SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdMijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
Volgens mij Julio ook afgevallenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:52 schreef rinardo het volgende:
Tobias,Salar, Kristof, Julio en Leroy nog ?
Ik had als TT: MAMMAAAAAAAAAA.quote:
Ik hoorde Salar zeggen dat er n7 nog 3 staanquote:Op zondag 13 februari 2022 12:52 schreef rinardo het volgende:
Tobias,Salar, Kristof, Julio en Leroy nog ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja bb meer pussy dan ooitquote:Op zondag 13 februari 2022 12:54 schreef 5thencounter het volgende:
Is dat nieuw , in de huiskamer meekijken ?
quote:
Ja man dat had ik ook staan maar weer gewistquote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:55 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja man dat had ik ook staan maar weer gewist
Dat BB dit tor laat ik snap het nietquote:Op zondag 13 februari 2022 12:56 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god wat zit die Nouchine in mijn irritatiezone
Echt heel trots.quote:
Die wil ook wel eens zien !quote:Op zondag 13 februari 2022 11:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoorde iemand ropen (denk vera), Dat is mijn moeder.
Heeft ze geen zus?quote:
Zou ze bij mij ook zitten als ik nog ruimte had. De mijne zit helemaal vol met Leroy, weetjewelquote:Op zondag 13 februari 2022 12:56 schreef Whuzz het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klaar, bijna twee uur post doorlezen op stream 1 van vanmorgen, veel plezier ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Kunnen de bewoners niet 1 dag als nudist leven ?quote:
Was bij mij ook, maar Nouchine heeft d'r hand in Leroy's kont gestoken en haar dominantie over de irritatiezone doen gelden.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:58 schreef Japio666 het volgende:
[..]
Zou ze bij mij ook zitten als ik nog ruimte had. De mijne zit helemaal vol met Leroy, weetjewel
noesie mag bij mij wel in heel veel zones zitten hoorquote:Op zondag 13 februari 2022 12:56 schreef Whuzz het volgende:
Ik mail Thomas wel even.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:59 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Kunnen de bewoners niet 1 dag als nudist leven ?
Ik vraag dit voor een vriend.
En jullie moeten het net zo lang volhouden als jullie familielid/vriend!quote:Op zondag 13 februari 2022 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De zwaarste proef wordt dus door de familie gedaan. Als dit straks afgelopen is, moet BB zeggen: nu is het jullie beurt
Je mag haar hebben. Scheten, geschreew, kinderlijk gewauwel en grensoverschrijdend gedrag en al.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
noesie mag bij mij wel in heel veel zones zitten hoor
daar zijn hulpmiddelen voorquote:Op zondag 13 februari 2022 13:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je mag haar hebben. Scheten, geschreew, kinderlijk gewauwel en grensoverschrijdend gedrag en al.
🤣🤣quote:Op zondag 13 februari 2022 12:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Was bij mij ook, maar Nouchine heeft d'r hand in Leroy's kont gestoken en haar dominantie over de irritatiezone doen gelden.
Ja ik hoorde dit ook!!! Gun het hem ook!!!! Echt niet voor Leroy!!!! Maar wat dan als wij hem nomineerde???quote:Op zondag 13 februari 2022 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Salar net: hij moet dit winnen, ben klaar met dit abonnement . Zou het dan toch om een pin gaan?
Dan gaat onze nominatie door naar Salarquote:Op zondag 13 februari 2022 13:02 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dit ook!!! Gun het hem ook!!!! Echt niet voor Leroy!!!! Maar wat dan als wij hem nomineerde???
Wees blij, anders had je nu geen oren meer over, zoveel geschreeuwquote:Op zondag 13 februari 2022 13:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idioot dat ik ben, had browser op gedempt staan![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Een emmer hooghouden.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef Joyce-43 het volgende:
zijn familie en vrienden nu met iets bezig, wat zijn ze aan het doen?
MrsL.quote:
familie van de bewoners spelen een spel in de gameroom en de bewoners kunnen op het scherm in de woonkamer meekijkenquote:
Emmer water denken we hooghouden en wat we begrijpen voor een pinquote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef Joyce-43 het volgende:
zijn familie en vrienden nu met iets bezig, wat zijn ze aan het doen?
met water boven hun hoofd ?quote:
Oh ok, dat is wel leuk, wij zien dat waarschijnlijk dinsdag in de uitzendingquote:Op zondag 13 februari 2022 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
familie van de bewoners spelen een spel in de gameroom en de bewoners kunnen op het scherm in de woonkamer meekijken
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef odie22 het volgende:
[..]Dat lost d'r scheten en grensoverschrijdend gedrag niet op. Tenzij ook een bal in d'r kont stopt en d'r ergens vastketent. Maar dan heb je er verder ook weinig aan. Vind ik mijn "oplossing" (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) beter
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Nee,aan een touw met een stok zover ik weet.quote:
is ze wel lekker rustigquote:Op zondag 13 februari 2022 13:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat lost d'r scheten en grensoverschrijdend gedrag niet op. Tenzij ook een bal in d'r kont stopt en d'r ergens vastketent. Maar dan heb je er verder ook weinig aan. Vind ik mijn "oplossing" () beter
Dankjewel voor de uitlegquote:Op zondag 13 februari 2022 13:07 schreef rinardo het volgende:
Voor de binnenkomers
Iedere Bewoner had 1 Fam lid die met een stang in de hand, een emmer omhoog moet houden, onder de emmer zit een naald en daaronder een Ballon, er zijn nog 3 over Salar Leroy en Tobias
Leroyquote:Op zondag 13 februari 2022 13:07 schreef rinardo het volgende:
Voor de binnenkomers
Iedere Bewoner had 1 Fam lid die met een stang in de hand, een emmer omhoog moet houden, onder de emmer zit een naald en daaronder een Ballon, er zijn nog 3 over Salar Leroy en Tobias
Een buttplug zou wel helpen.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat lost d'r scheten en grensoverschrijdend gedrag niet op. Tenzij ook een bal in d'r kont stopt en d'r ergens vastketent. Maar dan heb je er verder ook weinig aan. Vind ik mijn "oplossing" () beter
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:07 schreef rinardo het volgende:
Voor de binnenkomers
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
LeroyDit ga je niet menen hè
Ook voor de bewoners....de spanning staat op hun gezicht te lezen.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is wel een pittige opdracht dan
Mwa je wilt natuurlijk dat de fam lid het langst volhoudtquote:Op zondag 13 februari 2022 13:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook voor de bewoners....de spanning staat op hun gezicht te lezen.
bedankt, wel grappigquote:Op zondag 13 februari 2022 13:07 schreef rinardo het volgende:
Voor de binnenkomers
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Begint wel lang te duren nu.
Misschien een appel erbij in de mond
Waarschijnlijk percentage lichaamsgewicht.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef r0ydr het volgende:
Mannen tegen vrouwen dit dat is dan ook niet eerlijk de gewichten wat ze moeten tillen
Mocht Jill toen met haar opa praten?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef Monique___ het volgende:
wie zegt dat het voor een pin is? Kan toch ook iets heel anders zijn in het thema liefde? etentje? elkaar spreken achter het glas (zoiets was vorig jaar toch ook) etc.
Had ik even niet over nagedacht.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef Japio666 het volgende:
[..]
Nee joh! Straks schiet ze iemand dood!😱😱😱
Leroy bedoel je denk ik, Tobias zijn vader is er volgens mij.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:12 schreef Ireth het volgende:
Als die grondwerker en die vriend van tobi nu ff afvalt... ik moet zo de deur uit
Ja dat weet ik niet meer zeker. Ik dacht van wel maar weet het niet meer zeker.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mocht Jill toen met haar opa praten?
Mwuah, etentje met je beste maat, of neef.. denk het nietquote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef Monique___ het volgende:
wie zegt dat het voor een pin is? Kan toch ook iets heel anders zijn in het thema liefde? etentje? elkaar spreken achter het glas (zoiets was vorig jaar toch ook) etc.
Salar maakte een opmerking eerder waaruit ik het echt kan opmerken als een pin. Hij heeft het nodig. Abbo op de bankquote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef Monique___ het volgende:
ja de gladjakker moet niet weer zo ding krijgenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ehhh neef van Leroy laat die emmer zakken weet je wel kom op je kan het
nee tobias zn maatquote:Op zondag 13 februari 2022 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Leroy bedoel je denk ik, Tobias zijn vader is er volgens mij.
Jawel! Ik wil twitter zien ontploffen!quote:Op zondag 13 februari 2022 13:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja de gladjakker moet niet weer zo ding krijgen
Of 'n paar spinnen los laten in die kamer...quote:Op zondag 13 februari 2022 13:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah ik dacht een vriend van tobi..quote:Op zondag 13 februari 2022 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Leroy bedoel je denk ik, Tobias zijn vader is er volgens mij.
Pittiger dan die voor de bewoners.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is wel een pittige opdracht dan
Familie Nawel denkt nu ook dat zus van Hanne er liever uit ziet dan die van hun.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Oh Hanne, uw zus ziet er zo lief uit.
Zus van Hanne hangt waarschijnlijk nog aan plafond.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef r0ydr het volgende:
Mannen tegen vrouwen dit dat is dan ook niet eerlijk de gewichten wat ze moeten tillen
Dat zou de mop zijn. Iedereen weer een week langer met Leroy ;-)quote:Op zondag 13 februari 2022 13:15 schreef Clasientje het volgende:
Leroy gaat die pin weer krijgen let maar op.
Of ga de neef van Leroy afleidenquote:
ik ga me doodlachen als dat gebeurdquote:Op zondag 13 februari 2022 13:15 schreef Clasientje het volgende:
Leroy gaat die pin weer krijgen let maar op.
alles om Leroy geen pin te laten krijgenquote:
Is dat een aanname of heb je inside info ?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:21 schreef Harry het volgende:
De familieleden weten al een paar dagen dat ze naar Amsterdam moeten komen.
De familie van Peter is niet uitgenodigd geweest. Blijf lekker stemmen!!
Waar maak je dit uit op?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:21 schreef Harry het volgende:
Bron?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:21 schreef Harry het volgende:
Hoe kom he daar bij?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:21 schreef Harry het volgende:
Ben ook benieuwd?!quote:Op zondag 13 februari 2022 13:21 schreef just me het volgende:
[..]
Is dat een aanname of heb je inside info ?
Maar... mijn favoriet is Kristof. Dus hoe werkt dat danquote:Op zondag 13 februari 2022 13:22 schreef Ireth het volgende:
"Kristof gaat er voor zorgen dat jouw favoriet naar huis moet"
[ afbeelding ]
Wat???quote:Op zondag 13 februari 2022 13:21 schreef Harry het volgende:
Fb is echt haat !!!quote:Op zondag 13 februari 2022 13:22 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar... mijn favoriet is Kristof. Dus hoe werkt dat dan
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:22 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
oh ja, alles wat op FB staat is de waarheidquote:
Leroy die gaat janken als het om een pin gaatquote:
Z'n systemen zijn nog aan het opstartenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
Leroy al aan het klagen/huilen dat het niet eerlijk is?
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:32 schreef s1lverz het volgende:
De challenge was gewoon nie eerlijk nie. Mn neef werkt in de grond weet je wel, maar hij moch nie eens zunne schep meenemuh weet je wel
je zou er bijna medelijden mee krijgenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:33 schreef Ebinas het volgende:
Nouce zei: Amai zeg ik zag de verdriet in zijn ogen
Volgens mij ging dat over Leroy die wegliep
Zijn arremuh zijn al zwaarder asdan die hele emmert van die andere weetjewel?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:32 schreef s1lverz het volgende:
De challenge was gewoon nie eerlijk nie. Mn neef werkt in de grond weet je wel, maar hij moch nie eens zunne schep meenemuh weet je wel
Salar is ook niet genomineerd.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:31 schreef Whuzz het volgende:
Salar is nog in de race? Hoop dat hij wint. Lekker keertje niet genomineerd.
Ik ook, tranen sprongen bij mij ook in mijn ogen.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:33 schreef just me het volgende:
[..]
je zou er bijna medelijden mee krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groen wil op Vera en daar nouchine voor willen bewerkenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Salar is ook niet genomineerd.
Zoals het er nu uit ziet Kristoff, Leroy en Nawel.
"Bij mun neef zat er een kilo water in de emmer en bij die zus van Hanne zat een kilo veren, weet ik zeker weet je wel. Ik ben een militair, ik zie alles. Is gewoon nie eerlijk zo, fucking bullshit"quote:Op zondag 13 februari 2022 13:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zijn arremuh zijn al zwaarder asdan die hele emmert van die andere weetjewel?
Ze maakten gisteren plannetjes in de groene kamer om Kristof en Thomas op de bank te zetten, zodat er meer kans is dat Kristof er uit gaatquote:Op zondag 13 februari 2022 13:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Salar is ook niet genomineerd.
Zoals het er nu uit ziet Kristoff, Leroy en Nawel.
Ik denk ong. 5 min. terugspoelen, het is niet zo lang geleden gebeurdquote:Op zondag 13 februari 2022 13:36 schreef Tascha071 het volgende:
Heeft iem beelden van Leroy ? Wil nu wel even kijken
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 13 februari 2022 13:32 schreef s1lverz het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:10 schreef Kodiak100 het volgende:
zie hem opeens in de kamer zittenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:36 schreef Tascha071 het volgende:
Heeft iem beelden van Leroy ? Wil nu wel even kijken
Thomas?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:36 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze maakten gisteren plannetjes in de groene kamer om Kristof en Thomas op de bank te zetten, zodat er meer kans is dat Kristof er uit gaat
Sneupke.quote:
"Wie zou jij nomineren??" En niet "wie nomineer jij??"quote:
Post voor bewoners deel 1 - 12 februari 2022. https://streamable.com/t4bbf4quote:Op zondag 13 februari 2022 13:40 schreef mario390 het volgende:
hallo
heeft er jemand dr videos van
2 00 - 2:30 Stream 1 en 2 ??
Dat. Iedereen gaat er maar vanuit dat wie we willen dat genomineerd is, ook daadwerkelijk genomineerd is. Maar er werd enkel gezegd dat het "heel belangrijk is" en dat we nog zouden zien waarom. Luisteren is een vak. Er komt een vage twist.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Wie zou jij nomineren??" En niet "wie nomineer jij??"
ben je ook lief he, hij weet dat topic toch ook wel te vindenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Post voor bewoners deel 1 - 12 februari 2022. https://streamable.com/t4bbf4
Post voor bewoners deel 2 - 12 februari 2022. https://streamable.com/s0menr
Post voor bewoners deel 3 - 12 februari 2022. https://streamable.com/0boab7
heb geen zin in 2 x 3 x zn eigen quotequote:Op zondag 13 februari 2022 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben je ook lief he, hij weet dat topic toch ook wel te vinden
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb geen zin in 2 x 3 x zn eigen quote
en dat is tot 2:30 ??quote:Op zondag 13 februari 2022 13:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Post voor bewoners deel 1 - 12 februari 2022. https://streamable.com/t4bbf4
Post voor bewoners deel 2 - 12 februari 2022. https://streamable.com/s0menr
Post voor bewoners deel 3 - 12 februari 2022. https://streamable.com/0boab7
Gewoon even kijkenquote:
Gewoon kijken Mario dan zie je het vanzelfquote:
die vraag kan je beantwoorden als je kijkt, jij ook bedanktquote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
die vraag kan je beantwoorden als je kijkt, jij ook bedankt
Oeps,niet goed.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb geen zin in 2 x 3 x zn eigen quote
Ik kan ze niet goed lezenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
Aan de gezichten van tobi en salar te zien
Ik zat in het verkeerde hoofdstukquote:Op zondag 13 februari 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar vrolijk blij/ tobi bedrukt
......quote:Op zondag 13 februari 2022 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik bij dr videos of daar en urtjid staat?
Je doet vaak heel ondankbaar.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik bij dr videos of daar en urtjid staat?
@Boosterquote:
Die zijn Leroy aan het troostenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:52 schreef Koos1958 het volgende:
Kamer groen zie en hoor ik niet op de streams
Heerlijk en dat hij dan bij gelijke stand iemand van de gouden kamer vrij kan makenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:52 schreef greysbones het volgende:
Salar little brother zou echt goud zijn
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heerlijk en dat hij dan bij gelijke stand iemand van de gouden kamer vrij kan maken
Die breekt de tent daar nog af, die boosheid blijft zich opstapelenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die zijn Leroy aan het troosten
Yes..!!quote:Op zondag 13 februari 2022 13:52 schreef greysbones het volgende:
Salar little brother zou echt goud zijn
Nouch-MAMMAAAAAquote:Op zondag 13 februari 2022 13:53 schreef Joyce-43 het volgende:
wie had wie nou
Vera = Mama
Toby= vriend
Leroy = Neef
Grace = ?
Salar = Mama?
Nouch= ?
Kristoff= Broer?
Julio = ?
Hanne = ?
Nawel = ?
En yessssss Salar gewonnen gelukkig dus toch niet Leroy die nu gaat janknen hahhaha
Zijn positie is ook zwakker aan het worden, hij wil geen kant kiezen, is nog semi-gehandicapt en hoe langer je wacht met hem eruit te gooien hoe sterker hij wordt, letterlijk/figuurlijk als ook die 'romance' met Grace doorzet..quote:Op zondag 13 februari 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
Tobi dus een beetje teleurgesteld
Zag ik wel goed in zijn gezicht
Grace = vriendinquote:Op zondag 13 februari 2022 13:53 schreef Joyce-43 het volgende:
wie had wie nou
Vera = Mama
Toby= vriend
Leroy = Neef
Grace = ?
Salar = Mama?
Nouch= ?
Kristoff= Broer?
Julio = ?
Hanne = ?
Nawel = ?
En yessssss Salar gewonnen gelukkig dus toch niet Leroy die nu gaat janknen hahhaha
waar we wachten op de ontploffingquote:
Ik zie juist steeds meer gaat naar hem op Twitter naar hem en ook op FBquote:Op zondag 13 februari 2022 13:55 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zijn positie is ook zwakker aan het worden, hij wil geen kant kiezen, is nog semi-gehandicapt en hoe langer je wacht met hem eruit te gooien hoe sterker hij wordt, letterlijk/figuurlijk als ook die 'romance' met Grace doorzet..
doe eens een linkje ajb ?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie juist steeds meer gaat naar hem op Twitter naar hem en ook op FB
Ik zal straks ff kijken ..quote:
Ik ook niet, maar het is toch wat lekkerder dat hij er nu niet op staat zaterdag. Beetje een hussel tussen de standaard genomineerde, maar hopelijk zitten daar Nawel en Leroy in ieder geval wel tussen.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:59 schreef Benny het volgende:
Ik had mij ook niet druk gemaakt als Salar wel was genomineerd. Maar fijn dat het nu niet kan.
De weg naar een Leroy vrije Big Brother is open
Ze wilde praten met elkaar maar ook al luister heel Belgie of Nederland niet met de bewoners bij elkaar.quote:
Nawel en Salar gooien ze er een voor een uit. Leroy vooropquote:Op zondag 13 februari 2022 14:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is toch wat lekkerder dat hij er nu niet op staat zaterdag. Beetje een hussel tussen de standaard genomineerde, maar hopelijk zitten daar Nawel en Leroy in ieder geval wel tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |