes in de omgeving
Zal wel meevallen toch, Boogaard is helemaal andere kant op met veel inwoners in de omgeving. Ze zullen het aanbod denk ik wel wat moeten veranderen.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die omgeving is echt 10x niks.
DIe mall is ook meteen het failliet van een oud ander bekend winkelcentrum, de Boogaard.
Is gewoon patat met kibbeling erop. Wel hele lekkerequote:Op maandag 14 februari 2022 22:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze die daar tegenwoordig ook
Ja maar manneke pis is echt Utrechtse zaak jongenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is gewoon patat met kibbeling erop. Wel hele lekkere
Neejoh, alles trekt daar leeg en trekt naar the mall toe.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch, Boogaard is helemaal andere kant op met veel inwoners in de omgeving. Ze zullen het aanbod denk ik wel wat moeten veranderen.
bizar schraal assortiment welquote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar manneke pis is echt Utrechtse zaak jongen
Ik weet, als ik bij Utrecht CS ben ga ik daar altijd even langs om te viesdikkenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien een idee om een snackbar aan huis te openenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik heb ook 20 flessen in de koelkast
nooit. heb ook geen frietpan en die komt r niet ook..quote:Op maandag 14 februari 2022 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien een idee om een snackbar aan huis te openen
Zit dat niet elke stad, zo'n tent met die naam.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
In Utrecht ook aan het marktplein meen ik. Iig zo'n frituur van als je er langs liep moest je naar huis om je haar te wassen vd vetdampen.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit dat niet elke stad, zo'n tent met die naam.
In Amsterdam hebben we deze. Vieze toeristentoko...![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is van dezelfde eigenaar. Ze zijn in Utrecht begonnen. Daar hebben ze er 4 als ik me niet vergis en ze zijn toen ook in Amsterdam gaan zittenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit dat niet elke stad, zo'n tent met die naam.
In Amsterdam hebben we deze. Vieze toeristentoko...![]()
[ afbeelding ]
Wie dat wel doet is een lul.quote:
In Utrecht zit hij op meerdere locaties. Achter Hoog Catherijne (aan het marktplein idd), en pal naast het station zit er ook een.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In Utrecht ook aan het marktplein meen ik. Iig zo'n frituur van als je er langs liep moest je naar huis om je haar te wassen vd vetdampen.
Waar is dat?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je al bij Mall of the Netherlands geweest?
Leidschendam, rand van Den Haag. Gloednieuw en grootste van NLquote:
Nice. Ff research doen..quote:Op maandag 14 februari 2022 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leidschendam, rand van Den Haag. Gloednieuw en grootste van NL
quote:Op maandag 14 februari 2022 23:30 schreef Schakeltopia het volgende:
klinkt als iets wat ik nooit van dichtbij zal gaan zien
Kom je een keerquote:Op maandag 14 februari 2022 23:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
226 winkels
ja dat zijn er veel.
Ik ben ff kijken naar welke winkels ze hebben en lijkt mij wel leuk om daar een keer naar toe te gaan. Ik wil een keer een weekend naar het strand toe, kan ik dat mooi combinerenquote:
Ik van het weekend voor het eerst in 10 jaar ofzo.quote:
nerd gespotquote:Op maandag 14 februari 2022 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
Eigenlijk boeien die winkels mij ook niet, ben gewoon een architectuur en stedenbouwnerdje
All day, everyday.quote:
ja gewoon hops hele zooi in 1 keerquote:Op maandag 14 februari 2022 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik van het weekend voor het eerst in 10 jaar ofzo.
heel mannelijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
Eigenlijk boeien die winkels mij ook niet, ben gewoon een architectuur en stedenbouwnerdje
Ik zie badeendjes.quote:
Niet eens per se. Is gewoon een interesse/obsessie die ik hebquote:
ja dat wel, maar ook beperkt hoor. zo van ik heb dit nodig, oh nou ik toch bestel doe ik dat ook nog even. komt niet elke maand een pakket kleren aan ofzoquote:Op maandag 14 februari 2022 23:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Online shoppen genot of dat niet?
leuk tochquote:Op maandag 14 februari 2022 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet eens per se. Is gewoon een interesse/obsessie die ik heb
I knowquote:Op maandag 14 februari 2022 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet eens per se. Is gewoon een interesse/obsessie die ik heb
Het heeft me een baan in die richting opgeleverd. Stedelijke ontwikkeling danquote:
Ja alleen als het nodig is zegmaar.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat wel, maar ook beperkt hoor. zo van ik heb dit nodig, oh nou ik toch bestel doe ik dat ook nog even. komt niet elke maand een pakket kleren aan ofzo
zuidpleinquote:Op maandag 14 februari 2022 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
Bijna iedereen die voor het eerst naar Zuidplein gaat wordt gek
nice!quote:Op maandag 14 februari 2022 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het heeft me een baan in die richting opgeleverd. Stedelijke ontwikkeling dan
Hoog Catharijne is wel veranderd. Idd niet overzichtelijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
Vind het wel overzichtelijk, niet verdwaald en zo. Dat kan je bijvoorbeeld over de oude Hoog Catharijne of Zuidplein niet zeggen
Ja hele stationsgebied is mooi gewordenquote:Op maandag 14 februari 2022 23:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoog Catharijne is wel veranderd. Idd niet overzichtelijk.
Dat wel, het oogt groots en als je naar buiten loopt veel winkels ook nog en veel voorzieningen.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja hele stationsgebied is mooi geworden
Rotterdam Zuid., middenin de ghettoquote:Op maandag 14 februari 2022 23:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ligt zuidplan midden in de stad?
Ah. Ja ff gegoogled. Het oogt een beetje jaren 90quote:
midden in de ghetto bedoel jequote:Op maandag 14 februari 2022 23:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ligt zuidplan midden in de stad?
Ik ken een liedje.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rotterdam Zuid., middenin de ghetto
Creëert wel baangelegenheid.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rotterdam Zuid., middenin de ghetto
Ja, en dan echt een verkeersriool. Luchtkwaliteit behoort tot slechtste van Nederlandquote:Op maandag 14 februari 2022 23:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah. Ja ff gegoogled. Het oogt een beetje jaren 90. Maar ook aan een drukke weg?
quote:Op maandag 14 februari 2022 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, en dan echt een verkeersriool. Luchtkwaliteit behoort tot slechtste van Nederland
Wel vaak rondgehangen in middelbare. Eerst een 80 baansweg oversteken en dan is je tussenuurtje al over de helft voorbijquote:Op maandag 14 februari 2022 23:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Creëert wel baangelegenheid.
lolquote:Op maandag 14 februari 2022 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel vaak rondgehangen in middelbare. Eerst een 80 baansweg oversteken en dan is je tussenuurtje al over de helft voorbij
quote:Op maandag 14 februari 2022 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel vaak rondgehangen in middelbare. Eerst een 80 baansweg oversteken en dan is je tussenuurtje al over de helft voorbij
En ook niet gezond. Het is ook onderzocht dat gemiddelde levensverwachting daar stukken lager ligtquote:Op maandag 14 februari 2022 23:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
niet echt kindvriendelijk zo'n rioolweg in een woonwijk.
Ja concrete jungle.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ook niet gezond. Het is ook onderzocht dat gemiddelde levensverwachting daar stukken lager ligt
Zo lees ik dat als die domme Frieslander dat zegt.quote:
Ja. Wat is er mis met jou post?quote:
Ach, hij weet wie het zegt en morgen krijg ik een rake opmerking terug.quote:
Morgen ben ik alles vergeten ...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, hij weet wie het zegt en morgen krijg ik een rake opmerking terug.
Ik ben nu al vergeten wat je hebt gezegd.quote:
Ja das alweer een tijdje terug geweest .. maar te veel typen om dat te verklarenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nu al vergeten wat je hebt gezegd.
Wie ben jij eigenlijk?
Heel veel typen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das alweer een tijdje terug geweest .. maar te veel typen om dat te verklaren
daily mailyquote:
greysmilfquote:
Nee dat was geen gejuich om weer anderhalf uur wakker te liggenquote:
zou dan toch eens naar de bron van je slaapproblematiek gaan zoeken..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat was geen gejuich om weer anderhalf uur wakker te liggen
ja moet weer eens een afspraak bij de huisarts maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou dan toch eens naar de bron van je slaapproblematiek gaan zoeken..
Hoi vriendjequote:
Als die klaar zijn dan beginnen de bovenburen en als die klaar zijn de onderburen en als die klaar zijn de buren in portiek ernaastquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, nou hopen dat ze snel klaar zijn dan
Tot dat iedereen geweest is en jij al lang weg bent?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als die klaar zijn dan beginnen de bovenburen en als die klaar zijn de onderburen en als die klaar zijn de buren in portiek ernaast
En dan is het tijd voor mij om te hakken en zagenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tot dat iedereen geweest is en jij al lang weg bent?
Moet je veel doen daar of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan is het tijd voor mij om te hakken en zagen
Heb wel minder buren
Vloer ligt er al en al netjes geverfd, dus alleen meubelsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet je veel doen daar of valt dat wel mee?
TIJD VOOR SHOPPPINGSSSquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vloer ligt er al en al netjes geverfd, dus alleen meubels
kussentjes met een kantje?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vraag mij af
zal hema sierkussens gaan halen? Of blijft het heel minimaal? Want je wou toch een minimalistische inrichting?
die houten shutters zijn wel mooi, beter dan luxaflex.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
kussentjes met een kantje?
koopt hij vitrage of komt er luxaflex
vragen vragen
oeh ja wordt het klinisch witquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
die houten shutters zijn wel mooi, beter dan luxaflex.
En welke kleuren komen in het huis? Komen er planten?![]()
![]()
dekentjesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En koop een dekentje voor de bank, is chill
leer is makkelijker schoonmaken met al die vrouwen die hij naar huis mee neemtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
oeh ja wordt het klinisch wit
of industrieel
houten luxaflex van 50mm
of?
bank leer of stof
@:Hemarookworst
zoveel vragen
Als hij voor een strak interieur gaat dan zal hij een leren bank nemen jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
leer is makkelijker schoonmaken met al die vrouwen die hij naar huis mee neemt
Ga je mee carnafappen in Breda?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij voor een strak interieur gaat dan zal hij een leren bank nemen ja
dat is me toch echt te warmquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er niet altijd zo bijlopen![]()
![]()
#onewiththedeken
helemaal strak die hemaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel als de carnaval begintquote:
oja jij was een semi nudistquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is me toch echt te warm
[..]
helemaal strak die hema
het is tegenwoordig wel minder. heb nu ook een shirt en een vestje aan. maar stil zitten aan de tafel met 18/19 graden in huis kan het net frisjes zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oja jij was een semi nudist
beetje warmte en zon gelijk shirt uit![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok ik ga weer
DOEI ALLEN en fijne dag allemaal!
jammer!! doei doeiquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok ik ga weer
Met carnaval word strikt de 5g regel gehanteerd, zonder kom je de betere kroegen en feest tenten niet binnenquote:
Ja krijg je stijve tepels vanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is tegenwoordig wel minder. heb nu ook een shirt en een vestje aan. maar stil zitten aan de tafel met 18/19 graden in huis kan het net frisjes zijn
Doeg nootjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok ik ga weer
Doei doeiquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok ik ga weer
kapstokjesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja krijg je stijve tepels van
een beetjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja krijg je stijve tepels van
hmmmquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
Tijdens carnaval mag je alleen naar binnen als je Gezopen, Gevreten, Gerookt, Geruft, Gesnoven en Geneukt hebt
minpunten voor het rokenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
dat wordt dan wel moeilijk
zuip niet
vreet niet(eet wel)
rook wel
ruft niet(wij vrouwen ruiken naar roosjes)
snuif niet(tenzij het een keer neusspray is)
noiken in de koiken
moet ergens aan dood gaanquote:
Vrouw vrouw vrouw, enkel de schelste zondenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
dat wordt dan wel moeilijk
zuip niet
vreet niet(eet wel)
rook wel
ruft niet(wij vrouwen ruiken naar roosjes)
snuif niet(tenzij het een keer neusspray is)
noiken in de koiken
ben al gek genoeg van mezelfquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouw vrouw vrouw, enkel de schelste zonden
elke keer dat je een peuk op wil steken wil ik wel wat anders in je mond steken om je te helpen met stoppenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet ergens aan dood gaan
en nee ik ben er zelf ook niet blij mee
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
elke keer dat je een peuk op wil steken wil ik wel wat anders in je mond steken om je te helpen met stoppen
ja een vinger bijvoorbeeldquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones loopt even naar buiten
doe maar weer zoquote:
goed zo. ik ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
zit nog steeds achter mijn laptop
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:30 schreef dud0r het volgende:
rek me wel net uit en m'n hele nek schiet vast.
dat deed best een beetje pijn
Heb ik niet.quote:
Heej, uitgepoetst na je schoorsteenellende?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
erop dan maar
of wat tijgerbalsem
Dat laatste heb ik welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
erop dan maar
of wat tijgerbalsem
Ja er zullen wel ritjes naar de IKEA zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
TIJD VOOR SHOPPPINGSSS
AIKIEA?Of andere winkels?
Denk het nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vraag mij af
zal hema sierkussens gaan halen? Of blijft het heel minimaal? Want je wou toch een minimalistische inrichting?
Ik lig nooit met dekentje op de bank eigenlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
je moet niks trouwens, maar dekentje op de bank is genieten![]()
Luxaflex is er alquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
kussentjes met een kantje?
koopt hij vitrage of komt er luxaflex
vragen vragen
Planten komen er wel, geen idee welkequote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
die houten shutters zijn wel mooi, beter dan luxaflex.
En welke kleuren komen in het huis? Komen er planten?![]()
![]()
Denk toch wel stoffen bank vind ik wel fijnerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
oeh ja wordt het klinisch wit
of industrieel
houten luxaflex van 50mm
of?
bank leer of stof
@:Hemarookworst
zoveel vragen
Ja dat welquote:
Casting couch in mijn kelderquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
leer is makkelijker schoonmaken met al die vrouwen die hij naar huis mee neemt
Blijft mooiquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er niet altijd zo bijlopen![]()
![]()
#onewiththedeken
Hoeft niet. Maar een gedeelte van interieur neem ik wel mee van vorige bewoner. En daar geef ik dan wel mijn eigen twist aanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:
Zul je zien dat er 1G isquote:
Strakke interieursquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is me toch echt te warm
[..]
helemaal strak die hema
Ik blijf daar wel wegquote:
Exhibitionistquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oja jij was een semi nudist
beetje warmte en zon gelijk shirt uit![]()
Gewoon blijven bewegenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is tegenwoordig wel minder. heb nu ook een shirt en een vestje aan. maar stil zitten aan de tafel met 18/19 graden in huis kan het net frisjes zijn
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok ik ga weer
raar om je moeder zo te noemenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
Heb de cougar om neusspray gestuurd
raar om @Haags z'n moeder zo te noemenquote:
z'n vrouwquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
raar om @:haags z'n moeder zo te noemen
helemaal niet raarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als jij van dikke wijven houdt is dat welquote:
Nou...........quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Heej, uitgepoetst na je schoorsteenellende?
Effectieve post 🙌 amazingquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja er zullen wel ritjes naar de IKEA zijn
[..]
Denk het niet
[..]
Ik lig nooit met dekentje op de bank eigenlijk
[..]
Luxaflex is er al
[..]
Planten komen er wel, geen idee welke
[..]
Denk toch wel stoffen bank vind ik wel fijner
[..]
Ja dat wel
[..]
Casting couch in mijn kelder
[..]
Blijft mooi
[..]
Hoeft niet. Maar een gedeelte van interieur neem ik wel mee van vorige bewoner. En daar geef ik dan wel mijn eigen twist aan
[..]
[..]
Zul je zien dat er 1G is
[..]
Strakke interieurs
[..]
Ik blijf daar wel weg
[..]
Exhibitionist
[..]
Gewoon blijven bewegen
[..]
MONSTERQUOTE @:dUD0R
wat bijzonderquote:
jij hebt een cougar in huis?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
Heb de cougar om neusspray gestuurd
ow zijn moederquote:
heh is het nu wel of niet zijn moederquote:
wie zijn moeder is het nu?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
die is jonger dan dat jij bentquote:
jawellesquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat bijzonder
[..]
jij hebt een cougar in huis?
[..]
ow zijn moeder
[..]
heh is het nu wel of niet zijn moeder
[..]
wie zijn moeder is het nu?
[..]
die is jonger dan dat jij bent
[..]
jawelles
jup, lekker glurenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het nu witte houten luxaflex?
ik zie hier vooral vogelsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er valt altijd wat te gluren op straat
Rustgevend!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie hier vooral vogels
als ik nu rechtvooruit kijk
geen weg
Is dat een haiku?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie hier vooral vogels
als ik nu rechtvooruit kijk
geen weg
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hema zit bij de buurtpreventie, alleen weet de buurt het zelf niet 👻
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |