Dit inderdaad. Even apart nemen en vragen hoe het gaat en aangeven wat je opvalt. Niet direct in de aanval gaan dat gaat / kan averechts werken. Of sterke nog invloed hebben op de kwaliteit en dat deze verslechterd.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:47 schreef HSG het volgende:
Eerst vragen hoe het echt met hem gaat. Er is een grote kans dat er een onderliggende reden is waarom hij, in jou ogen, niet veel doed.
Het antwoord op je 2e vraag is ja.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:54 schreef Tja..1986 het volgende:
Ben je zijn leidinggevende? Zo nee, heb je er last van dat hij traag werkt? Zo nee, waarom maak je er jouw probleem van?
Maar die nieuwe is toch helemaal niet aangenomen voor het werk dat TS doet? Ik ga ook niet de WC's schoonmaken als ik een half uurtje over heb op het werk.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het antwoord op je 2e vraag is ja.
Als die nieuwe klaar is met zijn werk, kan hij werk overnemen van TS, want die heeft meer werk dan hij kan doen (althans zo begrijp ik het).
Dat staat er niet. Hij werkt gewoon op dezelfde afdeling, dus hij hoeft helemaal geen ander werk te gaan doen.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar die nieuwe is toch helemaal niet aangenomen voor het werk dat TS doet? Ik ga ook niet de WC's schoonmaken als ik een half uurtje over heb op het werk.
Het bedrijf waar TS werkt pakt het gewoon bagger aan.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Hij werkt gewoon op dezelfde afdeling, dus hij hoeft helemaal geen ander werk te gaan doen.
Als je al 40 uur nodig hebt om werk te doen wat iemand anders in 8 uur kan en dan ook nog gewoon dagen niks gaat doen als het werk ook nog verminderd, ben je gewoon een lamme tak. Je kan je ook inzetten voor het bedrijf wat je betaald en interesse tonen. Met een dergelijke instelling kom je in ieder geval niet veel verder.
Geen idee, er staat nergens waar de leidinggevende is. Ik zou dit ook eerder bij de leidinggevende neerleggen, want het is mijn werk ook niet om anderen hierop aan te spreken. Maarja, dat is weer "naaien" (wat die collega net zo goed doet imo).quote:Op maandag 14 februari 2022 15:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Het bedrijf waar TS werkt pakt het gewoon bagger aan.
Ik lees ook nergens wat TS heeft gedaan om hem fatsoenlijk in te werken. Hoeveel hij hem op sleeptouw heeft genomen.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Geen idee, er staat nergens waar de leidinggevende is. Ik zou dit ook eerder bij de leidinggevende neerleggen, want het is mijn werk ook niet om anderen hierop aan te spreken. Maarja, dat is weer "naaien" (wat die collega net zo goed doet imo).
Uit de OP blijkt dat de werkzaamheden wel af zijn. En dat er dagen zijn dat er ingelogd wordt, maar niks gewijzigd.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik lees ook nergens wat TS heeft gedaan om hem fatsoenlijk in te werken. Hoeveel hij hem op sleeptouw heeft genomen.
Vast komt hij daar niet ver mee, maar dat lijkt mij nauwelijks het probleem van TS.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Hij werkt gewoon op dezelfde afdeling, dus hij hoeft helemaal geen ander werk te gaan doen.
Als je al 40 uur nodig hebt om werk te doen wat iemand anders in 8 uur kan en dan ook nog gewoon dagen niks gaat doen als het werk ook nog verminderd, ben je gewoon een lamme tak. Je kan je ook inzetten voor het bedrijf wat je betaald en interesse tonen. Met een dergelijke instelling kom je in ieder geval niet veel verder.
Ik zou het lekker laten. TS wil blijkbaar zijn taken bij een collega dumpen omdat hij het te druk heeft. Volgens mij kaart je het gewoon bij je leidinggevende aan als je het te druk hebt en kan je daarmee overleggen hoe je dat oplost. Of je bespreekt het tijdens een teamvergadering. Zoals ik uit de OP begrijp doet die nieuwe collega gewoon de dingen die hij moet doen. Dat TS dat 5x zo snel kan lijkt mij niet relevant.quote:TS wil weten hoe hij dit aan moet pakken, want de rubbertegel generatie kan er niet meer tegen als ze op de man af iets wordt gevraagd. Je moet eerst hun persoonlijke problemen behandelen voor je het over werk kan hebben, ofzo.
Dan moet hij meer uitgedaagd worden en heeft het geen zin om af te wachten en klagen dat hij niks doet. Hij is nieuw..TS niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Uit de OP blijkt dat de werkzaamheden wel af zijn. En dat er dagen zijn dat er ingelogd wordt, maar niks gewijzigd.
Hij kan ook vragen of er meer te doen is en het bedrijf kan idd stimuleren dat er meer taken bij komen. Maar uit het verhaal lijkt het gewoon of hij betaald niks zit te doen terwijl zijn directe collega het wel druk hebben. Dat is toch een beetje raar.
Ja, ben het met je eens.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vast komt hij daar niet ver mee, maar dat lijkt mij nauwelijks het probleem van TS.
[..]
Ik zou het lekker laten. TS wil blijkbaar zijn taken bij een collega dumpen omdat hij het te druk heeft. Volgens mij kaart je het gewoon bij je leidinggevende aan als je het te druk hebt en kan je daarmee overleggen hoe je dat oplost. Of je bespreekt het tijdens een teamvergadering. Zoals ik uit de OP begrijp doet die nieuwe collega gewoon de dingen die hij moet doen. Dat TS dat 5x zo snel kan lijkt mij niet relevant.
Dit is echter wat TS aangeeft, waar hij last van heeft. En dat zou dan toch via de manager oid gespeeld moeten worden denk ik.quote:Vooral de passieve houding en gebrek aan 'normale' communicatie is een dingetje. Als ik mijn werk klaar heb, en ik zou verder niets te doen hebben, dan zou ik bijvoorbeeld vragen of er nog andere werkzaamheden zijn die je kunt oppakken of dat ik ergens anders bij kan helpen, gezien mijn werk al klaar is. Vanuit zijn kant heb ik dit nog nooit vernomen.
Ik zou het in ieder geval niet 1 op 1 doen. Of dan als een verzoek: ik heb het erg druk in mijn takenpakket. Denk dat je x of y over zou kunnen nemen? Laten we dat dan een keer in het team bespreken.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, ben het met je eens.
[..]
Dit is echter wat TS aangeeft, waar hij last van heeft. En dat zou dan toch via de manager oid gespeeld moeten worden denk ik.
Jouw 'meer verantwoordelijkheden' bestaan dus uit het delegeren van jouw werk aan anderen (voor zover zij tijd hebben)?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:36 schreef denattedweil het volgende:
Ik ben ook geen teamleider o.i.d. maar 'gewoon' een medewerker die wat meer verantwoordelijkheden krijgt omdat ik zelf overloop in mijn werk en zodoende collega's moet aansturen die werk van mij overnemen.
Bedankt voor je tip. Vooral de manier hoe je zoiets positief aangeeft vindt ik belangrijk inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:54 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Even apart nemen en vragen hoe het gaat en aangeven wat je opvalt. Niet direct in de aanval gaan dat gaat / kan averechts werken. Of sterke nog invloed hebben op de kwaliteit en dat deze verslechterd.
En houd het positief van toon. Dus niet " "kan je aangeven waarom er vandaag niets gemaakt is?" Maar meer de vraag: Wat vond je van de opdracht ? Zoiets.
Ja. En het is niet zozeer dat ik er last van heb, maar meer dat ik 8 uur per dag aan het vliegen ben en het werk opstapelt en iemand aan de andere kant van het bureau feitelijk tijd over heeft.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:54 schreef Tja..1986 het volgende:
Ben je zijn leidinggevende? Zo nee, heb je er last van dat hij traag werkt? Zo nee, waarom maak je er jouw probleem van?
Jawel, hij is aangenomen om mij te ontlasten in werkzaamheden. In de loop der jaren zijn we behoorlijk gegroeid waardoor ik steeds meer werk erbij krijg waardoor ik steeds bepaalde werkzaamheden moet overdragen aan collega's.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar die nieuwe is toch helemaal niet aangenomen voor het werk dat TS doet? Ik ga ook niet de WC's schoonmaken als ik een half uurtje over heb op het werk.
Je slaat de spijker op zijn kop. Ik heb ook helemaal geen zin om een dr. Phill te spelen omdat iemand het vertikt om te communiceren en 3 dagen lang naar zijn scherm zit te kijken terwijl er geen werk verricht wordt en mijn werkzaamheden alleen maar opstapelen.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
TS wil weten hoe hij dit aan moet pakken, want de rubbertegel generatie kan er niet meer tegen als ze op de man af iets wordt gevraagd. Je moet eerst hun persoonlijke problemen behandelen voor je het over werk kan hebben, ofzo.
Feitelijk heb je helemaal gelijk. Mijn leidinggevende heeft tegen mijn collega gezegd dat ik zijn verantwoordelijke ben. Bij afwezigheid, ziekte of vragen moet hij mij aanspreken. In die zin voel ik me ook verantwoordelijk om hem aan te spreken maar ik ben nooit in de positie geweest om zulke gesprekken met collega's te voeren en daardoor inderdaad zoekende ben naar de juiste manier van aanpakken. Als ik met mijn constatering naar mijn leidinggevende ga dan wordt de onderliggende verstandshouding met mijn collega er niet beter op en zie ik het inderdaad als een 'naaistreek' omdat hij dus verantwoording aan de directie moet afleggen terwijl ik zijn verantwoordelijke ben.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:03 schreef HMS het volgende:
Dit is eigenlijk niet jouw probleem, je maakt het jouw probleem. Want je hebt er veel last van want je kan niets anders overdragen.......Maar de eigenaar van dit probleem is jouw manager die ook de zijne zal zijn. Die moet dat inzicht vergaren, die moet je collega erop aanspreken, die is de manager.
Je kan bij de koffie eens informeren wat er speelt, je kan zelfs vragen hoe die het werk vindt, wat moeilijk is etc, maar je kan er eigenlijk niets mee. Je kan bij je manager aangeven dat jij vind dat hij zijn werk veel efficiënter kan doen en dan de tijd zal hebben om meer van je over te nemen, maar formeel kan je niets.
En als je het verkeerd doet, dat aanspreken, dan kan je meer kapot maken dan je eigenlijk zou willen. Dus, lief informatie vragen en het probleem daar aankaarten waar het hoort - bij de juiste manager.
Jij krijgt je eigen werk niet af, maar hebt wel de tijd om nauwgezet bij te houden wanneer je collega inlogt en welke mutaties hij maakt?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:36 schreef denattedweil het volgende:
omdat ik zelf overloop in mijn werk en zodoende collega's moet aansturen die werk van mij overnemen.
Jij hebt zo te lezen nog nooit iemand ingewerkt en gewerkt met een CMS . Binnen 3 minuten heb ik een export van mutaties dus hou je kansloze opmerkingen lekker voor je ouwe fabriekswerker.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij krijgt je eigen werk niet af, maar hebt wel de tijd om nauwgezet bij te houden wanneer je collega inlogt en welke mutaties hij maakt?
Misschien moet hij jou maar eens aanspreken...
Je mist het punt een beetje.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:32 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Jij hebt zo te lezen nog nooit iemand ingewerkt en gewerkt met een CMS . Binnen 3 minuten heb ik een export van mutaties dus hou je kansloze opmerkingen lekker voor je ouwe fabriekswerker.
Vertel? Spreek jij je leidinggevende ook wel eens aan omdat hij een kwartier bij de koffieautomaat staat?quote:
Is het nou niet in de eerste plaats aan jou om bij je collega te gaan vragen of hij een aantal taken van je over kan nemen?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:25 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip. Vooral de manier hoe je zoiets positief aangeeft vindt ik belangrijk inderdaad.
[..]
Ja. En het is niet zozeer dat ik er last van heb, maar meer dat ik 8 uur per dag aan het vliegen ben en het werk opstapelt en iemand aan de andere kant van het bureau feitelijk tijd over heeft.
[..]
Jawel, hij is aangenomen om mij te ontlasten in werkzaamheden. In de loop der jaren zijn we behoorlijk gegroeid waardoor ik steeds meer werk erbij krijg waardoor ik steeds bepaalde werkzaamheden moet overdragen aan collega's.
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop. Ik heb ook helemaal geen zin om een dr. Phill te spelen omdat iemand het vertikt om te communiceren en 3 dagen lang naar zijn scherm zit te kijken terwijl er geen werk verricht wordt en mijn werkzaamheden alleen maar opstapelen.
[..]
Feitelijk heb je helemaal gelijk. Mijn leidinggevende heeft tegen mijn collega gezegd dat ik zijn verantwoordelijke ben. Bij afwezigheid, ziekte of vragen moet hij mij aanspreken. In die zin voel ik me ook verantwoordelijk om hem aan te spreken maar ik ben nooit in de positie geweest om zulke gesprekken met collega's te voeren en daardoor inderdaad zoekende ben naar de juiste manier van aanpakken. Als ik met mijn constatering naar mijn leidinggevende ga dan wordt de onderliggende verstandshouding met mijn collega er niet beter op en zie ik het inderdaad als een 'naaistreek' omdat hij dus verantwoording aan de directie moet afleggen terwijl ik zijn verantwoordelijke ben.
Niet 1 op 1?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:14 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval niet 1 op 1 doen. Of dan als een verzoek: ik heb het erg druk in mijn takenpakket. Denk dat je x of y over zou kunnen nemen? Laten we dat dan een keer in het team bespreken.
De OP doet overkomen dat TS die collega wil aanspreken omdat hij zijn houding niet wenselijk vindt. Dat lijkt mij niet de rol van TS.
Extra werk geven.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:04 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Niet 1 op 1?
Daar zat ik juist wel aan te denken, juist om hem niet voor het blok te zetten waar andere collega's bij zijn.
Ik wil hem niet op zijn houding aanspreken, dat doe ik wel met mijn leidinggevende. Ik ben er inmiddels wel achter dat zijn karakter niet past bij mij en daarom wordt er ook erg weinig gecommuniceerd vanuit mijn kant.
Dus de vraag is, zal ik hem gewoon wat extra werk geven en afwachten wat zijn reactie wordt. Of gewoon aanspreken op wat ik nu constateer?
Daarmee zit ik in dubio. Als ik hem meer it-gerelateerde taken geef, moet hij kunnen inloggen in andere systemen die bedrijf kritisch zijn. Gezien zijn gebrek aan kennis hierin, vergt het gewoon een hoop tijd om hem hierin te begeleiden. Ik wil hem niet als een ongeleid projectiel laten inloggen waar een foutje cruciaal kan zijn op de werking van het systeem.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het nou niet in de eerste plaats aan jou om bij je collega te gaan vragen of hij een aantal taken van je over kan nemen?
Dan snap ik het niet. Hij is aangenomen om jou te ontlasten. Je constateert dat hij tijd over heeft. Je bent pissig dat hij zich niet bij jou meldt om werk over te nemen. Maar nu zeg je dat je eigenlijk niet wilt dat hij werk van je overneemt.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:30 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Daarmee zit ik in dubio. Als ik hem meer it-gerelateerde taken geef, moet hij kunnen inloggen in andere systemen die bedrijf kritisch zijn. Gezien zijn gebrek aan kennis hierin, vergt het gewoon een hoop tijd om hem hierin te begeleiden. Ik wil hem niet als een ongeleid projectiel laten inloggen waar een foutje cruciaal kan zijn op de werking van het systeem.
Daarnaast kost het gewoon ontzettend veel tijd om iemand in te werken en ik weet niet of het loont om hier nu tijd aan te besteden. Ik merk aan alles dat de klik er niet is onderling en dat ik mezelf inhoud (en soort van zielig vind) vanwege zijn privésituatie terwijl we het hier wel hebben over een collega waar ik (als het goed is) nog jarenlang aan verbonden ben.
Als iedereen er zo over denkt dan zet het bord maar voor het pand.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:54 schreef Tja..1986 het volgende:
Dit is natuurlijk wel problematisch, ook vanuit jouw kant. Je moet een collega begeleiden, maar zelfs normaal communiceren is kennelijk al een opgave. Heb je bila's met hem? Voortgangsgesprekjes? Of zitten jullie de hele dag aan aanpalende bureaus zonder dat er een woord gewisseld wordt en moet je in het systeem kijken om te weten waar hij mee bezig is geweest?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:04 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Niet 1 op 1?
Daar zat ik juist wel aan te denken, juist om hem niet voor het blok te zetten waar andere collega's bij zijn.
Ik wil hem niet op zijn houding aanspreken, dat doe ik wel met mijn leidinggevende. Ik ben er inmiddels wel achter dat zijn karakter niet past bij mij en daarom wordt er ook erg weinig gecommuniceerd vanuit mijn kant.
Dus de vraag is, zal ik hem gewoon wat extra werk geven en afwachten wat zijn reactie wordt. Of gewoon aanspreken op wat ik nu constateer?
Kun je hem niet gewoon wat simpeler werk toeschuiven? Bijv opruimen, of archiveren? Je mag na 1,2 jaar best wel iets verwachten. Of overleg met je leidinggevende hoe je een eventueel inwerktraject kunt vormgeven, je zult moeten investeren om uiteindelijk te kunnen delegeren.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:30 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Daarmee zit ik in dubio. Als ik hem meer it-gerelateerde taken geef, moet hij kunnen inloggen in andere systemen die bedrijf kritisch zijn. Gezien zijn gebrek aan kennis hierin, vergt het gewoon een hoop tijd om hem hierin te begeleiden. Ik wil hem niet als een ongeleid projectiel laten inloggen waar een foutje cruciaal kan zijn op de werking van het systeem.
Daarnaast kost het gewoon ontzettend veel tijd om iemand in te werken en ik weet niet of het loont om hier nu tijd aan te besteden. Ik merk aan alles dat de klik er niet is onderling en dat ik mezelf inhoud (en soort van zielig vind) vanwege zijn privésituatie terwijl we het hier wel hebben over een collega waar ik (als het goed is) nog jarenlang aan verbonden ben.
Ik zou me sterk afvragen hoe lang je daar zelf wil blijven werken...quote:Op maandag 14 februari 2022 14:36 schreef denattedweil het volgende:
wat ik 8 jaar erbij heb gedaan
(...)
Wat zouden jullie doen?
Je zit eerst te klagen dat hij niet veel doet en nu loop je te klagen van "ja als ik hem meer werk geef moet ik hem ook daarbij begeleiden en daar heb ik geen zin in".quote:Op maandag 14 februari 2022 16:30 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Als je als bedrijf na al die jaren dat je bestaat dit nog steeds niet op orde hebt dan moet je als bedrijf misschien nooit mensen gaan aannemen.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:38 schreef Daboman het volgende:
Of overleg met je leidinggevende hoe je een eventueel inwerktraject kunt vormgeven, je zult moeten investeren om uiteindelijk te kunnen delegeren.
Dit. Gewoon dit en vooral in het zwart gedrukt.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel problematisch, ook vanuit jouw kant. Je moet een collega begeleiden, maar zelfs normaal communiceren is kennelijk al een opgave. Heb je bila's met hem? Voortgangsgesprekjes? Of zitten jullie de hele dag aan aanpalende bureaus zonder dat er een woord gewisseld wordt en moet je in het systeem kijken om te weten waar hij mee bezig is geweest?
Als advocaat van de duivel: zou jij uit jezelf naar je manager toegaan en om meer werk vragen, als dat een botte lul is die het nog te veel moeite vindt om even te informeren hoe je weekend was? Je zegt dat hij moeite heeft met goed communiceren, maar geldt dat omgekeerd ook niet een heel klein beetje? Voor het oppakken van extra werk is-ie kennelijk van jou afhankelijk, qua toegang en uitleg. Maar jij bent die botte lul die überhaupt geen zin heeft om met hem te praten. Tja, ik kan me wel voorstellen dat ie zich dan niet spontaan bij je meldt. Stel jij je wel benaderbaar op, of probeer je vooral iets uit te stralen in de trant van 'ik ben druk, val me niet lastig'?
Ik zou beginnen met een overlegje waarin je eerst eens informeert hoe het gaat: je werkt hier nu een tijdje, heb je het idee dat je je weg een beetje gevonden hebt? Heb je het naar je zin? Zijn er nog dingen waar je tegenaan loopt? Vervolgens zou je eens kunnen informeren naar z'n taken: red je je een beetje? Krijg je alles gedaan binnen die 40 uur? Zou je er eventueel iets bij kunnen nemen?
Misschien zegt-ie dan wel uit zichzelf dat-ie graag meer wil leren doen. En zo niet, dan kun je altijd eens (neutraal) vragen: maar als ik bijvoorbeeld kijk naar maandag, dan heb je helemaal geen mutaties doorgevoerd in het systeem, met wat voor taken was je maandag dan druk?
En wees eens eerlijk naar jezelf: dat verhaal over botsende karakters, is dat niet vooral een excuus om geen energie in de communicatie te hoeven steken? Je hoeft geen vrienden te worden, maar je kunt best eens een sociaal gesprek met hem aangaan. Wellicht kom je er dan wel achter dat jullie best iets gemeenschappelijks hebben. Misschien kun je leuk met hem praten over voetbal, of formule 1, of gaan jullie allebei graag op vakantie naar Andalusië, misschien kom je er achter dat je allebei een tijdje in Harderwijk gewoond hebt. Nou ja, noem maar op. Probeer jezelf eens te dwingen om een paar keer per week een kletspraatje met hem te maken.
Ben ik met je eens. Ik heb het zelf ook meegemaakt bij mijn vorige werkgever. Begeleiding kreeg je amper tot niet, hun informatie (b.v. werkinstructies) wat wel aanwezig was en door kon lezen liep gemiddeld 5 jaar achter, men had te druk voor vragen maar wel aan het eind van de maand klagen dat je je werk niet goed deed.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:33 schreef Fer het volgende:
Dit is wat er mis is bij bv Nederland.
Zo hard mogelijk rennen voor hetzelfde salaris en elkaar erop aankijken als er niet net zo hard meegelopen wordt. De aandeelhouders lagen zich rot.
Ah, je bent dus zijn leidinggevende. Waarom duurt het zo lang voor je hem aanspreekt en extra werk geeft? Aan de bak man!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:25 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Ja. En het is niet zozeer dat ik er last van heb, maar meer dat ik 8 uur per dag aan het vliegen ben en het werk opstapelt en iemand aan de andere kant van het bureau feitelijk tijd over heeft.
Hoezo? Taken en verantwoordelijkheden graag daar waar ze horen.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:47 schreef halfway het volgende:
[..]
Als iedereen er zo over denkt dan zet het bord maar voor het pand.
Als jou dit zo expliciet is verteld, dan is het aan jou om die collega aan te sturen. Maar aansturen is nog niet zo gemakkelijk.quote:Ik ben ook geen teamleider o.i.d. maar 'gewoon' een medewerker die wat meer verantwoordelijkheden krijgt omdat ik zelf overloop in mijn werk en zodoende collega's moet aansturen die werk van mij overnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |