SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Wat moet je doen?quote:Op zondag 13 februari 2022 09:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Wordt wel weer tijd voor zo’n super spannende hunger game of jackpot Challenge met bijbehorende SL
Kon me niet herinneren dat dat vorig jaar ook was(in ieder geval niet wekelijks toch). Maar het zijn geen ingrijpende dingen tot nu he, dus nee dan hebben we zga geen meer inbreng iddquote:Op zondag 13 februari 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je het idee dan dat je meer inbreng hebt.. dergelijke vragen had je vorig jaar ook al.. en soms lijkt het alsof ze die open laten staan en er niet meer aandenken tot het eind van de week
? Ik heb geen kaartje gestuurd?quote:Op zondag 13 februari 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
Is de kaart van Silverz al langs gekomen?
Nee niet elke week maar een paar keer.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:40 schreef pecla het volgende:
[..]
Kon me niet herinneren dat dat vorig jaar ook was(in ieder geval niet wekelijks toch). Maar het zijn geen ingrijpende dingen tot nu he, dus nee dan hebben we zga geen meer inbreng idd
Nietquote:Op zondag 13 februari 2022 09:42 schreef spapaars het volgende:
Allemaal lieve kaartjes, maar ik heb een vermoeden als je een kaartje stuurt met de tekst Ik vind je een grote klootzak, dat ze die niet krijgen.
Bedoel je dat een fotosoep gebruikt is is? Zou wel grappig zijn. Had wel wat ingestuurd als ik wist dat het kon, maar ben niet zo betrokken bij de rand activiteiten..quote:
Typisch BBquote:Op zondag 13 februari 2022 09:42 schreef spapaars het volgende:
Allemaal lieve kaartjes, maar ik heb een vermoeden als je een kaartje stuurt met de tekst Ik vind je een grote klootzak, dat ze die niet krijgen.
ja of bombrievenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:42 schreef spapaars het volgende:
Dat MEEN je niet?quote:Op zondag 13 februari 2022 09:42 schreef spapaars het volgende:
ik zeg doenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat MEEN je niet?
Ik ga nu een kaartje sturen dat ik de regie een grote klootzak vind, omdat ze onze grote-klootzak-kaarten wegfilteren
Weet wel zeker dat ze alle negatieve post niet doorlaten. Denk dat de meeste schrijvers dat ook wel weten anders hebben ze heel veel post voor Kristoff, Nawel en Leroy door de shredder moeten halenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:42 schreef spapaars het volgende:
Pics or it didn’t happenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat MEEN je niet?
Ik ga nu een kaartje sturen dat ik de regie een grote klootzak vind, omdat ze onze grote-klootzak-kaarten wegfilteren
Shit 2,99 die ik nooit meer terug krijg.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:42 schreef spapaars het volgende:
stuur maar 'n tikkiequote:Op zondag 13 februari 2022 09:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Shit 2,99 die ik nooit meer terug krijg.
Gewoon even het bonnetje opsturen naar Endemolshinequote:Op zondag 13 februari 2022 09:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Shit 2,99 die ik nooit meer terug krijg.
Zal de moeder van Leroy ook wel gedaan hebben, voor al die kaartjes die ze heeft moeten sturen.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon even het bonnetje opsturen naar Endemolshine
Ben met mobiel aan het fokkenquote:
vanvanban. ok.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben met mobiel aan het fokken
Dan maakt mijn autocorrect van van ban
Ja hoor, duidelijk zo!quote:Op zondag 13 februari 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van het woord van.. ban
Zo duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Leroy wordt steeds enger in zijn gedragquote:Op zondag 13 februari 2022 09:50 schreef Verida het volgende:
Er zit toch wel veel verschil in klasse bij de bewoners. Ik vond dat Vera en Salar het gisteren heel goed deden toen hun post uitbleef en hoe er werd gereageerd op de videoboodschap van Dimi.
En het was wel weer Kristoff die als eerste bij Vera was om haar een knuffel te geven over die boodschap, echt klasse.
En die Leroy met zijn sjagrijn
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja hoor, duidelijk zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DuidelijkThinking is difficult, that’s why most people judge
Slim weet ze wat de anderen krijgenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
Hanne zit wel weer al de hele ochtend in de groene kamer. Nu weer bij Leroy op bed
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van het woord van.. ban
Zo duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen in BB liggen de bewoners op hun gemakt de post na te lezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Bommetje dat nog gaat ontploffenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leroy wordt steeds enger in zijn gedrag
Lijkt veel haat in te zitten
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen in BB liggen de bewoners op hun gemakt de post na te lezen.![]()
![]()
![]()
Je dochter is bevallen ?Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wacht maar tot hij hoort dat zijn moeder is gebanned. Helemaal flippenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bommetje dat nog gaat ontploffen
Gewoon eng ventje zoquote:Op zondag 13 februari 2022 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bommetje dat nog gaat ontploffen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ze hebben nog meer gekregen dan alleen kaartjes. Wat leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Denk het wel, is natuurlijk ook eens wat anders dan met elkaar roddelen en bondjes vormenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:54 schreef Whuzz het volgende:
Gaan ze nou de hele dag in bed 1000x dezelfde kaartjes liggen lezen?
Jaquote:Op zondag 13 februari 2022 09:54 schreef Whuzz het volgende:
business as usual voor een aantal dus.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:54 schreef Whuzz het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:54 schreef Whuzz het volgende:
Alle kaartjes door elkaar gooien en raden welke voor wie wasquote:
Nog een faalquote:Op zondag 13 februari 2022 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera had als 1 van de 3 persoonlijk voorwerpen een foto van haar hond ingeleverd. Maar die heeft nu dus iemand per kaart opgestuurd vertelt ze. 'Die hoef ik dus niet meer he. Letterlijk die foto he'
[ afbeelding ]
Daar was iemand slim. Wat leuk een husky!quote:Op zondag 13 februari 2022 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera had als 1 van de 3 persoonlijk voorwerpen een foto van haar hond ingeleverd. Maar die heeft nu dus iemand per kaart opgestuurd vertelt ze. 'Die hoef ik dus niet meer he. Letterlijk die foto he'
[ afbeelding ]
Sterker nog... Ik vermoed tot aan het einde van BB. Dat was vorig jaar ook al zo.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:54 schreef Whuzz het volgende:
Streamers/kijkers hebben echt hun best gedaan.quote:
Judith heeft dit op haar knutselclubje gedaanquote:Op zondag 13 februari 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Loop nog iets achter, maar Salar heeft ook al een kaartje gekregen van Judith - een hele oude taart. Net als Leroy.
Echt hoorquote:Op zondag 13 februari 2022 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Streamers/kijkers hebben echt hun best gedaan.
Wel eerst type ex over alle namen danquote:Op zondag 13 februari 2022 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
Alle kaartjes door elkaar gooien en raden welke voor wie was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zei ik net alquote:Op zondag 13 februari 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Loop nog iets achter, maar Salar heeft ook al een kaartje gekregen van Judith - een hele oude taart. Net als Leroy.
quote:Op zondag 13 februari 2022 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace heeft een kaartje gehad van Monique uit Etten-Leurhuh ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Etten-Leur
Gemeente in NederlandGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Grace heeft een kaartje gehad van Monique uit Etten-LeurJawel. Plaats in Noord-BrabantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2022 10:03 schreef Li0nHeart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wordt steeds gefrustreerder want elke week gaat de verkeerde het huis uit dus hij wordt steeds wanhopiger.over zijn positie. Komt daarbij dat hij Grace, Hanna en Nous steeds meer van zich af ziet keren wat hij duidelijk niet kan handelen en daarom ze voor alles uit maakt. En als kers op de taart zijn berisping over badkamergate en dat je zo natuurlijk niet bekend wil komen te staan(nou zal die niet weten dat het zo groot is uitgemeten in alle kranten en op tv maar daar word je ook niet vrolijk van).quote:Op zondag 13 februari 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leroy wordt steeds enger in zijn gedrag
Lijkt veel haat in te zitten
Tikkende tijdbom lijkt hij te zijnquote:Op zondag 13 februari 2022 10:05 schreef pecla het volgende:
[..]
Hij wordt steeds gefrustreerder want elke week gaat de verkeerde het huis uit dus hij wordt steeds wanhopiger.over zijn positie. Komt daarbij dat hij Grace, Hanna en Nous steeds meer van zich af ziet keren wat hij duidelijk niet kan handelen en daarom ze voor alles uit maakt. En als kers op de taart zijn berisping over badkamergate en dat je zo natuurlijk niet bekend wil komen te staan(nou zal die niet weten dat het zo groot is uitgemeten in alle kranten en op tv maar daar word je ook niet vrolijk van).
Stream 1quote:
Volgens mij niet, alleen dat hij z'n kruisbanden en meniscus volledig had afgescheurd en eind feb geopereerd moet worden.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
Stond er iets in de brief van Dago aan Nous ??
Aangezien hij op insta vrijduidelijk hintte dat Nawel zou moeten vertrekken.
Idd dat zal BB toch ook wel inzien, vandaar dat ik er zga zeker van ben dat die zaterdag gaat wieberenquote:Op zondag 13 februari 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tikkende tijdbom lijkt hij te zijn
De kans is natuurlijk groot dat de brief geschreven is, voor het gesprek van Leroy en Nawel buiten.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
Nee want ze werden wel gewaarschuwd maar hadden geen idee voor wat of wie, daar had Nous nog een fluistergesprek over met Hanna waarbij ze zich afvroegen of het over Kristoff ging en waarbij Nous aangaf dat hij zo raar deed sinds gisteravondquote:Op zondag 13 februari 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
Kijk toch liever naar de sl, dan dat ik naar Leroy of Nawel moet kijken.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
En weer Sl
Valt er nu elke keer iemand in slaap bij de FEBO op de sl knop
Of willen mensen niet naar de andere stream kijken
Ik switch ook nietquote:Op zondag 13 februari 2022 10:14 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Kijk toch liever naar de sl, dan dat ik naar Leroy of Nawel moet kijken.
Die zitten ondertussen al twee uur in bed kaartjes te kijkenquote:Op zondag 13 februari 2022 10:14 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Kijk toch liever naar de sl, dan dat ik naar Leroy of Nawel moet kijken.
Op mijn mobiel heb ik dat ook, en de stream haperen daar ook opquote:Op zondag 13 februari 2022 10:09 schreef engine het volgende:
Stream 1 is meteen live en stream 2 moet ik iedere keer vooruit spoelen. Irritant is dat.
Ja stream 2 hapert bij mij ook soms. Op de tv overigens.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op mijn mobiel heb ik dat ook, en de stream haperen daar ook op
Vreemd wel want op de laptop is er niks aan de hand..quote:Op zondag 13 februari 2022 10:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja stream 2 hapert bij mij ook soms. Op de tv overigens.
Vega braadworst, couscous en aubergines?quote:
Dit zou voor mij dus écht hell-week zijnquote:Op zondag 13 februari 2022 10:26 schreef engine het volgende:
[..]
Vega braadworst, couscous en aubergines?
Voor mij ook, ik zou alleen maar brood eten denk ikquote:Op zondag 13 februari 2022 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit zou voor mij dus écht hell-week zijn
Gefrituurd in olie...quote:Op zondag 13 februari 2022 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Voor mij ook, ik zou alleen maar brood eten denk ik
quote:Op zondag 13 februari 2022 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit zou voor mij dus écht hell-week zijn
Sorry begreep het verkeerd, wel post van kijkers gehad maar volgens mij is het vooral het ontbreken van iets van zijn ex het probleem.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:32 schreef zodeju het volgende:
Er is me toch heel wat ontgaan wat Kristof betreft. Ik snap dat hij iets van zijn ex verwachte, maar zie ook helemaal niet post bij hem van de kijkers. Heeft hij die niet gehad of heeft daar geen interesse in.
Sorry begreep het verkeerd, wel post van kijkers gehad maar volgens mij is het vooral het ontbreken van iets van zijn ex het probleem.quote:
Ja, zie net dat er inderdaad kaartjes liggen op zijn bedrand boven......quote:Op zondag 13 februari 2022 10:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Sorry begreep het verkeerd, wel post van kijkers gehad maar volgens mij is het vooral het ontbreken van iets van zijn ex het probleem.
Hij is met een armbandje bezig die hij heeft gekregenquote:Op zondag 13 februari 2022 10:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zie net dat er inderdaad kaartjes liggen op zijn bedrand boven......
Beidequote:Op zondag 13 februari 2022 10:41 schreef Clasientje het volgende:
Zo wat hebben hun veel kaarten gekregen. Hebben kijkers ook wat gestuurd of zijn die kaarten van hun familie en vrienden?
Wil zijn ex terug.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:40 schreef Whuzz het volgende:
Waarom verwacht hij een kaartje van zijn ex dan
Da's toch wel een beetje het idee van iemands ex zijn, dat je meestal geen valentijskaartje gaat sturen.
Ik las omdat hij hoopte dat het weer goed kwamquote:Op zondag 13 februari 2022 10:40 schreef Whuzz het volgende:
Waarom verwacht hij een kaartje van zijn ex dan
Da's toch wel een beetje het idee van iemands ex zijn, dat je meestal geen valentijskaartje gaat sturen.
Ze hadden een breakquote:
En hij denkt daarmee tijdens zijn BB-verblijf zoveel voortgang te hebben geboekt dat ze hem nu kaartjes gaat sturen?quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden een break
Dat is wat ik er van begreep
Hij heeft zich er al wel een paar keer op stream over uitgelaten, dat het met een goed gesprek wel goed gaat komen etc.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En hij denkt daarmee tijdens zijn BB-verblijf zoveel voortgang te hebben geboekt dat ze hem nu kaartjes gaat sturen?
Misschien besefte ze nu wel dat ze hem heel erg mistequote:Op zondag 13 februari 2022 10:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En hij denkt daarmee tijdens zijn BB-verblijf zoveel voortgang te hebben geboekt dat ze hem nu kaartjes gaat sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wist je al dat hij in een videoclip van Gunz for Hire meespeelt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zondag 13 februari 2022 10:47 schreef engine het volgende:
[..]
Wist je al dat hij in een videoclip van Gunz for Hire meespeelt?
Kom dat net tegen in het Julio topic. Lekker nummer ook nogHuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Past totaal niet bij hem..
Dit is echt zo goud!Thinking is difficult, that’s why most people judge
[..]
Kom dat net tegen in het Julio topic. Lekker nummer ook nogwat een pokken herrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ze hebben meer doorgelaten.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:51 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er meer post is gekomen dan vorig jaar met Valentijnsdag.
Respect voor al die 'streamers' die de vele Sl's trotseren.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:22 schreef s1lverz het volgende:
Verplichte streamlock naar de groene kamer nu ze het een keer niet over nominaties oid hebben.
Wij zijn die hardquote:Op zondag 13 februari 2022 10:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Respect voor al die 'streamers' die de vele Sl's trotseren.
Je laten beduvelen voor de slogan 24/7. En toch doorgaan.... Je moet het maar willen.
Vind het wel meevallen eigenlijk dit jaar, overall. Alleen tijdens de opdrachten, maar ook niet allemaal. En tijdens DBK momentjes is er altijd wel een stream open nog.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Respect voor al die 'streamers' die de vele Sl's trotseren.
Je laten beduvelen voor de slogan 24/7. En toch doorgaan.... Je moet het maar willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Toppertjequote:Op zondag 13 februari 2022 10:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Post lezen op streasm 2 .....![]()
De bewoners lezen de post deel 1 stream 2 - 13 februari 2022. https://streamable.com/l9qjq5
De bewoners lezen de post deel 2 stream 2 - 13 februari 2022. https://streamable.com/wosjan
De bewoners lezen de post deel 3 stream 2 - 13 februari 2022. https://streamable.com/j3cozc
Die is al een week in error modequote:Op zondag 13 februari 2022 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy in error mode als Hanne vertelt dat ze gewoon haar eigen gevoel blijft volgen.
[ afbeelding ]
Ja was wel goed van Nawel gelijk zei laten we het positief houden.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy in error mode als Hanne vertelt dat ze gewoon haar eigen gevoel blijft volgen.
[ afbeelding ]
Grace heeft een kaartje gehad van Monique uit Etten-LeurTijdje achter een hekje gestaan? Ligt tegen Breda aan waar ze woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nawel weet dat ze Leroy moet dimmen, wil ze verder raken. Maar het gaat dus weer over nominatie in de groene kamer....quote:Op zondag 13 februari 2022 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy wilde iets zeggen, nawel zegt laten we het positief houden.
Nawel heeft het al weer weggestuurd van nominaties .. ze is niet dom.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nawel weet dat ze Leroy moet dimmen, wil ze verder raken. Maar het gaat dus weer over nominatie in de groene kamer....
Die valt niet te dimmenquote:Op zondag 13 februari 2022 10:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nawel weet dat ze Leroy moet dimmen, wil ze verder raken. Maar het gaat dus weer over nominatie in de groene kamer....
[..]
Kom dat net tegen in het Julio topic. Lekker nummer ook nogHij zit ook in deze clip van Marco B en Lange FransSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet ook niet voor een ander veranderen enkel voor jezelfquote:Op zondag 13 februari 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Ik ben wie ik ben, ik zal nooit veranderen, voor niemand niet.
Is wel waar. Die gast is van top tot teen gefrustreerdquote:Op zondag 13 februari 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die valt niet te dimmen
Daar zit zoveel haat( groot woord) in
quote:Op zondag 13 februari 2022 10:58 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Tijdje achter een hekje gestaan? Ligt tegen Breda aan waar ze woont.
Dus ook een beetje tv/beeld geilquote:Op zondag 13 februari 2022 11:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hij zit ook in deze clip van Marco B en Lange Frans
Is dat hem ook, nee toch.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hij zit ook in deze clip van Marco B en Lange Frans
Beter woord gefrustreerdquote:Op zondag 13 februari 2022 11:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Is wel waar. Die gast is van top tot teen gefrustreerd
quote:Op zondag 13 februari 2022 11:02 schreef engine het volgende:
Leroy zegt tijdens een date wel eens "ja joh....euh...weetje..."
En uiteindelijk zeggen mensen wel dat het zo fijn is dat je eerlijk bent
Daar kun je toch niet een hele avond mee aan tafel zittenquote:Op zondag 13 februari 2022 11:02 schreef engine het volgende:
Leroy zegt tijdens een date wel eens "ja joh....euh...weetje..."
En uiteindelijk zeggen mensen wel dat het zo fijn is dat je eerlijk bent
Durf maar eens oprecht weg te lopen.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet een hele avond mee aan tafel zitten
Been geen vrouw, maar zou gewoon al niet komen.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou zeggenquote:Op zondag 13 februari 2022 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Durf maar eens oprecht weg te lopen.
quote:Op zondag 13 februari 2022 11:05 schreef just me het volgende:
Mochten ze weer met de tape knutselen eigenlijk?
quote:Op zondag 13 februari 2022 11:05 schreef TheLuckyman het volgende:
Tape mocht niet meer gebruikt worden, behalve voor het afplakken van kleding toch?
quote:Op zondag 13 februari 2022 11:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy: Ieder mens heeft zijn mooie eigenschappen en we kunnen, ook van elkaar leren.
Ben wel benieuwd wat zijn mooie eigenschappen zijn
quote:Op zondag 13 februari 2022 11:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Hebben ze eigenlijk al ontbijt gegeten?, of heb ik dat gemist?
Was wel snel want ze hadden haast om terug in bed te kruipenquote:Op zondag 13 februari 2022 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]ze hebben ontbeten. Dat heb je gemist
quote:Op zondag 13 februari 2022 11:05 schreef TheLuckyman het volgende:
Tape mocht niet meer gebruikt worden, behalve voor het afplakken van kleding toch?
Nee eikel, daar heb je zelfkennis voor nodig om je te verbeteren.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Ik ben wie ik ben, ik zal nooit veranderen, voor niemand niet.
quote:Op zondag 13 februari 2022 11:11 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop dat er iemand ook tegen nawel en leroy gaat vertellen dat Kristof zoveel liefdesbrieven heeft ontvangen
Al geloof ik niet echt dat hij 1984 heeft gelezenquote:Dubbeldenk
Naar navigatie springenNaar zoeken springen
Dubbeldenk (ook wel: dubbeldunk; Engels: doublethink) is een activiteit van gewone mensen waarbij zij gelijktijdig twee elkaar uitsluitende gedachten als correct en legitiem volgens eigen moraal accepteren. Dubbeldenk is gerelateerd aan, maar is niet hetzelfde als hypocrisie en neutraliteit. Een tegenovergesteld begrip is cognitieve dissonantie, waarbij tegenstrijdige gedachten een conflict in de geest veroorzaken. Dubbeldenk heeft als kenmerk dat er geen cognitieve dissonantie voorkomt.
De term dubbeldenk werd geïntroduceerd door George Orwell in zijn dystopische roman 1984. Dubbeldenk is een onderdeel van nieuwspraak. In de roman is de oorsprong van dubbeldenk in de doorsnee burger onbekend, maar het zou een resultaat kunnen zijn van Big Brothers hersenspoelprogramma's. De roman beschrijft hoe mensen nieuwspraak en dubbeldenk leren als gevolg van groepsdruk, vanuit een verlangen om "erbij" te horen, of om meer status binnen de Partij te krijgen (om als een loyaal Partijlid te worden gezien). In de roman is het herkennen en duiden van een tegenstrijdigheid in de context van Partij programma's en doctrine gelijk aan godslastering en kan disciplinaire acties als gevolg hebben.
Nee, die gaat op date in de ballenbak van de Ikea.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2022 11:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Uit wikipedia
[..]
Al geloof ik niet echt dat hij 1984 heeft gelezen
quote:Op zondag 13 februari 2022 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik weet eigenlijk wel zeker dat hij niet eens weet wie George Orwell is
Hij weet niet dat het een boek is. Hij weet amper dat het een jaartal is.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Uit wikipedia
[..]
nee, joh die kijkt alleen plaatjes in blaadjesquote:Op zondag 13 februari 2022 11:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Weet hij überhaupt hoe je een boek leest?, niet zijnde een Donald Duck.
En maar constant zeggen dat ze zo haar eigen ding doetquote:Op zondag 13 februari 2022 11:16 schreef juul. het volgende:
Wat is Hanne toch een dom gansje, laat zich weer manipuleren door Nawel en Leroy
Die praat met iedereen mee, geloof wel dat ze met Vera een eerlijke band heeft. En met nouchine. En de rest doet ze uithoren. Haar zus had gister heel duidelijk in haar brief aangegeven dat ze echt bij goud hoortquote:Op zondag 13 februari 2022 11:16 schreef juul. het volgende:
Wat is Hanne toch een dom gansje, laat zich weer manipuleren door Nawel en Leroy
En de onzin die ze erbij uitkramenquote:Op zondag 13 februari 2022 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Groen is echt alleen maar de hele tijd over het spel bezig
Waar moeten die leeghoofdigen zich anders mee bezighouden?quote:Op zondag 13 februari 2022 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Echt hé hahaquote:Op zondag 13 februari 2022 11:18 schreef engine het volgende:
[..]
En de onzin die ze erbij uitkramen
Leroy: ik praat misschien niet zoveel
Die kunnen niet anders want verder hebben ze helemaal geen gespreksonderwerpen.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar lult daarentegen juist heel veelquote:
Heel erg jammer, dat die vibe er niet is, gelukkig wel in de goudenkamerquote:Op zondag 13 februari 2022 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die kunnen niet anders want verder hebben ze helemaal geen gespreksonderwerpen.
Oh echt, is ze kennelijk alweer vergetenquote:Op zondag 13 februari 2022 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]Haar zus had gister heel duidelijk in haar brief aangegeven dat ze echt bij goud hoort
Ze heeft vorige keer, als ik het goed heb, Julio en Nouchine gestemd. Ben erg benieuwd wat ze deze week doet (als er gestemd mag worden).quote:Op zondag 13 februari 2022 11:24 schreef Koos1958 het volgende:
Hanne hou je mond nu eens daar bij die slangenkuil
Hij klaagde al over de lappen tekst die op sommige kaarten stonden.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Uit wikipedia
[..]
In ieder geval denk ik Leroyquote:Op zondag 13 februari 2022 11:25 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ze heeft vorige keer, als ik het goed heb, Julio en Nouchine gestemd. Ben erg benieuwd wat ze deze week doet (als er gestemd mag worden).
quote:Op zondag 13 februari 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij klaagde al over de lappen tekst die op sommige kaarten stonden.
nope, ze denken dat ze heel oprecht zijnquote:Op zondag 13 februari 2022 11:25 schreef Koos1958 het volgende:
Kan toch niet anders dat die lui uit de groene kamer zich kapot gaan schrikken als ze zichzelf elke keer zo voorschut zetten met dat liegen en onkennen van ze
Nou ja, als je alle dubbele verhalen, uitspraken en oneliners doorstreept...quote:Op zondag 13 februari 2022 11:18 schreef engine het volgende:
[..]
En de onzin die ze erbij uitkramen
Leroy: ik praat misschien niet zoveel
Dat verstond ik in eerste instantie ookquote:Op zondag 13 februari 2022 11:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, las het verkeerd dacht een dubbeldekker....
Aww leuk, ik keek even niet...quote:Op zondag 13 februari 2022 11:33 schreef Tourniquet het volgende:
@:Kinga een stukje van jouw kaart werd net voorgelezen door Kristof op stream 2 (± om 11:29).
Nouchine: "Reservezus? Hallo, ik ben zo'n back-up plan".
Groen is echt gif voor sommige.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die praat met iedereen mee, geloof wel dat ze met Vera een eerlijke band heeft. En met nouchine. En de rest doet ze uithoren. Haar zus had gister heel duidelijk in haar brief aangegeven dat ze echt bij goud hoort
Wie?quote:
Ik zou het maar doen, dan ga ik mijn planten watergevenquote:
Ballonnen? Wát een mindfuck!!quote:Op zondag 13 februari 2022 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Een spel met ballonnen zo lijkt het?
Nu al een kut week.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:41 schreef lonneberga het volgende:
Kaartjes,familie zien,achterlijk gedoe
Of die vrouw van dat treinkaartje.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:42 schreef Ireth het volgende:
Zo aan de kop van leroy te zien is voor hem de bovenbuurvrouw gekomen???
Buitenlucht, geniet ze!quote:Op zondag 13 februari 2022 11:39 schreef Harry het volgende:
Ik ga (heerlijk) naar buiten, en lees het later allemaal wel.
Same herequote:Op zondag 13 februari 2022 11:43 schreef Ireth het volgende:
Moet ik huilen omdat kristof huilt???
Misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |