SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Wat moet je doen?quote:Op zondag 13 februari 2022 09:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Wordt wel weer tijd voor zo’n super spannende hunger game of jackpot Challenge met bijbehorende SL
Kon me niet herinneren dat dat vorig jaar ook was(in ieder geval niet wekelijks toch). Maar het zijn geen ingrijpende dingen tot nu he, dus nee dan hebben we zga geen meer inbreng iddquote:Op zondag 13 februari 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je het idee dan dat je meer inbreng hebt.. dergelijke vragen had je vorig jaar ook al.. en soms lijkt het alsof ze die open laten staan en er niet meer aandenken tot het eind van de week
? Ik heb geen kaartje gestuurd?quote:Op zondag 13 februari 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
Is de kaart van Silverz al langs gekomen?
Nee niet elke week maar een paar keer.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:40 schreef pecla het volgende:
[..]
Kon me niet herinneren dat dat vorig jaar ook was(in ieder geval niet wekelijks toch). Maar het zijn geen ingrijpende dingen tot nu he, dus nee dan hebben we zga geen meer inbreng idd
Nietquote:Op zondag 13 februari 2022 09:42 schreef spapaars het volgende:
Allemaal lieve kaartjes, maar ik heb een vermoeden als je een kaartje stuurt met de tekst Ik vind je een grote klootzak, dat ze die niet krijgen.
Bedoel je dat een fotosoep gebruikt is is? Zou wel grappig zijn. Had wel wat ingestuurd als ik wist dat het kon, maar ben niet zo betrokken bij de rand activiteiten..quote:
Typisch BBquote:Op zondag 13 februari 2022 09:42 schreef spapaars het volgende:
Allemaal lieve kaartjes, maar ik heb een vermoeden als je een kaartje stuurt met de tekst Ik vind je een grote klootzak, dat ze die niet krijgen.
ja of bombrievenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:42 schreef spapaars het volgende:
Dat MEEN je niet?quote:Op zondag 13 februari 2022 09:42 schreef spapaars het volgende:
ik zeg doenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat MEEN je niet?
Ik ga nu een kaartje sturen dat ik de regie een grote klootzak vind, omdat ze onze grote-klootzak-kaarten wegfilteren
Weet wel zeker dat ze alle negatieve post niet doorlaten. Denk dat de meeste schrijvers dat ook wel weten anders hebben ze heel veel post voor Kristoff, Nawel en Leroy door de shredder moeten halenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:42 schreef spapaars het volgende:
Pics or it didn’t happenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat MEEN je niet?
Ik ga nu een kaartje sturen dat ik de regie een grote klootzak vind, omdat ze onze grote-klootzak-kaarten wegfilteren
Shit 2,99 die ik nooit meer terug krijg.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:42 schreef spapaars het volgende:
stuur maar 'n tikkiequote:Op zondag 13 februari 2022 09:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Shit 2,99 die ik nooit meer terug krijg.
Gewoon even het bonnetje opsturen naar Endemolshinequote:Op zondag 13 februari 2022 09:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Shit 2,99 die ik nooit meer terug krijg.
Zal de moeder van Leroy ook wel gedaan hebben, voor al die kaartjes die ze heeft moeten sturen.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon even het bonnetje opsturen naar Endemolshine
Ben met mobiel aan het fokkenquote:
vanvanban. ok.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben met mobiel aan het fokken
Dan maakt mijn autocorrect van van ban
Ja hoor, duidelijk zo!quote:Op zondag 13 februari 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van het woord van.. ban
Zo duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Leroy wordt steeds enger in zijn gedragquote:Op zondag 13 februari 2022 09:50 schreef Verida het volgende:
Er zit toch wel veel verschil in klasse bij de bewoners. Ik vond dat Vera en Salar het gisteren heel goed deden toen hun post uitbleef en hoe er werd gereageerd op de videoboodschap van Dimi.
En het was wel weer Kristoff die als eerste bij Vera was om haar een knuffel te geven over die boodschap, echt klasse.
En die Leroy met zijn sjagrijn
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja hoor, duidelijk zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DuidelijkThinking is difficult, that’s why most people judge
Slim weet ze wat de anderen krijgenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
Hanne zit wel weer al de hele ochtend in de groene kamer. Nu weer bij Leroy op bed
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van het woord van.. ban
Zo duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen in BB liggen de bewoners op hun gemakt de post na te lezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Bommetje dat nog gaat ontploffenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leroy wordt steeds enger in zijn gedrag
Lijkt veel haat in te zitten
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen in BB liggen de bewoners op hun gemakt de post na te lezen.![]()
![]()
![]()
Je dochter is bevallen ?Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wacht maar tot hij hoort dat zijn moeder is gebanned. Helemaal flippenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bommetje dat nog gaat ontploffen
Gewoon eng ventje zoquote:Op zondag 13 februari 2022 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bommetje dat nog gaat ontploffen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ze hebben nog meer gekregen dan alleen kaartjes. Wat leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Denk het wel, is natuurlijk ook eens wat anders dan met elkaar roddelen en bondjes vormenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:54 schreef Whuzz het volgende:
Gaan ze nou de hele dag in bed 1000x dezelfde kaartjes liggen lezen?
Jaquote:Op zondag 13 februari 2022 09:54 schreef Whuzz het volgende:
Gaan ze nou de hele dag in bed 1000x dezelfde kaartjes liggen lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |