quote:12-02-2022 @ 21:28:37
Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen van xxx.
Je hebt nu onder meer toegang tot het ABO forum.
Ik snap je gevoel wel hoor, de bekerpotjes waren ook niet echt genieten afgelopen week.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja daar heb je me. Ik kijk al een uur naar Vites.
Dat wilde ik eerst doen, maar de meerderheid zou de grap niet snappen.quote:
Half 11 geloof ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
wordt er vanavond weer geloot door heinrich?
Leukste is toch een topclub die een moeizame wedstrijd tot aan de 90ste minuut speelt. En dat hebben we al even niet meer gezien.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel wel hoor, de bekerpotjes waren ook niet echt genieten afgelopen week.
Wil je hiermee suggereren dat PSV geen topclub is?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leukste is toch een topclub die een moeizame wedstrijd tot aan de 90ste minuut speelt. En dat hebben we al even niet meer gezien.
PSV-AZ vond ik vorige week dan wel weer 90 minuten leuk. Puur omdat het spannend is.
Ajax - topquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je hiermee suggereren dat PSV geen topclub is?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax - top
PSV - subtop
Feyenoord - parodietop
Nee. Maar sinds zondag:quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je hiermee suggereren dat PSV geen topclub is?
Moet zij weten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:30 schreef Coco het volgende:
Maar @:GGMM mag het aanpassen naar abbo.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Maar sinds zondag:
Feyenoord-Sparta 4-0
Ajax-Heracles 3-0
PSV-NAC 4-0
Ajax-Vitesse 5-0
RKC-AZ 0-4
En nu Vitesse-PSV 0-4
Niet echt genieten.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pietje Puk is tegenwoordig 24/7 in de clubtopics te vinden. Hier dan weer niet gek genoeg.
Ik hoop dat PSV Ajax loot, maar dat mag niet dus ik ben erg teleurgesteld.quote:
Dan maar in de vinale.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV Ajax loot, maar dat mag niet dus ik ben erg teleurgesteld.
Duurde even voor ik het livetopic gevonden had.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pietje Puk is tegenwoordig 24/7 in de clubtopics te vinden. Hier dan weer niet gek genoeg.
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben razend , laaiend heb uit frustratie een lege blikje fanta naar het raam gegooid.
In de SC is al genoeg irritatie met woordle spam.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Duurde even voor ik het livetopic gevonden had.Ik waag me nog maar niet in de sc, dat zou teveel irritatie opleveren.
De SC is niet meer wat het geweest is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Duurde even voor ik het livetopic gevonden had.Ik waag me nog maar niet in de sc, dat zou teveel irritatie opleveren.
quote:,,Kimberley wist wel dat er wat georganiseerd zou worden. Maar niet dat het voor 110 man zou zijn, en dat er cameraploegen van Studio Peking, RTL Boulevard, Hart van Nederland, Omroep Gelderland en de lokale omroep aanwezig zouden zijn. Wij hebben haar daar bewust zoveel mogelijk van weg gehouden. Ze zal het allemaal later wel horen. Ook verwacht ik dat het de komende week nog wel hectisch zal zijn met allerlei huldigingen. Maar dat heeft zij dik en dik verdiend’’, sluit Kruders af.
Zonde. Clubtopics zijn ook dood. En dat in het weekend.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De SC is niet meer wat het geweest is.
Er is ook niet altijd wat te melden natuurlijk. De Europese potjes beginnen nu ook weer, dan is er altijd wel veel leven.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zonde. Clubtopics zijn ook dood. En dat in het weekend.
Dat is zo ja. Het gaat bij Feyenoord eigenlijk te goed voor serieuze kritiek, bij Ajax is iedereen sufgeluld over Overmars en bij PSV is het bijna altijd saai.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook niet altijd wat te melden natuurlijk. De Europese potjes beginnen nu ook weer, dan is er altijd wel veel leven.
Houwenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noem eens 5 goede keepers in de Eredivisie.
Ja Vites gaat lekker. Maar staan nog steeds te hoog voor serieus bestuurlijk gerommel.quote:
Allemaal tactiek. Nu gaat Rapid Wien Vistas onderschatten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hier zal Rapid Wien wel van onder de indruk zijn.
Hebben die een Antony/Madueke-achtige vleugelflitser?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Allemaal tactiek. Nu gaat Rapid Wien Vistas onderschatten.
Als dat zo is weten ze dat goed verborgen te houden.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hebben die een Antony/Madueke-achtige vleugelflitser?
Oh, ze hebben de bij Barça geur- en smaakloze Yusuf Demir weer terug. En het fenomeen Ferdi Druijff.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dat zo is weten ze dat goed verborgen te houden.
En Aletha ernaast.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:08 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben ze Kees fucking Luijckx opgetrommeld als analist?
Alleen is Makkelie scheidsrechter. Dat past niet. Waar zijn de Sander van de Eijks en Allard Lindhoudts van deze wereld?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En Aletha ernaast.
Wss Leo Driessen commentaar en je hebt de ideale degradatiewedstrijd.
Met zo'n veld kan het ook niet anders.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
Het zal niet verbazen, maar Sparta v Willem II is ontzettend slecht.
Kunstgras genot.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:42 schreef El-Stinho het volgende:
We nemen afscheid van Pol Jonk en zijn hamstring.
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:57 schreef PSVCL het volgende:
PSV kan alvast tickets boeken voor de Kuip, GAE kan er niks van.
PSV gaat die lelijke badkuip van jullie overnemenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV gaat die lelijke badkuip van jullie overnemen
Go Ahead kan er ook niet veel van. Die gaan het nog lastig zat krijgen nu PEC, Willem II en Fortuna punten beginnen te pakken.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ krijgt de goals wel op een presenteerblaadje he
GAE heeft een loodzwaar programma tot half maart, die gaan niet veel punten meer pakken tot die tijd.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Go Ahead kan er ook niet veel van. Die gaan het nog lastig zat krijgen nu PEC, Willem II en Fortuna punten beginnen te pakken.
Benieuwd waar van Wonderen dan terecht gaat komen als 'ie er met Go Ahead nog uit gaat vliegen.
Utrecht-thuis en Sparta-uit kan nog wel op zich. Die spelen allebei ook niet echt geweldig. Twente-uit en Ajax-thuis is normaal gesproken 0 punten.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
GAE heeft een loodzwaar programma tot half maart, die gaan niet veel punten meer pakken tot die tijd.
Vreemd seizoen was dat met alleen doellijntechnologie in de Arena en de Kuip..quote:
Ja, Sparta is pas half maart oid toch? Zit ook nog een bekerwedstrijd tegen PSV tussen natuurlijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Utrecht-thuis en Sparta-uit kan nog wel op zich. Die spelen allebei ook niet echt geweldig. Twente-uit en Ajax-thuis is normaal gesproken 0 punten.
Dit was de kampioenswedstrijdquote:Op zondag 13 februari 2022 13:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vreemd seizoen was dat met alleen doellijntechnologie in de Arena en de Kuip..
Vergeet niet dat dankzij PSV Feyenoord dat seizoen eindelijk weer eens kampioen werd(na 19 jaar haha), 1-0 winst tegen ajax thuis terwijl PSV nergens meer voor speelde.
Ja, dat is 12 maart. Utrecht is 5 maart. Deze maand dan nog Twente-uit en Ajax-thuis.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, Sparta is pas half maart oid toch? Zit ook nog een bekerwedstrijd tegen PSV tussen natuurlijk.
GAE is een van de beste ploegen van de eredivisie, aldus Roger Schmidtquote:Op zondag 13 februari 2022 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
GAE heeft een loodzwaar programma tot half maart, die gaan niet veel punten meer pakken tot die tijd.
Oh dan zal @Lenny_Leonard wel weer stoppen met voetbal kijken.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:15 schreef PicoMMP het volgende:
Willem II heeft een probleem @:lenny_leonard
Wuk een ambetante kerel ziej gie eigenlijkquote:
Zoetgodquote:
Je dikke hoerenmoeder.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan zal @:lenny_leonard wel weer stoppen met voetbal kijken.
Leuk spelertje jaquote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef PSVCL het volgende:
onderschatte speler die Odgard, doet me denken aan Pereiro
Heerenveen is momenteel niet echt een stap hogerop, maar verder wel eens jaquote:Op zondag 13 februari 2022 14:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan met gemak een stap hogerop, FC utrecht/heerenveen ofzo
In het immer gezellige Waalwijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
@:Caland boft toch maar dat hij dit allemaal live mee mag maken.
@Caland komt uiteindelijk gewoon voor het bier en de dolletjes.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
@:Caland boft toch maar dat hij dit allemaal live mee mag maken.
Dat probleem heet @MC-Mquote:Op zondag 13 februari 2022 15:13 schreef T3hTommay het volgende:
Heerenveen heeft echt een groot probleem.
Gezien deze extreem aanvallende opstelling tegen een degelijk NEC mag dit niet verbazen.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:13 schreef T3hTommay het volgende:
Erg mooiquote:Op zondag 13 februari 2022 15:13 schreef T3hTommay het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2022 15:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Caland komt uiteindelijk gewoon voor het bier en de dolletjes.
Noem eens 3 goede keepers in de Eredivisie.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:18 schreef PicoMMP het volgende:
Keepers in de eredivisie. Het blijft een leuke rubriek.
Bijlow, Pasveer, Unnerstallquote:Op zondag 13 februari 2022 15:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Noem eens 3 goede keepers in de Eredivisie.
Chevyquote:Op zondag 13 februari 2022 15:20 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:
Wat gezellig dat je er bentquote:Op zondag 13 februari 2022 15:38 schreef KingRoland het volgende:
Boys ik ben er! Na kerk even langs de appie geweest en 4 croissantjes gehaald
Lekker maat, eetsmakelijk!quote:Op zondag 13 februari 2022 15:38 schreef KingRoland het volgende:
Boys ik ben er! Na kerk even langs de appie geweest en 4 croissantjes gehaald
quote:
Dank jullie wel vrienden.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gezellig dat je er bentGeniet lekker van je croissantjes
Geen idee, ik ken al die namen niet joh. Pasveer doet het goed, maar heeft ook nooit echt heel veel te doen.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij heeft weer praatjes hoor.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:04 schreef PSVCL het volgende:
eyenoord wordt iig geen tweede, wat een middelmatig elftal
Bepaal jij nietquote:Op zondag 13 februari 2022 16:04 schreef PSVCL het volgende:
eyenoord wordt iig geen tweede, wat een middelmatig elftal
Een 4,9quote:Op zondag 13 februari 2022 16:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke score geef jij Feyenoord vandaag?
Bij Feyenoord is het publiek nooit 100 procentquote:Op zondag 13 februari 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vanaf volgende week weer 100 procent publiek toch?
Ga ergens anders grappig doen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
RKC speelt toch niet tegen Dortmund?
Ik vind deze post leuk, René!quote:Op zondag 13 februari 2022 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het publiek nooit 100 procent
Terecht punt. Maar Feyenoord heeft het publiek wel nodig. Want dit kan niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het publiek nooit 100 procent
Als je had gekeken had je het gesnapt.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waar slaat je gifje dan op? Context
3-0quote:Op zondag 13 februari 2022 16:18 schreef Coco het volgende:
Ajax - Twente
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:GGMM
Wie ben jij?quote:Op zondag 13 februari 2022 16:20 schreef Jerry95 het volgende:
Ik krijg de neiging om de inhoud van mijn hele besteklade krom te buigen als ik dat chemohoofd van Arne zie
nou nou nouquote:Op zondag 13 februari 2022 16:20 schreef Jerry95 het volgende:
Ik krijg de neiging om de inhoud van mijn hele besteklade krom te buigen als ik dat chemohoofd van Arne zie
Ik kijk Heerenveen-NECquote:Op zondag 13 februari 2022 16:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je had gekeken had je het gesnapt.
Het is inderdaad lachwekkend, maar het is eigenlijk om te huilen hoe hij zich hier uit probeert te lullenquote:
Geef hem maar een note.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is inderdaad lachwekkend, maar het is eigenlijk om te huilen hoe hij zich hier uit probeert te lullen
Ik geef 'm door aan @GGMM voor een permbanquote:
3-1 ofzo.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:18 schreef Coco het volgende:
Ajax - Twente
Zeg het maar
1-1quote:Op zondag 13 februari 2022 16:18 schreef Coco het volgende:
Ajax - Twente
Zeg het maar
4-0quote:Op zondag 13 februari 2022 16:18 schreef Coco het volgende:
Ajax - Twente
Zeg het maar
Stukje booster.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:00 schreef Saekerhett het volgende:
Wtf is er met het publiek aan de hand? Lijkt wel alsof iedereen onder de medicatie zit of zo.
pakyquote:Op zondag 13 februari 2022 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is nu een typische wedstrijd waarin Berghuis rood paky.
Hoe kijk jij als marketingstudent aan tegen de IMAGOCRISIS van Ajax?quote:Op zondag 13 februari 2022 17:18 schreef KingRoland het volgende:
ajaxgoden
betere spel dan feyenoordAIDS
slechte ontwikkeling, waait wel over.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij als marketingstudent aan tegen de IMAGOCRISIS van Ajax?
Pitbull.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:17 schreef Bugno3 het volgende:
Hete take: Timber beste Ajacied van het jaar.
En de goal.
Bepaal jij niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
De 2-0 laat te lang op zich wachten
26 punten uit de laatste 10 wedstrijdenquote:Op zondag 13 februari 2022 17:18 schreef WethouderHekking het volgende:
De Fc Twente hype is ook weer voorbij
Ik heb liever dat hij even normaal doet.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weer een wereldredding van Unnerstall
We praten hier Nederlands.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:33 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Jullie hebben PSV goed gescammed met die drommel.
quote:Op zondag 13 februari 2022 17:33 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
JeBaited @Cocoquote:Op zondag 13 februari 2022 17:33 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Zou als PSV snel handelen.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Die keeper van Duitsland is waanzinnig goed
Dan moet je naar Specsavers.quote:
Marco had beter een dickpic van Brobby kunnen lenen. @PowerLoungenquote:Op zondag 13 februari 2022 17:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schot was gewoon MOKERHARD zoals het derde been van Brobbey boh @:Zipportal
NEGEREDquote:Op zondag 13 februari 2022 17:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Marco had beter een dickpic van Brobby kunnen lenen. @:PowerLoungen
Hij schiet ze vrij regelmatig in die hoek inderdaadquote:Op zondag 13 februari 2022 18:06 schreef Bugno3 het volgende:
Zelfde plek gemist als vorige keer. Einde tijdperk.
Gravenberch is 40 miljoen waardquote:
Wanneer heeft Gravenberch voor het laatst een goede wedstrijd gespeeld?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je bent er vroeg aan begonnen, proost.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 februari 2022 18:17 schreef GGMM het volgende:
Nog één goal van Ajax en mijn voorspelling komt uit.
En dat zou ik echt ontzettend leuk vinden.
Niet mee eens.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fijn dat we een keer eenvoudig van Twente winnen
Heeft ie goed bekeken,minder scoren voor een beter salaris.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat maakt Berghuis weinig goals
bij Feyenoord zou hij er al 20 ingelegd hebben
mee eensquote:Op zondag 13 februari 2022 18:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heeft ie goed bekeken,minder scoren voor een beter salaris.
Mijn voorspelling ook!quote:Op zondag 13 februari 2022 18:17 schreef GGMM het volgende:
Nog één goal van Ajax en mijn voorspelling komt uit.
En dat zou ik echt ontzettend leuk vinden.
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:27 schreef Dagoduck het volgende:
Die Van der Sar ziet eruit als een wandelend lijk. Kolere.
Ik vind hem buitengewoon verdienstelijk vandaag. En er zijn weinig jongens van 19 die zich moeiteloos staande houden in de CL.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wanneer heeft Gravenberch voor het laatst een goede wedstrijd gespeeld?
Erg asociaal van Ajax, dat ze daar niet even rekening mee houden.quote:
gravenberch heeft meer talent dan anthony om bij een topclub in europa te slagenquote:Op zondag 13 februari 2022 18:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind hem buitengewoon verdienstelijk vandaag. En er zijn weinig jongens van 19 die zich moeiteloos staande houden in de CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |