quote:12-02-2022 @ 21:28:37
Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen van xxx.
Je hebt nu onder meer toegang tot het ABO forum.
Ik snap je gevoel wel hoor, de bekerpotjes waren ook niet echt genieten afgelopen week.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja daar heb je me. Ik kijk al een uur naar Vites.
Dat wilde ik eerst doen, maar de meerderheid zou de grap niet snappen.quote:
Half 11 geloof ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
wordt er vanavond weer geloot door heinrich?
Leukste is toch een topclub die een moeizame wedstrijd tot aan de 90ste minuut speelt. En dat hebben we al even niet meer gezien.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel wel hoor, de bekerpotjes waren ook niet echt genieten afgelopen week.
Wil je hiermee suggereren dat PSV geen topclub is?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leukste is toch een topclub die een moeizame wedstrijd tot aan de 90ste minuut speelt. En dat hebben we al even niet meer gezien.
PSV-AZ vond ik vorige week dan wel weer 90 minuten leuk. Puur omdat het spannend is.
Ajax - topquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je hiermee suggereren dat PSV geen topclub is?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax - top
PSV - subtop
Feyenoord - parodietop
Nee. Maar sinds zondag:quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je hiermee suggereren dat PSV geen topclub is?
Moet zij weten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:30 schreef Coco het volgende:
Maar @:GGMM mag het aanpassen naar abbo.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Maar sinds zondag:
Feyenoord-Sparta 4-0
Ajax-Heracles 3-0
PSV-NAC 4-0
Ajax-Vitesse 5-0
RKC-AZ 0-4
En nu Vitesse-PSV 0-4
Niet echt genieten.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pietje Puk is tegenwoordig 24/7 in de clubtopics te vinden. Hier dan weer niet gek genoeg.
Ik hoop dat PSV Ajax loot, maar dat mag niet dus ik ben erg teleurgesteld.quote:
Dan maar in de vinale.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV Ajax loot, maar dat mag niet dus ik ben erg teleurgesteld.
Duurde even voor ik het livetopic gevonden had.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pietje Puk is tegenwoordig 24/7 in de clubtopics te vinden. Hier dan weer niet gek genoeg.
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben razend , laaiend heb uit frustratie een lege blikje fanta naar het raam gegooid.
In de SC is al genoeg irritatie met woordle spam.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Duurde even voor ik het livetopic gevonden had.Ik waag me nog maar niet in de sc, dat zou teveel irritatie opleveren.
De SC is niet meer wat het geweest is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Duurde even voor ik het livetopic gevonden had.Ik waag me nog maar niet in de sc, dat zou teveel irritatie opleveren.
quote:,,Kimberley wist wel dat er wat georganiseerd zou worden. Maar niet dat het voor 110 man zou zijn, en dat er cameraploegen van Studio Peking, RTL Boulevard, Hart van Nederland, Omroep Gelderland en de lokale omroep aanwezig zouden zijn. Wij hebben haar daar bewust zoveel mogelijk van weg gehouden. Ze zal het allemaal later wel horen. Ook verwacht ik dat het de komende week nog wel hectisch zal zijn met allerlei huldigingen. Maar dat heeft zij dik en dik verdiend’’, sluit Kruders af.
Zonde. Clubtopics zijn ook dood. En dat in het weekend.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De SC is niet meer wat het geweest is.
Er is ook niet altijd wat te melden natuurlijk. De Europese potjes beginnen nu ook weer, dan is er altijd wel veel leven.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zonde. Clubtopics zijn ook dood. En dat in het weekend.
Dat is zo ja. Het gaat bij Feyenoord eigenlijk te goed voor serieuze kritiek, bij Ajax is iedereen sufgeluld over Overmars en bij PSV is het bijna altijd saai.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook niet altijd wat te melden natuurlijk. De Europese potjes beginnen nu ook weer, dan is er altijd wel veel leven.
Houwenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noem eens 5 goede keepers in de Eredivisie.
Ja Vites gaat lekker. Maar staan nog steeds te hoog voor serieus bestuurlijk gerommel.quote:
Allemaal tactiek. Nu gaat Rapid Wien Vistas onderschatten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hier zal Rapid Wien wel van onder de indruk zijn.
Hebben die een Antony/Madueke-achtige vleugelflitser?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Allemaal tactiek. Nu gaat Rapid Wien Vistas onderschatten.
Als dat zo is weten ze dat goed verborgen te houden.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hebben die een Antony/Madueke-achtige vleugelflitser?
Oh, ze hebben de bij Barça geur- en smaakloze Yusuf Demir weer terug. En het fenomeen Ferdi Druijff.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dat zo is weten ze dat goed verborgen te houden.
En Aletha ernaast.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:08 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben ze Kees fucking Luijckx opgetrommeld als analist?
Alleen is Makkelie scheidsrechter. Dat past niet. Waar zijn de Sander van de Eijks en Allard Lindhoudts van deze wereld?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En Aletha ernaast.
Wss Leo Driessen commentaar en je hebt de ideale degradatiewedstrijd.
Met zo'n veld kan het ook niet anders.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
Het zal niet verbazen, maar Sparta v Willem II is ontzettend slecht.
Kunstgras genot.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:42 schreef El-Stinho het volgende:
We nemen afscheid van Pol Jonk en zijn hamstring.
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:57 schreef PSVCL het volgende:
PSV kan alvast tickets boeken voor de Kuip, GAE kan er niks van.
PSV gaat die lelijke badkuip van jullie overnemenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV gaat die lelijke badkuip van jullie overnemen
Go Ahead kan er ook niet veel van. Die gaan het nog lastig zat krijgen nu PEC, Willem II en Fortuna punten beginnen te pakken.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ krijgt de goals wel op een presenteerblaadje he
GAE heeft een loodzwaar programma tot half maart, die gaan niet veel punten meer pakken tot die tijd.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Go Ahead kan er ook niet veel van. Die gaan het nog lastig zat krijgen nu PEC, Willem II en Fortuna punten beginnen te pakken.
Benieuwd waar van Wonderen dan terecht gaat komen als 'ie er met Go Ahead nog uit gaat vliegen.
Utrecht-thuis en Sparta-uit kan nog wel op zich. Die spelen allebei ook niet echt geweldig. Twente-uit en Ajax-thuis is normaal gesproken 0 punten.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
GAE heeft een loodzwaar programma tot half maart, die gaan niet veel punten meer pakken tot die tijd.
Vreemd seizoen was dat met alleen doellijntechnologie in de Arena en de Kuip..quote:
Ja, Sparta is pas half maart oid toch? Zit ook nog een bekerwedstrijd tegen PSV tussen natuurlijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Utrecht-thuis en Sparta-uit kan nog wel op zich. Die spelen allebei ook niet echt geweldig. Twente-uit en Ajax-thuis is normaal gesproken 0 punten.
Dit was de kampioenswedstrijdquote:Op zondag 13 februari 2022 13:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vreemd seizoen was dat met alleen doellijntechnologie in de Arena en de Kuip..
Vergeet niet dat dankzij PSV Feyenoord dat seizoen eindelijk weer eens kampioen werd(na 19 jaar haha), 1-0 winst tegen ajax thuis terwijl PSV nergens meer voor speelde.
Ja, dat is 12 maart. Utrecht is 5 maart. Deze maand dan nog Twente-uit en Ajax-thuis.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, Sparta is pas half maart oid toch? Zit ook nog een bekerwedstrijd tegen PSV tussen natuurlijk.
GAE is een van de beste ploegen van de eredivisie, aldus Roger Schmidtquote:Op zondag 13 februari 2022 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
GAE heeft een loodzwaar programma tot half maart, die gaan niet veel punten meer pakken tot die tijd.
Oh dan zal @Lenny_Leonard wel weer stoppen met voetbal kijken.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:15 schreef PicoMMP het volgende:
Willem II heeft een probleem @:lenny_leonard
Wuk een ambetante kerel ziej gie eigenlijkquote:
Zoetgodquote:
Je dikke hoerenmoeder.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan zal @:lenny_leonard wel weer stoppen met voetbal kijken.
Leuk spelertje jaquote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef PSVCL het volgende:
onderschatte speler die Odgard, doet me denken aan Pereiro
Heerenveen is momenteel niet echt een stap hogerop, maar verder wel eens jaquote:Op zondag 13 februari 2022 14:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan met gemak een stap hogerop, FC utrecht/heerenveen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |