Over de woonplaats die in het artikel staatquote:
Die staat er dus niett wijsneus, alleen de Amsterdamse zender At5 wordt genoemdquote:Op zondag 13 februari 2022 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over de woonplaats die in het artikel staat.
Dan is het vast in Oss!quote:Op zondag 13 februari 2022 14:12 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Die staat er dus niett wijsneus, alleen de Amsterdamse zender At5 wordt genoemd
Zeker, zoon van 13/14 stak midden in de winkel een peuk aan.quote:
Ze hebben de overvalcontrole ingedrukt om de politie zo snel mogelijk te plaatse te krijgen aangezien er meerdere medewerkers in elkaar werden geslagen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:10 schreef Nober het volgende:
Die zoon deed een overval?
[ afbeelding ]
Tokkies gonna tokkie. Dat achterlijke wijf moet geen podium meer krijgen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeker, zoon van 13/14 stak midden in de winkel een peuk aan.
Medewerker zei er wat van, stuurde ze de winkel uit en kreeg toen klappen van die twee.
Later kwamen ze terug om hem nog een keer in elkaar te slaan.
Ze zitten nog vast en de medewerker doet vandaag aangifte tegen die twee.
quote:Op zondag 13 februari 2022 14:10 schreef Nober het volgende:
Die zoon deed een overval?
[ afbeelding ]
Flikker haar en d'r kutkinderen maar een paar jaar in een kerker...quote:Op zondag 13 februari 2022 14:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Zo mooie reden voor RTL om haar contact te beëindigen en Nederland te verlossen van dat gedrocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)vechtpartij-in-jumbo
15 jarige zoon roken in de winkel en 4 mensen op hun bek slaan![]()
![]()
![]()
Nu gezellig samen in cel politieburo![]()
Het is eerder dat zíj zichzelf overal in de media opdringt.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom maken we dit soort tyfusvolk nog beroemd.
Als samenleving hebben we gewoon echt een hele grote groep teringdebielen als BNers...quote:Op zondag 13 februari 2022 15:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is eerder dat zíj zichzelf overal in de media opdringt.
Nu maar oppassen dat het filmrolletje niet zoekraaktquote:Op zondag 13 februari 2022 15:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat zal toch allemaal wel mooi op camera staan, me dunkt.
quote:Op zondag 13 februari 2022 15:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Glennis Grace aangehouden na vechtpartij in Jumbo
[ afbeelding ]
Zangeres Glennis Grace (43) is samen met haar 15-jarige zoon zaterdagavond aangehouden wegens betrokkenheid bij een incident in de Jumbo in de Westerstraat in Amsterdam. Dat bevestigt haar advocaat. Samen met een 27-jarige man worden de drie als groep verdacht van ’bedreiging, mishandeling en vernieling’Met 10 mensen verhaal gaan halen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)vechtpartij-in-jumbo
15 jarige zoon roken in de winkel en 4 mensen op hun bek slaan![]()
![]()
![]()
Nu gezellig samen in cel politieburo![]()
quote:Op zondag 13 februari 2022 15:48 schreef AgnesGru het volgende:
Kunnen we Glennis nu (voorgoed) cancelen?
Die niet weet dat Jumbo ook aan thuisbezorging doetquote:Op zondag 13 februari 2022 15:49 schreef superniger het volgende:
Het is en blijft een tokkie uit de Jordaan.
Echt héquote:Op zondag 13 februari 2022 15:50 schreef 22 het volgende:
Wow, dus je kind misdraagt zich in een supermarkt door een e-sigaret aan te steken en te gooien met winkelmandjes en jij als moeder gaat een supermarktmedewerker in elkaar slaan. Sjiek hoor!
Goed dat er aangifte gedaan wordt.
Genotquote:Op zondag 13 februari 2022 15:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
De zangeres zit nog altijd vast op het politiebureau. Hier heeft zij ook de hele nacht doorgebracht. Ze wordt volgens de advocaat verdacht van openlijke geweldpleging.
quote:Op zondag 13 februari 2022 16:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
er is toch ook ooit een filmpje gemaakt waarop zij in een interview te zien is en een bestuurder verrot scheld?
Anyway, bekend omdat ze toevallig een goede stem heeft maar tegelijkertijd een nogal verrot karakter dus.
Het stond misschien niet duidelijk genoeg aangegevenquote:Op zondag 13 februari 2022 16:03 schreef Momo het volgende:
Is ook een bijzondere goede opvoeding als je meent dat je zoon of in dit geval prinsje een uitzondering is op de regels. Kom op niemand gaat roken in de supermarkt, e-sigar of niet.
hahahaha prinsje idd. Tenenkrommend altijdquote:Op zondag 13 februari 2022 16:03 schreef Momo het volgende:
Is ook een bijzondere goede opvoeding als je meent dat je zoon of in dit geval prinsje een uitzondering is op de regels. Kom op niemand gaat roken in de supermarkt, e-sigar of niet.
Volgens mij toen er vroeger nog bijkans overal gerookt mocht worden was de supermarkt nou net een plek waar niet gerookt werd.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:03 schreef Momo het volgende:
Geldt net zo goed voor al het vage tuig wat uit reallife soaps voortkomt. Maar het levert ophef op en ophef weer kijkertjesquote:Op zondag 13 februari 2022 14:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom maken we dit soort tyfusvolk nog beroemd.
Wel fijn, alle BN-ers op de ergerlijst vallen bij bosjes: Glennis Krijs, Ali-B, nu alleen Gordon nog.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:48 schreef AgnesGru het volgende:
Kunnen we Glennis nu (voorgoed) cancelen?
quote:kantoorgenoot Tom Gijsberts in deze zaak bijstaat, bevestigt dat Glennis en haar zoon zijn aangehouden, maar geeft een andere lezing van de gebeurtenissen. Volgens hem heeft de zoon aan Glennis verteld dat hij zonder enige waarschuwing vooraf ’vrijwel meteen mishandeld is’ door medewerkers van de Jumbo toen hij daar een elektronische sigaret opstak. „Toen onstond een soort vechtpartij, waarbij meerdere medewerkers zich met geweld tegen hem hebben gericht. Hij vertelt dat hij daarbij geduwd is en met zijn hoofd tegen een kast of een stelling is aangekomen.” Volgens de advocaat liep hij daarbij diverse verwondingen op aan het hoofd, in het gezicht en aan zijn handen.
quote:Op zondag 13 februari 2022 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
kantoorgenoot Tom Gijsberts in deze zaak bijstaat, bevestigt dat Glennis en haar zoon zijn aangehouden, maar geeft een andere lezing van de gebeurtenissen. Volgens hem heeft de zoon aan Glennis verteld dat hij zonder enige waarschuwing vooraf ’vrijwel meteen mishandeld is’ door medewerkers van de Jumbo toen hij daar een elektronische sigaret opstak. „Toen onstond een soort vechtpartij, waarbij meerdere medewerkers zich met geweld tegen hem hebben gericht. Hij vertelt dat hij daarbij geduwd is en met zijn hoofd tegen een kast of een stelling is aangekomen.” Volgens de advocaat liep hij daarbij diverse verwondingen op aan het hoofd, in het gezicht en aan zijn handen.
Zo zal zoon het aan zijn moeder verteld hebben.quote:![]()
Ja joh, supermarktpersoneel van 15-18 jaar gaat je meteen vanwege roken mishandelen zonder waarschuwing vooraf ()? Klinkt plausibel.
Dat snap ik inderdaad. Maar het is nogal een ongeloofwaardig verhaal. Had hij in elk geval beter zijn best op kunnen doen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Zo zal zoon het aan zijn moeder verteld hebben.
Op een andere plaats in de supermarkt? Oh nee, dan is het ok. Wel toevallig en wat kut voor Glennis dat zij per abuis twee vechtpartijen meemaakt in dezelfde supermarkt.quote:De vechtpartij waar de ooggetuigen het over hebben, vond volgens de advocaat plaats op een andere plek in de supermarkt en mogelijk op een ander tijdstip. „Daar heeft zij geen bijdrage aan geleverd. Ze heeft juist nog geprobeerd mensen daar weg te houden.”
Dat klinkt niet heel zeker overigens. Anders zeg je wel dat je dat níet hebt gedaan. Niet dat je je er niet in herkent.quote:De verdenking is dat zij ook zou hebben geslagen en geschopt, maar daar herkent zij zichzelf niet in.”
Niet zo bescheiden doen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik zal mijn bescheiden mening maar voor me houden.
Ach, dat is nog niet zo heftig. De auto bestuurder is erger bezig. 😁quote:
Is er überhaupt wel iemand die haar leuk vindt?quote:Op zondag 13 februari 2022 16:39 schreef ijs_beer het volgende:
Het niet draaien van haar muziek zal geen punt worden, lijkt me?
Static vond haar wel leuk dacht ik.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:43 schreef totebel het volgende:
[..]
Is er überhaupt wel iemand die haar leuk vindt?
Ik ben echt zo benieuwd hoe zij dr reet in dingen draait. Ik heb nooit iemand ontmoet die haar ook maar enigszins leuk vindt.
T'is dat ze bovengemiddeld goed zingt.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:43 schreef totebel het volgende:
[..]
Is er überhaupt wel iemand die haar leuk vindt?
Ik ben echt zo benieuwd hoe zij dr reet in dingen draait. Ik heb nooit iemand ontmoet die haar ook maar enigszins leuk vindt.
Mss kunnen ze haar stembanden transplanteren naar iemand die ze verdient...quote:Op zondag 13 februari 2022 16:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
T'is dat ze bovengemiddeld goed zingt.
Dat is ook de enige reden dat ze al zo lang getolereerd wordt door de massa.
Er is gewoon niemand die het lef heeft gehad om tegen haar te zeggen dat ze even moest dimmen. Omhooggevallen krijstrut is het.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt hé![]()
Ze moeten de ogen uit de kop schamen
Die heeft er dan nog niet veel aan, ze kan alleen maar ritmisch krijsen, kun je geen zingen noemenquote:Op zondag 13 februari 2022 16:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Die 27-jarige man zal haar (ex) vriend (en gitarist) Lévy Simon zijn?
[..]
Mss kunnen ze haar stembanden transplanteren naar iemand die ze verdient...
Nou, eerlijk is eerlijk, ze is een goede zangeres. Of het je smaak is, is een 2e.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Die heeft er dan nog niet veel aan, ze kan alleen maar ritmisch krijsen, kun je geen zingen noemen
En als je dat in een of andere vlaag van verstandsverbijstering doet, en iemand zegt er wat van dan zeg je toch gewoon ja sorry zal het niet meer doen... I.p.v. te gaan vechten, en dan als een bitch terug te komen met je mammie.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:03 schreef Momo het volgende:
Dit filmpje wordt in elk topic gepost als Glennis genoemd wordt.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, dat is nog niet zo heftig. De auto bestuurder is erger bezig. 😁
Inderdaad, dat filmpje laat alleen zien dat de chauffeur een droeftoeter is.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, dat is nog niet zo heftig. De auto bestuurder is erger bezig. 😁
Handig dat je dezelfde posting in diverse topics kunt copy-pasten. Scheelt de moeite van het uittypen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:59 schreef Draak31 het volgende:
Gatverdamme wat een smerig gedrag zeg Dat dit soort mensen een podium krijgen op Nederlandse televisie is verschrikkelijk. Absolute waanzin. Kots loopt mij in de mond. BAH
Je act wordt inmiddels wat oud.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:59 schreef Draak31 het volgende:
Gatverdamme wat een smerig gedrag zeg Dat dit soort mensen een podium krijgen op Nederlandse televisie is verschrikkelijk. Absolute waanzin. Kots loopt mij in de mond. BAH
Die knul dus zijn baan kwijt door die figuren.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
In een reactie op Roddelpraat schrijft iemand die erbij lijkt te zijn geweest dit:
Nee, volgens die vakenvullers kwam hij die winkel binnen en ging binnen lopen vapen. Niet roken
Maar toen zei die jonger er iets van en toen kreegdie gelijk een bats opzijn bakkes en toen werd het duwen en trekken en meppen met alle collega’s en toen hebben ze die klootzakje nar buiten gewerkt maar hij schreeuwde dat hij ons allemaal ging pakke en dat hij zou terugkomen met een pistool en later in het donker kwamen er een groep mensen binnenen hij ook en zijn moeder die we ook kennen glennis en zij begon te krijsen.maar omdat we bang waren voor het pistool hebben ze achter de kassa de overval knop gedrukt en toen kwam de politie snel. Ze zijn meegenomen door de politie.Ik ga ontslag nemen. Ik ga niet wachten totdat dat gestoorde wijf en die zoontje weer vrij zijn enik ga me niet laten doodschiete voor een matpartij met een stelletje asoos. En de groeten!
quote:Op zondag 13 februari 2022 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
In een reactie op Roddelpraat schrijft iemand die erbij lijkt te zijn geweest dit:
Nee, volgens die vakenvullers kwam hij die winkel binnen en ging binnen lopen vapen. Niet roken
Maar toen zei die jonger er iets van en toen kreegdie gelijk een bats opzijn bakkes en toen werd het duwen en trekken en meppen met alle collega’s en toen hebben ze die klootzakje nar buiten gewerkt maar hij schreeuwde dat hij ons allemaal ging pakke en dat hij zou terugkomen met een pistool en later in het donker kwamen er een groep mensen binnenen hij ook en zijn moeder die we ook kennen glennis en zij begon te krijsen.maar omdat we bang waren voor het pistool hebben ze achter de kassa de overval knop gedrukt en toen kwam de politie snel. Ze zijn meegenomen door de politie.Ik ga ontslag nemen. Ik ga niet wachten totdat dat gestoorde wijf en die zoontje weer vrij zijn enik ga me niet laten doodschiete voor een matpartij met een stelletje asoos. En de groeten!
Hij gaat zelf ontslag nemen, beetje overdrevenquote:Op zondag 13 februari 2022 17:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die knul dus zijn baan kwijt door die figuren.
Als iemand dreigt met een pistool terug te komen, in Amsterdam, en vervolgens echt terugkomt met een knokploeg? Het gaat hier om een minderjarige knul he... Niks overdreven aan.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij gaat zelf ontslag nemen, beetje overdreven
Ja, ze verkopen toch ook gerookte zalm?quote:Op zondag 13 februari 2022 17:34 schreef MeesterVanDam het volgende:
Sinds wanneer mag je niet meer roken in de supermarkt? Alles wordt ons afgenomen. Alles!
Nou hij is duidelijk gestoord... En zo'n mishandeling doet een mens wel wat, zeker op die leeftijd; dan vind ik het niet vreemd dat zo'n knul een ander baantje neemt. Kan jij jezelf daar niet in verplaatsen?quote:Op zondag 13 februari 2022 17:25 schreef Guanabana het volgende:
Jij denkt dat hij nu, na opgepakt te zijn, alsnog terug gaat komen met een pistool?
Ik lach niemand uit hoor. Vond ontslag nemen alleen wat apart, maar dat ligt blijkbaar aan mijn eigen inlevingsvermogen.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Och gos, gaan we nu 'n minderjarige vakkenvuller uitlachen dat hij liever ontslag neemt dan dat hij zich in elkaar laat slaan door een stel doorgedraaide tokkies die op wraak uit zijn?![]()
Of geldt het slachtofferschap alleen voor vrouwen die eens in de billen geknepen worden of een dickpic toegestuurd krijgen?
Ik moest wel gniffelen. Stond grappig geschreven.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik lach niemand uit hoor. Vond ontslag nemen alleen wat apart, maar dat ligt blijkbaar aan mijn eigen inlevingsvermogen.
quote:Op zondag 13 februari 2022 16:59 schreef Draak31 het volgende:
Plus 1quote:Op zondag 13 februari 2022 17:49 schreef ZarB het volgende:
Verbaast me niks. Heb haar altijd al een narcistisch aso wijf gevonden.
Dus toch een krijswijfquote:Op zondag 13 februari 2022 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
Nogal.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:52 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, vooral een tokkie. Narcistisch weet ik niet
Yup. Jammer dat ze die avond geen optreden heeft gemist.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het was een kwestie van tijd dat Glennis Grace zo in het nieuws zou komen.
Liever een gebiedsverbod, zowel rond die Supermarkt als bij de tv studio’s.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een genante vertoning ook. Aangehouden worden omdat je samen met je mattie supermarktpersoneel bedreigt en mishandelt. En op zaterdagavond (zoals elke avond) loopt daar enkel personeel onder 20 rond. Sneu als je daartoe in staat bent.
Cursus anger management en en daarna vakkenvullen in de Jumbo als werkstraf.
Beetje artiest heeft wel wat anders te doen op zaterdagavond.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Jammer dat ze die avond geen optreden heeft gemist.
Het is de schuld van Mark en Hugo Ernst.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beetje artiest heeft wel wat anders te doen op zaterdagavond.
Dat ventje werkt bij de Jumbo, niet de NASAquote:Op zondag 13 februari 2022 17:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Pffft laat die knul als hij ontslag heeft genomen ook maar gelijk weer terug naar school gaan
NASA biedt ook veel minder bijbaantjes voor Nederlandse scholieren aan dan Jumbo.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:16 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dat ventje werkt bij de Jumbo, niet de NASA
Ik was ook niet zo bijdehand toen ik 16 wasquote:Op zondag 13 februari 2022 20:19 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
NASA biedt ook veel minder bijbaantjes voor Nederlandse scholieren aan dan Jumbo.
Jij kotst wel vaak he?quote:Op zondag 13 februari 2022 16:59 schreef Draak31 het volgende:
Een borderliner gedraagt zich anders. Niet gaan lopen blaten, dat doet Glenda Batta al...quote:Op zondag 13 februari 2022 18:29 schreef GwanGwaa het volgende:
Is dat rare mens nou eigenlijk een gediagnosticeerde borderliner?
Háár misère?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:14 schreef sly-nl het volgende:
Raar wijf. Maar om nu blij te zijn met haar misery vind ik ook wel weer een beetje triestig
Ja KUT wijfquote:Op zondag 13 februari 2022 21:53 schreef Paddo het volgende:
Wat een verademing! Eindelijk weer eens een BN-ner negatief in het nieuws ZONDER DICKPICS! Kan die griet een "Ik ken me ook misdragen zonder dickpic"-award krijgen?
quote:Op zondag 13 februari 2022 17:53 schreef Het_Bokje het volgende:
Deze mag ook wel hier(crosspost uit NWS)
[ link | afbeelding ]
Nou ja, misery...ze doet dit zelf hè...quote:Op zondag 13 februari 2022 20:14 schreef sly-nl het volgende:
Raar wijf. Maar om nu blij te zijn met haar misery vind ik ook wel weer een beetje triestig
quote:Op zondag 13 februari 2022 20:46 schreef totebel het volgende:
[..]
Een borderliner gedraagt zich anders. Niet gaan lopen blaten, dat doet Glenda Batta al...
Al kunnen ze haar altijd nog aannemen als nationaal luchtalarm, ze krijst er hard genoeg voor.
Ja, "haar misery". De post boven me: "eindelijk valt het doek voor deze vrouw. Make my dayquote:
Lees réponse pour Claudequote:Op zondag 13 februari 2022 22:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nou ja, misery...ze doet dit zelf hè...
Neem me, pliesiemeneerquote:Op zondag 13 februari 2022 23:34 schreef Andromache het volgende:
Leuk in dat cellencomplex vannacht. Zit ze vannacht te krijsen: 'Neeeeeee, nee, neeeee'.
Ik las op diverse plekken dat hij "een Viper aangestoken had" dan vat dat kapje zo vlamquote:Op maandag 14 februari 2022 00:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe kan iemand roken met een mondkapje op?
Lolquote:Op maandag 14 februari 2022 00:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Arme Glennis Grace heeft toch zo’n zwaar leven gehad
Scherp opgemerkt.quote:Op maandag 14 februari 2022 00:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe kan iemand roken met een mondkapje op?
Jordanees is zequote:Op maandag 14 februari 2022 09:52 schreef Piperidine het volgende:
Wanstaltige Amsterdam-Noord tokkie dat het is.
Laten we hopen dat er duidelijke camerabeelden zijn. (Geen idee of ze elk gangpad filmen.)quote:Op maandag 14 februari 2022 10:26 schreef -river- het volgende:
Ze gaat het op zeker op racisme gooien.
Ja dat hoop ik ook.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laten we hopen dat er duidelijke camerabeelden zijn. (Geen idee of ze elk gangpad filmen.)
Ook als Bubba haar keihard gen***t heeftquote:Op maandag 14 februari 2022 10:26 schreef -river- het volgende:
Ze gaat het op zeker op racisme gooien.
quote:Op maandag 14 februari 2022 00:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Arme Glennis Grace heeft toch zo’n zwaar leven gehad
quote:Op maandag 14 februari 2022 13:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook als Bubba haar keihard gen***t heeft
quote:Glennis Grace nog steeds vast na supermarktruzie
Vandaag, 14:16
Glennis Grace heeft twee nachten doorgebracht op een politiebureau in Amsterdam, waar ze momenteel nog altijd vastzit. De 43-jarige zangeres werd zaterdag aangehouden op verdenking van onder meer mishandeling van supermarktpersoneel. Ook haar 15-jarige zoon en een derde persoon zitten om die reden vast.
De politie heeft formeel niet bevestigd dat het om Glennis Grace gaat. Haar advocaat Kerem Canatan deed dat gisteren wel. Tegen persbureau ANP zei hij dat de zangeres een supermarktmedewerker heeft geduwd, maar dat ze zich niet herkent in de beschuldigingen dat ze heeft geschopt en geslagen.
Mishandeling en bedreiging
De 'supermarktruzie' waarbij Glennis Grace betrokken zou zijn, ontstond zaterdagavond in een vestiging van de Jumbo aan de Westerstraat in Amsterdam. De politie laat weten dat er incident tussen een klant en een personeelslid aan voorafging, waarbij de klant de Jumbo-medewerker zou hebben mishandeld en bedreigd.
De identiteit van de klant kan de politie niet bevestigen, maar meerdere media melden dat het gaat om de zoon van Glennis Grace. Hij had in de winkel een elektronische sigaret opgestoken, zegt haar advocaat Canatan tegen RTL Boulevard. Daarop werd hij aangesproken door het personeel.
'Uitgelachen'
De jongen zou zijn thuisgekomen met verwondingen aan zijn gezicht en handen. Naar eigen zeggen was hij mishandeld door winkelmedewerkers, aldus haar advocaat bij RTL Boulevard. Daarom wilde Glennis Grace verhaal halen, maar "zij werd daarbij uitgelachen, waarna zij een medewerker zou hebben geduwd".
Volgens de advocaat heeft de zangeres geprobeerd mensen tegen te houden bij een vechtpartij die gelijktijdig of aansluitend plaatsvond in de supermarkt, maar heeft ze zelf geen geweld gebruikt.
Overval-alarm
Een woordvoerder van de Amsterdamse politie zegt dat "de klant van het eerste incident" later inderdaad is teruggegaan naar de Jumbo, samen met een groep mensen. Bij de politie kwamen vervolgens meldingen binnen over vernielingen in de supermarkt. Het personeel drukte in alle hectiek op het overval-alarm.
Ook zou de groep verschillende supermarktmedewerkers hebben aangevallen en mishandeld. "Er werden gewonde supermarktmedewerkers aangetroffen", zegt de woordvoerder.
Wat zich precies heeft afgespeeld in de Jumbo wordt nu onderzocht op basis van verklaringen van getuigen, slachtoffers en de drie verdachten. Ook worden camerabeelden bekeken.
https://nos.nl/artikel/24(...)t-na-supermarktruzie
Ze zal morgen dan toch voorgeleid moeten worden? Of telt het weekend niet mee bij die 3 dagen?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 14:58 schreef vencodark het volgende:
Benieuwd wanneer ze zonder make-up haar verhaal gaat doen, net als die meid van gtst die een paar jaar jaar een politieagent agressief benaderde.
Goede vraag...quote:Op maandag 14 februari 2022 15:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Ze zal morgen dan toch voorgeleid moeten worden? Of telt het weekend niet mee bij die 3 dagen?
Yup. Kon al typend niet op haar naam komen.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Robin Martens was dat toch?
Jeetje die lippenstift ... 't is net The Jokerquote:Op maandag 14 februari 2022 15:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Robin Martens was dat toch?
quote:Op maandag 14 februari 2022 10:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waar ze haar het beste gunnen *komt een auto aangereden
Zaterdag op zondag is een dag, zondag op maandag is 2 dagen, het is nu maandag.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze zal morgen dan toch voorgeleid moeten worden? Of telt het weekend niet mee bij die 3 dagen?
Al is het natuurlijk klote voor die Jumbo medewerker.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:20 schreef Mrmime het volgende:
Oh het spijt me maar wat vind ik dit genieten zeg. Eindelijk die brutale arrogante grootbek eens op haar plek gezet. Na eerst het felbegeerde Voice jurystoeltje dat plots ophield en dan nu dit. Ben heel benieuwd wat ze aan damage control gaat doen. Echt smullen dit.
Heel anders dan de gate van lil Kleine. Dat vind ik echt heel erg en heftig. Maar dit van Glennis, is pure juice
Klopt helemaal. Die vergat ik een beetje in mijn enthousiasme.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk klote voor die Jumbo medewerker.
Van Eerd zal het vast goed maken met hem.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk klote voor die Jumbo medewerker.
quote:Op maandag 14 februari 2022 15:55 schreef vencodark het volgende:
Lil Kleine en Glennis Grace even samen in de cel laten. LET’S GET READY TO RUMBLE!!
Zullen we geld inzetten?
Ja precies.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat ze al twee dagen vastzit betekent echt wel dat het iets meer was dan een vechtpartijtje lijkt me...
Om niet gedraaid te kunnen worden moet je wel hits hebben, en die zijn behalve die Volumia-cover echt niet bestaand. Dus wat dat betreft zijn we snel klaar qua boycotquote:
Weekend telt gewoon mee, anders zouden ze waarschijnlijk bovengemiddeld vaak mensen op vrijdagavond oppakken om te intimideren.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie weet heeft @:Leandra hier het antwoord op?
Kunnen ze mooi een Duet opnemen: Ali zie jij ook een tralie.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:55 schreef vencodark het volgende:
Lil Kleine en Glennis Grace even samen in de cel laten. LET’S GET READY TO RUMBLE!!
Zullen we geld inzetten?
Eindelijk iets wat die dwerg echt raakt.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Spotify haalt Lil kleine uit de lijst.
Dit inderdaad.... neem aan dat ze die beelden toch inmiddels wel hebben bekeken.....quote:Op maandag 14 februari 2022 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat ze al twee dagen vastzit betekent echt wel dat het iets meer was dan een vechtpartijtje lijkt me...
Ja die zullen wel zat camera's hebben hangen, gelukkig maar.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:35 schreef Leandra het volgende:
Damn, dat is echt serious shit als de OvJ dat besluit, helemaal als een van die 3 haar 15-jarige zoon is.
Scherpe beelden bij de Jumbo, denk ik zo.
Dan ligt de tarrel wel op de plavuizen als de OvJ dat beslist.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
En het blijft vastzitten![]()
![]()
Ze zal gek zijn om de racisme kaart niet te trekken.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:59 schreef Andromache het volgende:
Zou iemand zich nog wagen aan een groot sorry-interview en o ja rasiesmeeeeeee, en alles is weer goed, ongeveer zoals bij Imanuelle Grives?
Doe maar 100 euro op 'Lil Kleine dan, hij heeft immers veel meer ervaring met het uitdelen van klappen e.d.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:55 schreef vencodark het volgende:
Zullen we geld inzetten?
Net bij rtl Boulevard buurtbewoners aan het woord. Die hadden serieus geen goed woord over voor Glennis.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze zal gek zijn om de racisme kaart niet te trekken.
Zou het?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
Doe maar 100 euro op 'Lil Kleine dan, hij heeft immers veel meer ervaring met het uitdelen van klappen e.d.
Dat waren mensen met allerlei verschillende achtergronden en ze waren allemaal klaar met Glennis.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Net bij rtl Boulevard buurtbewoners aan het woord. Die hadden serieus geen goed woord over voor Glennis.
Denk niet dat ze de racismekaart durft te trekken.
Nouja zeg kan echt niet wat jij zegtquote:
Die (valse) nagels breken en scheuren snel hoor...quote:Op maandag 14 februari 2022 19:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou het?
Glennis heeft scherpe nagels…
Ik had wel wat camera filmpjes verwacht aangezien iedereen met een mobiel looptquote:Op maandag 14 februari 2022 19:48 schreef chufi het volgende:
Duurt lang .. al die camerabeelden van de Jumbo uit te pluizen
Misschien heeft ze wel iemand willen wurgen ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou het stuk verdriet zit nog vast.
Of heeft ze in iemand zijn oor gezongenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel iemand willen wurgen ofzo.
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Of heeft ze in iemand zijn oor gezongengekrijst
Ja joh, op zo’n studentje.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef Breekfast het volgende:
Je bent ook wel echt een uber tokkie als je met 12 man je verhaal gaat halen.
Die gedraagt zich daar natuurlijk ook totaal ongepast.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:47 schreef Eightyone het volgende:
Een derde nacht op het politiebureau, volgens RTL Nieuws.
Weet ju wel wie ik ben, Klennis Krees!quote:Op maandag 14 februari 2022 20:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die gedraagt zich daar natuurlijk ook totaal ongepast.
De buurt heeft het ook over een groep van 12 man, die muts zal samen met haar pleurisjong wel wat Appjes voorafgaand aan het Jumbo bezoek verstuurd hebben.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even over het zingen, als ze niet krijst kan ze echt wel goed zingen. Ze zong afgelopen vrijdag een lied van Whitney Houston samen met Do bij Sjonnie de Mol en Do verbleekte gewoon bij Glennis.
Dat ze nu nog steeds vastzit betekent wel dat ze iemand fysiek mishandeld heeft lijkt me.
Ja hoor, bingo, 27 jaar.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:06 schreef Andromache het volgende:
Die 27-jarige, is dat dat bandlid met wie Stennis een knipperlichtrelatie had/heeft?
Damnquote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb niet eens zoveel vrienden.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef Breekfast het volgende:
Ik ook niet, en al helemaal geen vrienden die zich zouden lenen voor dit soort knokploegtaferelen. Vraag me ook af hoe zoiets werkt. Is er een appgroep? Heeft ze een alarmknop waardoor deze mensen zich mobiliseren? Of is ze gewoon gaan krijsen bij wijze van alarm?quote:Op maandag 14 februari 2022 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel vrienden.
Klennis Krijs!quote:Op maandag 14 februari 2022 20:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Weet ju wel wie ik ben, Klennis Krees!
Squatten en kuchen in je blote kont.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft Glennis eerder in de cel gezeten eigenlijk? Of is dit voor haar een geheel nieuwe ervaring (en derhalve extra afschrikwekkend)?
Geestelijke beperkingen en crypto's zit ze inquote:Op maandag 14 februari 2022 23:27 schreef Seven. het volgende:
Zou Glennis ook echt in beperkingen zitten enzo?
Ze mag niet zingenquote:Op maandag 14 februari 2022 23:27 schreef Seven. het volgende:
Lijkt me wel.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:27 schreef Seven. het volgende:
In een lokaal politie cel heb je vast geen NetFlix neem ik aanquote:Op maandag 14 februari 2022 23:27 schreef Seven. het volgende:
Wel Bubba met 40 cmquote:Op maandag 14 februari 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
In een lokaal politie cel heb je vast geen NetFlix neem ik aan
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig…quote:Op maandag 14 februari 2022 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel vrienden.
.......... online dan maarquote:Op maandag 14 februari 2022 23:54 schreef ootjekatootje het volgende:
En straks komt ze vrij en moet ze boodschappen doen…
"Hallo Jumbo!"quote:Op maandag 14 februari 2022 23:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Moet die morgen weer sorry zeggen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:12 schreef superniger het volgende:
Albert Verlinde was VIESMAD bij Shownieuws.
Geestelijk is ze al vrij beperkt dus of dat veel uitmaakt?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:27 schreef Seven. het volgende:
Hallo Jumboquote:Op maandag 14 februari 2022 23:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Oh wauw. Ik ben ook benieuwd!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Vandaag wordt ze dus voorgeleid. Ben benieuwd.
Voor haar misschien een pluspunt? Ja dat is een woordgrap.quote:
En dan ook nog een minderjarige mishandelen. Vieze tokkie.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:07 schreef 297534 het volgende:
Met zo veel mensen en zo veel camera's zal het wel een behoorlijke klus zijn om te bekijken wie wat precies heeft gedaan. Geen goede plek om iemand te mishandelen, gelet op al die camera's. Bizarre en ernstige zaak wel. Dit hoor je (gelukkig) niet zo vaak.
Dat zie je terug in filmpjes waarin diverse reacties van buurtbewoners staan, de slachtoffers waren 16 en 17.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:15 schreef shomila het volgende:
[..]
En dan ook nog een minderjarige mishandelen. Vieze tokkie.
Bij tokkies volgt er altijd kortsluiting als “iemand aan muh kinderen komptt” dat is dan een vrijbrief om alles kort en klein te slaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:05 schreef roos94 het volgende:
Bizar. Die heeft totale kortsluiting gehad. Dat je je carriere op het spel zet hiervoor
Ja en hij was eigenlijk nog mild in de feiten waar hij viesmad over was. Hield het bij 'aanvallen'. Glennis is gecanceld, mag je wel stellen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:12 schreef superniger het volgende:
Albert Verlinde was VIESMAD bij Shownieuws.
Ik denk eerder een snuifje teveel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:05 schreef roos94 het volgende:
Bizar. Die heeft totale kortsluiting gehad. Dat je je carriere op het spel zet hiervoor
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze had die dag op insta ook een story over dat ze een leuke jongen op een terras had gezien en dat die naar haar keek en dat hij zich mag melden.
Ze was veel aan haar neus aan het plukken en het was echt zo’n ego verhaal, leek of ze onder invloed was.
Teringquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:03 schreef -river- het volgende:
Hieronder een reactie van een getuige (? denk ik) :
Dit is echt geen duwtje geweest hoor lees hier verhaal getuige......Volgens een getuige kwam de zoon zaterdag rond 18.30 uur de winkel binnen en stak een vaper, een e-sigaret, op. Een medewerker sprak hem daarop aan. “De jongen werd meteen agressief en sloeg de medewerker een bloedlip. Daarna is hij de winkel uitgezet. Hij begon met dingen te gooien en schreeuwde ‘ik schiet jullie dood’ en ik kom terug’.”
Dat gebeurde volgens een getuige inderdaad, kort voor 21.00 uur. “Hij kwam terug met twaalf mensen, onder wie Glennis Grace en haar vriend. Ze schreeuwden en dreigden. De medewerker werd opnieuw geslagen, op de grond, tot bloedens toe. Ook een andere medewerker werd geslagen. Ze gingen echt op zoek naar mensen met een Jumbo-shirt, ze waren uit op wraak.”
Uit angst wil niemand met naam en toenaam zijn verhaal doen. “Dit is echt tuig. Er is angst. Maar de camerabeelden zijn zo talrijk dat de politie veel bewijs heeft.”
Ja veel achterlijk agressief gedrag heeft met doorgesnoven eikels te maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk eerder een snuifje teveel.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:08 schreef 297534 het volgende:
Laten we ook niet vergeten dat ze verdrietig was door de sterfdag van Whitney Houston een dag ervoor.
Koekoekquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:03 schreef -river- het volgende:
Hieronder een reactie van een getuige (? denk ik) :
Dit is echt geen duwtje geweest hoor lees hier verhaal getuige......Volgens een getuige kwam de zoon zaterdag rond 18.30 uur de winkel binnen en stak een vaper, een e-sigaret, op. Een medewerker sprak hem daarop aan. “De jongen werd meteen agressief en sloeg de medewerker een bloedlip. Daarna is hij de winkel uitgezet. Hij begon met dingen te gooien en schreeuwde ‘ik schiet jullie dood’ en ik kom terug’.”
Dat gebeurde volgens een getuige inderdaad, kort voor 21.00 uur. “Hij kwam terug met twaalf mensen, onder wie Glennis Grace en haar vriend. Ze schreeuwden en dreigden. De medewerker werd opnieuw geslagen, op de grond, tot bloedens toe. Ook een andere medewerker werd geslagen. Ze gingen echt op zoek naar mensen met een Jumbo-shirt, ze waren uit op wraak.”
Uit angst wil niemand met naam en toenaam zijn verhaal doen. “Dit is echt tuig. Er is angst. Maar de camerabeelden zijn zo talrijk dat de politie veel bewijs heeft.”
Afhankelijk van wat er voorgevallen is, zal niet mis zijn dus... En dat geloof ik wel als je met 12 man minderjarige vakkenvullers gaat mishandelen plus met de dood bedreigen, nog na eerder ingrijpen van de politie.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Zit ze op zich niet al redelijk ‘lang’ in de cel?Ik heb er geen verstand van maar normaal zijn mensen best snel op vrije voeten in afwachting van, toch? Na een nachtje bijvoorbeeld. Zij zit daar nog steeds.
Ze moet dus vandaag/morgen worden voorgeleid.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Zit ze op zich niet al redelijk ‘lang’ in de cel?Ik heb er geen verstand van maar normaal zijn mensen best snel op vrije voeten in afwachting van, toch? Na een nachtje bijvoorbeeld. Zij zit daar nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lienekien op 15-02-2022 12:28:14 ]The love you take is equal to the love you make.
Wat Lienekien zegt boven je. Is echt niet zo raar hoor. Vandaag wordt ze voorgeleid dus we zullen later op de dag meer horenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:26 schreef Perrin het volgende:
Misschien vanwege het weekend dat het zo lang duurt, misschien dat ze zich ook op het politiebureau als een dolle stier gedraagt en dat ze haar de uitgebreide behandeling geven.
Dat betekent dat ze voldoende bewijs hebben om haar langer vast te houden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
In geluidsisolatiequote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Laat haar maar lekker zitten hoor, daar niet van.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Zit ze op zich niet al redelijk ‘lang’ in de cel?![]()
Dit zegt dan ook al genoeg over wat er is gebeurt, dat is geen eenvoudig handgemeen geweestquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
lijkt me niet. In de gevangenis heb je wat meer luxe. In ieder geval een kraan waar water uitkomt en een tvquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:54 schreef roos94 het volgende:
Is een politiecel hetzelfde als een gewone gevangenis? Gewoon bed, wc, wasbak?
Precies. Ze houden je echt niet dagenlang in voorarrest voor een simpel duwtje. Er zal echt meer te zien zijn op die camerabeelden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zegt dan ook al genoeg over wat er is gebeurt, dat is geen eenvoudig handgemeen geweest
Met de uitlatingen van zoonlief erbij zit je sowieso aan doodsbedreigingen en (zware) mishandeling. Dan sta je inderdaad niet dezelfde dag weer buiten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Precies. Ze houden je echt niet dagenlang in voorarrest voor een simpel duwtje. Er zal echt meer te zien zijn op die camerabeelden.
The Battle of Hollandquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Prima column van Hester Zitvast (What's in a name)
https://www.telegraaf.nl/(...)ederland-je-uitlacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |