Daar heb ik niet zo'n last van als ik appels zie.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Appels zijn extreem spannend! Altijd als je er eentje ziet, weer die vrees of iemand hem binnen gehoorafstand gaat opknagen
In de basis probeer je jouw stenen zo dicht mogelijk bij het midden van de cirkel te leggen en de stenen van de ander eruit te houden.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sowieso curling. Ik vind het altijd mooi dat ik soms denk dat ik het eindelijk snap en dat dan opeens de commentator het "SUPER SPANNEND" noemt en ik erachter kom dat ik het toch niet snap![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 11:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's ook waar
Ik vind sowieso dat we @:Moira vaker dingen zouden moeten vragen, het orakel dat het is
Ik doe tegenwoordig eerst de bijlage, dan de mail en als laatste pas het adres. Dan kan je de mail niet te vroeg versturenquote:Op maandag 14 februari 2022 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Snowboarden. Dus we hebben nu 2 finales(zowel bij de mannen als de vrouwen)Overigens zal het niet tot een medaille leiden want beiden zijn 11e geworden. Maar dan nog. Voor Nederland wel een goed resultaat
[..]
Ik maak deze fout 80% van de keren dat ik een mail opstel waar dit in staat en in 20% van die keren vergeet ik het ook te controleren en verstuur ik dus daadwerkelijk de mail zonder bijlage
Eens kijken: Lieve Moira, moet ik vandaag zwarte sokken aandoen of blauwe?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:20 schreef Moira het volgende:
[..]Of je dan echt van m’n antwoorden uit gaat is op eigen risico hoor!
Ja shit mijn 120 jaar oude huis waait letterlijk weg dan hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 11:05 schreef Momo het volgende:
Vrijdag is er wel kans op een goede storm in Nederland
[ afbeelding ]
Blauwequote:Op maandag 14 februari 2022 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens kijken: Lieve Moira, moet ik vandaag zwarte sokken aandoen of blauwe?
Oh dan moet ik nieuwe sokken pakkenquote:
Het team dat een steen het dichtst bij het midden (het huis) heeft liggen aan het eind van een reeks stenen scoort een punt voor elke steen die zij dichter bij het midden hebben liggen dan de dichtstbijzijnde steen van de verliezer. Daar kan je voor zorgen door jouw stenen heel voorzichtig vlakbij het midden te krijgen of stenen van de tegenstander opzij te rammen.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sowieso curling. Ik vind het altijd mooi dat ik soms denk dat ik het eindelijk snap en dat dan opeens de commentator het "SUPER SPANNEND" noemt en ik erachter kom dat ik het toch niet snap![]()
Ik woon sinds een jaartje op 5 hoog op het westen, niet ver van de kust. Laatst vloog ook van alles over mijn balkon, plantenbakken nog vol met planten, zelfs zware metalen stoel bewoog. Nu maar alles gewoon naar binnen zetten.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja shit mijn 120 jaar oude huis waait letterlijk weg dan hoor
Dat is die serie waarmee ze bezig zijn, over de tweede era, toch?quote:
Zal wel goedkomen, vroeger werd er nog kwaliteit gebouwd.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja shit mijn 120 jaar oude huis waait letterlijk weg dan hoor
Nou niet door de bouwer van dit huisquote:Op maandag 14 februari 2022 12:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen, vroeger werd er nog kwaliteit gebouwd.
quote:Op maandag 14 februari 2022 12:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen, vroeger werd er nog kwaliteit gebouwd.
Niet, heb je van veel dingen last?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou niet door de bouwer van dit huis
Hij stáát nog wel!quote:
Hoe gaat het met de verbouwing?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou niet door de bouwer van dit huis
Het feit dat die toren, ondanks alles, nog steeds staat is toch wel een teken van vakmanschap zou ik willen zeggen.quote:
Die verbaast zich over alles wat staat, zelfs een turner die staat kan hij amper bevatten.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hans van Zetten verbaast zich er telkens weer over
Ja ‘t kost toch wel 150k om alles echt helemaal goed te krijgen. Electra is vrijwel overal nog ongeaard, oude leidingen, ongeisoleerde daken/muren waar vocht in is getrokken.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet, heb je van veel dingen last?
Ja die heb ik door. Maar ik denk dan soms: hier kan je geen verschil meer in maken of die andere ploeg kan nog genoeg en dan geven de commentatoren aan dat alles nog mogelijk is. En dan zie ik wel dat ik geen curler benquote:Op maandag 14 februari 2022 12:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Het team dat een steen het dichtst bij het midden (het huis) heeft liggen aan het eind van een reeks stenen scoort een punt voor elke steen die zij dichter bij het midden hebben liggen dan de dichtstbijzijnde steen van de verliezer. Daar kan je voor zorgen door jouw stenen heel voorzichtig vlakbij het midden te krijgen of stenen van de tegenstander opzij te rammen.
Wow dat is wel heel bijzonder. Ik hoop maar dat het huis blijft staanquote:Op maandag 14 februari 2022 12:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ‘t kost toch wel 150k om alles echt helemaal goed te krijgen. Electra is vrijwel overal nog ongeaard, oude leidingen, ongeisoleerde daken/muren waar vocht in is getrokken.
Dus dat wordt wel een leuk levensprojectje om steeds wat verder in te komen
Maar het is al sinds 1916 een familiehuis, mijn overgrootouders (en vader) zijn er gestorven, mijn opa is er geboren. Dus dan neem je de gebreken maar op de koop toe
Is nog niet echt sprake van, ik ‘huur’ het nu van mijn moeder (die was nog 50% eigenaar en de 50% van mn vader hebben m’n zus en ik geerfd). Dus tot we het kunnen kopen en een bouwdepot erop kunnen krijgen is er nog niet echt doekoe voor iets dat grootschalig genoeg is om het ‘verbouwing’ te noemenquote:
Oh ja, dat loopt dan allemaal wel een beetje achter op de huidige tijd, maar het zijn niet echt dingen waar een storm veel aan gaat verslechteren. Misschien dat veel regen een ding wordt voor dat vocht in de muren, dat is wel een ding om even achter te komen waar dat precies vandaan komt.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ‘t kost toch wel 150k om alles echt helemaal goed te krijgen. Electra is vrijwel overal nog ongeaard, oude leidingen, ongeisoleerde daken/muren waar vocht in is getrokken.
Dus dat wordt wel een leuk levensprojectje om steeds wat verder in te komen
Maar het is al sinds 1916 een familiehuis, mijn overgrootouders (en vader) zijn er gestorven, mijn opa is er geboren. Dus dan neem je de gebreken maar op de koop toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |