Niet overdrijven hè. Ze zullen hooguit van plek verschuiven.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:31 schreef kree het volgende:
Denk dat we de waddeneilanden wel af kunnen schrijven na vrijdag, daar zal weinig van overblijven.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:31 schreef kree het volgende:
Denk dat we de waddeneilanden wel af kunnen schrijven na vrijdag, daar zal weinig van overblijven.
Hoe laat is hoogwater morgenmiddag?quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet overdrijven hè. Ze zullen hooguit van plek verschuiven.
Afhankelijk van waar je bent, maar IJmuiden is 17u10 :quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:42 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hoe laat is hoogwater morgenmiddag?
is afgelopen jaren ook al eens gebeurd hoor, 2007 was niet voor het laatst.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dus de treinenboel wordt weer landelijk platgelegd. Volgens mij waren de laatste twee keren dat dat gebeurde november 1990 en januari 2007 en die weet ik allebei nog wel. Wordt morgen serieus weer zoiets??
Ik vraag me altijd af hoe je Ramspol uitspreekt: Rams-pol of Ram-spol. Iemand enig idee?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:06 schreef qajariaq het volgende:
https://www.schuttevaer.n(...)estremd/?gdpr=accept
De Ramspol is dus wel dicht. Dat is IJsselmeer.
Dat eerste, tenminste zo hoor ik het altijd op de radio. Het is het Rams-pol-diep.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:37 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe je Ramspol uitspreekt: Rams-pol of Ram-spol. Iemand enig idee?
Ah dank! Ik ben zwaar slechthorend, dus hoor 't nooit altijd goed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:39 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat eerste, tenminste zo hoor ik het altijd op de radio. Het is het Rams-pol-diep.
Ketelmeer richting Zwartemeer. Ketelmeer beschouw ik als onderdeel van het IJsselmeer maar je hebt gelijk eigenlijk is het geen IJsselmeer meer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:43 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ah dank! Ik ben zwaar slechthorend, dus hoor 't nooit altijd goed.
Overigens ligt dat ten noorden van Kampen, niet 't IJsselmeer.
Inderdaad. Het Ketelmeer wordt zo genoemd vanaf de Ketelbrug. Eigenlijk is alleen de naam anders, voor de rest is het zeg maar hetzelfde meer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ketelmeer richting Zwartemeer. Ketelmeer beschouw ik als onderdeel van het IJsselmeer maar je hebt gelijk eigenlijk is het geen IJsselmeer meer.
Jawel met sneeuw en ijs en zo. Maar voor een storm niet toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
is afgelopen jaren ook al eens gebeurd hoor, 2007 was niet voor het laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |