Koeman heeft inderdaad niet genoeg tijd gekregen. Xavi heeft ook wel wat betere spelers gekregen voorin met Ferran, Auba en Adama. Onder Xavi is er wel iets veranderd qua mentaliteit heb ik het idee. Er wordt wat harder gewerkt voor mijn gevoel.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
Tis dat Ronald de tijd niet heeft gekregen , maar je ziet ze gewoon groeien door samen te spelen en dat is niet alleen de schuld van Xavi ... Blessure gevallen komen terug Corona is weg .. allerlei factoren
Het heeft weinig zin om er verder over door te gaan omdat Koeman gewoon werd tegengewerkt en neer gehaald door Laporta ... oneerlijke vegelijkingquote:Op zondag 27 februari 2022 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Koeman heeft inderdaad niet genoeg tijd gekregen. Xavi heeft ook wel wat betere spelers gekregen voorin met Ferran, Auba en Adama. Onder Xavi is er wel iets veranderd qua mentaliteit heb ik het idee. Er wordt wat harder gewerkt voor mijn gevoel.
Los van het spel blijft het vrij sneu dat ze met bakken schuld nog zulke spelers konden halen.
Ze komen weer in vorm... Wordt ook tijd willen ze PSG verslaan in eigen huis ... PSG speelt nu ook en zonder Mbappe is het nog 0-0...quote:
Geniale pingelquote:
Bartina krijgt nu de afstandsbediening naar haar hoofd.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dat net na Hoge bomen met Ronald![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig kijkt hij nog elke week
Nadat ze in de uitzending al te horen had gekregen dat Ronald haar liever wat later had ontmoetquote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef -XOR- het volgende:
Bartina krijgt nu de afstandsbediening naar haar hoofd.
Die sprong en kopbal was weer buitenaards.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:Bolasie Ik ga als een klein kind janken en schreeuwen als Benz volgende week niet mee kan doen.
Graag beelden hiervan, definitief geen Benz.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:Bolasie Ik ga als een klein kind janken en schreeuwen als Benz volgende week niet mee kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |