Ook gezien. Gaat wel over mannetjes en niet over manden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk Kastanjemanden.
Prima tot nu toe.
Zag vandaag het eerste fotootje. Zin in de eerste echte resultatenquote:
Zijn voornaam irriteert mij.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zag vandaag het eerste fotootje. Zin in de eerste echte resultaten
Morgen punthoofd.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:00 schreef Caland het volgende:
Over een uurtje naar Tilburg
@:lenny_leonard
wat doen?quote:Op zondag 13 februari 2022 11:00 schreef Caland het volgende:
Over een uurtje naar Tilburg
@:lenny_leonard
geen slecht planquote:Op zondag 13 februari 2022 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Bier drinken, kut roepen en dan naar RKC - Feyenoord
Terug van friettent, net op tijd voor het schaatsen. Frietje met en broodje bamischijf.quote:
Friet dusquote:Op zondag 13 februari 2022 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Waarom zou je een bamischijf op een broodje doen? berhaupt, een snack op een broodje bij het avondeten is gewoon raar.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terug van friettent, net op tijd voor het schaatsen. Frietje met en broodje bamischijf.
Extra snack uit de frituurpan omdat een broodje teveel calorien heeft.quote:]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zondag 13 februari 2022 18:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom zou je een bamischijf op een broodje doen? berhaupt, een snack op een broodje bij het avondeten is gewoon raar.
Pak dan een extra snack. Zo'n broodje is belachelijk veel calorien en ze zijn altijd goor.
Dankzij @RensAjacied weet ik waar dit over gaat. Die vriendin moet wel erg vervelend zijn als het steeds nodig is om haar te mishandelen.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij @:RensAjacied weet ik waar dit over gaat. Die vriendin moet wel erg vervelend zijn als het steeds nodig is om haar te mishandelen.
Is dat vannacht?quote:
Yep vanaf half 6 tot net geslapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |