Wat ga je dan kijken?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wie gaat er naar Getafeaids kijken
Ik ben net wakker van een heerlijk dutje en denk dat ik even GTA V aanslinger straks.quote:
Dit kan echt niet als 20 jarige.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben net wakker van een heerlijk dutje en denk dat ik even GTA V aanslinger straks.
Heb wel de eerste helft van VIL-RMA meegepakt vanmiddag, die was wel genottelijk
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de mening van goede vriend @chufi over dat stadionquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:44 schreef Bolasie het volgende:
Haha, wat gebeurt hier allemaal. Een waanzinnige show in het Metropolitano.
pics van dochterquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:03 schreef chufi het volgende:
Ben er nog nooit geweest en ook geen plannen
Mn dochter heeft er een tijdje vlakbij gewoond ... maar die heeft niets met voetbal
Erger dan Berghuis in een Ajax shirt?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:48 schreef Caland het volgende:
Mijn hoofd kan nog steeds niet omgaan met Luuk de Jong in een Barcelonashirt
Absoluutquote:Op zondag 13 februari 2022 22:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Erger dan Berghuis in een Ajax shirt?
Kut Luuk kut Barcaquote:Op zondag 13 februari 2022 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Absoluut
Mijn post was een jinx uiteraard
Dat is Diogo Jota al.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:56 schreef PSVCL het volgende:
De beste kopper van Europa doet het weer
Die vond het vaag ...te bepalenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom gaat scheids kijkenDit bepaalt de VAR toch
Dan zegt ie maar dat hij het niet kan zien. Scheids hoort niet te kijken naar een arbitraire beslissing als buitenspel of wel/niet over lijn.quote:
Nee in principe niet en in 1e instantie heeft de grens niet gevlagged dus doorquote:Op zondag 20 februari 2022 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zegt ie maar dat hij het niet kan zien. Scheids hoort niet te kijken naar een arbitraire beslissing als buitenspel of wel/niet over lijn.
1-4quote:
4-0 is veel, maar na een UEL-week San Mames-uit. Gecombineerd dat het vanaf de 68e minuut pas misging.quote:
Ketchupflesquote:Op zondag 27 februari 2022 22:22 schreef chufi het volgende:
Die Ferran Torres heeft toch wel een afwerkprobleem
Koeman heeft inderdaad niet genoeg tijd gekregen. Xavi heeft ook wel wat betere spelers gekregen voorin met Ferran, Auba en Adama. Onder Xavi is er wel iets veranderd qua mentaliteit heb ik het idee. Er wordt wat harder gewerkt voor mijn gevoel.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
Tis dat Ronald de tijd niet heeft gekregen , maar je ziet ze gewoon groeien door samen te spelen en dat is niet alleen de schuld van Xavi ... Blessure gevallen komen terug Corona is weg .. allerlei factoren
Het heeft weinig zin om er verder over door te gaan omdat Koeman gewoon werd tegengewerkt en neer gehaald door Laporta ... oneerlijke vegelijkingquote:Op zondag 27 februari 2022 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Koeman heeft inderdaad niet genoeg tijd gekregen. Xavi heeft ook wel wat betere spelers gekregen voorin met Ferran, Auba en Adama. Onder Xavi is er wel iets veranderd qua mentaliteit heb ik het idee. Er wordt wat harder gewerkt voor mijn gevoel.
Los van het spel blijft het vrij sneu dat ze met bakken schuld nog zulke spelers konden halen.
Ze komen weer in vorm... Wordt ook tijd willen ze PSG verslaan in eigen huis ... PSG speelt nu ook en zonder Mbappe is het nog 0-0...quote:
Geniale pingelquote:
Bartina krijgt nu de afstandsbediening naar haar hoofd.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dat net na Hoge bomen met Ronald![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig kijkt hij nog elke week
Nadat ze in de uitzending al te horen had gekregen dat Ronald haar liever wat later had ontmoetquote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef -XOR- het volgende:
Bartina krijgt nu de afstandsbediening naar haar hoofd.
Die sprong en kopbal was weer buitenaards.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:Bolasie Ik ga als een klein kind janken en schreeuwen als Benz volgende week niet mee kan doen.
Graag beelden hiervan, definitief geen Benz.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:Bolasie Ik ga als een klein kind janken en schreeuwen als Benz volgende week niet mee kan doen.
Precies op het ideale moment om de walgelijke goednieuwsshow neer te slaan is hij geblesseerdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag beelden hiervan, definitief geen Benz.
Het is natuurlijk wel mooi als ze laten zien dat ze zelfs zonder hem dat doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Precies op het ideale moment om de walgelijke goednieuwsshow neer te slaan is hij geblesseerd![]()
![]()
.
Ideetje van Adidas.quote:
Da's om je eigen stadion in de brand te steken.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:09 schreef Zorro het volgende:
Waarom die afschuwelijke spandoeken op de tribune? Bang dat de mensen die daar zouden zitten het veld op komen?
De verbouwing is nog niet klaar.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:09 schreef Zorro het volgende:
Waarom die afschuwelijke spandoeken op de tribune? Bang dat de mensen die daar zouden zitten het veld op komen?
Dat ze vanavond eerst dat Barcelona maar eens gaan verbouwen.quote:
Zei Ribéry ook.quote:
Nee ik heb niet met hem afgesproken.quote:
Water is nat.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop op een ouderwetse Spaanse schoppartij en dat dit straks gierend uit de klauw loopt.
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop op een ouderwetse Spaanse schoppartij en dat dit straks gierend uit de klauw loopt.
Ik keek laatst zijn docu op Videoland. Wat een vervelende man is dat zeg, het lag allemaal niet aan hem. Continu dat gejank ook van zijn vreselijke vrouw Bartina die niet eens weet of er lucht of zand in een bal zit. Sindsdien gun ik Xavi het allerbeste en hoop ik dat Koeman nu zit te janken voor de tv.quote:
En dan op tv zeggen waar zijn vrouw bij is dat hij haar liever wat later had ontmoetquote:Op zondag 20 maart 2022 21:43 schreef Bolasie het volgende:
Ik keek laatst zijn docu op Videoland. Wat een vervelende man is dat zeg, het lag allemaal niet aan hem. Continu dat gejank ook van zijn vreselijke vrouw Bartina die niet eens weet of er lucht of zand in een bal zit. Sindsdien gun ik Xavi het allerbeste en hoop ik dat Koeman nu zit te janken voor de tv.
'Allemaal niet' is overdreven maar hij had wel veel tegen natuurlijk. Dat dan icm met dat ze in Spanje alle falen in zijn schoenen proberen te schuiven snap ik wel een beetje dat je dan zo wordt.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik keek laatst zijn docu op Videoland. Wat een vervelende man is dat zeg, het lag allemaal niet aan hem. Continu dat gejank ook van zijn vreselijke vrouw Bartina die niet eens weet of er lucht of zand in een bal zit. Sindsdien gun ik Xavi het allerbeste en hoop ik dat Koeman nu zit te janken voor de tv.
Een coach die Luuk de Jong opstelt verdient het om ontslagen te worden.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Allemaal niet' is overdreven maar hij had wel veel tegen natuurlijk. Dat dan icm met dat ze in Spanje alle falen in zijn schoenen proberen te schuiven snap ik wel een beetje dat je dan zo wordt.
Snap ik wel, wat een vervelende vrouw is dat.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dan op tv zeggen waar zijn vrouw bij is dat hij haar liever wat later had ontmoet![]()
![]()
Die neukt een paar weken niet![]()
1? meestal 3 of 4quote:Op zondag 20 maart 2022 22:05 schreef Bolasie het volgende:
Ferran heeft wekelijks wel zo'n misser hè.
Ze doen het goed maar Real is wel erg dramatisch vandaag.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:06 schreef Bolasie het volgende:
En dan ditTypisch Ferran
Wat een weergaloze show van Barcelona.
Chelsea pakt ze wel, met of zonder Benz.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze doen het goed maar Real is wel erg dramatisch vandaag.
Dat failliete clubje uit Barcelona zou niet eens meer mogen voetballen.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:12 schreef Regilio_ het volgende:
Koeman gooit nu een baksteen door zijn tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |