abonnement Unibet Coolblue
pi_203660542
pi_203660558
Laatste posts:

quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
whaaaaa uitnodiging voor "klik" gesprek.....
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een mail gekregen van ICT van mijn nieuwe werkplek met dat ik mijn eerste dag aan het begin van de dag naar het medewerkersplein moet komen om m'n badge te laten maken en ICT-instructie te krijgen.

Er staat vervolgens in de mail een lijst met dingen die moeten gebeuren, met daarbij dat het instellen van je wachtwoord moet gebeuren VOORDAT je naar het medewerkersplein komt.

Dus ik heb de afgelopen week of zo een paar keer geprobeerd m'n wachtwoord in te stellen, maar ik kreeg telkens foutmeldingen die ik niet snapte (als in: "Error -232843958." superinformatief).

ICT teruggemaild.

Blijkt dat ik mijn wachtwoord pas in kan stellen op de dag dat mijn contract ingaat. Dwz de dag waarop ik aan het begin van de dag al op het medewerkersplein moet zijn.

Dus morgen tijdens het ontbijt maar even een wachtwoord instellen dan.

Superhandig dit |:(
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:36 schreef Tele6 het volgende:
*G* @:Kaatje1

:* @:fietsie ik hoop dat het nu klaar is met tandenellende.

@:Barreltje _O_ voor datingverhalen.
Had je eigenlijk nog gekeken of een therapeut je een beetje kon helpen om de dingen op een rijtje te krijgen? Of zeg ik nu wat raars?
pi_203660565
Rekenwonders, zo aan het eind van de werkdag kom ik weer ergens niet uit. Ik vind het suf maar mijn brein is op geloof ik.
Hoeveel procent van ¤ 69.935 is ¤ 44.479?

Ons huis zag er zo uit als op de foto. Wel zonder moderne fratsen als een radiator.
Spoilers!
pi_203660570
Kaatje *O*
Spoilers!
pi_203660583
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Rekenwonders, zo aan het eind van de werkdag kom ik weer ergens niet uit. Ik vind het suf maar mijn brein is op geloof ik.
Hoeveel procent van 69.935 is 44.479?

Ons huis zag er zo uit als op de foto. Wel zonder moderne fratsen als een radiator.
63.6%

Je doet 44.479/69.935*100% = 63.6004861657%

Zoals:
een kwart is 25%
1/4*100%=25%
pi_203660598
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
63.6%

Je doet 44.479/69.935*100% = 63.6004861657 %
Oh ja, ik zie het. Natuurlijk.

Dank je!
Spoilers!
pi_203660606
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Rekenwonders, zo aan het eind van de werkdag kom ik weer ergens niet uit. Ik vind het suf maar mijn brein is op geloof ik.
Hoeveel procent van ¤ 69.935 is ¤ 44.479?

Ons huis zag er zo uit als op de foto. Wel zonder moderne fratsen als een radiator.
Als ik alle getallen goed heb overgenomen, 63.6 %
  maandag 14 februari 2022 @ 16:42:09 #8
63722 z80
I fink you freaky
pi_203660615
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Laatste posts:
[..]
[..]
[..]

Uwwachtwoordmoetonmogelijklangzijnminimaal2Hoofdletterseneenleestekenhebben!
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203660639
Ow fak, spuit11

Ik doe trouwens 100/69,.. en dat keer die 44,...
  maandag 14 februari 2022 @ 16:43:56 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_203660642
Fruitboompjes lijken de winter overleeft te hebben. Er komen wat groenen puntjes her en der.
Nu hopen dat de perzik niet weer last krijgt van bladschimmel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203660643
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:42 schreef z80 het volgende:

[..]
Uwwachtwoordmoetonmogelijklangzijnminimaal2Hoofdletterseneenleestekenhebben!
Ik dacht idd eerst dat het daaraan lag.

Ik heb ook een paar keer plekken gehad waar je een wachtwoord moest hebben met speciale tekens erin, maar dan stond er niet bij dat de hele boel van sommige speciale tekens kapotging. Met een uitroepteken zit je meestal wel veilig maar een tijd lang was de puntkomma m'n favoriet en die maakte dingen soms stuk. :P
pi_203660672
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:43 schreef Candaasje het volgende:
Ow fak, spuit11

Ik doe trouwens 100/69,.. en dat keer die 44,...
Toch bedankt O+
Spoilers!
pi_203660683
Men had vroeger wel gelijk toen ze zeiden dat ik de rest van mijn leven iets aan de vakken wiskunde en economie had :')
Spoilers!
pi_203660684
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:43 schreef Candaasje het volgende:
Ow fak, spuit11

Ik doe trouwens 100/69,.. en dat keer die 44,...
Ik doe stiekem helemaal niet met 100 vermenigvuldigen, alleen maar de twee getallen door elkaar delen. Een punt of komma twee plekken opschuiven heb ik geen rekenmachine bij nodig :6

Hoe dan ook doet de volgorde van de dingen er natuurlijk niet toe. Het is maar net wat voor jou logisch voelt.
pi_203660725
Wat fijn @Lucky_Strike dat hier rekenwonders zitten. Ik wat nog aan het kijken wat je wilde (cijfers, ik heb er een bloedhekel aan).
We have far more in common than that which devides us..
pi_203660774
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn @:Lucky_Strike dat hier rekenwonders zitten. Ik wat nog aan het kijken wat je wilde (cijfers, ik heb er een bloedhekel aan).
Ik was al blij dat ik mijn hersens niet hoefde te laten kraken.

Wat houdt de klik-uitnodiging in Kaatje? Tweede gesprek? Was dat die vacature waar je wegens ziekte vorige week niks van hoorde?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203660806
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn @:Lucky_Strike dat hier rekenwonders zitten. Ik wat nog aan het kijken wat je wilde (cijfers, ik heb er een bloedhekel aan).
Ik heb er vroeger zo met de pet naar gegooid dat ik mijn hele leven al een enorme onzekerheid over dit soort dingen heb.

Over economie en boekhouding is het nog veel erger. Dat begint nu ik er de laatste 2 jaar veel intensiever mee bezig ben wel te komen gelukkig. Voorheen deed ik gewoon een kunstje dat me uitgelegd werd en de boekhouder deed er zijn ding mee.
Nu krijg ik een paar keer per jaar les van een goede vriend over hoe ik de juiste dingen destilleer uit de gegevens die onze boekhouding ons geeft. Ik vind echt dat ik dit niet nodig zou moeten hebben. Maar de werkelijkheid is anders helaas. Gelukkig vind ik leren tegenwoordig wel ontzettend tof O+
Ik ben nu dus weer met een projectje bezig om overzicht te krijgen. Volgende week krijg ik weer een lesje en daarna heb ik als het goed is de kennis die ik zoek.
Spoilers!
pi_203660843
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb er vroeger zo met de pet naar gegooid dat ik mijn hele leven al een enorme onzekerheid over dit soort dingen heb.

Over economie en boekhouding is het nog veel erger. Dat begint nu ik er de laatste 2 jaar veel intensiever mee bezig ben wel te komen gelukkig. Voorheen deed ik gewoon een kunstje dat me uitgelegd werd en de boekhouder deed er zijn ding mee.
Nu krijg ik een paar keer per jaar les van een goede vriend over hoe ik de juiste dingen destilleer uit de gegevens die onze boekhouding ons geeft. Ik vind echt dat ik dit niet nodig zou moeten hebben. Maar de werkelijkheid is anders helaas. Gelukkig vind ik leren tegenwoordig wel ontzettend tof O+
Ik ben nu dus weer met een projectje bezig om overzicht te krijgen. Volgende week krijg ik weer een lesje en daarna heb ik als het goed is de kennis die ik zoek.
Wat fijn dat je dat nu kunt leren O+

Ik was trouwens zo'n altijd-tienen-haal-type op de middelbare school en ook dan zijn er reken/economie-vragen waar ik niet uitkom. Je haalt op de middelbare school tienen als je het kunstje goed kunt, en vervolgens ziet de praktijk er heel anders uit :(
pi_203660864
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik was al blij dat ik mijn hersens niet hoefde te laten kraken.

Wat houdt de klik-uitnodiging in Kaatje? Tweede gesprek? Was dat die vacature waar je wegens ziekte vorige week niks van hoorde?
Nee niet die maar van het gesprek van vanochtend. Of er ook een klik is met een paar van de mensen waar je mee komt te werken.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 14 februari 2022 @ 17:01:28 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203660914
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Laatste posts:
[..]
[..]
[..]

jup, ik heb nu wekelijkse sessies met een psychotherapeut, ( eerst eens per 2 weken, maar dat was te weinig) en daarnaast ben ik bezig met een soort van relatie cursus.. stap 1: schrijf een brief aan alle mensen die je er van weerhouden om nu lief te hebben... goed.. ik ben al 5 brieven verder.. maar het helpt :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203660916
Ik leerde 'de regel van 3' in Antwerpen...sindsdien kan ik berekeningen met mollen e.d. eenvoudig en snel berekenen. De 28 jaar ervoor snapte ik er geen hout van. :D

De bijlesdocent leerde het ons zo, omdat ie wel wist dat de meesten van ons schrik hadden voor formules.

Het is telkens hetzelfde stappenplan:

De vraag:
69 = 100%
43 = ....%?

Stap 1: reken 69 terug naar 1, want dat is weer veel makkelijker terug te rekenen naar 43.
Dus de vraag wordt: 1 = ..%?
--> deel 69 door 69 (want dat is 1)

Stap 2: De regel van 3 --> alles wat je aan de ene 'kant'van het = teken doet, doe je ook aan de andere. Dus als je 69 door 69 deelt, deel je 100 ook door 69.

Stap 3: we hebben nu 1 = 1,45%
Maar we willen weten: 43 = ..% ?
--> beide kanten vermenigvuldig je met 43.
43 = 63.6%


Het is wat omslachtig, maar het geeft mij veel meer overzicht ik wat ik doe dan een kruistabel gebruiken ofzo. Dat laatste is wel sneller, maar dan moet je het wel blijven begrijpen anders hussel je al snel getallen door elkaar.
  maandag 14 februari 2022 @ 17:02:25 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203660928
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee niet die maar van het gesprek van vanochtend. Of er ook een klik is met een paar van de mensen waar je mee komt te werken.
het is zo fijn om te zien dat er toch nog best wat leuke vacatures voor je langs komen kaat! maar goed dat je niet eerder andere vacatures aan genomen hebt! ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203660947
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat fijn dat je dat nu kunt leren O+

Ik was trouwens zo'n altijd-tienen-haal-type op de middelbare school en ook dan zijn er reken/economie-vragen waar ik niet uitkom. Je haalt op de middelbare school tienen als je het kunstje goed kunt, en [b]vervolgens ziet de praktijk er heel anders uit [/b] :(
Dat is wel een vast gegeven ja.

Ik ga morgen of overmorgen mezelf dingen leren over grafieken enzo in Excel. Dat heb ik 20 jaar geleden wel heel uitgebreid geleerd op Schoevers maar sindsdien nog maar 1 keer gebruikt. Ik heb er wel zin in. Ik zou het liefst nu aan de slag gaan maar daar zou de ergotherapeut van alles over vinden dus ik sluit nu braaf af en ga het avondeten voorbereiden.
Spoilers!
pi_203660981
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]
jup, ik heb nu wekelijkse sessies met een psychotherapeut, ( eerst eens per 2 weken, maar dat was te weinig) en daarnaast ben ik bezig met een soort van relatie cursus.. stap 1: schrijf een brief aan alle mensen die je er van weerhouden om nu lief te hebben... goed.. ik ben al 5 brieven verder.. maar het helpt :)
Goed van je :Y

Bedankt voor je date-verhalen. Klinkt ingewikkeld allemaal. Gelukkig hoef je niet een van die kerels te kiezen. Er geen kiezen en wachten op een ander is ook prima.
Spoilers!
pi_203660989
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik leerde 'de regel van 3' in Antwerpen...sindsdien kan ik berekeningen met mollen e.d. eenvoudig en snel berekenen. De 28 jaar ervoor snapte ik er geen hout van. :D

De bijlesdocent leerde het ons zo, omdat ie wel wist dat de meesten van ons schrik hadden voor formules.

Het is telkens hetzelfde stappenplan:

De vraag:
69 = 100%
43 = ....%?

Stap 1: reken 69 terug naar 1, want dat is weer veel makkelijker terug te rekenen naar 43.
Dus de vraag wordt: 1 = ..%?
--> deel 69 door 69 (want dat is 1)

Stap 2: De regel van 3 --> alles wat je aan de ene 'kant'van het = teken doet, doe je ook aan de andere. Dus als je 69 door 69 deelt, deel je 100 ook door 69.

Stap 3: we hebben nu 1 = 1,45%
Maar we willen weten: 43 = ..% ?
--> beide kanten vermenigvuldig je met 43.
43 = 63.6%

Het is wat omslachtig, maar het geeft mij veel meer overzicht ik wat ik doe dan een kruistabel gebruiken ofzo. Dat laatste is wel sneller, maar dan moet je het wel blijven begrijpen anders hussel je al snel getallen door elkaar.
Zo bleef het ooit ook bij mij hangen :Y
Spoilers!
pi_203661021
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik leerde 'de regel van 3' in Antwerpen...sindsdien kan ik berekeningen met mollen e.d. eenvoudig en snel berekenen. De 28 jaar ervoor snapte ik er geen hout van. :D

De bijlesdocent leerde het ons zo, omdat ie wel wist dat de meesten van ons schrik hadden voor formules.

Het is telkens hetzelfde stappenplan:

De vraag:
69 = 100%
43 = ....%?

Stap 1: reken 69 terug naar 1, want dat is weer veel makkelijker terug te rekenen naar 43.
Dus de vraag wordt: 1 = ..%?
--> deel 69 door 69 (want dat is 1)

Stap 2: De regel van 3 --> alles wat je aan de ene 'kant'van het = teken doet, doe je ook aan de andere. Dus als je 69 door 69 deelt, deel je 100 ook door 69.

Stap 3: we hebben nu 1 = 1,45%
Maar we willen weten: 43 = ..% ?
--> beide kanten vermenigvuldig je met 43.
43 = 63.6%

Het is wat omslachtig, maar het geeft mij veel meer overzicht ik wat ik doe dan een kruistabel gebruiken ofzo. Dat laatste is wel sneller, maar dan moet je het wel blijven begrijpen anders hussel je al snel getallen door elkaar.
Pohhh wat een verhaal. Maar als het voor jou werkt, prima.

Als ik dit soort dingen niet zeker meer weet, reken ik het altijd even na met een som waarvan ik al weet wat het antwoord gaat zijn. Vandaar dat ik bij mijn antwoord aan LS ook schreef:

een kwart is 25%
1/4*100% = 25%

Maar dan moet je al wel weten in welke richting je het moet zoeken.
pi_203661032
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef Barreltje het volgende:

[..]
het is zo fijn om te zien dat er toch nog best wat leuke vacatures voor je langs komen kaat! maar goed dat je niet eerder andere vacatures aan genomen hebt! ^O^
Ja, het valt mij ook alles mee :D
Moest wel lachen net. Die dame (leidinggevende) zei wel "we vinden het best spannend om met jou verder te gaan want jij ben natuurlijk gewend te werken bij strak georganiseerde multinationals waar alles glad verloopt, en da's bij ons niet". Ik heb haar maar even uit de droom geholpen _O-
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 14 februari 2022 @ 17:12:25 #28
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203661052
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Goed van je :Y

Bedankt voor je date-verhalen. Klinkt ingewikkeld allemaal. Gelukkig hoef je niet een van die kerels te kiezen. Er geen kiezen en wachten op een ander is ook prima.
ja, die insteek heb ik nu ook steeds meer.. voorlopig dus vrij weinig ( = niet) actief op tinder.. even deze mannen " uitspelen" en dan eens kijken waar ik sta voor een evt nieuwe kerel..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 14 februari 2022 @ 17:13:10 #29
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203661062
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, het valt mij ook alles mee :D
Moest wel lachen net. Die dame (leidinggevende) zei wel "we vinden het best spannend om met jou verder te gaan want jij ben natuurlijk gewend te werken bij strak georganiseerde multinationals waar alles glad verloopt, en da's bij ons niet". Ik heb haar maar even uit de droom geholpen _O-
uhuh.. "strak georganiseerde multinationals ..." _O- _O- _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203661108
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]
uhuh.. "strak georganiseerde multinationals ..." _O- _O- _O-
precies zo reageerde ik ook
We have far more in common than that which devides us..
pi_203661374
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee niet die maar van het gesprek van vanochtend. Of er ook een klik is met een paar van de mensen waar je mee komt te werken.
Oeh! Twee ijzers in het vuur dus *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203661391
Kattenfontein geïnstalleerd *O*
Hij wordt vakkundig genegeerd :{w
Tot ik even niet keek en er blijkbaar toch onderzoek had plaatsgevonden -> fontein gedeeltelijk gedemonteerd en water over de vloer :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203661401
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Oeh! Twee ijzers in het vuur dus *O*
Ik ga maar even uit van anderhalve ijzers. Nog niets gehoord van die organisatie.
We have far more in common than that which devides us..
pi_203661414
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kattenfontein geïnstalleerd *O*
Hij wordt vakkundig genegeerd :{w
Tot ik even niet keek en er blijkbaar toch onderzoek had plaatsgevonden -> fontein gedeeltelijk gedemonteerd en water over de vloer :')
Ik heb het ding weggegeven. Bleef dweilen. Elin sprong er haast in en Nika wipte 'm om. _O-
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 14 februari 2022 @ 17:55:56 #35
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203661466
ik zette vandaag de voeding bak aan de andere kant van het aanrecht, naar aanleiding van " niet naast water bak zetten" het werd me niet helemaal in dank afgenomen geloof ik..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203661489
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb het ding weggegeven. Bleef dweilen. Elin sprong er haast in en Nika wipte 'm om. _O-
_O-

Gelukkig heb ik de mijne van waardebonnen gekocht :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 14 februari 2022 @ 17:59:08 #37
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203661501
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]
uhuh.. "strak georganiseerde multinationals ..." _O- _O- _O-
ik loop sinds ergens in de jaren 90 bij multinationals rond, en hoe meer spiegelglas en edelstaal aan de buitenkant, hoe spetterender de naam, hoe meer het achter de gevel met Ducttape en tie-wraps aan elkaar hangt, met elastiekjes en cellotape,
pi_203661503
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:55 schreef Barreltje het volgende:
ik zette vandaag de voeding bak aan de andere kant van het aanrecht, naar aanleiding van " niet naast water bak zetten" het werd me niet helemaal in dank afgenomen geloof ik..
De waterbak staat hier ongeveer 30 cm van de voerbak van Nika. Gebruiken ze beiden (de voerbak zit natuurlijk wel dicht). tijd geleden de waterbak tussen de 2 voerbakken gezet. Waterbak werd genegeerd, ze gingen drinken in de bak in de gang. Katten _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_203661525
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
ik loop sinds ergens in de jaren 90 bij multinationals rond, en hoe meer spiegelglas en edelstaal aan de buitenkant, hoe spetterender de naam, hoe meer het achter de gevel met Ducttape en tie-wraps aan elkaar hangt, met elastiekjes en cellotape,
:Y En al die vergaderingen daarover, gebruiken we ducttape of cellotape :D
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 14 februari 2022 @ 18:01:03 #40
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203661530
Had vroeger een golden retriever, bij warm weer speelde die met zijn waterbak, ging erin zitten, kiepte hem om en rolde in het water. goddank tegels op de vloer
  maandag 14 februari 2022 @ 18:02:59 #41
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203661542
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
:Y En al die vergaderingen daarover, gebruiken we ducttape of cellotape :D
Daar moet de OR over gevraagd worden een advies uit te brengen. En Office Supplies wil geen eigenaarschap nemen van Ducttape, alleen cellotape, Ducttape hoort bij Facilities
pi_203661548
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Daar moet de OR over gevraagd worden een advies uit te brengen. En Office Supplies wil geen eigenaarschap nemen van Ducttape, alleen cellotape, Ducttape hoort bij Facilities
_O- zo herkenbaar
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 14 februari 2022 @ 18:12:22 #43
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203661632
Jong geleerd..

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 14 februari 2022 @ 18:16:25 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203661672
Wel handig; dicteerservice straks? ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203661761
Oh, ik was van plan om iets anders dan een gewoon drinkbakje te kopen voor de meisjes. Toch maar niet misschien.

Piep houdt wel van stromend water trouwens. Ze 'hielp' vroeger vaak mee met planten water geven. Bij elke plant dronk ze van de straal uit de gieter.
Spoilers!
pi_203661764
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:13 schreef Barreltje het volgende:
uhuh.. "strak georganiseerde multinationals ..." _O- _O- _O-
Iedereen die ik ooit sprak over een baan bij een multinational zei dat het er net zo'n puinzooi was als bij elk ander bedrijf. Er werken namelijk overal gewoon mensen :+

@Barreltje jammer van de Deen. De NLer wordt niks, want hij wil een echte relatie en niet zo nu en dan alleen seks en jij bent niet echt gek op hém, maar op de seks. Ik zie overal een soort van 'ja maar hmm, zucht' in je tekst. De Viking klinkt wel ok, alleen als je pas na 10 weken kon afspreken, hoe gaat dat met het afspreken in de toekomst? En voortanden missen lijkt mij eigenlijk zo op te lossen bij een goede tandarts/implantoloog.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 18:23:39 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203661766
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:12 schreef Barreltje het volgende:
Jong geleerd..

[ afbeelding ]
Loopt die in O. rondt? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203661790
Oh ja, klein kattendrama hier. Jross is op Poes' staart gaan staan (donkere vloer, donkere kamer, zwarte kat) en nu hangt de staart slap. Net naar da geweest, foto gemaakt. Botjes staan niet meer op 1 lijn. Geen #. Pijnstilling (mee)gekregen en nu even 2 weken afwachten of het herstelt. Anders waarschijnlijk amputatie van de staart.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 14 februari 2022 @ 18:26:13 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203661800
Ahjakkes Isabeau ... dat klinkt heel sneu
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 14 februari 2022 @ 18:26:55 #50
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203661811
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, ik was van plan om iets anders dan een gewoon drinkbakje te kopen voor de meisjes. Toch maar niet misschien.

Piep houdt wel van stromend water trouwens. Ze 'hielp' vroeger vaak mee met planten water geven. Bij elke plant dronk ze van de straal uit de gieter.
Mijn kat vind het geweldig. Zit er ook uren gewoon naar te staren _O-
Als de fontein een keer storing heeft gaat ze net zo lang mauwen tot we het fixen.
pi_203661816
@Isabeau arme Poes! ;(
pi_203661823
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, klein kattendrama hier. Jross is op Poes' staart gaan staan (donkere vloer, donkere kamer, zwarte kat) en nu hangt de staart slap. Net naar da geweest, foto gemaakt. Botjes staan niet meer op 1 lijn. Geen #. Pijnstilling (mee)gekregen en nu even 2 weken afwachten of het herstelt. Anders waarschijnlijk amputatie van de staart.
Aw nee ;(
Spoilers!
  maandag 14 februari 2022 @ 18:28:02 #53
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203661828
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, klein kattendrama hier. Jross is op Poes' staart gaan staan (donkere vloer, donkere kamer, zwarte kat) en nu hangt de staart slap. Net naar da geweest, foto gemaakt. Botjes staan niet meer op 1 lijn. Geen #. Pijnstilling (mee)gekregen en nu even 2 weken afwachten of het herstelt. Anders waarschijnlijk amputatie van de staart.
Oh noes ;(
pi_203661865
Och arme poes toch. :'(
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 14 februari 2022 @ 18:33:39 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203661899
En niemand vraagt of JRoss zich niet te pletter geschrokken is?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203662092
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef fietsie het volgende:
En niemand vraagt of JRoss zich niet te pletter geschrokken is?
Die voelt zich vooral heel schuldig :-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203662157
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, klein kattendrama hier. Jross is op Poes' staart gaan staan (donkere vloer, donkere kamer, zwarte kat) en nu hangt de staart slap. Net naar da geweest, foto gemaakt. Botjes staan niet meer op 1 lijn. Geen #. Pijnstilling (mee)gekregen en nu even 2 weken afwachten of het herstelt. Anders waarschijnlijk amputatie van de staart.
Awwww ook rot voor papa poes :{
  maandag 14 februari 2022 @ 18:51:22 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203662170
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die voelt zich vooral heel schuldig :-
Juh dat snap ik wel, dat zou ik ook wel hebben
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203662195
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die voelt zich vooral heel schuldig :-
Zo begrijpelijk. Is poes nu ook bang voor hem of accepteert hij wel knuffels?
We have far more in common than that which devides us..
pi_203662249
Isa poes. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 14 februari 2022 @ 19:12:53 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203662543
Ik kreeg dus een flesje brut mee om mn mond mee te spoelen. Een voor na het avond eten, en een voor morgenochtend. Waterstofperoxide oplossing....
Bah Bah Bah Bah Bah Bah Bah.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203662567
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:

Zo begrijpelijk. Is poes nu ook bang voor hem of accepteert hij wel knuffels?
Ik heb Poes sinds da bezoek niet meer gezien. Zit denk ik onder het bed, maar ik laat hem maar even.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203662694
ach, arme poes. .

Hier ook een fontein, ze vinden het fijn geloof ik. Staat hier trouwens pal naast het eten, ik heb nog niet gemerkt dat ze het een probleem vinden...

Zo, dag 1 van de werkweek is weer voorbij. De kinderen hebben woensdag een dagje schoolvrij, en wij hebben ook allebei vrij genomen. We denken erover om naar de Efteling te gaan, maar het weer ziet er niet heel florisant uit. Wat denken jullie, doen of niet?
pi_203662702
Ahw, arme poezel ;(
Maar het overkomt meer mensen hoor. Ik heb ook wel eens een staartamputatie gezien bij een hond waarbij het baasje de deur iets te hard/snel had dichtgegooid.
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 19:25:24 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203662766
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:21 schreef Jagärtrut het volgende:
ach, arme poes. .

Hier ook een fontein, ze vinden het fijn geloof ik. Staat hier trouwens pal naast het eten, ik heb nog niet gemerkt dat ze het een probleem vinden...

Zo, dag 1 van de werkweek is weer voorbij. De kinderen hebben woensdag een dagje schoolvrij, en wij hebben ook allebei vrij genomen. We denken erover om naar de Efteling te gaan, maar het weer ziet er niet heel florisant uit. Wat denken jullie, doen of niet?
Als het weer slecht is hoef je niet lang in de rij te staan voor de attracties.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203662789
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als het weer slecht is hoef je niet lang in de rij te staan voor de attracties.
sowieso lijkt het me dat je op een normale dag buiten de schoolvakanties tijdens schooltijd niet lang zal moeten wachten, toch?
pi_203662989
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:

sowieso lijkt het me dat je op een normale dag buiten de schoolvakanties tijdens schooltijd niet lang zal moeten wachten, toch?
Wij waren er eind november/begin december op een doordeweekse dag en het was super rustig. Je kon eigenlijk overal doorlopen. De 'wachtrij' was hoe snel je door de lange gangen waar normaal mensen staan kon lopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203663204
Hier drinken de poezen graag douchewater. Ze zijn verontwaardigd als er 's ochtend niet gedouched wordt. Meestal draai ik dan even de koude kraan open.
Verder drinken zij en de de honden allemaal braaf uit de waterbak.

Morgen gaan we op pad. Honden in de auto, katten in de schuur. Ik vind dat toch altijd het moeilijkste deel, de katten achterlaten (sinds we de honden meenemen). Ze laten zich nauwelijks zien als we weg zijn. Als we terug zijn, zijn ze er binnen 5 minuten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203663300
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, klein kattendrama hier. Jross is op Poes' staart gaan staan (donkere vloer, donkere kamer, zwarte kat) en nu hangt de staart slap. Net naar da geweest, foto gemaakt. Botjes staan niet meer op 1 lijn. Geen #. Pijnstilling (mee)gekregen en nu even 2 weken afwachten of het herstelt. Anders waarschijnlijk amputatie van de staart.
Awww, dat is toch precies waar je altijd bang voor bent met die beestjes die zo lekker in de weg blijven liggen. Hopelijk herstelt het gewoon.
pi_203663430
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, ik was van plan om iets anders dan een gewoon drinkbakje te kopen voor de meisjes. Toch maar niet misschien.

Piep houdt wel van stromend water trouwens. Ze 'hielp' vroeger vaak mee met planten water geven. Bij elke plant dronk ze van de straal uit de gieter.
Kater heeft net een uitgebreide inspectie gehouden. Kwartier lang gestaard, oortjes naar voren, voorzichtig trillend neusje richting water… maar drinken is blijkbaar nog stom. Gelukkig heeft mijn bak twee opzetstukken en kan ik daardoor drie versies van stromend water creëren :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203663461
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, klein kattendrama hier. Jross is op Poes' staart gaan staan (donkere vloer, donkere kamer, zwarte kat) en nu hangt de staart slap. Net naar da geweest, foto gemaakt. Botjes staan niet meer op 1 lijn. Geen #. Pijnstilling (mee)gekregen en nu even 2 weken afwachten of het herstelt. Anders waarschijnlijk amputatie van de staart.
Ach noh… stom ongeluk, niemand die het met opzet doet maar wat zal hij zich schuldig voelen ;(
Hopelijk gaat staart weer wapperen. En anders staartloos door het leven, extra speciale Poes O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203663542
@Kaatje1 *O* Volgende ronde.

En poes van Jross en Isa: wat sneu voor kat en voor Jross.
En voor jou. Tis gelukkig een binnenkat. Buiten zou een probleempje zijn met balanceren.
Even afwachten dus.

Vandaag geregeld: de reservering van 4 kamers in klein hotel in de buurt van Assen.
Iedereen was bereikbaar om afspraken te maken. Ben benieuwd of er mensen afhaken. Eens kijken of de traditie in ere hersteld kan worden.
Kampeerweekenden doen wij niet zo snel meer. 😉
pi_203663887
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had vroeger een golden retriever, bij warm weer speelde die met zijn waterbak, ging erin zitten, kiepte hem om en rolde in het water. goddank tegels op de vloer
Retrievers blijven retrievers :') _O-

quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:12 schreef Barreltje het volgende:
Jong geleerd..

[ afbeelding ]
Zo schattig O+

quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, klein kattendrama hier. Jross is op Poes' staart gaan staan (donkere vloer, donkere kamer, zwarte kat) en nu hangt de staart slap. Net naar da geweest, foto gemaakt. Botjes staan niet meer op 1 lijn. Geen #. Pijnstilling (mee)gekregen en nu even 2 weken afwachten of het herstelt. Anders waarschijnlijk amputatie van de staart.
Ogh wat sneu voor poes en voor Jross ook want die zal zich er ook wel behoorlijk knullig onder voelen.


Loebes heeft de neiging als je over hem heen stapt dan ook op te staan, zijn poot of kop te verleggen .. staarten te laten zwiepen… echt een breek je nek parcours :’)
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 14 februari 2022 @ 20:41:53 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203664406
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 14 februari 2022 @ 20:55:24 #75
63722 z80
I fink you freaky
pi_203664644
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:12 schreef fietsie het volgende:
Ik kreeg dus een flesje brut mee om mn mond mee te spoelen. Een voor na het avond eten, en een voor morgenochtend. Waterstofperoxide oplossing....
Bah Bah Bah Bah Bah Bah Bah.
Dat spul smaakt toch naar niets? Schuimt wel als een gek.

Even terugkomend op het rekenwerk.
Ooit een cursus bij Cisco gedaan. Netwerken bouwen. Het eerste waar we mee begonnen was de opmerking "we gaan weer terug naar de kleuterschool om te leren rekenen".
De reden hiervoor. Op school werd binair rekenen of op een zakjapanner gedaan of heel ingewikkeld hokusspokus trucje.
Terwijl het gewoon tot 9 tellen is. Beginnen met de 0.
En eenmaal duidelijk uitgelegd en een paar oefening verder ging het omzetten vrij snel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 14 februari 2022 @ 20:58:56 #76
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203664688
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:55 schreef z80 het volgende:

[..]
Dat spul smaakt toch naar niets? Schuimt wel als een gek.

De associatie die ik er van kreeg was het water wat je overhoudt na het koken van aardappelen, het schuimt inderdaad als een malle en vanmiddag toen de ellende was moest ik er van kokhalzen daardoor, daar was ik nu op voorbereid..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 14 februari 2022 @ 21:09:57 #77
63722 z80
I fink you freaky
pi_203664893
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:58 schreef fietsie het volgende:

[..]
De associatie die ik er van kreeg was het water wat je overhoudt na het koken van aardappelen, het schuimt inderdaad als een malle en vanmiddag toen de ellende was moest ik er van kokhalzen daardoor, daar was ik nu op voorbereid..
De eerste keer neem je inderdaad een te grote slok. Klein beetje van het spul is voldoende.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203664917
Ik kijk Andere Tijden. Gaat over carnaval, ik zag mijn stadje ook al langskomen.
Tof, een stukje (meer) geschiedenis erbij *O* Wel een mooi beeld, waarin Limburgs en Brabants carnaval, en de tradities waaruit beide versies zijn ontstaan worden besproken.

Nu Beppie Kraft aan het woord _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203665337
Wanneer is het eigenlijk carnaval en wordt het dit jaar weer een beetje een normaal carnaval?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203665481
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer is het eigenlijk carnaval en wordt het dit jaar weer een beetje een normaal carnaval?
Over twee weken (27-2) en geen idee.
Alle optochten zijn afgelast maar ik las vandaag dat het kabinet per 25-2 heel veel maatregelen gaat loslaten. Dus dat duidt op volle kroegen en druk straatcarnaval.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 14 februari 2022 @ 21:45:56 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203665540
Ik begreep dat er vooral aan gesleuteld wordt om te zorgen dat er 1 set regels voor overal moet komen, en niet een stad "iets gunstiger" die dan volledig onder de voet gelopen wordt..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203665587
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:45 schreef fietsie het volgende:
Ik begreep dat er vooral aan gesleuteld wordt om te zorgen dat er 1 set regels voor overal moet komen, en niet een stad "iets gunstiger" die dan volledig onder de voet gelopen wordt..
Deze set regels is wel eenduidig ja…
https://nos.nl/artikel/24(...)ari-grotendeels-open

Gaat vast weer een nieuwe besmettingsgolf opleveren, maar hopelijk blijven -waar men nu vanuit gaat- de ziekenhuisopnames beheersbaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203665760
Kaatje 2e ronde lees ik *O* *O*
  maandag 14 februari 2022 @ 21:58:51 #84
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203665797
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, klein kattendrama hier. Jross is op Poes' staart gaan staan (donkere vloer, donkere kamer, zwarte kat) en nu hangt de staart slap. Net naar da geweest, foto gemaakt. Botjes staan niet meer op 1 lijn. Geen #. Pijnstilling (mee)gekregen en nu even 2 weken afwachten of het herstelt. Anders waarschijnlijk amputatie van de staart.
-O-
Hopelijk herstelt het staartje 🤞🤞🤞
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203667067
Wow wat een indringende ontroerende docu vanavond op 2 ;( :'( O+
https://www.npostart.nl/2doc/14-02-2022/KN_1727692
pi_203667257
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 23:28 schreef Blues het volgende:
Wow wat een indringende ontroerende docu vanavond op 2 ;( :'( O+
https://www.npostart.nl/2doc/14-02-2022/KN_1727692
Ik ga m morgen kijken, leek me ook zo indrukwekkend
We have far more in common than that which devides us..
pi_203667302
Ik keek een TED talk. Niet ontroerend, maar eerst grappig en toen kwam er een plotwending en was ik wat geshoqueerd.

"Gabriella" kijkt vanuit het Empire State Building over NY en besluit dat ze meer van dit soort views wil zien. Ze doet zich voor als een miljardair (makelaars vragen dus als eerste wie haar man is :') ) en gaat huizen bekijken in Manhattan. Appartementen van meer dan 30 miljoen, in enorme skyscrapers gebouwd in de afgelopen 10 jaar. Ze bekijkt er honderden! Het begon dus grappig, want deed me denken aan Marie van Breaking Bad die als hobby het bezoeken van Open Huis huizen had :+

Maar het werd toch een beetje een ander verhaal. Van hoe ze als vrouw totaal anders werd benaderd (gericht op emotie) als een man (gericht op geld). En toen de verwondering dat ze er zou gaan wonen. Want dit zijn geen 'echte huizen' :{ Het is een plek om je overtollige geld veilig te stallen :X

Kijk en verwonderd u:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203667305
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 23:28 schreef Blues het volgende:
Wow wat een indringende ontroerende docu vanavond op 2 ;( :'( O+
https://www.npostart.nl/2doc/14-02-2022/KN_1727692
Dat is geen vrolijke docu. Ik vind alleen de beschrijving al heftig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203667849
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 15 februari 2022 @ 07:00:02 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203667937
Moggeh
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 15 februari 2022 @ 07:07:42 #91
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203667968
Moggel
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 07:17:35 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203668012
Moi
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203668021
Hola.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203668031
Goeiemorgen. :W
pi_203668101
Mogge! Succes @Tele6 en ook heel veel plezier
We have far more in common than that which devides us..
pi_203668133
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:20 schreef Tele6 het volgende:
Goeiemorgen. :W
Gelukt met inloggen? Nu onderweg naar je medewerkersplein? :P

Succes op je eerste dag *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203668137
Wekker gezet om met samengeknepen billetjes naar de ploegenachtervolging te kijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203668149
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gelukt met inloggen? Nu onderweg naar je medewerkersplein? :P

Succes op je eerste dag *O*
Jup :D
Nu bijna de deur uit. Even wachten op de uitslag van m'n zelftest en nog even m'n boterhammen smeren :D
Dankje :*
  dinsdag 15 februari 2022 @ 07:39:42 #99
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203668244
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wekker gezet om met samengeknepen billetjes naar de ploegenachtervolging te kijken.
Altijd spannend

pi_203668264
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:20 schreef Tele6 het volgende:
Goeiemorgen. :W
Succes vandaag :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 15 februari 2022 @ 07:41:46 #101
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203668272
Covidtest is negatief *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_203668556
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wekker gezet om met samengeknepen billetjes naar de ploegenachtervolging te kijken.
Ik zit ook voor de tv, m’n warme bedje opgegeven
We have far more in common than that which devides us..
pi_203668571
@Tele6 een hele goede dag gewenst!

Alle anderen ook hoor, maar tele in het bijzonder.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:01:48 #104
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203668603
Succes en veel plezier Tele! *O*
pi_203668757
De hypotheekaanvraag is goedgekeurd. *O*

Deze keer echt zoveel soepeler dan de vorige keer. Toen was het een chaos bij de adviseur en hingen we tot het einde van de deadline zelf aan de lijn met de bank omdat ze bij de bank ook allemaal vertragingen hadden.
pi_203668792
Zet hem op Tele! Tested en wachtwoord en alles. w/
pi_203668801
Succes op je eerste dag, Tele. *O*
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:16:32 #108
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203668803
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:13 schreef Myraela het volgende:
De hypotheekaanvraag is goedgekeurd. *O*

Deze keer echt zoveel soepeler dan de vorige keer. Toen was het een chaos bij de adviseur en hingen we tot het einde van de deadline zelf aan de lijn met de bank omdat ze bij de bank ook allemaal vertragingen hadden.
Gefeliciteerd!

Zijn jullie ook al uit het meerwerk dan? of kan dat later?

Wij wachten nog op 1 taxatie en dan gaat alles naar de bank *O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 februari 2022 @ 08:19:32 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203668841
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wekker gezet om met samengeknepen billetjes naar de ploegenachtervolging te kijken.
Coopmans neem je rotzooi mee.

Feli Myraela *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203668870
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:16 schreef gcjoel het volgende:
Gefeliciteerd!

Zijn jullie ook al uit het meerwerk dan? of kan dat later?

Wij wachten nog op 1 taxatie en dan gaat alles naar de bank *O*
We hebben een schatting gemaakt, al hebben we dus alweer later pas de dakkapel besloten, dus we moeten al wat schuiven. Het ruwwerk moeten we eind april inleveren en de details 2 maanden later.

Gaat bij jullie ook lekker snel! Streven jullie naar de eerdere opleverdatum?
pi_203668872
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:13 schreef Myraela het volgende:
De hypotheekaanvraag is goedgekeurd. *O*

Deze keer echt zoveel soepeler dan de vorige keer. Toen was het een chaos bij de adviseur en hingen we tot het einde van de deadline zelf aan de lijn met de bank omdat ze bij de bank ook allemaal vertragingen hadden.
Wat fijn! Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:24:01 #112
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203668885
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:22 schreef Myraela het volgende:

[..]
We hebben een schatting gemaakt, al hebben we dus alweer later pas de dakkapel besloten, dus we moeten al wat schuiven. Het ruwwerk moeten we eind april inleveren en de details 2 maanden later.

Gaat bij jullie ook lekker snel! Streven jullie naar de eerdere opleverdatum?
Nja ik wil het sowieso snel rond hebben, maar als de verkopers geen andere oplossing kunnen vinden gaan we inderdaad voor de eerdere datum. Dat is voor ons alleen maar prima.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:41:58 #113
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203669054
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:13 schreef Myraela het volgende:
De hypotheekaanvraag is goedgekeurd. *O*

Deze keer echt zoveel soepeler dan de vorige keer. Toen was het een chaos bij de adviseur en hingen we tot het einde van de deadline zelf aan de lijn met de bank omdat ze bij de bank ook allemaal vertragingen hadden.
Gefeliciteerd!
Begrijp dat er een run is op hypotheken omdat men vreest dat de rente snel gaat stijgen. Het zou mij zeer verbazen als dat niet gebeurd.
pi_203669203
Goedemorgen :)
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:53:31 #115
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203669222
Goedemorgen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203669328
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik zit ook voor de tv, m’n warme bedje opgegeven
Ik keek in mijn bedje, daarna nog dutje gedaan en nu op tijd voor deel 2.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203669987
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Gefeliciteerd!
Begrijp dat er een run is op hypotheken omdat men vreest dat de rente snel gaat stijgen. Het zou mij zeer verbazen als dat niet gebeurd.
De rente stijgt al best snel. Wij komen al boven de 2% uit zoals het ernaar uitziet ;(
(Dat is nog steeds weinig, maar vorige week zat 'ie er dus nog onder.)
pi_203669994
Oh en veel plezier @Tele6 *O*
  dinsdag 15 februari 2022 @ 09:40:51 #119
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203670082
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]
De rente stijgt al best snel. Wij komen al boven de 2% uit zoals het ernaar uitziet ;(
(Dat is nog steeds weinig, maar vorige week zat 'ie er dus nog onder.)
hoe lang heb je hem vastgezet?
pi_203670144
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
hoe lang heb je hem vastgezet?
Nog niks vastgezet, want we moeten eerst nog het winnende bod uitbrengen :P
Dat gaan we vandaag doen 8-) En als de Fok!wet nu niet toeslaat, hopelijk morgen de adviseur aan het werk zetten om offertjes op te vragen zodat we zo snel mogelijk de rente kunnen vastpinnen.
Maar we kijken naar 20 jaar :) .
  dinsdag 15 februari 2022 @ 09:46:51 #121
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203670244
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Nog niks vastgezet, want we moeten eerst nog het winnende bod uitbrengen :P
Dat gaan we vandaag doen 8-) En als de Fok!wet nu niet toeslaat, hopelijk morgen de adviseur aan het werk zetten om offertjes op te vragen zodat we zo snel mogelijk de rente kunnen vastpinnen.
Maar we kijken naar 20 jaar :) .
Zo blij dat onze adviseur vorige week vrijdag meteen na ons gesprek het rente aanbod heeft aangevraagd.
Staat de rente tenminste vast, Gezien taxaties enzo gewoon wat tijd kosten.

Ik duim voor jullie bod *O*
dan hebben we ineens allemaal verhuizers in de sc! :D
pi_203670722
Zou zo tof zijn, Candaasje! Hopelijk hebben jullie deze keer het winnende bod. O+
pi_203670745
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:46 schreef gcjoel het volgende:
dan hebben we ineens allemaal verhuizers in de sc! :D
Verhuizen duurt hier nog wel een eeeeeeeeeuwigheid hoor. :D Maar we kunnen er in ieder geval wel naar uit kijken. O+
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:19:12 #124
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203670762
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:18 schreef Myraela het volgende:

[..]
Verhuizen duurt hier nog wel een eeeeeeeeeuwigheid hoor. :D Maar we kunnen er in ieder geval wel naar uit kijken. O+
Dat is waar, hoe doe je dat? _O-
ik ben echt nu al ongeduldig, dus hoop stiekem echt op die eerdere datum
pi_203670780
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:19 schreef gcjoel het volgende:
Dat is waar, hoe doe je dat? _O-
ik ben echt nu al ongeduldig, dus hoop stiekem echt op die eerdere datum
Ik ben gewoon niet zo'n fan van kamperen, dus ja.
pi_203670835
Dank! Mijn vriend hield me vannacht nog wakker door alle overdenkingen m.b.t. het bod, dus ik ben blij als we het gehad hebben :') . (Gaan we het er maar even niet over hebben wat er daarna allemaal nog zou moeten gebeuren, maar hey, dat is (D.V. ;) ) voor latere zorg)

En pfoe, ja jij hebt wel éxtra lange voorpret @Myraela :D
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:24:03 #127
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203670859
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:22 schreef Candaasje het volgende:
Dank! Mijn vriend hield me vannacht nog wakker door alle overdenkingen m.b.t. het bod, dus ik ben blij als we het gehad hebben :') . (Gaan we het er maar even niet over hebben wat er daarna allemaal nog zou moeten gebeuren, maar hey, dat is (D.V. ;) ) voor latere zorg)

En pfoe, ja jij hebt wel éxtra lange voorpret @:Myraela :D
Ik wou al zeggen, na je bod komt er steeds iets nieuws om je druk over te maken/ mee bezig te houden *)
pi_203670877
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:18 schreef Myraela het volgende:

[..]
Verhuizen duurt hier nog wel een eeeeeeeeeuwigheid hoor. :D Maar we kunnen er in ieder geval wel naar uit kijken. O+
Ik vond dat best wel wat hebben. Mijn huis stond op de weg van kantoor naar huis, dus een paar keer per week fietste ik er langs en zag het opgebouwd worden. En omdat ik 1 hoog woon, was het vrij snel zichtbaar hoe het gaat worden. En toen kon je nog redelijk makkelijk het bouwterrein op
We have far more in common than that which devides us..
pi_203670894
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik wou al zeggen, na je bod komt er steeds iets nieuws om je druk over te maken/ mee bezig te houden *)
Ssssst! :6
pi_203670984
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond dat best wel wat hebben. Mijn huis stond op de weg van kantoor naar huis, dus een paar keer per week fietste ik er langs en zag het opgebouwd worden. En omdat ik 1 hoog woon, was het vrij snel zichtbaar hoe het gaat worden. En toen kon je nog redelijk makkelijk het bouwterrein op
Daar kan ik ook echt niet op wachten. Lijkt me supertof om allemaal te zien. Al mogen we het terrein alleen op de kijkdagen op. De komende maanden zijn denk ik het tofst omdat we allemaal keuzes mogen gaan maken. Daarna zal het wel weer even wat rustiger zijn, maarja, dan hebben we alle tijd om dit huis te verkopen.
pi_203671103
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:33 schreef Myraela het volgende:

[..]
Daar kan ik ook echt niet op wachten. Lijkt me supertof om allemaal te zien. Al mogen we het terrein alleen op de kijkdagen op. De komende maanden zijn denk ik het tofst omdat we allemaal keuzes mogen gaan maken. Daarna zal het wel weer even wat rustiger zijn, maarja, dan hebben we alle tijd om dit huis te verkopen.
Hier was het ook officieel alleen bij kijkdagen, maar wanneer ze je dagelijks langs zien fietsen kennen ze je. 😂
Ik heb ook een hele fotoreportage, iedere vrijdag nam ik m’n camera mee. En wanneer ik er in mocht ook
We have far more in common than that which devides us..
pi_203671215
ik ben juist zo blij dat we ons nieuwbouwhuis gekocht hebben toen het al helemaal klaar en afgewerkt was, zodat we de keuzes niet hoefden te maken, en we gelijk het huis konden bekijken....Dat wachten zou ik zo moeilijk vinden...
pi_203671237
Voorlopig krijg ik een salaris om in de rij te staan voor de ICT servicedesk. M'n webmail is niet goed ingesteld.

Verder is het hier leuk. Erg veel mensen aan me voorgesteld. Werkdagen worden 8:00-16:30, dat is handig :D en om de week de woensdag vrij O+
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:57:14 #134
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203671241
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:56 schreef Tele6 het volgende:
Voorlopig krijg ik een salaris om in de rij te staan voor de ICT servicedesk. M'n webmail is niet goed ingesteld.

Verder is het hier leuk. Erg veel mensen aan me voorgesteld. Werkdagen worden 8:00-16:30, dat is handig :D en om de week de woensdag vrij O+
Wat heerlijk!
pi_203671350
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:55 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben juist zo blij dat we ons nieuwbouwhuis gekocht hebben toen het al helemaal klaar en afgewerkt was, zodat we de keuzes niet hoefden te maken, en we gelijk het huis konden bekijken....Dat wachten zou ik zo moeilijk vinden...
Had je ook achteraf geen punten waarop je, als je wel eerder had gekocht, andere keuzes had gemaakt?

Overigens lijkt het me ook lekker als je nieuwbouw gewoon al af kunt kopen hoor. Vaak is alles toch wel prima en gaat het maar om kleine voorkeuren. Staat nu toevallig een prachtig nieuwbouwhuis in Den Haag online. Ben wel benieuwd hoe dat is gegaan. Want de woning is helemaal casco, maar wel kosten koper. En dan zullen mensen nog gaan overbieden.

https://maartenmakelaardi(...)ria-de-rijkelaan-15/
pi_203671397
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:56 schreef Tele6 het volgende:
Voorlopig krijg ik een salaris om in de rij te staan voor de ICT servicedesk. M'n webmail is niet goed ingesteld.

Verder is het hier leuk. Erg veel mensen aan me voorgesteld. Werkdagen worden 8:00-16:30, dat is handig :D en om de week de woensdag vrij O+
Volgens mij is dat overal zo. En wat een lekkere werktijden
We have far more in common than that which devides us..
pi_203671428
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 11:06 schreef Myraela het volgende:

[..]
Had je ook achteraf geen punten waarop je, als je wel eerder had gekocht, andere keuzes had gemaakt?

Overigens lijkt het me ook lekker als je nieuwbouw gewoon al af kunt kopen hoor. Vaak is alles toch wel prima en gaat het maar om kleine voorkeuren. Staat nu toevallig een prachtig nieuwbouwhuis in Den Haag online. Ben wel benieuwd hoe dat is gegaan. Want de woning is helemaal casco, maar wel kosten koper. En dan zullen mensen nog gaan overbieden.

https://maartenmakelaardi(...)ria-de-rijkelaan-15/
Een vriend van mij heeft dat gedaan (moest eerst z’n huis verkocht hebben). Er was wel een ingerichte badkamer, al had hij bij keuze wel een bad laten plaatsten, maar er was geen keuken, dat duurde nog 3 maanden.
Maar zelfs in een keukenloos huis liep hij met eern grote glimlach rond nadat hij uit het vorige huis weg was
We have far more in common than that which devides us..
pi_203671444
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 11:06 schreef Myraela het volgende:

[..]
Had je ook achteraf geen punten waarop je, als je wel eerder had gekocht, andere keuzes had gemaakt?

Overigens lijkt het me ook lekker als je nieuwbouw gewoon al af kunt kopen hoor. Vaak is alles toch wel prima en gaat het maar om kleine voorkeuren. Staat nu toevallig een prachtig nieuwbouwhuis in Den Haag online. Ben wel benieuwd hoe dat is gegaan. Want de woning is helemaal casco, maar wel kosten koper. En dan zullen mensen nog gaan overbieden.

https://maartenmakelaardi(...)ria-de-rijkelaan-15/
jawel, een paar kleine. Stopcontact te weinig in de keuken, dat soort zaken. Maar, dat afgewogen tegen alle keuzes maken en alle tijd die daar in gaat zijn we er erg blij mee.
pi_203671768
Er lagen net 12 brieven van de Belastingdienst op de mat _O-

Gelukkig is er nog iemand die PostNL aan het werk houdt.
Spoilers!
pi_203671859
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 23:57 schreef Isabeau het volgende:

Dat is geen vrolijke docu. Ik vind alleen de beschrijving al heftig.
Het gaat vooral over de regie hebben, niet alleen over je eigen leven maar ook over je sterven. En ik ben daar een heel groot voorstander van.
Het is zo mooi te zien hoe 2 mensen die 50 jaar lang zo verstrengeld met elkaar hebben geleefd, niet dood willen gaan zonder elkaar omdat ze ook niet zonder elkaar zouden kunnen leven.
pi_203671895
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er lagen net 12 brieven van de Belastingdienst op de mat _O-

Gelukkig is er nog iemand die PostNL aan het werk houdt.
12 :o
Heeft postbode ze opgespaard speciaal voor jullie? O+

Overigens... als je ziet hoeveel post er dagelijks van alleen al onze 3 poli's op wordt gehaald door de postkamer blijven die echt wel aan het werk :D
Ondanks dat we veel per mail doen tegenwoordig.

Oh en nog een nieuwerwets nieuwtje op de poli: *tromgeroffel................................
de faxen moeten eruit :B :B :B
pi_203671901
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:56 schreef Tele6 het volgende:
Voorlopig krijg ik een salaris om in de rij te staan voor de ICT servicedesk. M'n webmail is niet goed ingesteld.

Verder is het hier leuk. Erg veel mensen aan me voorgesteld. Werkdagen worden 8:00-16:30, dat is handig :D en om de week de woensdag vrij O+
Heeeeel veel succes en werkplezier jij :* ^O^ *G*
pi_203671918
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 11:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Het gaat vooral over de regie hebben, niet alleen over je eigen leven maar ook over je sterven. En ik ben daar een heel groot voorstander van.
Het is zo mooi te zien hoe 2 mensen die 50 jaar lang zo verstrengeld met elkaar hebben geleefd, niet dood willen gaan zonder elkaar omdat ze ook niet zonder elkaar zouden kunnen leven.
Mooi gezegd en helemaal mee eens. Straks die docu ook maar eens kijken.

Nu eerst kunstrijden met ‘ons’ Lindsey.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203671973
Misschien had ik mijn kop diep in het zand, maar toen ik gisteren op onze energieleverancierwebsite keek, zag ik de gasprijs van januari. Wat erg :{w :'( En realiseerde ik me wat dat betekent voor de eindafrekening en hoe idioot het gestegen is. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:01:27 #145
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203672035
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 11:56 schreef Blues het volgende:
Misschien had ik mijn kop diep in het zand, maar toen ik gisteren op onze energieleverancierwebsite keek, zag ik de gasprijs van januari. Wat erg :{w :'( En realiseerde ik me wat dat betekent voor de eindafrekening en hoe idioot het gestegen is. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Ik ben blij dat ik een langjarig contract heb met het lokale nutsbedrijf en met die prijsfluctuaties niet veel te maken heb.
pi_203672062
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Ik ben blij dat ik een langjarig contract heb met het lokale nutsbedrijf en met die prijsfluctuaties niet veel te maken heb.
Wij hebben wel een aantal jaar vast staan en goed vergeleken eind vorig jaar. Maar toch :(
pi_203672286
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 11:56 schreef Blues het volgende:
Misschien had ik mijn kop diep in het zand, maar toen ik gisteren op onze energieleverancierwebsite keek, zag ik de gasprijs van januari. Wat erg :{w :'( En realiseerde ik me wat dat betekent voor de eindafrekening en hoe idioot het gestegen is. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Kreeg vanmorgen een aanbod van unitedconsumers, voor een jaar vast.
50% hoger dan nu bij vattenfall. Oh plus ¤300 als bonus.
Het laatste dacht ik, dat het voorlopig was geschrapt.
Ondanks de m3 prijs, is het verbruik lager dan vorig jaar.
Evenals stroomverbruik. Dat kan natuurlijk liggen aan de ouwe koelkast, die de schuur uit is.
Griezelen als ik over honderden ¤¤ / maand lees, die mensen méer moeten betalen! van een bijstandsuitkering bijv.
pi_203672325
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 11:49 schreef Blues het volgende:

Het gaat vooral over de regie hebben, niet alleen over je eigen leven maar ook over je sterven. En ik ben daar een heel groot voorstander van.
Het is zo mooi te zien hoe 2 mensen die 50 jaar lang zo verstrengeld met elkaar hebben geleefd, niet dood willen gaan zonder elkaar omdat ze ook niet zonder elkaar zouden kunnen leven.
Oh ja, ik vind dat ook heel belangrijk :Y Ik keek gisternacht een reactiefilmpje van een Amerikaan over een video van Geography Now! over Nederland. Hij had moeite met het feit dat euthanasie hier mocht. Dat voelde niet goed, mensen dood maken etc. En ik heb geen idee wat voor propaganada tégen euthanasie ze daar krijgen, want het is niet zomaar 'mensen dood maken'. Het is juist enorm humaan dat je niet maandenlang hoeft te lijden met veel pijn en een mensonwaardig leven. We doen dat onze huisdieren niet eens aan :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203672349
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:21 schreef AnneX het volgende:
Kreeg vanmorgen een aanbod van unitedconsumers, voor een jaar vast.
50% hoger dan nu bij vattenfall. Oh plus ¤300 als bonus.
Het laatste dacht ik, dat het voorlopig was geschrapt.
Ondanks de m3 prijs, is het verbruik lager dan vorig jaar.
Evenals stroomverbruik. Dat kan natuurlijk liggen aan de ouwe koelkast, die de schuur uit is.
Griezelen als ik over honderden ¤¤ / maand lees, die mensen méer moeten betalen! van een bijstandsuitkering bijv.
Ik weet niet zo goed hoe dit allemaal werkt, want ik betaal 16 euro meer per maand op dit moment. Nieuw contract ging in per 1 januari, dus ook niet de mazzel dat we nog 3 jaar vast hadden of zo. En 16 euro kan ook een heleboel zijn als je een uitkering hebt, maar het is niet 'honderden euro's per maand'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:27:56 #150
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203672360
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh ja, ik vind dat ook heel belangrijk :Y Ik keek gisternacht een reactiefilmpje van een Amerikaan over een video van Geography Now! over Nederland. Hij had moeite met het feit dat euthanasie hier mocht. Dat voelde niet goed, mensen dood maken etc. En ik heb geen idee wat voor propaganada tégen euthanasie ze daar krijgen, want het is niet zomaar 'mensen dood maken'. Het is juist enorm humaan dat je niet maandenlang hoeft te lijden met veel pijn en een mensonwaardig leven. We doen dat onze huisdieren niet eens aan :X
Daar wel, gevolgd door een incasso op de nabestaande van fantasie-hoogte voor de “zorg” indien niet precies goed verzekerd
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203672401
Idem. Geen idee (meer) hoe het allemaal werkt.
Net even gekeken in de app: met huidig verbruik sinds oktober Zóu ¤ 75-100 teruggaaf zijn. 8)7

Het euthanasie verhaal komt mij té dichtbij en zo te lezen vond ik het intiem klinken.
Dan voel ik mij als een voyeur. Niet gekeken.
pi_203672448
Nu ga ik eens roeien, trekken en duwen en een stukkie lopen in Argentinië.
Eens kijken hoe het gaat.
pi_203672669
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:27 schreef fietsie het volgende:

[..]
Daar wel, gevolgd door een incasso op de nabestaande van fantasie-hoogte voor de “zorg” indien niet precies goed verzekerd
Ik las op reddit zo’n schrijnende post.
TS start met een rekening van 100.000en dollars voor de behandeling van zijn vader die een hartaanval had.
Reactie van een ander: ‘mijn vader deed het slim. Die ging meteen dood. Waren we voor 6000 euro klaar met de begrafenis. Ik mis hem wel… ‘. :X

Of de post van een arts die een COVID patiënt moet intuberen en diens laatste woorden zijn ‘hoe moet ik dit betalen?’ Vre-de-lijk :X

Net de docu over Loes en Monique gekeken. Mooi dat dit bij ons mogelijk is.
Dat een huisarts, in alle openheid en acceptatie, mag weigeren de euthanasie te doen. Maar hen niet in de steek laat en evengoed betrokken blijft.
Het afscheid van goede vrienden ;( De poezzies die achter bleven :'(

Maar het koppel wat elkaar zo compleet maakte voor altijd samen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:53:50 #154
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203672685
Jaar of 20 geleden las ik een artikel in de Rheinische Post, een ravenzwart katholieke krant over het Euthanasiebeleid in Nederland, dat bejaarden in de tehuizen in angst en beven zaten dat ze quasi met de bus naar het crematorium zouden worden gebracht. Het was geschreven door een Christen Democratische politica, zelden zo een onzin gelezen. Heb haar toen een open brief geschreven over hoe het werkelijk gaat, had het van nabij meegemaakt. Geen reactie natuurlijk, werd ook niet geplaatst.
pi_203672806
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Jaar of 20 geleden las ik een artikel in de Rheinische Post, een ravenzwart katholieke krant over het Euthanasiebeleid in Nederland, dat bejaarden in de tehuizen in angst en beven zaten dat ze quasi met de bus naar het crematorium zouden worden gebracht. Het was geschreven door een Christen Democratische politica, zelden zo een onzin gelezen. Heb haar toen een open brief geschreven over hoe het werkelijk gaat, had het van nabij meegemaakt. Geen reactie natuurlijk, werd ook niet geplaatst.
Amerikaanse collega wilde niet naar Nederland, want stel dat je een ongeluk kreeg zouden ze niet helpen om in leven te blijven.
Maar in Nederland werden ook, van overheidswege, abortussen gedaan wanneer een kind niet perfect was.
Mevrouw haalde haar nieuws van Fox
We have far more in common than that which devides us..
pi_203672919
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Amerikaanse collega wilde niet naar Nederland, want stel dat je een ongeluk kreeg zouden ze niet helpen om in leven te blijven.
Maar in Nederland werden ook, van overheidswege, abortussen gedaan wanneer een kind niet perfect was.
Mevrouw haalde haar nieuws van Fox
Oh wow :X Ik snap ook wat meer wat deze youtuber bedoelde met 'killing people' als je zoveel desinformatie krijgt :X

Ik herinner me de ophef nog (tot aan de paus toe) toen ze in Groningen een protocol hadden opgesteld voor kansarme baby'tjes. Toen waren we ineens kindermoordenaars. Het ging hier enkel en alleen om baby'tjes die zo misvormd ter wereld kwamen dat ze max een paar dagen zouden leven en dan in heel veel pijn en ellende. Maar nee, dat moet je blijkbaar gewoon aan god overlaten, dat lijden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:17:15 #157
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203672934
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Amerikaanse collega wilde niet naar Nederland, want stel dat je een ongeluk kreeg zouden ze niet helpen om in leven te blijven.
Maar in Nederland werden ook, van overheidswege, abortussen gedaan wanneer een kind niet perfect was.
Mevrouw haalde haar nieuws van Fox
Positieve kant is dat dit soort idioten lekker weg blijven
pi_203673082
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Positieve kant is dat dit soort idioten lekker weg blijven
Het was echt geen domme vrouw maar “vreemd” geïnformeerd. De terroristen van 9/11 kwamen ook niet uit de VS dus was dat de schuld van Europa. Nadat ik zei dat de controle in de USA niet echt best was geweest hebben we geen contact meer gehad 😂
We have far more in common than that which devides us..
pi_203673621
Dat ging soepel zeg! Twee rondjes en Alles.
En wandelen in Argentinië ook als cooling down.



Tijdens zag ik hockey mannen 5-1 winnen van France met één onwaarschijnlijk mooi punt.
En halverwege Lindsay haar pirouettes draaien.

En een lustrum ook nog. Taaaaarrrrt
Sinds julij21 de 50e x. w/
pi_203673894
Sportboks @AnneX. Ik deed het blijkbaar te goed, bij twee apparaten 2,5 kilo erbij :%

Maar ik zag ook dat de paaseieren gelegd zijn *O* Even bij mijn chocolatier binnen gewipt, ze hadden ze een uur geleden binnen gekregen. Dus samen met de dame uitgezocht wat wat was, want zij wist het ook nog niet _O-
Nu staat er hier een silo (net geen kilo) klaar :9 @z80
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203673928
Als tegenbeweging dacht ik nog net op tijd aan de mail van de bloedbank die vorige week binnen viel over een donatie afspraak voor morgen. Was uitgesteld omdat ik toen met kiespijn en tandartsbezoeken zat.

Had ik nu nog niet op gereageerd want in afwachting van testuitslag… en daarna vergeten. Nu snel nog een plekje geboekt veurt goede doel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203674187
Vandaag deed ik geen wandeling of roeien. Ik deed een enorme workout aan de voorkant van het huis, nu de nieuwe riolering en face lift qua bestrating klaar is. De oprit, de garage, de voordeur, het postzegeltuintje, de plank op de watermeter vegen, poetsen, schrobben, harken, zemen.
Toch ruim 2 uur bezig geweest met prima resultaat *O*
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:08:35 #163
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203674378
ik probeerde een parkeer vergunning aan te vragen ..

quote:
Uw adres beschikt volgens onze gegevens over eigen parkeerplaatsen. Voor de eerste auto op uw adres komt u niet in aanmerking voor een parkeervergunning.
ik ben ZO benieuwd waar dat dan is :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:12:00 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203674432
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:08 schreef Barreltje het volgende:
ik probeerde een parkeer vergunning aan te vragen ..
[..]
ik ben ZO benieuwd waar dat dan is :o
Wellicht is stedebouwkundig bij de bouw / renovatie / herinrichting van de openbare ruimte een aantal parkeerplekken gemarkeerd als "behorende bij" ?
Los van of die plekken dan ook bestaan, beschikbaar zijn, beschikbaar komen en gebruikt kunnen worden cq altijd bezet zijn? Vaak heel hip ook maar een fractie van het aantal adressen in aantal..

Dat is iig hoe hier de openbare parkeervoorzieningen in de nieuwbouw ingetekend zijn
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203675355
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sportboks @:AnneX. Ik deed het blijkbaar te goed, bij twee apparaten 2,5 kilo erbij :%

Maar ik zag ook dat de paaseieren gelegd zijn *O* Even bij mijn chocolatier binnen gewipt, ze hadden ze een uur geleden binnen gekregen. Dus samen met de dame uitgezocht wat wat was, want zij wist het ook nog niet _O-
Nu staat er hier een silo (net geen kilo) klaar :9 @:z80
Bij de eitjes geaarzeld en doorgelopen. B-)
Wel de kaas van de boerderij meegenomen. :Y)
pi_203675394
Ik ben van 400 gr roggemeel(dat wilde ik opmaken, het zuurdesem project ligt alweer achter me :D ) 1 eetlepel stroop, 8 gram zout en 200 ml heet water een fries roggebrood aan het maken. Moet 3(!) uur in de oven.
Geen gist, geen rijs, niks :Y)
pi_203675461
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:23 schreef Blues het volgende:
Ik ben van 400 gr roggemeel(dat wilde ik opmaken, het zuurdesem project ligt alweer achter me :D ) 1 eetlepel stroop, 8 gram zout en 200 ml heet water een fries roggebrood aan het maken. Moet 3(!) uur in de oven.
Geen gist, geen rijs, niks :Y)
Project zuurdesem is afgerond, ja?
Was het eenmalig?
Roggebrood heb ik nog nooit gemaakt. Waar kom je dat recept tegen?
@derLudolf had een goed adres.
OH… ben ik daar in de buurt als wij begin mei in Drente zijn? Buurt Westerbork.
pi_203675556
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik herinner me de ophef nog (tot aan de paus toe) toen ze in Groningen een protocol hadden opgesteld voor kansarme baby'tjes. Toen waren we ineens kindermoordenaars. Het ging hier enkel en alleen om baby'tjes die zo misvormd ter wereld kwamen dat ze max een paar dagen zouden leven en dan in heel veel pijn en ellende. Maar nee, dat moet je blijkbaar gewoon aan god overlaten, dat lijden.
Dat is niet helemaal correct. Het Groningen Protocol is opgesteld voor pasgeboren die ondraaglijk en uitzichtloos lijden, dat zijn niet altijd patiënten die een levensverwachting van een paar dagen hebben. Sterker nog - over de levensverwachting zegt het protocol niets. Overigens wordt er bijna nooit melding gemaakt van levensbeëindiging bij pasgeborenen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_203675657
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik weet niet zo goed hoe dit allemaal werkt, want ik betaal 16 euro meer per maand op dit moment. Nieuw contract ging in per 1 januari, dus ook niet de mazzel dat we nog 3 jaar vast hadden of zo. En 16 euro kan ook een heleboel zijn als je een uitkering hebt, maar het is niet 'honderden euro's per maand'.
Ik ging van welkom naar Eneco van 190 naar 380.
Nu heb ik hopelijk een nieuwe vanaf half maart en ik ben superblij met 315 want de vergelijkingssites zetten me op zijn goedkoopst op 460.
Per maand is dit, zonder welkomstbonussen.

Geen uitkering, dat dan weer niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vanyel op 15-02-2022 16:49:42 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_203675667
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 11:52 schreef Blues het volgende:

[..]
12 :o
Heeft postbode ze opgespaard speciaal voor jullie? O+

Overigens... als je ziet hoeveel post er dagelijks van alleen al onze 3 poli's op wordt gehaald door de postkamer blijven die echt wel aan het werk :D
Ondanks dat we veel per mail doen tegenwoordig.

Oh en nog een nieuwerwets nieuwtje op de poli: *tromgeroffel................................
de faxen moeten eruit :B :B :B
Ze zijn allemaal op dezelfde dag door de Belastingdienst verzonden, gaan ook allemaal over hetzelfde. Ik moest zo hard lachen toen ik zag waarom ik zo'n harde bonk op de mat hoorde _O-

Kwam het goed met die kwestie van die patiënt waarover je stresste afgelopen weekend?

Geen faxen meer, wat nu :o :o
Spoilers!
pi_203675763
@Vanyel en dat is alleen stroom? Of ook gas? :X sowieso enorme verhoging wel..
pi_203675783
ISDN gaat eruit toch?
Niemand kan meer faxen binnenkort.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203675789
Vooral gas. Ik heb een behoorlijke set zonnepanelen liggen, dus stroom kost me weinig.
Tochtige jaren 30 hut...

Maar we hebben net een en ander geïsoleerd, ik hoop dat dat scheelt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 15 februari 2022 @ 16:54:45 #174
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203675794
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:54 schreef sigme het volgende:
ISDN gaat eruit toch?
Niemand kan meer faxen binnenkort.
Gaan advocaten leuk vinden
pi_203676021
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik ging van welkom naar Eneco van 190 naar 380.
Nu heb ik hopelijk een nieuwe vanaf half maart en ik ben superblij met 315 want de vergelijkingssites zetten me op zijn goedkoopst op 460.
Per maand is dit, zonder welkomstbonussen.

Geen uitkering, dat dan weer niet.
woah, bizar! Daarom zei ik ook dat ik er niets van begrijp. Zit bij deze berekening de extra korting van de overheid bij in? Bij mij wel namelijk.

@mjan ik herinnerde me dat het om baby'tjes ging die toch al een zeer korte levensverwachting hadden, ik wist niet dat er in het protocol niets over levensverwachting stond.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203676045
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:54 schreef sigme het volgende:
ISDN gaat eruit toch?
Niemand kan meer faxen binnenkort.
oh fijn, er komt 's nachts altijd een hele zooi reclame binnen over de fax. Kost ons wel papier en de reclame gaat in de papierbak.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203676151
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Gaan advocaten leuk vinden
Rechtbanken willen de boel ook digitaal hebben. Daar hebben ze zich maar naar te schikken
We have far more in common than that which devides us..
pi_203676243
:W

Eerste werkdag klaar, ik ben zelfs alweer thuis *G*

De hele middag achter mensen aangelopen die dingen doen waarvan ik wat met de resultaten zal moeten. Zij doen labwerk, ik ga computerwerk doen. Maar vandaag dus de hele middag over het lab gedraafd - 7500 stappen _O-

Het duizelt me wel een beetje. Maar alle namen en processen en plaatsen zullen me morgen wel al bekender voorkomen.

Iedereen heet er Monique dus dat is wel handig.

Ik ben vandaag maar één keer echt verdwaald op de afdeling dus dat is best netjes. :7

Voornemen voor morgen: een mok claimen en meer drinken door de dag heen. Nu vergat ik dat.

Gaat lekker dit *G* *G*
pi_203676273
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:27 schreef Tele6 het volgende:
:W

Eerste werkdag klaar, ik ben zelfs alweer thuis *G*

De hele middag achter mensen aangelopen die dingen doen waarvan ik wat met de resultaten zal moeten. Zij doen labwerk, ik ga computerwerk doen. Maar vandaag dus de hele middag over het lab gedraafd - 7500 stappen _O-

Het duizelt me wel een beetje. Maar alle namen en processen en plaatsen zullen me morgen wel al bekender voorkomen.

Iedereen heet er Monique dus dat is wel handig.

Ik ben vandaag maar één keer echt verdwaald op de afdeling dus dat is best netjes. :7

Voornemen voor morgen: een mok claimen en meer drinken door de dag heen. Nu vergat ik dat.

Gaat lekker dit *G* *G*
Super! Alles dus goed gekomen met wachtwoord etc? Eerste dag is altijd vermoeiend met veel indrukken en dingen te onthouden. Klinkt als een succesvolle dag. En iedereen Monique is handig *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 februari 2022 @ 17:30:18 #180
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203676279
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
oh fijn, er komt 's nachts altijd een hele zooi reclame binnen over de fax. Kost ons wel papier en de reclame gaat in de papierbak.
Vroeger toen ik nog een fax had heb ik de reclame verstuurders snachts wel eens een lus gestuurd. Vonden ze niet leuk
pi_203676290
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
oh fijn, er komt 's nachts altijd een hele zooi reclame binnen over de fax. Kost ons wel papier en de reclame gaat in de papierbak.
Huh, echt? Hoe werkt dat dan? Welke bedrijven gebruiken dat als reclame?

Sorry, ik heb letterlijk nog nooit van m'n leven een fax gezien. :D
  dinsdag 15 februari 2022 @ 17:33:36 #182
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203676327
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Super! Alles dus goed gekomen met wachtwoord etc? Eerste dag is altijd vermoeiend met veel indrukken en dingen te onthouden. Klinkt als een succesvolle dag. En iedereen Monique is handig *)
Niet als je Monique bent ;(
  dinsdag 15 februari 2022 @ 17:33:52 #183
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203676329
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:30 schreef Myraela het volgende:

[..]
Huh, echt? Hoe werkt dat dan? Welke bedrijven gebruiken dat als reclame?

Sorry, ik heb letterlijk nog nooit van m'n leven een fax gezien. :D
Destijds de lokale broodjeszaak, showarmazaak, nigeriaanse oplichters (voordat ze e-mail ontdekten)
pi_203676331
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:30 schreef Myraela het volgende:

Huh, echt? Hoe werkt dat dan? Welke bedrijven gebruiken dat als reclame?

Sorry, ik heb letterlijk nog nooit van m'n leven een fax gezien. :D
Haha, de fax zit nu overigens ingebouwd in het kopieerapparaat. Dus misschien zijn er op je werk wel faxen, alleen herken je dat niet op deze manier. En het is echt van alles en nog wat. Van aluminium kozijnen tot medische apparatuur. En niet van grote bedrijven of zo. Het ziet er vaak ook heel onprofessioneel en louche uit :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203676344
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:28 schreef AnneX het volgende:

Project zuurdesem is afgerond, ja?
Was het eenmalig?
Roggebrood heb ik nog nooit gemaakt. Waar kom je dat recept tegen?
@:derLudolf had een goed adres.
OH… ben ik daar in de buurt als wij begin mei in Drente zijn? Buurt Westerbork.
2x met de starter brood gebakken, maar ik ben niet echt 'fan'. Dus gewoon weggemieterd die moeder >:)

Hier recept roggebrood:
https://www.landleven.nl/(...)il/fries-roggebrood/
pi_203676360
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:27 schreef Tele6 het volgende:
:W

Eerste werkdag klaar, ik ben zelfs alweer thuis *G*

De hele middag achter mensen aangelopen die dingen doen waarvan ik wat met de resultaten zal moeten. Zij doen labwerk, ik ga computerwerk doen. Maar vandaag dus de hele middag over het lab gedraafd - 7500 stappen _O-

Het duizelt me wel een beetje. Maar alle namen en processen en plaatsen zullen me morgen wel al bekender voorkomen.

Iedereen heet er Monique dus dat is wel handig.

Ik ben vandaag maar één keer echt verdwaald op de afdeling dus dat is best netjes. :7

Voornemen voor morgen: een mok claimen en meer drinken door de dag heen. Nu vergat ik dat.

Gaat lekker dit *G* *G*
Klinkt als een leuke dag, normaal ook voor een eerste dag :Y
We have far more in common than that which devides us..
pi_203676363
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Super! Alles dus goed gekomen met wachtwoord etc? Eerste dag is altijd vermoeiend met veel indrukken en dingen te onthouden. Klinkt als een succesvolle dag. En iedereen Monique is handig *)
Haha ja, wachtwoord had ik eigenlijk gisteren dus al opgelost zodra ik erachter kwam dat ik gewoon te vroeg was met proberen het in te stellen. Vanochtend ingesteld, klaar.
E-mail was ook zo opgelost toen ik eenmaal aan de beurt was bij de ICT servicedesk (er stond een rij van een halfuur met voornamelijk mensen die niet zelfstandig hun wachtwoord in konden typen voor de wifi). Het probleem met de e-mail was niet dat mijn account niet bestond, maar dat ze me naar de verkeerde website stuurden voor de webmail :') :') (als in: mail.domein.nl ipv webmail.domein.nl)
  dinsdag 15 februari 2022 @ 17:36:56 #188
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203676383
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:33 schreef Isabeau het volgende:

aluminium kozijnen

heel onprofessioneel en louche
Ik moest hieraan denken



Als je deze film nooit gezien hebt, een van de beste comedies van Danny DeVito
pi_203676419
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ze zijn allemaal op dezelfde dag door de Belastingdienst verzonden, gaan ook allemaal over hetzelfde. Ik moest zo hard lachen toen ik zag waarom ik zo'n harde bonk op de mat hoorde _O-

Kwam het goed met die kwestie van die patiënt waarover je stresste afgelopen weekend?

Geen faxen meer, wat nu :o :o
:D Er komen géén, ik herhaal, géén mensen meer aan te pas bij de BD :')

Ja het kwam goed met semi-spoed patiënt. Had alles goed gedaan, maar ik controleer mezelf altijd nog als het wat complexig/afwijkend is, en dat had ik niet gedaan, die controle en daar was ik erg onrustig van.
1e wat ik deed gisterochtend is die controle, nogmaals even de patiënt gebeld of hij de goede-afwijkende tijd had (h.a. zou het doorgeven maar ja... toch ook daar controle door mij :P ) ambu tijd gecheckt, afdeling gebeld etc.
Moest ook nog lab/stolling prikken voor hij op het definitieve bedje kon enz..
Toen kon ik eindelijk ontspannen aan mijn werkdag beginnen *G*

Geen faxen meer maar inscannen x 1000, opslaan als PDF en dan mailen.
Sommige ziekenhuizen vinden het heeeeeeeeeel vervelend allemaal, want een fax is sneller. Minder handelingen, dat wel :)
pi_203676421
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik moest hieraan denken

[ afbeelding ]

Als je deze film nooit gezien hebt, een van de beste comedies van Danny DeVito
Ken ik niet! Nou ben ik ook niet heel erg enthousiast over Danny DeVito, maar als een film goed is dan is het altijd waard om te kijken natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203676422
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:30 schreef Myraela het volgende:

[..]
Huh, echt? Hoe werkt dat dan? Welke bedrijven gebruiken dat als reclame?

Sorry, ik heb letterlijk nog nooit van m'n leven een fax gezien. :D
Ik moest tijdens Schoevers naar een kantoor innovatie beurs en over een noviteit een werkstuk maken. Er stond op een stand iets waar maar 1 folder van was, in het Engels en die kreeg ik niet mee. Dus een korte omschrijving was mijn werkstuk en een met potlood overgetrokken tekening en de belofte dat er nog een folder zou komen.
Dat was de fax _O- volgens mij in 1979 of 1980
We have far more in common than that which devides us..
pi_203676485
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:38 schreef Blues het volgende:
:D Er komen géén, ik herhaal, géén mensen meer aan te pas bij de BD :')

Ja het kwam goed met semi-spoed patiënt. Had alles goed gedaan, maar ik controleer mezelf altijd nog als het wat complexig/afwijkend is, en dat had ik niet gedaan, die controle en daar was ik erg onrustig van.
1e wat ik deed gisterochtend is die controle, nogmaals even de patiënt gebeld of hij de goede-afwijkende tijd had (h.a. zou het doorgeven maar ja... toch ook daar controle door mij :P ) ambu tijd gecheckt, afdeling gebeld etc.
Moest ook nog lab/stolling prikken voor hij op het definitieve bedje kon enz..
Toen kon ik eindelijk ontspannen aan mijn werkdag beginnen *G*

Geen faxen meer maar inscannen x 1000, opslaan als PDF en dan mailen.
Sommige ziekenhuizen vinden het heeeeeeeeeel vervelend allemaal, want een fax is sneller. Minder handelingen, dat wel :)
Mooi dat het goed kwam ^O^ Herken het extra checken wel en als je dat dan vergeet dan voelt dat onzeker.

Mijn kopieerapparaat kan ook scannen en dan kan je het direct e-mailen met dat ding. Gaat eigenlijk net zo snel als faxen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203676491
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:14 schreef Isabeau het volgende:

oh fijn, er komt 's nachts altijd een hele zooi reclame binnen over de fax. Kost ons wel papier en de reclame gaat in de papierbak.
Het verbaast mij nog steeds dat een zkh als het AVL/NKI alles maar dan ook alles alleen maar op de fax doet.
En die opvraag-, informatie- en toestemmingsformulieren e.d. zien er dan ook nog zo knullig, onhandig, slecht uit.
pi_203676521
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mooi daar het goed kwam ^O^ Herken het extra checken wel een als je dat dan vergeet dan voelt dat onzeker.

Mijn kopieerapparaat kan ook scannen en dan kan je het direct e-mailen met dat ding. Gaat eigenlijk net zo snel als faxen.
Ja die nieuwere apparaten die bij ons staan kunnen dat ook. Alles-in-1.
Alleen nu worden ze weggehaald en meer centraler opgesteld zodat je een klere-eind naar de andere kant vd gang moet lopen onder het mom van: jullie faxen dan toch niet meer.
:')
pi_203676541
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:43 schreef Blues het volgende:

Het verbaast mij nog steeds dat een zkh als het AVL/NKI alles maar dan ook alles alleen maar op de fax doet.
En die opvraag-, informatie- en toestemmingsformulieren e.d. zien er dan ook nog zo knullig, onhandig, slecht uit.
Ja, ik herken dit _O- alsof de papieren eerst gestencild zijn of zo. Zo idioot.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203676571
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:45 schreef Blues het volgende:

Ja die nieuwere apparaten die bij ons staan kunnen dat ook. Alles-in-1.
Alleen nu worden ze weggehaald en meer centraler opgesteld zodat je een klere-eind naar de andere kant vd gang moet lopen onder het mom van: jullie faxen dan toch niet meer.
:')
We hebben sinds een jaar of zo ook alle apparaten zoals printers en kopieerapparaten in de gangen staan. In de kantoren/poli's was het slecht voor de luchtkwaliteit. En dus slecht voor de mensen die er werken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203676576
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:30 schreef Myraela het volgende:

Huh, echt? Hoe werkt dat dan? Welke bedrijven gebruiken dat als reclame?

Sorry, ik heb letterlijk nog nooit van m'n leven een fax gezien. :D
Het ziet er uit als een kopieermasjien :)
Je legt je briefdinges dat je wil faxen bovenin (alsof je gaat kopieëren, dat weet je wel toch?) toetst het nr van de andere partij die je briefdinges moet hebben in, druk op verzenden en hij gaat 'inbellen'. Dat geluid is net als ooit vroegah als je in wilde bellen met je eerste computer om op internet te komen.
En dan is je briefdinges binnen no time bij die ander.

Overigens heb ik nog nooit reclame ontvangen via de fax op werk.
pi_203676799
@Blues jullie hebben een specifiek nummer voor de poli neem ik aan. Bij mij staat de fax voor het hele ziekenhuis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203677202
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

@:mjan ik herinnerde me dat het om baby'tjes ging die toch al een zeer korte levensverwachting hadden, ik wist niet dat er in het protocol niets over levensverwachting stond.
Geen probleem, was ter informatie en kennisgeving bedoeld. Nu duik ik weer mijn nestje in oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_203677215
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Het ziet er uit als een kopieermasjien :)
Je legt je briefdinges dat je wil faxen bovenin (alsof je gaat kopieëren, dat weet je wel toch?) toetst het nr van de andere partij die je briefdinges moet hebben in, druk op verzenden en hij gaat 'inbellen'. Dat geluid is net als ooit vroegah als je in wilde bellen met je eerste computer om op internet te komen.
En dan is je briefdinges binnen no time bij die ander.

Overigens heb ik nog nooit reclame ontvangen via de fax op werk.
Ohnee, ik weet wel hoe een fax werkt. Hoewel 'weten' komt wel alleen maar van 'horen van'. Alleen wist ik niet dat het ook een manier was om reclame te versturen. Dat geluid van vroeger om in te bellen heb ik overigens ook niet superbewust meegemaakt. :D
pi_203677274
Ik vraag me af wat er met ons faxnummer is gebeurd. Wij hebben ooit wel digitale faxsoftware gehad. Als we iets ontvingen, kwam dat gewoon in de mail.
We hadden dat alleen zodat we klanten daarmee konden helpen. Ik geloof niet dat ik het ooit heb gebruikt.

We verkopen nu vaste telefonie met daarbij ook een faxmodule. De ene na de andere faxmodule wordt nu opgezegd. Daar gaat ons geld :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 15-02-2022 19:41:44 ]
Spoilers!
pi_203677290
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
woah, bizar! Daarom zei ik ook dat ik er niets van begrijp. Zit bij deze berekening de extra korting van de overheid bij in? Bij mij wel namelijk.
De vermindering energiebelasting? Yup.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_203677342
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 18:04 schreef Isabeau het volgende:
@:Blues jullie hebben een specifiek nummer voor de poli neem ik aan. Bij mij staat de fax voor het hele ziekenhuis.
Elke poli heeft een eigen faxnr ja.
pi_203677367
Operatie roggebrood mislukt.
Het is een onsmakelijk stoeptegeltje geworden.
:+
pi_203677380
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 18:32 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ohnee, ik weet wel hoe een fax werkt. Hoewel 'weten' komt wel alleen maar van 'horen van'. Alleen wist ik niet dat het ook een manier was om reclame te versturen. Dat geluid van vroeger om in te bellen heb ik overigens ook niet superbewust meegemaakt. :D
Oh :D

Dit geluid:
O+
pi_203677400
Als ik de berekening van Vattenfall goed lees mag ik maandelijks 60 euro gaan bijbetalen ;(

De jaarafrekening leverde wel geld terug op *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203678630
TOT NA MIDDERNACHT IN DE KROEG. TEGEN MENSEN AAN SCHURKEN. CONCERTEN. LEGALE HUISFEESTJES. WERK.

*O* *O* *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 19:39:29 #208
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203678762
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:34 schreef Lonaa het volgende:
TOT NA MIDDERNACHT IN DE KROEG. TEGEN MENSEN AAN SCHURKEN. CONCERTEN. LEGALE HUISFEESTJES. WERK.

*O* *O* *O*
Jaaaa O+
pi_203678777
Het mag weer!

Maar ik doe het toch niet. Maar toch, yay.
pi_203678835
Naar Engeland volgende maand voor oa Frank Turner, naar Frank Turner concerten eind april/begin mei in Antwerpen en Nederland en in mei trouwen zonder mondkapjes en afstand en maximaal aantal bezoekers *O*
  dinsdag 15 februari 2022 @ 19:42:47 #211
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203678841
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:40 schreef Myraela het volgende:
Het mag weer!

Maar ik doe het toch niet. Maar toch, yay.
Same eigenlijk. Concerten die ik had waren vooral deze maand en zijn al verplaatst.

Omg ik nag zaterdag nog wel even naar mijn huis *O*
De kat gaat er alvast even proefslapen in het pension tijdens de bezichtigingen van ons huis. :D
pi_203678936
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:42 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Same eigenlijk. Concerten die ik had waren vooral deze maand en zijn al verplaatst.

Omg ik nag zaterdag nog wel even naar mijn huis *O*
De kat gaat er alvast even proefslapen in het pension tijdens de bezichtigingen van ons huis. :D
Wat een geweldige oplossing :D
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 15 februari 2022 @ 19:52:58 #213
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203679150
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat een geweldige oplossing :D
Ja en als het bevalt kan ik haar mooi ook brengen tijdens vakanties voortaan. Ze blijven namelijk in de buurt wonen *O*
pi_203679427
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:40 schreef Myraela het volgende:
Het mag weer!

Maar ik doe het toch niet. Maar toch, yay.
Dit dus. Pre Corona deed ik ook al niet veel aan schurken, kroegen en huisfeestjes :P
Maar ik ben er ook niet tegen. Fijn voor de mensen die het zo erg gemist hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203679477
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja en als het bevalt kan ik haar mooi ook brengen tijdens vakanties voortaan. Ze blijven namelijk in de buurt wonen *O*
Dat zou top zijn! Hopelijk vindt poes het arrangement oké :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 februari 2022 @ 20:05:26 #216
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203679600
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat zou top zijn! Hopelijk vindt poes het arrangement oké :D
Jaa ik denk het wel.
Pension waar ze hiervoor altijd ging doet vooral honden. Dus altijd lawaai en minder aandacht.

Hier heb ik al gezien hoe lief ze is voor haar eigen katten dus dat is al heel wat anders. O+
pi_203679692
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Jaa ik denk het wel.
Pension waar ze hiervoor altijd ging doet vooral honden. Dus altijd lawaai en minder aandacht.

Hier heb ik al gezien hoe lief ze is voor haar eigen katten dus dat is al heel wat anders. O+
En als poes niet anti-pension is (zoals de mijne :') ) kan het dan alleen nog maar beter gaan O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 februari 2022 @ 20:11:49 #218
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203679800
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En als poes niet anti-pension is (zoals de mijne :') ) kan het dan alleen nog maar beter gaan O+
Mwoah ze is ook niet echt fan. Maar het is ok. Als het pension een beetje oplet dat ze goed eet is het allemaal te doen.
pi_203679861
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Mwoah ze is ook niet echt fan. Maar het is ok. Als het pension een beetje oplet dat ze goed eet is het allemaal te doen.
Deed mijn pensioen ook maar er was toch echt een hongerstaking van vijf dagen (toen kwam ik terug) en daardoor twee katten in klein hokje zodat ze hun eetgedrag goed konden volgen ;(

Over twee weken weekend weg: ik heb de buren maar weer ingeschakeld O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 februari 2022 @ 20:15:41 #220
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203679913
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Deed mijn pensioen ook maar er was toch echt een hongerstaking van vijf dagen (toen kwam ik terug) en daardoor twee katten in klein hokje zodat ze hun eetgedrag goed konden volgen ;(

Over twee weken weekend weg: ik heb de buren maar weer ingeschakeld O+
Mijne staakt gelukkig niet maar laat zich te makkelijk wegduwen door andere katten. Ze is totaal niet gefocust op eten dus doet het haar niks.

Buren is toch het fijnst, want volgens mij zijn katten het liefste thuis. Maar helaas weinig contact met de buren hier.
pi_203680008
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja en als het bevalt kan ik haar mooi ook brengen tijdens vakanties voortaan. Ze blijven namelijk in de buurt wonen *O*
Met een kattenpension?
We have far more in common than that which devides us..
pi_203680046
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Mijne staakt gelukkig niet maar laat zich te makkelijk wegduwen door andere katten. Ze is totaal niet gefocust op eten dus doet het haar niks.

Buren is toch het fijnst, want volgens mij zijn katten het liefste thuis. Maar helaas weinig contact met de buren hier.
Het watje O+

Erg blij met mijn buren ja :Y Gelukkig vinden ze het niet erg om even binnen te lopen.
Verder weinig kattenvoer netwerk hier. En ik vind het best een dingetje om mensen in mijn huis te hebben als ik er niet ben.
Normaliter vraag ik ook mijn ouders, maar die gaan mee op weekend. Als ik in mei/juni op vakantie ga lopen zij ook wel binnen. En vraag ik misschien weer de hondenuitlater die ik een paar jaar geleden ook vroeg. Die liep dan voor of na zijn rondje met een bus vol honden even binnen :+

Men moet mij toch wel echt aardig vinden, want de katten tonen nul dankbaarheid. Eentje zie je niet (lang leve de voerbakken op chip ivm check op eten en medicatie) en de ander blaast eens een keer vanaf de trap :@ :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 februari 2022 @ 20:20:46 #223
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203680059
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Met een kattenpension?
Ja als het goed is blijft ze dat gewoon doen.
pi_203680116
Zo blij met m’n bovenburen. Mijn eerste kat moest ik ooit in korte tijd 3x naar een pension doen, eerst een week, toen anderhalve week thuis, toen een maand en en na weer anderhalve week thuis weer weg voor tweeënhalve week. Tussen de tweede en derde keer merkte ik dat er iets was, dus naar de dierenarts en die vond haar down (ze was heel sterk aan mij gehecht). En toen moest ik nog weer weg, zat jankend richting Schiphol
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 15 februari 2022 @ 20:40:55 #225
63722 z80
I fink you freaky
pi_203680467
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sportboks @:AnneX. Ik deed het blijkbaar te goed, bij twee apparaten 2,5 kilo erbij :%

Maar ik zag ook dat de paaseieren gelegd zijn *O* Even bij mijn chocolatier binnen gewipt, ze hadden ze een uur geleden binnen gekregen. Dus samen met de dame uitgezocht wat wat was, want zij wist het ook nog niet _O-
Nu staat er hier een silo (net geen kilo) klaar :9 @:z80
Eerste kilo is reeds op. Maar ik blijk beter te kunnen sporten op suikers en eiwitten dan op vetten.
Wel de Kcal maar niet de energie om deze om te zetten in kracht.
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:54 schreef sigme het volgende:
ISDN gaat eruit toch?
Niemand kan meer faxen binnenkort.
Fax gaat over pots. plain old telephone system. Met andere woorden een standaard koperlijntje waar spraak over heen gaat. ISDN was digitaal. En van het sub kanaal maakte alarminstallaties gebruik. Je kon hier zo goed als gratis monitoring op zetten. Lijn onderbroken, bewaking langs om te kijken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 20:41:18 #226
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203680474
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ken ik niet! Nou ben ik ook niet heel erg enthousiast over Danny DeVito, maar als een film goed is dan is het altijd waard om te kijken natuurlijk.
Hij is hier heel anders dan in zijn meeste films, Richard Dreyfuss is erg grappig.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tin_Men
pi_203680543
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo blij met m’n bovenburen. Mijn eerste kat moest ik ooit in korte tijd 3x naar een pension doen, eerst een week, toen anderhalve week thuis, toen een maand en en na weer anderhalve week thuis weer weg voor tweeënhalve week. Tussen de tweede en derde keer merkte ik dat er iets was, dus naar de dierenarts en die vond haar down (ze was heel sterk aan mij gehecht). En toen moest ik nog weer weg, zat jankend richting Schiphol
Noh ;(

Nu gelukkig veel meer thuis bij je dames O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203681073
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 18:31 schreef mjan het volgende:
Geen probleem, was ter informatie en kennisgeving bedoeld. Nu duik ik weer mijn nestje in oO<
Corrigeren van fout opgeslagen info en nieuwe kennis is altijd welkom ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 21:19:42 #229
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203681396
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:28 schreef AnneX het volgende:

[..]
Project zuurdesem is afgerond, ja?
Was het eenmalig?
Roggebrood heb ik nog nooit gemaakt. Waar kom je dat recept tegen?
@:derLudolf had een goed adres.
OH… ben ik daar in de buurt als wij begin mei in Drente zijn? Buurt Westerbork.
John meinds uit Onstwedde
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 21:21:02 #230
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203681423
Net vrij, hebben nieuwe bureaus gekregen, die moesten even in elkaar.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203682101
:O Muziek voor bruiloft geregeld. Catering is bevestigd en betaald. Kind van fotograaf heeft Corona. Ik twijfel tussen meer zelftesten of struisvogelpolitiek qua Corona 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203682952
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
:O Muziek voor bruiloft geregeld. Catering is bevestigd en betaald. Kind van fotograaf heeft Corona. Ik twijfel tussen meer zelftesten of struisvogelpolitiek qua Corona 8-)
Fijn voor het meeste en hopelijk ontloopt de fotograaf een besmetting
We have far more in common than that which devides us..
pi_203683881
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]
John meinds uit Onstwedde
Dat is 2 x 45 min vv . Moi. Voor een roggebroodje. Of twee.

@P. Dat zou vervelend zijn van de fotograaf. Heb je een plan B voor eventueel?
pi_203685052
Goedemorgen :W

@PdeHoog ik hoop zo dat het meezit!
pi_203685070
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:54 schreef AnneX het volgende:

@:P. Dat zou vervelend zijn van de fotograaf. Heb je een plan B voor eventueel?
Nog niet.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203685217
Mogge!
Ik gooi mezelf, liefste en honden even een maandje in isolatie. Op onze berg. Tegen de tijd dat we terug komen heeft heel NL wel covid gehad denk ik zo.

Groeten vanaf de snelweg bij Montpellier!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 16 februari 2022 @ 07:47:36 #237
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203685240
Enjoy!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203685438
Ik wil ook naar Spanje.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 16 februari 2022 @ 08:23:44 #239
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203685452
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2022 08:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook naar Spanje.
Dan had je vorig jaar stout moeten zijn
pi_203685467
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 08:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dan had je vorig jaar stout moeten zijn
Ik ben altijd stout op feestjes en in de kroeg, dus ik had m'n jaar niet.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 16 februari 2022 @ 08:26:33 #241
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203685474
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2022 08:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik ben altijd stout op feestjes en in de kroeg, dus ik had m'n jaar niet.
good girls go to heaven, bad girls go everywhere
pi_203685728
Veel plezier @sigme ! *O*

Dat je pas om 2 uur in je bed ligt, en dan veel te vroeg weer wakker bent, en daarna niet meer kunt slapen, want *zenuwen*. }:| En dat je komende nacht een nachtdienst hebt.... dus ik ga vanmiddag nog maar even proberen te tukken. Ga ik nu wel verder de boel opruimen.
pi_203685730
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 07:42 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik gooi mezelf, liefste en honden even een maandje in isolatie. Op onze berg. Tegen de tijd dat we terug komen heeft heel NL wel covid gehad denk ik zo.

Groeten vanaf de snelweg bij Montpellier!
Veel plezier daar :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203685740
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 07:42 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik gooi mezelf, liefste en honden even een maandje in isolatie. Op onze berg. Tegen de tijd dat we terug komen heeft heel NL wel covid gehad denk ik zo.

Groeten vanaf de snelweg bij Montpellier!
Veel plezier *O*
pi_203685918
Mogge allen

Veel plezier @sigme

En happy *O* @Sarabi
We have far more in common than that which devides us..
pi_203686302
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 08:50 schreef Candaasje het volgende:
Veel plezier @:sigme ! *O*

Dat je pas om 2 uur in je bed ligt, en dan veel te vroeg weer wakker bent, en daarna niet meer kunt slapen, want *zenuwen*. }:| En dat je komende nacht een nachtdienst hebt.... dus ik ga vanmiddag nog maar even proberen te tukken. Ga ik nu wel verder de boel opruimen.
Was de deadline al geweest of is die vandaag?
pi_203686364
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 09:46 schreef Myraela het volgende:

[..]
Was de deadline al geweest of is die vandaag?
Gisteren om 16 uur moesten alle biedingen binnen zijn. Dus we hopen vandaag wel wat te horen.
De vorige keer (zelfde makelaar) belde de makelaar ook pas in de loop van de volgende dag, en dit keer moet 'ie overleggen met 3 erfgenamen. Ik hoop dat het feit dat 'ie nog niet gebeld heeft, daarom nog geen teken aan de wand is :+
pi_203686414
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 09:52 schreef Candaasje het volgende:
Gisteren om 16 uur moesten alle biedingen binnen zijn. Dus we hopen vandaag wel wat te horen.
De vorige keer (zelfde makelaar) belde de makelaar ook pas in de loop van de volgende dag, en dit keer moet 'ie overleggen met 3 erfgenamen. Ik hoop dat het feit dat 'ie nog niet gebeld heeft, daarom nog geen teken aan de wand is :+
Kan inderdaad wel wat langer duren als er onderling ook meer afgestemd moet worden. Het is pas 10 uur, dit zegt echt nog helemaaaaaal niets. :D Het is eerder juist belachelijk hoe snel het tegenwoordig gaat. Zowel het bieden als het verkopen.
pi_203686435
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 09:57 schreef Myraela het volgende:

[..]
Kan inderdaad wel wat langer duren als er onderling ook meer afgestemd moet worden. Het is pas 10 uur, dit zegt echt nog helemaaaaaal niets. :D Het is eerder juist belachelijk hoe snel het tegenwoordig gaat. Zowel het bieden als het verkopen.
True true. Deze makelaar is wat rustiger. Tussen bezichtiging en bieden zat nu ook een week, omdat ie nog 2 andere kijkdagen had gepland. (Was bij het vorige huis ook).
De makelaar van dat huis in Zeist waar we niet verder mee wilden, maakte het helemaal bond. Dat zou nog zeker zo'n 3 weken duren omdat degene van de woningbouw (de opdrachtgever) met vakantie zou zijn :D .

Maar ik sta strak van de spanning. En ik moet echt nog een paar uur slapen. Dus beter komt 'ie er niet einde van de dag mee :P
pi_203686734
Ik zal meeduimen!

En fijne vakantie @sigme , of wordt er nog wel wat gewerkt vanaf de berg?
  Official ESF Kreviewer woensdag 16 februari 2022 @ 10:57:15 #251
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_203687093
Goedemorgen homo's. (#metoo #ongewenst #lil kleine)

Ik ben klaar met m'n werk vandaag maar ik moet nog tot 5 uur zitten want ik ben naar de zaak gegaan. Epic fail. Thuis had ik nu lekker op de bank kunnen gaan hangen.

Groetjes,

Bijna-naar-bahrein.
  Official ESF Kreviewer woensdag 16 februari 2022 @ 10:58:14 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_203687107
Ben benieuwd, @candaasje. Wellicht toch goed om eens een aankoopmakelaar te nemen als het blijft mislukken. Ik ken nog wel een goeie.
pi_203687140
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 09:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allen

Veel plezier @:sigme

En happy *O* @:Sarabi
Dankjewel *O*
Vanavond lekker sushi bestellen om het te vieren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 16-02-2022 11:11:21 ]
pi_203687262
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]
True true. Deze makelaar is wat rustiger. Tussen bezichtiging en bieden zat nu ook een week, omdat ie nog 2 andere kijkdagen had gepland. (Was bij het vorige huis ook).
De makelaar van dat huis in Zeist waar we niet verder mee wilden, maakte het helemaal bond Dat zou nog zeker zo'n 3 weken duren omdat degene van de woningbouw (de opdrachtgever) met vakantie zou zijn :D .

Maar ik sta strak van de spanning. En ik moet echt nog een paar uur slapen. Dus beter komt 'ie er niet einde van de dag mee :P
:o

Maar je bent vergeven, retespannend, afwachten of jullie bod het winnende is. Ik duim ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203687287
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dankjewel *O*
Vanavond lekker sushi bestellen om het te vieren.
Ik denk dat ik heb gemist wat er te vieren valt maar evengoed een *O*
Redenen om sushi te bestellen zijn altijd goed *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203687295
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik denk dat ik heb gemist wat er te vieren valt maar evengoed een *O*
Redenen om sushi te bestellen zijn altijd goed *O*
Ik ben weer een jaartje ouder geworden :)
pi_203687331
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
:o

Maar je bent vergeven, retespannend, afwachten of jullie bod het winnende is. Ik duim ^O^
:o :@


Gefeliciteerd @Sarabi ! *O*
pi_203687341
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:57 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen homo's. (#metoo #ongewenst #lil kleine)

Ik ben klaar met m'n werk vandaag maar ik moet nog tot 5 uur zitten want ik ben naar de zaak gegaan. Epic fail. Thuis had ik nu lekker op de bank kunnen gaan hangen.

Groetjes,

Bijna-naar-bahrein.
:D
Kun je het niet gooien op een half dagje thuis verder werken?
  woensdag 16 februari 2022 @ 11:19:49 #259
63722 z80
I fink you freaky
pi_203687349
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik ben weer een jaartje ouder geworden :)
gefeliciteerd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203687378
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:58 schreef Kreator het volgende:
Ben benieuwd, @:candaasje. Wellicht toch goed om eens een aankoopmakelaar te nemen als het blijft mislukken. Ik ken nog wel een goeie.
Dat zou voor ons puur zijn om een beetje onderhands te handje klappen met de verkoopmakelaar. Maar misschien moeten we er wel aan gaan geloven ja.

Voor dit huis hebben we overigens echt het maximale geboden wat we ervoor kwijt wilden. Het zou heel jammer zijn als het mislukt, maar ik had er geen 5000 euro meer voor over gehad. Ik vind het nu al twijfelachtig veel, maar nog mee te leven :')
pi_203687384
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik ben weer een jaartje ouder geworden :)
Gefeliciteerd *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203687418
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:o :@

Gefeliciteerd @:Sarabi ! *O*
Jij doet niet aan bont. Ik snap het wel :P.
pi_203687428
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik ben weer een jaartje ouder geworden :)
Hoera *O*
Spoilers!
pi_203687491
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik ben weer een jaartje ouder geworden :)
Oeh! Felies *O* w/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203687500
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:28 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Jij doet niet aan bont. Ik snap het wel :P.
:D _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203687530
Klein drama hier: ik heb nu meer smaken thee in huis dan ik blikjes heb in mijn theedoos ;(
Dus nu moet ik wat smaakjes opmaken of eraan denken uit de bewaarpotten te scheppen als ik zin heb in een andere smaak dan de 20 die ik tot mijn beschikking heb :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203687531
Gefeliciteerd Sarabi *O*
pi_203687593
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dankjewel *O*
Vanavond lekker sushi bestellen om het te vieren.
Gefeliciteerd!!!
pi_203687599
Dankjewel allemaal O+
pi_203687681
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klein drama hier: ik heb nu meer smaken thee in huis dan ik blikjes heb in mijn theedoos ;(
Dus nu moet ik wat smaakjes opmaken of eraan denken uit de bewaarpotten te scheppen als ik zin heb in een andere smaak dan de 20 die ik tot mijn beschikking heb :')
Extra theedoos kopen?
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 16 februari 2022 @ 12:15:03 #271
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203687874
Gefeliciteerd Sarabi!! *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 16 februari 2022 @ 12:31:22 #272
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203688052
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 09:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Gisteren om 16 uur moesten alle biedingen binnen zijn. Dus we hopen vandaag wel wat te horen.
De vorige keer (zelfde makelaar) belde de makelaar ook pas in de loop van de volgende dag, en dit keer moet 'ie overleggen met 3 erfgenamen. Ik hoop dat het feit dat 'ie nog niet gebeld heeft, daarom nog geen teken aan de wand is :+
Ik had de hoop ook al helemaal opgegeven bij ons bod. Maar wij kregen toen pas rond de lunch een telefoontje. Zonder erfgenamen. Dus nog geen bericht is niet per se slecht bericht! *O*
  woensdag 16 februari 2022 @ 12:31:30 #273
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203688055
Sarabi *O*
pi_203688284
Gefeliciteerd Sarabi! *O*
pi_203688477
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Extra theedoos kopen?
Mijn theedoos is net als mijn garage. Daar staat bewust dagelijks mijn auto in, zodat ik die niet nóg voller kan proppen.
Extra theedoos is vergelijkbaar met de auto (net als de rest van de buurt) permanent buiten zetten. Gaan we niet aan beginnen _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203688501
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mijn theedoos is net als mijn garage. Daar staat bewust dagelijks mijn auto in, zodat ik die niet nóg voller kan proppen.
Extra theedoos is vergelijkbaar met de auto (net als de rest van de buurt) permanent buiten zetten. Gaan we niet aan beginnen _O-
Dan kan je de extra theedoos wel in de garage zetten :P Ruimte genoeg
We have far more in common than that which devides us..
pi_203688626
Gefeliciteerd @Sarabi *G*
pi_203688799
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dan kan je de extra theedoos wel in de garage zetten :P Ruimte genoeg
}:| :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203688832
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
}:| :{w
Andere optie is minder smaakjes thee kopen en vanaf nu, totdat alles op is, geen thee meer kopen :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_203688966
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Andere optie is minder smaakjes thee kopen en vanaf nu, totdat alles op is, geen thee meer kopen :P
Noh :'(

Ik klots nu een beetje… smaakjes thee proeven :9 Tevens goed voor de vocht intake voor bezoekje bloedbank.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203689078
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Noh :'(

Ik klots nu een beetje… smaakjes thee proeven :9 Tevens goed voor de vocht intake voor bezoekje bloedbank.
_O- neem aan dat er een wc is
We have far more in common than that which devides us..
pi_203689269
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
_O- neem aan dat er een wc is
Niet in de container :+ Maar daar laat ik toch al een halve liter vocht achter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203689388
Grrr ik moet zo naar borstonderzoek. Kijk ik net het OV na. Of 3 minuten te laat of 27 min. te vroeg (fietsen is geen optie, te berg op). Eerstvolgende afspraak is eind maart en da's me te laat. Dus maar hopen dat ze een bankje hebben of dat iemand niet komt opdraven.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 16 februari 2022 @ 14:16:10 #284
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203689840
Is er al witte rook voor candaasje?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203689985
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Grrr ik moet zo naar borstonderzoek. Kijk ik net het OV na. Of 3 minuten te laat of 27 min. te vroeg (fietsen is geen optie, te berg op). Eerstvolgende afspraak is eind maart en da's me te laat. Dus maar hopen dat ze een bankje hebben of dat iemand niet komt opdraven.
Over 3 minuten zou ik mij niet drukmaken.
Sterkte ermee!

Feli @Sarabi

Prettig gewerkt in de bieb. Veel aanloop. Vanaf volgende week weer met z’n twee.
Nog leuker. *O*
pi_203690643
Veel te vroeg daar maar nu ook klaar. Want er was nog niemand (bleek dat ze pauze hadden) en de 15 uur was er nog niet (ik moest om 1520). Nu 20 minuten wachten op de bus
We have far more in common than that which devides us..
pi_203690825
Veel thee drinken helpt! Ik had zelfs een spuiter bij de vingerprik :D Die heb ik nog nooit meegemaakt, en ik heb er al best wat gehad en zelf gezet.
Daarna turbo donatie van onder de 8 minuten. Waarna de mevrouw mij maande echt even wat te gaan drinken. Dus maar gedaan (normaal ren ik meteen naar de auto), ook omdat mijn lijf normaal meer de tijd neemt voor donatie. Veel keuze aan snackjes :9
En wat bestel ik te drinken… thee :') *klotsklotklots*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203690846
Vieze vuige training gedaan. Vaste 9 uur coach is op vakantie en nu doet iemand anders dat. Zo iemand met zo'n natuuriljke dominatie die hij graag inzet en waar ik gevoelig voor ben. :') Als hij zegt "oppakken", dan pak ik op.

Daarna hebben we nog met 4 man een ketting op een fiets gelegd :D :')

Thuis Dex&Dora uitgelaten, afwas, stofzuigen, dweilen. Moet nog douchen en een boodschap en nog een rondje met Dora. Ben vanavond nog steeds alleen dus ik warm restje boerenkool op, met spek. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203690860
Oh ja ik ben ook zo'n turbo-donateur, altijd. Heb het ook al eens <5 minuten gered. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203690969
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2022 15:26 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja ik ben ook zo'n turbo-donateur, altijd. Heb het ook al eens <5 minuten gered. :7
Booooh! _O_
Nee, ik zit gewoonlijk op +10 en soms zelfs +15. Met knijpen in druppel en soms een medewerker die de naald precies goed moet vasthouden :')

Maar deze keer bloed op de hand en bloed op tafel, ik keur het goed :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203691550
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Booooh! _O_
Nee, ik zit gewoonlijk op +10 en soms zelfs +15. Met knijpen in druppel en soms een medewerker die de naald precies goed moet vasthouden :')

Maar deze keer bloed op de hand en bloed op tafel, ik keur het goed :9~
Ze zijn ook iedere keer wel weer verbaasd. Ik knijp inderdaad wel altijd, vind ik fijn. Er zat laatst inderdaad ook iemand naast me waarbij de medewerker de naald precies goed vast moest houden. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203691566
Ik had een kilo paprikareepjes en wilde daar pastasaus van maken. Prima natuurlijk, dacht lekker makkelijk klaar te zijn voor twee avonden. Maar na het roosteren blijft er echt maar een karige hoeveelheid van over. :D Dus toch maar één avondje.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 februari 2022 @ 16:35:27 #293
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203691626
Middag :W

Thuiswerkdagje vanuit IJmuiden, omdat ik het combineerde met bezoekje tandarts.
Feli Sarabi *O*
Straks lasgagne van moeders :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203691966
Godvergloeiende duizendmaal kut :(


Zo, dat moest er even uit. Afwijzing bod. Via de mail }:| .

;(
pi_203691986
}:|
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 februari 2022 @ 17:12:20 #296
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203691987
;(
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203692046
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:10 schreef Candaasje het volgende:
Godvergloeiende duizendmaal kut :(


Zo, dat moest er even uit. Afwijzing bod. Via de mail }:| .

;(
Boe-oe. o|O
pi_203692061
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:10 schreef Candaasje het volgende:
Godvergloeiende duizendmaal kut :(


Zo, dat moest er even uit. Afwijzing bod. Via de mail }:| .

;(
-O-
pi_203692070
Mweh Candaasje ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203692073
Zal ik?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203692077
Ok.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')