heeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ik dacht bij de eerste even dat je mijn score had gekopieerd, boefjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:27 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 241 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨🟨
🟨🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 37 5/6
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟩🟩⬛⬛
⬛⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Oh idd, bijna gelijk. Wat grappig!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik dacht bij de eerste even dat je mijn score had gekopieerd, boefje
ik ga volgende week een bezoekje brengen aan de universiteit Tilburgquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:28 schreef Coco het volgende:
User (uit Tilburg) @:Lenny_leonard zet de zaken op scherp deze dinsdagochtend.
Masterclass van Egbert Hennen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga volgende week een bezoekje brengen aan de universiteit Tilburg
Jammer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geen idee wie dat is al sla je me dood
Dan heb je nog 9 minuten om pics te maken dusquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb lekkere broodjes gekregen van mijn moeder, erg leuk dat ze nu bij een bakkerij werkt. Maar ik wacht netjes nog even tot 12:00 uur.
Je bent een nette jongen met een lieve moeder.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb lekkere broodjes gekregen van mijn moeder, erg leuk dat ze nu bij een bakkerij werkt. Maar ik wacht netjes nog even tot 12:00 uur.
We geloven je op je woordquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zit er op je bammetje?quote:
Pindakaas!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat zit er op je bammetje?
Vers volkore, rosbief kaasquote:
Ik was zo'n 20 jaar geleden enorm fan van Dark Side of the Moon, mede dankzij m'n pa die honderden lp's hadquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
floydgoden
ik had hun albums nog nooit geluisterd tot 3 of 4 jaar geleden
LPgenotquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was zo'n 20 jaar geleden enorm fan van Dark Side of the Moon, mede dankzij m'n pa die honderden lp's had
Mijn broer heeft er een paar honderd van me in bruikleen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |