SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdMijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
Volgens mij Julio ook afgevallenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:52 schreef rinardo het volgende:
Tobias,Salar, Kristof, Julio en Leroy nog ?
Ik had als TT: MAMMAAAAAAAAAA.quote:
Ik hoorde Salar zeggen dat er n7 nog 3 staanquote:Op zondag 13 februari 2022 12:52 schreef rinardo het volgende:
Tobias,Salar, Kristof, Julio en Leroy nog ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja bb meer pussy dan ooitquote:Op zondag 13 februari 2022 12:54 schreef 5thencounter het volgende:
Is dat nieuw , in de huiskamer meekijken ?
quote:
Ja man dat had ik ook staan maar weer gewistquote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:55 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja man dat had ik ook staan maar weer gewist
Dat BB dit tor laat ik snap het nietquote:Op zondag 13 februari 2022 12:56 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god wat zit die Nouchine in mijn irritatiezone
Echt heel trots.quote:
Die wil ook wel eens zien !quote:Op zondag 13 februari 2022 11:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoorde iemand ropen (denk vera), Dat is mijn moeder.
Heeft ze geen zus?quote:
Zou ze bij mij ook zitten als ik nog ruimte had. De mijne zit helemaal vol met Leroy, weetjewelquote:Op zondag 13 februari 2022 12:56 schreef Whuzz het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klaar, bijna twee uur post doorlezen op stream 1 van vanmorgen, veel plezier ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Kunnen de bewoners niet 1 dag als nudist leven ?quote:
Was bij mij ook, maar Nouchine heeft d'r hand in Leroy's kont gestoken en haar dominantie over de irritatiezone doen gelden.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:58 schreef Japio666 het volgende:
[..]
Zou ze bij mij ook zitten als ik nog ruimte had. De mijne zit helemaal vol met Leroy, weetjewel
noesie mag bij mij wel in heel veel zones zitten hoorquote:Op zondag 13 februari 2022 12:56 schreef Whuzz het volgende:
Ik mail Thomas wel even.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:59 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Kunnen de bewoners niet 1 dag als nudist leven ?
Ik vraag dit voor een vriend.
En jullie moeten het net zo lang volhouden als jullie familielid/vriend!quote:Op zondag 13 februari 2022 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De zwaarste proef wordt dus door de familie gedaan. Als dit straks afgelopen is, moet BB zeggen: nu is het jullie beurt
Je mag haar hebben. Scheten, geschreew, kinderlijk gewauwel en grensoverschrijdend gedrag en al.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
noesie mag bij mij wel in heel veel zones zitten hoor
daar zijn hulpmiddelen voorquote:Op zondag 13 februari 2022 13:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je mag haar hebben. Scheten, geschreew, kinderlijk gewauwel en grensoverschrijdend gedrag en al.
🤣🤣quote:Op zondag 13 februari 2022 12:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Was bij mij ook, maar Nouchine heeft d'r hand in Leroy's kont gestoken en haar dominantie over de irritatiezone doen gelden.
Ja ik hoorde dit ook!!! Gun het hem ook!!!! Echt niet voor Leroy!!!! Maar wat dan als wij hem nomineerde???quote:Op zondag 13 februari 2022 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Salar net: hij moet dit winnen, ben klaar met dit abonnement . Zou het dan toch om een pin gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |