ook is het raar dat je niet eerst gewoon er uit probeert te komen door een gesprek met de medewerker(s) en Gundogan. Waarom meteen een onderzoek door een extern bureau. Dat vind ik wel een hele drastische stap.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt iemand schorsen hangende het onderzoek. Maar om dat publiekelijk te doen slaat al nergens op en je kunt dan ook best een voorlopige aanduiding van de klachten geven. Al was het maar 'gedrag jegens medewerkers'.
Ga maar uit van het laatste. Volt wil heel graag laten zien dat het er in die partij anders aan toe gaat dan bij 'oude' partijen. Dus als er een klacht van een fractiemedewerker komt, wil men tonen dat het bij Volt wél serieus onderzocht wordt. En dat doet men dan op zo'n onbeholpen manier dat het in hun gezicht ontploft.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dan breng je de schorsing ook niet formeel naar buiten, dan ben je of bezig met een afrekening of een ongelofelijke amateur.
Die verklaring had ik normaal gevonden als ze hun fout de volgende dag zouden herstellen. Maar dat doen ze niet. Ze weigeren gewoon Gündoğan te vertellen waarom ze is geschorst door hen. Waarom ze in het publiek door de modder is gehaald. Ze stond in krantenartikelen van serieuze kranten als de NRC, met daarin ook een verwijzing naar The Voice en Marc Overmars.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:12 schreef freako het volgende:
[..]
Ga maar uit van het laatste. Volt wil heel graag laten zien dat het er in die partij anders aan toe gaat dan bij 'oude' partijen. Dus als er een klacht van een fractiemedewerker komt, wil men tonen dat het bij Volt wél serieus onderzocht wordt. En dat doet men dan op zo'n onbeholpen manier dat het in hun gezicht ontploft.
Voorwaarde is dan wel dat men inziet dat er een fout gemaakt is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die verklaring had ik normaal gevonden als ze hun fout de volgende dag zouden herstellen. Maar dat doen ze niet. Ze weigeren gewoon Gündoğan te vertellen waarom ze is geschorst door hen. Waarom ze in het publiek door de modder is gehaald.
Groep Gündogan, kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:42 schreef Hexagon het volgende:
Als de advocaten er aan te pas moeten komen dan is het wel helemaal mis ja.
Ja, ze stelt haar zetel sowieso te houden (en in dit geval geef ik haar groot gelijk), en ik zie niet hoe dit nog dusdanig goed gaat komen dat ze die zetel binnen Volt behoudt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Groep Gündogan, kwestie van tijd.
Ja inderdaad. Ik neem aan dat enkele medewerkers problemen hadden met haar manier van werken. Het lijkt me ook niet een hele makkelijke dame om mee te werken. Maar goed, daar kun je in een gesprek toch wel uit komen als het om meerdere medewerkers gaat. En als het dan nog niet lukt kun je nog drastischere maatregelen nemen eventueel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:33 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ook is het raar dat je niet eerst gewoon er uit probeert te komen door een gesprek met de medewerker(s) en Gundogan. Waarom meteen een onderzoek door een extern bureau. Dat vind ik wel een hele drastische stap.
ja het "Probleem" in dit geval is dat Gundogan een volksvertegenwoordiger is. Dus als zij medewerkers slecht behandeld en zij dat niet wil of kan aanpassen dan delf je als medewerker altijd het onderspit aangezien zij nergens naartoe gaat. in een bedrijf kan je een leidinggevende nog vervangen of iets dergelijks maar in dit geval kan dat niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:08 schreef Ronald het volgende:
Ja inderdaad. Ik neem aan dat enkele medewerkers problemen hadden met haar manier van werken. Het lijkt me ook niet een hele makkelijke dame om mee te werken. Maar goed, daar kun je in een gesprek toch wel uit komen als het om meerdere medewerkers gaat. En als het dan nog niet lukt kun je nog drastischere maatregelen nemen eventueel.
Het zou ook nog tot exit Dassen kunnen leiden. Het is nou niet dat die uitblinkt on onmisbaar charismatisch leiderschap.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze stelt haar zetel sowieso te houden (en in dit geval geef ik haar groot gelijk), en ik zie niet hoe dit nog dusdanig goed gaat komen dat ze die zetel binnen Volt behoudt.
Nee die valt inderdaad wat tegen. Te vriendelijk/beschaafd om de eerste persoon te zijn van de partij in de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zou ook nog tot exit Dassen kunnen leiden. Het is nou niet dat die uitblinkt on onmisbaar charismatisch leiderschap.
Dat zou de beste uitkomst zijn van dit alles.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus, dit gaat ze de kop kosten.
dan komt het neer op welke kant Marieke Koekkoek kiestquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zou ook nog tot exit Dassen kunnen leiden. Het is nou niet dat die uitblinkt on onmisbaar charismatisch leiderschap.
Echt heel vriendelijk is het niet om niet te reageren op de mail van Gundogan. Uit haar verklaring maak ik op dat ze overigens best weet waar het om gaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:22 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Nee die valt inderdaad wat tegen. Te vriendelijk/beschaafd om de eerste persoon te zijn van de partij in de Tweede Kamer.
Dat zou kunnen maar ik verwacht het niet, dat lijkt zo'n braaf mannetje, die zal zijn babbel wel goed genoeg hebben om te kunnen blijven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Men buitelt hier over elkaar heen met verwijten dat Volt niet correct of amateuristisch heeft gehandeld. In deze berichten wordt een ander beeld geschetst: er loopt al langer een traject, er blijven nieuwe meldingen binnenkomen en er kijken al langer advocaten mee om Volt te adviseren over hoe te handelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:27 schreef Ronald het volgende:
Als deze tweet klopt, dan zou het gedoe niet helemaal onverwachts zijn voor Gundogan.
[ twitter ]
Het is ook niet onverwacht voor haar. Ze is het er enkel niet mee eens, dan wel ze vindt het overdreven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Men buitelt hier over elkaar heen met verwijten dat Volt niet correct of amateuristisch heeft gehandeld. In deze berichten wordt een ander beeld geschetst: er loopt al langer een traject, er blijven nieuwe meldingen binnenkomen en er kijken al langer advocaten mee om Volt te adviseren over hoe te handelen.
Als er ergens heibel in een partij is dan staat Geert Dales weer vooraan om zich te bemoeien hè, djezus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:00 schreef Hexagon het volgende:
Ook Geert Dales bemoeit zich ermee
https://tpo.nl/2022/02/15(...)lachtoffer-van-volt/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |