Precies op het ideale moment om de walgelijke goednieuwsshow neer te slaan is hij geblesseerdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag beelden hiervan, definitief geen Benz.
Het is natuurlijk wel mooi als ze laten zien dat ze zelfs zonder hem dat doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Precies op het ideale moment om de walgelijke goednieuwsshow neer te slaan is hij geblesseerd![]()
![]()
.
Ideetje van Adidas.quote:
Da's om je eigen stadion in de brand te steken.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:09 schreef Zorro het volgende:
Waarom die afschuwelijke spandoeken op de tribune? Bang dat de mensen die daar zouden zitten het veld op komen?
De verbouwing is nog niet klaar.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:09 schreef Zorro het volgende:
Waarom die afschuwelijke spandoeken op de tribune? Bang dat de mensen die daar zouden zitten het veld op komen?
Dat ze vanavond eerst dat Barcelona maar eens gaan verbouwen.quote:
Zei Ribéry ook.quote:
Nee ik heb niet met hem afgesproken.quote:
Water is nat.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop op een ouderwetse Spaanse schoppartij en dat dit straks gierend uit de klauw loopt.
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop op een ouderwetse Spaanse schoppartij en dat dit straks gierend uit de klauw loopt.
Ik keek laatst zijn docu op Videoland. Wat een vervelende man is dat zeg, het lag allemaal niet aan hem. Continu dat gejank ook van zijn vreselijke vrouw Bartina die niet eens weet of er lucht of zand in een bal zit. Sindsdien gun ik Xavi het allerbeste en hoop ik dat Koeman nu zit te janken voor de tv.quote:
En dan op tv zeggen waar zijn vrouw bij is dat hij haar liever wat later had ontmoetquote:Op zondag 20 maart 2022 21:43 schreef Bolasie het volgende:
Ik keek laatst zijn docu op Videoland. Wat een vervelende man is dat zeg, het lag allemaal niet aan hem. Continu dat gejank ook van zijn vreselijke vrouw Bartina die niet eens weet of er lucht of zand in een bal zit. Sindsdien gun ik Xavi het allerbeste en hoop ik dat Koeman nu zit te janken voor de tv.
'Allemaal niet' is overdreven maar hij had wel veel tegen natuurlijk. Dat dan icm met dat ze in Spanje alle falen in zijn schoenen proberen te schuiven snap ik wel een beetje dat je dan zo wordt.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik keek laatst zijn docu op Videoland. Wat een vervelende man is dat zeg, het lag allemaal niet aan hem. Continu dat gejank ook van zijn vreselijke vrouw Bartina die niet eens weet of er lucht of zand in een bal zit. Sindsdien gun ik Xavi het allerbeste en hoop ik dat Koeman nu zit te janken voor de tv.
Een coach die Luuk de Jong opstelt verdient het om ontslagen te worden.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Allemaal niet' is overdreven maar hij had wel veel tegen natuurlijk. Dat dan icm met dat ze in Spanje alle falen in zijn schoenen proberen te schuiven snap ik wel een beetje dat je dan zo wordt.
Snap ik wel, wat een vervelende vrouw is dat.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dan op tv zeggen waar zijn vrouw bij is dat hij haar liever wat later had ontmoet![]()
![]()
Die neukt een paar weken niet![]()
1? meestal 3 of 4quote:Op zondag 20 maart 2022 22:05 schreef Bolasie het volgende:
Ferran heeft wekelijks wel zo'n misser hè.
Ze doen het goed maar Real is wel erg dramatisch vandaag.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:06 schreef Bolasie het volgende:
En dan ditTypisch Ferran
Wat een weergaloze show van Barcelona.
Chelsea pakt ze wel, met of zonder Benz.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze doen het goed maar Real is wel erg dramatisch vandaag.
Dat failliete clubje uit Barcelona zou niet eens meer mogen voetballen.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:12 schreef Regilio_ het volgende:
Koeman gooit nu een baksteen door zijn tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |