Daar heb ik toch geen tena lady voor nodigquote:
speciaal voor jou welquote:Op maandag 14 februari 2022 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen tena lady voor nodig
ik zie een hartjequote:Op maandag 14 februari 2022 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ik mis het hartje van deisyy, gemiste kans
je kan ook iets intern inbrengen als je dat liever hebtquote:Op maandag 14 februari 2022 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen tena lady voor nodig
45cm incommingquote:Op maandag 14 februari 2022 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je kan ook iets intern inbrengen als je dat liever hebt
tampaxquote:Op maandag 14 februari 2022 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet fijn te klinken om fijn te voelenquote:
ik weet zeker dat voelt niet fijnquote:Op maandag 14 februari 2022 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet fijn te klinken om fijn te voelen
goed meneer Konijnquote:
Was ook maar een FOK garpjequote:Op maandag 14 februari 2022 20:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat voelt niet fijn
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed meneer Konijn
doet u maar even de broek naar beneden
dan zullen wij het even inbrengen
Ik heb liever dat u een dikke winterpeen oraal inbrengt bij mijquote:Op maandag 14 februari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed meneer Konijn
doet u maar even de broek naar beneden
dan zullen wij het even inbrengen
i know maar wou het toch WEERLEGGENquote:
Je weet hoe het kan gaan als je het over konijnen hebtquote:Op maandag 14 februari 2022 20:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
i know maar wou het toch WEERLEGGEN
soort van weerleggen (heb niks weerlegt maar toch)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee neequote:Op maandag 14 februari 2022 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb liever dat u een dikke winterpeen oraal inbrengt bij mij
Oké okéquote:Op maandag 14 februari 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee nee
nu niet terug krabbelen
* greysbones doet handschoenen aan
omtrek hequote:Op maandag 14 februari 2022 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké oké
Maar dan wel echt 45cm deze keer
Vorige keer voelde ik van de 40cm bijster weinig
quote:
Ja dat is crap om op mobiel te doenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ik mis het hartje van deisyy, gemiste kans
Misschien wel jaquote:Op maandag 14 februari 2022 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kaninchen moet je goed aanpakkenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o god nu maak je het helemaal fraai
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is crap om op mobiel te doen
[..]
Misschien wel ja
ja niet bestquote:Op maandag 14 februari 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaninchen moet je goed aanpakken
voor het je weet staat hij op je kop te stampen![]()
Rustig aan siswetquote:
Heb je btw je verzekering nog gebeld?quote:
* dud0r strooit zout op greysmilfquote:
de langste katheterbuis die ik had was wel de standaard 'stuurman-ik-ben-ziek-dus-kan-niet-werken' remediequote:
jepquote:Op maandag 14 februari 2022 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je btw je verzekering nog gebeld?
Wel een onafhankelijke?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
moet een schade expert komen
Beter, ik hoop dat alles goed wordt opgelost.quote:
ik ookquote:Op maandag 14 februari 2022 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter, ik hoop dat alles goed wordt opgelost.
Vanwege al die foto's van goed eten in luxe restaurants!quote:Op maandag 14 februari 2022 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moest ik hier komen doen van/voor jou?
nopequote:Op maandag 14 februari 2022 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Je ligt ongesteld op bed chocolaatjes te kanen waardoor je in een melige bui bent?
Dan had ik het juiste vermoeden.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanwege al die foto's van goed eten in luxe restaurants!
Dat heb jij toch ook best wel eens zitten posten?
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan had ik het juiste vermoeden.
Goede foto's, prima gerechten…
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Las iets over Praag of zo, heb niet alles gelezen.
Kon je niks vragen, je moest neuken…
ze doen het goedquote:Op maandag 14 februari 2022 21:17 schreef engine het volgende:
@:greysbones vijf stuks![]()
[ afbeelding ]
Ja ben benieuwd hoeveel eitjes er uit gaan komenquote:
ik ookquote:Op maandag 14 februari 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd hoeveel eitjes er uit gaan komen
Whehe nee we gingen The Sinner kijken!quote:Op maandag 14 februari 2022 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Las iets over Praag of zo, heb niet alles gelezen.
Kon je niks vragen, je moest neuken…
Goeie opmerking icm de TT.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd hoeveel eitjes er uit gaan komen
Het neuken?quote:
We vroegen niet hoe het voorspel was.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Het neuken?
We zaten naar de finale van seizoen 1 van The Sinner te kijken, en aflevering 1 van het volgende seizoen.
Stuk minder interessant so far, maar wel met potentie. Genoeg dingen gezien die wel intrigerend zouden kunnen gaan worden.
in the bedroom?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Het neuken?
We zaten naar de finale van seizoen 1 van The Sinner te kijken, en aflevering 1 van het volgende seizoen.
Stuk minder interessant so far, maar wel met potentie. Genoeg dingen gezien die wel intrigerend zouden kunnen gaan worden.
Slaap lekker, ik hoop dat je een betere nacht hebt.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:23 schreef ToT het volgende:
Maar goed, nu weer neuken!(Pitten. Slechte nacht gehad.)
Lekker toch..quote:Op maandag 14 februari 2022 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee we gingen The Sinner kijken!
Ja we zaten in een executive suite van Don Giovanni. Echt een geweldig hotel!Urenlang live pianomuziek beneden, lekkere verrassingen in de kamer qua wijn en eten.
Gewoon echt een uitstraling van luxe.
ctb?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
Wat lees ik nou? Ctb gaat verdwijnen?voor die booster
en terecht.quote:
Ben je al bij Mall of the Netherlands geweest?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
en terecht.
Het werkt niet, het heeft nooit gewerkt en het gaat ook nooit werken.
Ik heb het vanaf het begin geroepen en ik heb wederom gelijk gekregen.
Weg ermee, in de prullenbak en tot nooit meer ziens! (voor NLD dan, voor reizen zal het nodig zijn maar daar heb je verder weinig invloed op).
Vorig jaar in de zomerquote:Op maandag 14 februari 2022 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je al bij Mall of the Netherlands geweest?
Wel 1g voor grote evenementenquote:Op maandag 14 februari 2022 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
en terecht.
Het werkt niet, het heeft nooit gewerkt en het gaat ook nooit werken.
Ik heb het vanaf het begin geroepen en ik heb wederom gelijk gekregen.
Weg ermee, in de prullenbak en tot nooit meer ziens! (voor NLD dan, voor reizen zal het nodig zijn maar daar heb je verder weinig invloed op).
Jawel, alleen er zitten een hoop onzin zaken tussen (auto dingen enzulks).quote:
Ja dat wordt ook geen succes, maar dat zal een paar weken duren voor ze dat door krijgen.quote:
Achja zolang ze betalen hequote:Op maandag 14 februari 2022 21:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Jawel, alleen er zitten een hoop onzin zaken tussen (auto dingen enzulks).
J
[..]
Ja dat wordt ook geen succes, maar dat zal een paar weken duren voor ze dat door krijgen.
Het is mooi neergezet hoor, zal echt wel lekker lopen daar die zaken. Alleen ze hebben niet zo goed nagedacht over de wegen er naartoe. Dat is een regelrechte ramp.quote:
Was vanmiddag voor het eerst gegaan, nog redelijk druk ookquote:Op maandag 14 februari 2022 21:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is mooi neergezet hoor, zal echt wel lekker lopen daar die zaken. Alleen ze hebben niet zo goed nagedacht over de wegen er naartoe. Dat is een regelrechte ramp.
Een regelrecht drama.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is mooi neergezet hoor, zal echt wel lekker lopen daar die zaken. Alleen ze hebben niet zo goed nagedacht over de wegen er naartoe. Dat is een regelrechte ramp.
Het probleem zit hem als je met de auto gaat. 1 grote verkeersinfarct daar rondom die mall.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was vanmiddag voor het eerst gegaan, nog redelijk druk ookBen zelf niet met auto er naar toe gegaan, dus geen idee wat je bedoelt met de wegen
Nou ja, dat dus.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een regelrecht drama.
Ik was er op dinsdagochtend, ergens vorig jaar.
Sta je vanaf de A4 al helemaal vast, tig tunnels en stoplichten en is er geen parkeerplek te vinden…
Vanmiddag viel wel mee, op de wegen stroomt het best wel door. Ik heb gewoon de tram gepakt, prima verbindingquote:Op maandag 14 februari 2022 21:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Het probleem zit hem als je met de auto gaat. 1 grote verkeersinfarct daar rondom die mall.
Niet op alle dagen hoor. En in de ochtend is het meestal wel te doen daar.
Hebben ze die daar tegenwoordig ookquote:Op maandag 14 februari 2022 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
Heb Fish&Chips gehaald bij Manneke Pis daar, poah wat zat ik viesvol man
Ja die omgeving is echt 10x niks.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
Wel grappig contrast, zo'n moderne mall en dan allemaal van die wederopbouwflatjes in de omgeving
Zal wel meevallen toch, Boogaard is helemaal andere kant op met veel inwoners in de omgeving. Ze zullen het aanbod denk ik wel wat moeten veranderen.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die omgeving is echt 10x niks.
DIe mall is ook meteen het failliet van een oud ander bekend winkelcentrum, de Boogaard.
Is gewoon patat met kibbeling erop. Wel hele lekkerequote:Op maandag 14 februari 2022 22:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze die daar tegenwoordig ook
Ja maar manneke pis is echt Utrechtse zaak jongenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is gewoon patat met kibbeling erop. Wel hele lekkere
Neejoh, alles trekt daar leeg en trekt naar the mall toe.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch, Boogaard is helemaal andere kant op met veel inwoners in de omgeving. Ze zullen het aanbod denk ik wel wat moeten veranderen.
bizar schraal assortiment welquote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar manneke pis is echt Utrechtse zaak jongen
Ik weet, als ik bij Utrecht CS ben ga ik daar altijd even langs om te viesdikkenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar manneke pis is echt Utrechtse zaak jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |