Dit klinkt alsof het verboden is heel weinig met een winnaar te hebben.quote:
De enige die hier kleur relevant laat zijn ben jij door dit aan te grijpen om Fok! in algemene zin weg te zetten als racistisch. Pot ketel.quote:
Kok is hier niet blij mee hoor.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:52 schreef Meridiaan het volgende:
Wel echt prima van Kok en Leerdam inderdaad, ik had ze meer naar achteren verwacht.
Bert zal wel gaan pushen voor de traan.quote:
Altijd pipsquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof het verboden is heel weinig met een winnaar te hebben.
Bert vervolgens: "en dan nog even over die missers".quote:Op zondag 13 februari 2022 15:58 schreef AgnesGru het volgende:
Bert praat haar even verder de put in.
Ik heb Bert wel eens harder gehoord... hij ging niet echt door Het Grote Verdriet deze keer.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Bert vervolgens: "en dan nog even over die missers".
quote:Op zondag 13 februari 2022 16:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een half uur nabeschouwen, maar een keer kritisch de rit doornemen is te veel moeite.
Takagi tegen Leerdam zou wel leuk zijn in plaats van al die soloritten.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:02 schreef kilon het volgende:
Hoe dan ook enorm veel zin in de 1000 meter. Wordt een geweldig gevecht. Hopelijk een keer een leukere loting, dat wel.
Zou Bert weet hebben van al die zeurpieten die na vrijwel ieder interview om zijn ontslag vragen?quote:Op zondag 13 februari 2022 16:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb Bert wel eens harder gehoord... hij ging niet echt door Het Grote Verdriet deze keer.
Miho wel binnen dan.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Takagi tegen Leerdam zou wel leuk zijn in plaats van al die soloritten.
Professor Sedocquote:
Gregoryquote:
Alles met deugen te maken. Hoe Hersman over zn woorden struikelde om haar tot rolmodel van Afrikanen (sic) te bombarderen. Lachwekkend.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft dan weer geen moer met deugen te maken (sowieso zijn mensen die het over deugen hebben gewion af). Amerikanen en de NOS zijn enorm fan van dit soort verhalen. Wie het ook is.
Kan dat arme kind ook niks aan doen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Alles met deugen te maken. Hoe Hersman over zn woorden struikelde om haar tot rolmodel van Afrikanen (sic) te bombarderen. Lachwekkend.
Zeg ik dat? Ik richt me op de media.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan dat arme kind ook niks aan doen.
Daar staat Leerdam te laag in de World Cup voor volgens mij.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Takagi tegen Leerdam zou wel leuk zijn in plaats van al die soloritten.
Nee.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik richt me op de media.
Spijtigquote:Op zondag 13 februari 2022 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar staat Leerdam te laag in de World Cup voor volgens mij.
Takagi op 3, Leerdam op 8, weet niet precies in welke blokken ze loten?quote:Op zondag 13 februari 2022 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar staat Leerdam te laag in de World Cup voor volgens mij.
Volgens mij per 4?quote:Op zondag 13 februari 2022 16:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Takagi op 3, Leerdam op 8, weet niet precies in welke blokken ze loten?
Hier heb ik maar één reactie opquote:Op zondag 13 februari 2022 16:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Alles met deugen te maken. Hoe Hersman over zn woorden struikelde om haar tot rolmodel van Afrikanen (sic) te bombarderen. Lachwekkend.
Nou ja, ik bedoel per 4 schaatssters, dus de top 4 in de WB komt dan in de laatste 2 ritten. Maar het zou ook per 6 schaatssters kunnen zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
3 volgens mij. Welke Russinnen mogen de 1000 doen?
Dan kan het nog steeds talent zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mag ik hieruit concluderen dat schaatsen voor 90 procent trainbaar is en maar een paar procent talent?
Als Jackson pas een paar jaar geleden begonnen is.
Nee.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mag ik hieruit concluderen dat schaatsen voor 90 procent trainbaar is en maar een paar procent talent?
Was live op Africa United. Nu groot feest van Casablanca tot Windhoek. Ze schrijven allemaal live de rondes mee.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dat laatste bedoelde ik ook ja.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel per 4 schaatssters, dus de top 4 in de WB komt dan in de laatste 2 ritten. Maar het zou ook per 6 schaatssters kunnen zijn.
Nee, skeeleren ligt qua techniek heel dichtbij schaatsen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dan is het júist talent, want je hebt weinig trainingsjaren.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kan het nog steeds talent zijn.
Klopt inderdaad, al komt ze gewoon uit het skeeleren, dat scheelt al een hoop.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het júist talent, want je hebt weinig trainingsjaren.
Wel 800-voudig Amerikaans skeelerkampioen en dat is vrijwel dezelfde sport qua techniek.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Voor haar man.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Is Colette voor de NOS?
Zoveel missers had ze toch niet?quote:Op zondag 13 februari 2022 17:52 schreef Nober het volgende:
Kok noemt het pech maar missers doe je toch zelf? Unforced errors zeg maar.
Ach, zolang die zeurpieten niet hoog in de NOS-boom zitten...quote:Op zondag 13 februari 2022 16:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou Bert weet hebben van al die zeurpieten die na vrijwel ieder interview om zijn ontslag vragen?
Dat is dus 1 keer een misser.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:58 schreef Nober het volgende:
[..]
In de eerst bocht "vloog er bijna uit" en net voor de finish zei ze.
En dat kan zomaar het verschil zijn tussen goud en plek 6, lijkt me logisch dat ze dan de nadruk daarop legt. En 2 fouten (in haar ogen) wordt dan al snel “alleen maar fouten”quote:Op zondag 13 februari 2022 18:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die net voor de finish maakte inderdaad niets uit, die in de bocht kostte haar waarschijnlijk de topsnelheid op het rechte stuk, je zag haar snelheid ook nog flink omhoog gaan in die laatste buitenbocht. Terwijl je eigenlijk dan al op die topsnelheid zou moeten zitten.
Wel jammer, want zo snel ging het vandaag eigenlijk niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |