heeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ik dacht bij de eerste even dat je mijn score had gekopieerd, boefjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:27 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 241 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨🟨
🟨🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 37 5/6
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟩🟩⬛⬛
⬛⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Oh idd, bijna gelijk. Wat grappig!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik dacht bij de eerste even dat je mijn score had gekopieerd, boefje
ik ga volgende week een bezoekje brengen aan de universiteit Tilburgquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:28 schreef Coco het volgende:
User (uit Tilburg) @:Lenny_leonard zet de zaken op scherp deze dinsdagochtend.
Masterclass van Egbert Hennen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga volgende week een bezoekje brengen aan de universiteit Tilburg
Jammer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geen idee wie dat is al sla je me dood
Dan heb je nog 9 minuten om pics te maken dusquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb lekkere broodjes gekregen van mijn moeder, erg leuk dat ze nu bij een bakkerij werkt. Maar ik wacht netjes nog even tot 12:00 uur.
Je bent een nette jongen met een lieve moeder.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb lekkere broodjes gekregen van mijn moeder, erg leuk dat ze nu bij een bakkerij werkt. Maar ik wacht netjes nog even tot 12:00 uur.
We geloven je op je woordquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zit er op je bammetje?quote:
Pindakaas!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat zit er op je bammetje?
Vers volkore, rosbief kaasquote:
Ik was zo'n 20 jaar geleden enorm fan van Dark Side of the Moon, mede dankzij m'n pa die honderden lp's hadquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
floydgoden
ik had hun albums nog nooit geluisterd tot 3 of 4 jaar geleden
LPgenotquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was zo'n 20 jaar geleden enorm fan van Dark Side of the Moon, mede dankzij m'n pa die honderden lp's had
Mijn broer heeft er een paar honderd van me in bruikleen.quote:
Ik was ooit bij een Dream Theater concert en zij speelde die avond dat album integraal. Nu ben ik normaal geen fan van covers, maar ik heb echt tranen in mijn ogen gehad. Zo bizar goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was zo'n 20 jaar geleden enorm fan van Dark Side of the Moon, mede dankzij m'n pa die honderden lp's had
Volgens het recept van @Drizzt_DoUrden ?quote:
Welke film?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
Het is ongekend pleurisweer. Ik was trouwens vergeten dat vanavond de CL weer begint met een heerlijke pot dus de bios is uitgesteld naar volgende week maandag, ter info.
@:zipportal
@:ggmm
Ik begrijp het. Ik zal nog even geduld hebben danquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
Het is ongekend pleurisweer. Ik was trouwens vergeten dat vanavond de CL weer begint met een heerlijke pot dus de bios is uitgesteld naar volgende week maandag, ter info.
@:zipportal
@:ggmm
Spiderman.quote:
Dank voor je begrip. Ga je vanavond ook kijken?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Ik zal nog even geduld hebben dan
Ik sla over.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:50 schreef Coco het volgende:
Als @:GGMM ook gaat kijken is er misschien een leuke verrassing in de rust.
@:Oriente
Dat denk ik wel ja!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spiderman.
[..]
Dank voor je begrip. Ga je vanavond ook kijken?
Ik doe alleen mee als @Scrummie ook meedoet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:50 schreef Coco het volgende:
Gok beide.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De wedstrijd of dat infantiele spelletje?
Ik doe graag ook weer eens mee met dat infantiele spelletje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:50 schreef Coco het volgende:
Ik heb nog spaghetti over van gisteren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nasi met saté.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stamppot hutspot met rookworstquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Begrijp niet wat je bedoelt maar je zal wel gelijk hebben.quote:
Je gelooft het niet, maar ik doe met je mee!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
is Ellie Lust te gast?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
Het is ongekend pleurisweer. Ik was trouwens vergeten dat vanavond de CL weer begint met een heerlijke pot
Hij is vaker onbegrepen, daarom grijpt hij snel naar eten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begrijp niet wat je bedoelt maar je zal wel gelijk hebben.
weetje wat ik heel lang ni heb gegeten? sushiquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is vaker onbegrepen, daarom grijpt hij snel naar eten.
ni haoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
weetje wat ik heel lang ni heb gegeten? sushi
Hoop dat morgenochtend al je haren uitgevallen zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is vaker onbegrepen, daarom grijpt hij snel naar eten.
Afgelopen week nog. Was aan het wandelen en dacht waarom ook niet. Best wel prjizig. Maar wel lekker.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
weetje wat ik heel lang ni heb gegeten? sushi
sushi eten is een soort van uitje op zichquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Afgelopen week nog. Was aan het wandelen en dacht waarom ook niet. Best wel prjizig. Maar wel lekker.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sushi eten is een soort van uitje op zich
quote:Het wassen beeld van Lil' Kleine verdwijnt uit Madame Tussauds. Het museum heeft besloten zijn beeld te verwijderen nadat er afgelopen weekend beelden van de rapper zijn opgedoken waarbij hij zijn vriendin zou hebben mishandeld en na zijn veroordeling van vorige week vrijdag.
Ik was helemaal vergeten dat de Champions League alweer begon.quote:
1-3quote:
We worden allemaal een dagje ouder Nielsiequote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat de Champions League alweer begon.
Die hadden over het algemeen al eens corona gehad en dus een qrquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat de coronapas weggaat, was wel fijn zo'n wappieloze kroeg.
Maar ze hadden toch principes dus gingen niet naar de kroeg want het was niet voor iedereen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hadden over het algemeen al eens corona gehad en dus een qr
Staat Michael Jackson er nog?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo wordt Madame Tussauds wel erg leeg.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik WK mod wordt met een bepaalde user als DUO.
Al gepost.quote:
Oei, die onderste lijkt iets helemaal mis te zijn gegaan!quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:40 schreef GGMM het volgende:
Woordle 242 6/6
⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 38 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟩
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
⬛⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
Oef, dit gaat vreselijk mis. Dit is een slecht begin van de dag. Hopelijk vind je de kracht en wijsheid om deze dag nog om te draaien. Heel naar dit.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:40 schreef GGMM het volgende:
Woordle 242 6/6
⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 38 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟩
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
⬛⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
Dat doe je heel goed maatquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:54 schreef Caland het volgende:
Woordle 242 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 38 5/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟨🟨
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:ggmm @:rambodirk
Is er iets waar je wel goed in bent?quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:40 schreef GGMM het volgende:
Woordle 242 6/6
⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 38 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟩
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
⬛⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
Goeie genade.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is er iets waar je wel goed in bent?
Gifjes maken die geen 860MB zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is wel handig inderdaad met het huidige server park. Anders moeten er weer doneer acties voor nieuwe servers komen.quote:
Hele mooie score maatquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 242 6/6
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜
🟨⬜⬜🟨🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 38 6/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
🟨🟨🟩⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨⬜⬜
🟨⬜⬜⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit ging maar net goed.
Jij bent van de scherpe humorquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is wel handig inderdaad met het huidige server park. Anders moeten er weer doneer acties voor nieuwe servers komen.
Ik zou een apart topic erg leuk vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
Moet er een apart topic komen voor PSV tegen die joden of kan het allemaal op een bult in het Conference topic?
Ik ben tegen antisemitismequote:Op woensdag 16 februari 2022 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
Moet er een apart topic komen voor PSV tegen die joden of kan het allemaal op een bult in het Conference topic?
Ja.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat hij niet zo lekker in zijn vel zit.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:18 schreef Scrummie het volgende:
Lenny is vandaag weer erg vervelend.
Van erg relevant naar totaal niet meer relevant doet veel met een mens zo blijkt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet zo lekker in zijn vel zit.
Maar dat kan gebeuren.
koekoekquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van erg relevant naar totaal niet meer relevant doet veel met een mens zo blijkt.
Lijkt me lastig voor te stellen voor iemand die nooit relevant is geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van erg relevant naar totaal niet meer relevant doet veel met een mens zo blijkt.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me lastig voor te stellen voor iemand die nooit relevant is geweest.
Jammer zeg. Moet je zo vroeg beginnen steeds?quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans is erg klein. Moet weer vroeg slapen.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans is erg klein. Moet weer vroeg slapen.
Nee, niet eens. Ben wat extra slaap nodig wegens wat gezondheidsdingetjes.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer zeg. Moet je zo vroeg beginnen steeds?
Ai, dat is minder. Beterschap Scrum.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ben wat extra slaap nodig wegens wat gezondheidsdingetjes.
Wist je dat de ideale hoeveelheid slaap bijvoorbeeld 6 uur, 7.5 uur of 9 uur is? (In stapjes van 1.5 uur dus)quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet! Maar nu wel, bedanktquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wist je dat de ideale hoeveelheid slaap bijvoorbeeld 6 uur, 7.5 uur of 9 uur is? (In stapjes van 1.5 uur dus)
Komt door de REM-slaap, die cyclus duurt steeds 1.5 uur. Je voelt je een stuk uitgeruster als je bijv. 7.5 uur slaapt tegenover 8 uur en een kwartier
Andrew Huberman is een aanrader over slaap. Veel podcastsquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet! Maar nu wel, bedankt.
Stanford Universityquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Andrew Huberman is een aanrader over slaap. Veel podcasts
5 uur opgestaan. Vanmiddag warm gegeten. Hutspot met rookworst.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen jongens. We hebben het verdiend.
Eet smakelijk allemaal.
MIT en Harvard zijn de enige top uni's.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stanford University![]()
Geen Ivy league. @:KingRoland
Is dit regionale spreektaal?quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hutspotgenotquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
5 uur opgestaan. Vanmiddag warm gegeten. Hutspot met rookworst.
Bedankt maatquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuk topic heb je gemaakt.
Malle Babbequote:Op woensdag 16 februari 2022 13:55 schreef KingRoland het volgende:
@:afcniels wat een golazo gisteren van embape
of
Hopelijk reageert de rest van de sc ook nog in dat topic.quote:
Jazekerquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit regionale spreektaal?
Dank.quote:En sterkte maat. Hopelijk niks ernstigs.
Tinder is bizarquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:39 schreef Caland het volgende:
Tinder Swindler
6.8/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Wat een leuke reviewquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:39 schreef Caland het volgende:
Tinder Swindler
6.8/10
Het is een documentaire.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een leuke review![]()
Ik heb een beslissing genomen op basis van deze review. Ik ga deze film NIET kijken.
Klasbak.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:48 schreef KingRoland het volgende:
Schulting goud zilver en brons lol
Leuke review. Ik ga hem denk ik wel kijken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:39 schreef Caland het volgende:
Tinder Swindler
6.8/10
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuke review. Ik ga hem denk ik wel kijken.
Eerst nog goodfellas.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuke review. Ik ga hem denk ik wel kijken.
Eerst nog goodfellas.
VBL / [Conference League] Donderdagavond 18:45 uur PSV - Maccabi Tel Aviv #1quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou een apart topic erg leuk vinden.
Zo leuk dat ik nu niet met 'ja' antwoord.
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VBL / [Conference League] Donderdagavond 18:45 uur PSV - Maccabi Tel Aviv #1
[ afbeelding ]
Ik zal jou eens een cup geven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:59 schreef Oriente het volgende:
Give the cup to Maccabi, give them the cup today!
geilquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zal jou eens als bowlingbal gebruiken.
Alleen als @Scrummie wakker is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vanavond hax in de rust, user @:maxi-mus doet ook mee
Ik ga vanavond dartsen. (en Inter - Liverpool kijken)quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vanavond hax in de rust, user @:maxi-mus doet ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |