Op hoogland inmiddels ook wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Junio buiten hoogland is ook lachwekkend
Ja Wennemars kan niet interviewen. En Shimizu kan geen Engels. Van beide kanten tenenkrommend.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:16 schreef Slobeend het volgende:
Wat waren de vrouwen slecht zeg. En Wennemars met Shimizu.
Dit moest ik nog even kwijt.
Ik moest ff denken aan Monty Python's "I'm a lumberjack and I'm OK!"quote:
Houdt hij er ook van om een BH te dragen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik moest ff denken aan Monty Python's "I'm a lumberjack and I'm OK!"
Schroeiende tijden?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:19 schreef ijs_beer het volgende:
Magnussen had een verassend goede oefenwedstrijd hier.
Een koebel?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:20 schreef potjecreme het volgende:
Mannen bellen alsof hun leven er vanaf hangt. Zo waar als een koe
Ik zat het net te denken, dat lijkt me zo ongelofelijk irritantquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:20 schreef byah het volgende:
Bizar dat er op die uitrijbaan langs de starters gereden mag worden langs tijdens de start
Ben benieuwd wie er een Uytdehaageje doet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:20 schreef byah het volgende:
Bizar dat er op die uitrijbaan langs de starters gereden mag worden langs tijdens de start
Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:22 schreef Starflyer het volgende:
Telt die pilon ook als calamiteit? @:wimderon
Alusalu.quote:
Stond daarom ook dat cameratje bij zijn finishtijd?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:22 schreef hhh38 het volgende:
Pion aangetikt. DQ?
Dufter staat op m'n calamiteitenlijstje
Dufter en Liiv op de mijnequote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:22 schreef hhh38 het volgende:
Pion aangetikt. DQ?
Dufter staat op m'n calamiteitenlijstje
Daarvan moet er altijd meer zijn.quote:
Wim reageert altijd wat later. In de middag of tegen de avond krijg je een reactie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:22 schreef Starflyer het volgende:
Telt die pilon ook als calamiteit? @:wimderon
Nee, vanwege (bijna) gelijke tijd aan een andere rit.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:22 schreef Remco het volgende:
[..]
Stond daarom ook dat cameratje bij zijn finishtijd?
Kijken of die het beter doet dan Ning.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:23 schreef Meridiaan het volgende:
Leuk, een Chinees onder Chinese druk.
ADV.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:23 schreef Meridiaan het volgende:
Leuk, een Chinees onder Chinese druk.
Was dit geen valse start?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:24 schreef Remco het volgende:
Wat een rare start had die, leek wel rechtop te staan.
Was en Nogal > Zurek en Kaniaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Nogal er niet bij is trouwens.
Daar waren altijd leuke grapjes mee.
Die Was verhinderd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd Nogal flauw.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arthur Was ook genotquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat was leuk toen die er nog bij Wasquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Die relay was lachwekkendquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jawel. Schandalig,net als bij relay gisteren
Gisteren? Het hele shorttrack toernooiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jawel. Schandalig,net als bij relay gisteren
Totdat er zo iemand met een beter rondje op één komt. Dan ligt die opeens in het rondje.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:28 schreef AgnesGru het volgende:
De sleutel ligt op de eerste meters vandaag.
Terwijl het zo'n koele kikker is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:29 schreef TheVulture het volgende:
Verbij is ook altijd een beetje suboptimaal op de grote toernooien
Alsof we in de tweede rit ineens wel hadden meegedaan, haha!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:30 schreef AgnesGru het volgende:
Toch een faal dat de 500m nu over een omloop wordt verreden.
Ja dat is maar matig.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:30 schreef AgnesGru het volgende:
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:30 schreef AgnesGru het volgende:
Ruimte maken in het programma voor de 3000m heren. Wel terecht eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:30 schreef AgnesGru het volgende:
Mag wel na zoveel tegenslag.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:31 schreef byah het volgende:
Een Pool die blij is, ook wel eens leuk
Ik weet het niet. 30cm ok, maar ik denk dat vrouwen 1.95 toch wat aan de lange kant vinden.quote:
Alsof dat wat uitgemaakt zou hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:30 schreef AgnesGru het volgende:
Cha leek valser dan Gao.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:33 schreef Mansjester het volgende:
Starter is lachwekkend door Gao geen vals te geven. Hopelijk wint iemand anders dan de fraudechinees
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof we in de tweede rit ineens wel hadden meegedaan, haha!
Het gaat me hier niet eens om de kansen van Nederland, ik vind gewoon dat er twee omlopen moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitgemaakt zou hebben
Meer, want snelheid ligt hoger.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Technisch vraagje: Is een duizendste op een korte afstand meer of minder (in centimers verschil op de finish) dan op een lange afstand?
Met hogere snelheid is het verschil in centimeters natuurlijk groter.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Technisch vraagje: Is een duizendste op een korte afstand meer of minder (in centimers verschil op de finish) dan op een lange afstand?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Sporza had er net al over. De makrtpleinen lopen vol om het te vieren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:34 schreef Zipportal het volgende:
Straks huldiging van Hanne DeSmet @:de_boswachter
Het zijn meer centimeters op de korte afstand.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Boh.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Sporza had er net al over. De makrtpleinen lopen vol om het te vieren.
Niet goed genoeg dit jaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:35 schreef Gremen het volgende:
Waar is die kale Rus gebleven van paar jaar terug?
Jij bent afquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze Koreaan ken ik niet eens.
Dank. Ben benieuwd hoeveel centimeter het dan scheelde bij zo'n Verweij 8 jaar geleden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meer, want snelheid ligt hoger.
Ja, ze heten allemaal Kim of Lee. Heeft hij wel eens echt wat gepresteerd?quote:
Die is niet meer zo goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:35 schreef Gremen het volgende:
Waar is die kale Rus gebleven van paar jaar terug?
Ze finishen met laten we zeggen 50KM per uur.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kapje al af over de finish, dus zeker.quote:
Hij valt niet . Dus geen calamiteitquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
jaaaa calamiteit golovatschuk
Kapje af voor de finishquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij valt niet . Dus geen calamiteit
O die heb ik gemist.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kapje al af over de finish, dus zeker.
Daar ligt de sleutel heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:36 schreef Toby56 het volgende:
Toch weer grappig om te zien dat de Nederlanders in de volle ronde nauwelijks iets op de allersnelsten verliezen. Zoals Ronald Mulder al zei: we moeten echt op de explosiviteit van de eerste 100 meter gaan trainen, willen we (nog) een kans maken.
Gradamen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:37 schreef Nober het volgende:
Goa getatoeëerd door Hoogerwerf? Die handelt in tatoeages.
Ouderwets de tijden aan het noteren?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:36 schreef Toby56 het volgende:
Toch weer grappig om te zien dat de Nederlanders in de volle ronde nauwelijks iets op de allersnelsten verliezen. Zoals Ronald Mulder al zei: we moeten echt op de explosiviteit van de eerste 100 meter gaan trainen, willen we (nog) een kans maken.
Hij is nog jong!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Altijd zuur in wat de race van je leven moet zijn, had ook echt een goede opening.
Is verplicht sinds het kachelongeluk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:39 schreef Nober het volgende:
Waarom hebben ze allemaal aan een kant die strepen?
[ afbeelding ]
(Voor het laatst in 1992 Albertville.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ouderwets de tijden aan het noteren?
Niks mis met meeschrijvenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ouderwets de tijden aan het noteren?
Om de penis te metenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is meer dan ik dacht. In het wielrennen gaat het vaak om milimeters.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze finishen met laten we zeggen 50KM per uur.
Dat is 14 meter meter seconden, of wel 1400 cm / 1000 = 1.4 cm per milliseconde
Op langere afstanden eindigt men doorgaans rond de 35KM per uur, dus dat zal rond de 2CM liggen.
Dat heeft met overstappen te maken, is rechtsom, daarom alleen aan die kant.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zei eigenlijk wat anders. Maar niemand verstond hem.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shimizu heeft geen gelijk gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |