dan hoef je nog niet te gaan knokken natuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2022 13:19 schreef Abundance2 het volgende:
[..]
Enkel het Westen heeft baat bij een oorlog. Westen stookt de boel op.
Nee, dat zien ze wel door.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan hoef je nog niet te gaan knokken natuurlijk
Maar je moet je eigenlijk afvragen of je zit te wachten op bv een Duitsland wat weer legers gaat bouwen.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
Omdat de mensen hier geen oorlog meer kennen. En omdat de mensen volledig impotent gebrainwashed zijn. elke vorm van trots en nationalisme is stelselmatig als slecht neergezet. Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg. Hierdoor is men de realiteit uit het oog verloren. Men denkt dat alles met liefde te bedekken is en diplomatiek op te lossen valt, terwijl dat juist als teken van zwakte gezien wordt door mensen met een meer 'hands-on' filosofie.
dan is het toch een beetje een zwak argument?quote:
het is niet dat Taiwan zwakker staat omdat Oekraine in het nieuws is ofzoquote:Op zondag 13 februari 2022 13:25 schreef HSG het volgende:
Het zou mij niet verbazen dat, terwijl iedereen afgeleid is door Rusland en Ukraine, dat China zich vol kan richten op Taiwan.
Het zou mij wel verbazen als ze dat zouden doen. Een Chinese troepenopbouw ziet iedereen weken vantevoren aankomen.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:25 schreef HSG het volgende:
Het zou mij niet verbazen dat, terwijl iedereen afgeleid is door Rusland en Ukraine, dat China zich vol kan richten op Taiwan.
Om dat mogelijk te maken heb je toch heel wat spulletjes moeten aanschaffenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:36 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik gebruik circa 70 Kwh pm en 7 kuub gas pm. De PC die ik regelmatig gebruik is een zuinige thinclient die max 15 watt gebruikt. Op dit moment gebruik ik een tablet met een USB3 dongle zodat ik een draadloze muis en keyboard kan gebruiken. Deze tablet gebruikt enkele watt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hsiung_Feng_IIIquote:Op zondag 13 februari 2022 13:38 schreef sp3c het volgende:
langer nog want ze hebben er een heleboel schepen voor nodig, dat valt wel op idd
Dit is echt treurig. Zeker ook nog PANG roepen?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:51 schreef TLC het volgende:
Burgers in Kiev die alvast oefenen (bron BBC)
[ afbeelding ]
Met houten geweertjes win je de oorlog niet hoor !!![]()
waarschijnlijk welquote:Op zondag 13 februari 2022 13:46 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Dit is echt treurig. Zeker ook nog PANG roepen?
Dus in de Donbass zitten al 25000 Russische troepen....dat gaat vlug zeg.quote:
Ik mag hopen dat ze ook squad tactics oefenen dus flanken van de tegenstander, geordende aftocht, verspreiden over een groot gebied zodat een dronestrike of artillery bombardement niet gelijk 30 man uitschakelt, etc...quote:Op zondag 13 februari 2022 12:51 schreef TLC het volgende:
Burgers in Kiev die alvast oefenen (bron BBC)
[ afbeelding ]
Nee jij niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel
zie niet in wat hier treurig aan is tbh
ik snap dat niemand ergens ter wereld recruten op de eerste dag echte geweren met scherpe munitie in de handjes drukt jaquote:Op zondag 13 februari 2022 13:52 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Nee jij niet.
Maar jij snapt waarschijnlijk ook het verschil niet tussen een houten geweer en een echt wapen.
zie het meer als ochtendgymnastiek dan als een echte militaire opleidingquote:Op zondag 13 februari 2022 13:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze ook squad tactics oefenen dus flanken van de tegenstander, geordende aftocht, verspreiden over een groot gebied zodat een dronestrike of artillery bombardement niet gelijk 30 man uitschakelt, etc...
Met de huidige technologie is menselijk kannonnenvoer sowieso weinig zinvol meer.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze ook squad tactics oefenen dus flanken van de tegenstander, geordende aftocht, verspreiden over een groot gebied zodat een dronestrike of artillery bombardement niet gelijk 30 man uitschakelt, etc...
We hebben Putin nodig omdat hij behulpzaam is despoten aan de macht te houden?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
We zijn het kleine broertje van Duitsland. Die heeft er geen problemen mee dus laten we die nu maar gewoon volgen. We kunnen beter handel drijven met Rusland dan ruzie maken zoals we nu doen
We kunnen beter met de Russen optrekken, we hebben ze overal bij conflicten nodig
Ik ga geen risico nemen, jullie bekijken het maar. Ik voel me te oud voor oorlog
Jawel hoor. Geen enkel probleem.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap dat niemand ergens ter wereld recruten op de eerste dag echte geweren met scherpe munitie in de handjes drukt ja
Aparte militaire opleiding dan wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:00 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Jawel hoor. Geen enkel probleem.
Ik woon in een appartement van circa 70 m2. Toen ik daar 30 jaar geleden ging wonen heb ik de meubels 2e hands aangeschaft. De vloertegels waren restpartijtjes van de fabriek. Alleen het bankstel was nieuw en dat heb ik nog steeds. De versleten vloertegels vervang ik met wat was overgebleven en ik heb na 30 jaar nog steeds dezelfde vloertegels. Een TV toestel heb ik sinds kort, overgebleven na het overlijden van een familielid.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Om dat mogelijk te maken heb je toch heel wat spulletjes moeten aanschaffen
Rare bondgenoot dan als Oekraine wil toetreden tot de NAVO.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:13 schreef Abundance2 het volgende:
Oekraïne en Rusland zijn al eeuwen bondgenoten, al dat gejank uit het Westen over een oorlog is beschamend.
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lekker dan ... ze vliegen er niet meer over heen vanwege de verzekering... niet omdat het gevaarlijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |